Weronika Smarduch wzywa Ryszarda Terleckiego do debaty. "Nie jest z nami kompletnie związany, nie zna lokalnych problemów" - podhale24.pl
Niedziela, 28 kwietnia
Imieniny: Pawła, Walerii, Ludwika
Czarny Dunajec
Clouds
18°
Wiatr: 16.38 km/h Wilgotność: 43 %
Clouds
19°
Wiatr: 19.944 km/h Wilgotność: 42 %
Clouds
20°
Wiatr: 10.98 km/h Wilgotność: 41 %
Clouds
21°
Wiatr: 13.752 km/h Wilgotność: 37 %
Clouds
18°
Wiatr: 21.996 km/h Wilgotność: 44 %
Clouds
15°
Wiatr: 13.608 km/h Wilgotność: 53 %
Jakość powietrza
16 %
Nowy Targ
10 %
Zakopane
4 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 2 | 4 %
31.08.2023, 18:16 | czytano: 7785

Weronika Smarduch wzywa Ryszarda Terleckiego do debaty. "Nie jest z nami kompletnie związany, nie zna lokalnych problemów"

- Nie dość, że nie zna problemów regionu, to jeszcze wywołał konflikt w samym PiS - mówi o Ryszardzie Terleckim jego główna konkurentka, „jedynka” w okręgu sądecko-podhalańskim z listy Koalicji Obywatelskiej, Weronika Smarduch z Łopusznej.

Weronika Smarduch (w środku). Fot. Marcin Szkodziński
Weronika Smarduch (w środku). Fot. Marcin Szkodziński
Dziś Jarosław Kaczyński ogłosił, że Ryszard Terlecki z Krakowa będzie "jedynką" na liście do Sejmu w okręgu nr 14.
- Jarosław Kaczyński próbuje zagospodarować swoich najwierniejszych ludzi. A że Ryszard Terlecki miał ostatnio problem z wejściem do sejmu z Krakowa, to tym razem został przerzucony na jedynkę do naszego okręgu - mówi opozycyjna kandydatka na posłankę, Weronika Smarduch z Koalicji Obywatelskiej. - Przede wszystkim to działania nie fair w stosunku do własnych wyborców, którzy są traktowani przez pryzmat polityki warszawskiej. Nie jest z nami kompletnie związany, nie zna lokalnych problemów, nie zabierał głosu ani przy pandemii Covid-19, ani w sprawach biogazowni w Rabie Wyżnej, ani oprotestowywanych obwodnic w Nowym Targu i Jabłonce. Nie bardzo wiem, jak miałby reprezentować naszych mieszkańców, ale mam nadzieję, że odważy się stanąć do debaty i porozmawiać o problemach okręgu sądecko-podhalańskiego. Zapraszam, na pewno debaty „jedynek” będą organizowane - bo zawsze są - w naszym okręgu, czy to w Nowym Sączu, czy w Nowym Targu. Jestem mieszkanką tego regionu i chętnie bym podyskutowała z nim o jego przyszłości.

Weronika Smarduch mówi też o innym aspekcie wystawienia Terleckiego, czyli o konflikcie, jakie ta kandydatura spowodowała w łonie samej partii.

- Z przecieków i informacji medialnych, wiem, że był duży, że podobno Beata Szydło wraz z Arkadiuszem Mularczykiem próbowali ten pomysł zablokować. I nie ma się co dziwić temu rozgoryczeniu w lokalnych strukturach, skoro tak zostały one potraktowane. Ostatnio zrobili bardzo dobry wynik, a w nagrodę dostali spadochroniarza. Widać, jak się liczą w PiS-ie z ciężką pracą własnych ludzi - ocenia.

Faktycznie, media na ten temat spekulowały od dawna. 6 lipca, pytany o sprawę na portalu limanowa.in. poseł i wiceminister spraw zagranicznych Arkadiusz Mularczyk mówił: „Nic mi na ten temat nie wiadomo, takie doniesienia są czystą dezinformacją i jestem zaskoczony, że takie wieści ktoś rozpowszechnia. Mam głębokie korzenie i związki z naszym okręgiem wyborczym, a także reprezentowałem go niezmiennie w każdych kolejnych wyborach. Nie potrafię sobie wyobrazić kandydowania z innego okręgu, ponieważ nasz piękny region leży mi głęboko na sercu. Nie jestem pewien, skąd biorą się te plotki, ale rozważam, że mogą pochodzić od osób, które obawiają się konkurencji na liście PiS, a nie są pewne swojego wyniku (…)”.

I dalej: „Osiągnięcie ponownie 8 mandatów to wielkie wyzwanie, także od wyników w naszym okręgu będzie zależało zwycięstwo PiS w wyborach w kraju. Zależy mi na tym, aby ten wynik powtórzyć, a także głęboko wierzę, że lista będzie tak skonstruowana, aby zapewnić naszej formacji najlepszy możliwy wynik nie tylko w regionie, ale i w całej Polsce. Uważam, że możemy utrzymać tę liczbę, ale tylko pod warunkiem, że kampania w kraju będzie efektywna, a na naszej liście w okręgu wyborczym znajdą się silni kandydaci, którzy są dobrze rozpoznawalni w powiatach i całym regionie(…)”.

Przypomnijmy, w wyborach w 2019 PiS zdobył w naszym okręgu sądecko-podhalańskim 8 mandatów, do czego znacząco przyczynił się właśnie wynik Mularczyka - ponad 72 tysiące głosów. Z kolei na Terleckiego, który kandydował w Krakowie, zagłosowało tam zaledwie nieco ponad 10 tysięcy osób.

p/
Ankieta
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
ol12:18, 30 września 2023
Terlecki jest z Krakowa,więc to żaden spadochroniarz.Zrobi więcej jak smarduchy,łaknące władzy.Opozycja nie może wytrzymać,że tyle jest do wzięcia a oni tego nie mogą zrobić i wypchać sobie kieszenie.To okropne,jak cierpią z tego powodu,że Polska się wzbogaciła a oni nie mogą ją obedrzeć albo sprzedać.A ile nakombinują,ile nakłamią a ile się ośmieszą i to na NIC.Wybory 15-ego,a totalni jutro na ulicę albo do Brukseli,to wam zostało.
Sokrates06:16, 19 września 2023
Was POdżegacze bronią "wolne Sądy" przywiezione na ruskich tankach i "wolne media" stworzone przez UBecję.
Sam za soba20:53, 3 września 2023
Nie toleruje żadnych polityków,nie ważne od ugrupowanie,wszyscy kradną jak tylko mogą,a te stare CAPY po 70 powinny dawno odejść do lamusa i oddać władze młodym energicznym pokoleniom
Osiol14:38, 3 września 2023
@wektor
Przeczytaj to jeszcze raz korzystasz z,, wolnych mediow''
W wolnym państwie z wolnych mediów to ironia do stanu kraju czy przebłysk i refleksja
Skąd zaufanie do pojedynczych niszczonych ludzi przez służby (dlaczego ich niszczą a raczej wykupują za mln złoty)
Tobie nikt nie złoży oferty ty jesteś bezinteresowny.....? Czy nie?
Wektor01:01, 3 września 2023
@antycovidian

Bardzo mądrze piszesz, ta gorycz pandemiczna chwyta za serce, tylko kogo ty chcesz ukarać, na pewno winien jest
polski rząd za powszechną (światową) niewiedze?, czy może należałoby poszukać gdzie indziej sprawców tej "szajby".
Cały świat ogarnięty był PANIKĄ, a w panice popełnia się masę błędów, ty nigdy nie byłeś spanikowany i wszystko
wykonujesz z zimną krwią. A może..., żeby to zrozumieć, należy kogoś ukarać i poczuć się lepiej, być oczyszczonym
wewnętrznie i móc normalnie żyć :). Oczywiście polski rząd nadaje się do tego najlepiej, po przegranych wyborach
PiS-u wszyscy poczujemy się lepiej i zapomnimy o pandemii. Ci z GRU na pewno :). Może inaczej, żeby nie przedłużać.
Napisz, która z firm produkująca szczepionki została ukarana i jakie państwo po zmianie władzy ukarało poprzedni
rząd za działania w czasie pandemii, albo przestań pie***lić i pogódź się, że konfederacja NIGDY nie będzie
rządziła Polską :). I nie prowokuj mnie, bo pojadę grubiej.

Czy Konfederacja na Podhalu (w Polsce), ugrała coś politycznie na PANDEMII??? :D. 6%-8%.

Zaraz, zaraz :), może być w KO LPO jako koalicjant :D. Po tym, jak Przemysław Wipler stwierdził, że Konfederacja
mogłaby taktycznie wejść w powyborczy sojusz z Platformą Obywatelską, by "oczyścić państwo z PiS", pojawia się
coraz więcej pytań o szanse na koalicję obu ugrupowań. NO BA :).

@Osioł
Korzystam z różnych wolnych mediów :). Mogę Cię zapewnić, że te media oka mi nie wybiją :).
Osiol13:28, 2 września 2023
@wektor
No nadszedł kres tych twoich kopiuj wklej
Prezydent podpisał ustawe(nowelizacje ustawy z dnia 6 czerwca 1997 o dezinformaci
Za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji lub wprowadzajacych w błąd idziesz na co najmniej 8lat...
Witamy w nowym świecie(bez kopiowania nie sprawdzonych.... )obyś nie padł ofiarą parti której naganiasz...
Czekamy na podpis o wywlaszczeniu(na rzecz korporacji wydobywczych)
Pań z bialki12:53, 2 września 2023
Pis byłby dobry gdyby na listach te stare lachudry ,ci miejscowi jeszcze nigdy na mównicy nie zabrali głosu chyba że sprawozdanie, byli są młodzi wykształceni obyci i z praktyka ale ich się kasuje na listach oisu bo zagrażają starym dziadom
Pań z bialki12:53, 2 września 2023
Pis byłby dobry gdyby na listach te stare lachudry ,ci miejscowi jeszcze nigdy na mównicy nie zabrali głosu chyba że sprawozdanie, byli są młodzi wykształceni obyci i z praktyka ale ich się kasuje na listach oisu bo zagrażają starym dziadom
Andrzej Pynpek09:37, 2 września 2023
Pan Zbigniew ma rację , Weroniko przeczytaj dokładnie co on napisał i jak dojdziesz do władzy to masz to wszystko naprawić żeby polskim żyło się lepiej .
Pipa Derpinska09:28, 2 września 2023
W pierwszej kolejności powinna Pani zmienić nazwisko żeby się nie rzucało tak w oczy .
Miejscowy09:08, 2 września 2023
Ja ciągle nie rozumiem tej wojny PO z PiS - em i dlaczego PiS ma być na wszelkie sposoby zwalczane, skoro ludzie ,którzy są w tej partii są patriotami ? Nikt nigdy nie zaprzeczył ,że kandydaci i posłowie PiS - u to ludzie oddani Polsce ,bo to jest prawda . Ich 8 lat w opozycji pokazało ,że są w stanie znieść zniewagi ,akcje agresji ,chamstwo ,ataki na biura i ich to nie deprymuje . Mają program ,określoną linię i ją realizują . To kompletne przeciwieństwo PO i opozycji .Teraz jest ich czas .
Xxx08:27, 2 września 2023
Do Zbigniew;pracuję jako sprzątaczka,zawsze było mi ciężko,ale teraz żyje mi się dużo gorzej jak za PO, żywność i opłaty i nie zostaje nic...głosowałam zawsze na PiS
antycovidian08:12, 2 września 2023
@Wektor
Odpuść sobie, bo nie masz żadnych argumentów w dyskusji, jedyne co Ci najlepiej wychodzi, to posługiwanie się cudzymi wypowiedziami na zasadzie - kopiuj - wklej. Nie popieram PO, nie popieram PiS - oni niczym między sobą się nie różnią. O jakich aferach Ty mówisz ? Tak po jednej jak i drugiej stronie nie było "żadnych" afer, bo nikogo z nich nie rozliczono, nikogo nie skazano, stosując zasadę - "my nie ruszamy Waszych, Wy nie ruszacie naszych" jedynie od czasu do czasu nagłaśnia się małoznaczące epizody, by takim jak Tobie, dać temat do dyskusji. Obie te partie powinny być odsunięte od władzy a najlepiej zdelegalizowane za ludobójstwo jakiego się dopuściły na narodzie Polskim, wpierw "zmuszając" Polaków do udziału w eksperymencie medycznym, przyczyniając się tym do "depopulacji" - za zamknięcie i zniszczenie wielu gałęzi gospodarki, za jawne okradanie społeczeństwa, wprowadzając coraz to nowe podatki, podnosząc wszelkie obowiązkowe składki (ZUS), doprowadzając do likwidacji ponad 500 tysięcy zakładów (działalności gospodarczej) likwidacji polskiego górnictwa. Dzięki działaniom żydopisowskiego rządu, przy akceptacji i udziale opozycji (z małymi wyjątkami) "zamknięto" dostęp do służby zdrowia, wprowadzając teleporady, zamknięto szkoły, uniwersytety, lasy, cmentarze itd poprzez izolację (zakaz spotkań) doprowadzając do załamań psychicznych młodych Polaków - największa ilość samobójstw - i wreszcie do ok "PÓŁ MILIONA - 500 tysięcy" ponadplanowych zgonów. Niby te partie się różnią, ale w kluczowych sprawach - jak dokopać społeczeństwu, jak go ubezwłasnowolnić, wymusić odpowiednie zachowania, działania itd - głosują ręka w rękę, ba licytując się, której pomysły (dobrze, że nie wszystkie weszły w życie) bardziej zniewolą, dokopią społeczeństwo. Pod tym względem, te partie niczym się nie różnią. PiS - PO, samo zło.
Smok23:00, 1 września 2023
Tak Jadziu, tylko że to PO to też to samo łajno. Zauważ tylko jak ta współpraca im się układa. Gowin dzisiejszy przyd...as pisu jak był w peło to utworzył Fundusz Pomocy Postpenitencjarnej, później trzy lata jak już doszły do władzy pisaki to dopisali w KK artykuł 43a, który to mówi o zasądzaniu za przestępstwa kar pienieżnych (dodatkowo obok kar przewidzianych za owe czyny) i tak dzisiaj jakbyś została skazana za np. niezatrzymanie się do kontroli na drodze to 5 tysięcy jest obligatoryjne, poza ograniczeniem wolności czy karą więzienia. Także kasa wpływa szerokim strumieniem na te ich wille i inne interesy.
Nieważny22:37, 1 września 2023
A Weronika to wie o problemach od Kołodziejczaka, od Giertycha czy zasiadającego we wszelkich radach i zarządach tatusia?
Osiol21:45, 1 września 2023
@wektor
Też poprę pis z ciekawości jak to się skończy, jak długo jeszcze nam będzie wychodził dodruk(inflacja) i zadłużanie pod zastaw(np złoża) nie panikuj kolejne raty za ew pożyczki i nowe podatki by je spłacać tylko przyspieszają eksperyment może doczekamy końca, czego Ci jako gorliwemu zwolennikowi tej władzy życzę
alleluja i do przodu
Jadzia20:43, 1 września 2023
Dość PIS i ch władzy, dość ich afer i nieudolnych rządów, dość długów zaciąganych na kiełbasę wyborczą. Górale już dojrzeli i nie dadzą się sprzedać za miskę ryżu, laptopy, 13 i 14, czy 500 plus
Smok20:40, 1 września 2023
Pani mieszkanko gm. Nowy Targ, następnym razem proszę poczytać, uzupełnić wiedzę na temat na jaki chce się pani wypowiadać, bo póki co to tylko pani udowadnia swoją własną ignorancję. Nic ciekawego. Smutne.
Smok20:18, 1 września 2023
Aż mi głupio czytać te POPiSowe debilizmy, normalnie aż się krew w człowieku gotuje, że między stadem baranów musi funkcjonować.
Wektor19:57, 1 września 2023
Kolejny przykład manipulacji LPO.

Donald Tusk składa obietnicę odblokowania środków z KPO, "zrobię to dzień po wygranych wyborach". Oczywiście
oppositionsführer opowiada bzdury. Po pierwsze, Polska dobrze sobie daje radę bez tych bezprawnie skonfiskowanych
pieniędzy. Notabene, wbrew temu, co mówi oppositionsführer, nie jesteśmy jedynym krajem, który tych pieniędzy
jest pozbawiony. Krajów, które z różnych powodów nie otrzymały środków z Funduszu Odbudowy i Odporności, jest
w sumie pięć. Te państwa to oprócz Polski także Irlandia, Holandia, Szwecja i Węgry.

Niektórzy nie chcą tych pieniędzy, bo są one "znaczone". Są tak uwikłane i obwarowane różnymi warunkami,
że niektóre kraje dochodzą do wniosku, że im się to się nie opłaca. Jeżeli dostaję pieniądze, które muszę
spłacać jak każdą inną pożyczkę, i jeszcze wtrącanie się, na co mam wydać, a na co nie, i co muszę zrobić,
żeby móc je wydać zgodnie z zaleceniami, to ja dziękuje za takie wsparcie, mówiąc delikatnie.

Aczkolwiek sam oppositionsführer zabiegał, by kasy nie było, natomiast w przypadku wygranych wyborów,
deklarował, że uda się do Brukseli i odblokuje pieniądze z KPO. Warto pamiętać, że to kontroler-DT sprawił,
że Polska nie dostaje należnych jej pieniędzy. Oppositionsführer twierdził, że tylko Polska nie dostała
pieniędzy z KPO. Dane Komisji Europejskiej wprost mówią, że to nieprawda, to on z trybuny Parlamentu
Europejskiego w Strasburgu poparł sankcje przeciwko Polsce, tym samym zdradzając jej fundamentalne interesy.

Czy jest w tym jakaś logika?. Jeżeli zatrzymał pieniądze dla Polski, to można by sądzić, że może je
odblokować. Swojemu człowiekowi Berlin i Bruksela powinni poluzować. Prawdopodobnie Brukseli nie jest
na rękę wypłacanie tych pieniędzy z KPO i nieważne kto rządzi Polską, chodzi o to, żeby w ogóle część
pieniędzy nie trafiła Polski, w sytuacji przeogromnych problemów z dopięciem budżetu unijnego.

Tusk w "posagu" przynosi nam totalną korupcję, której już doświadczyliśmy. Zjawisko to podąża za führer der
opposition przez wszystkie etapy jego sprawowania władzy i może być przyczyną ukrywania dochodów i zaślepienie
lidera opozycji. Zaślepienie jest tak duże, że nie widzi on w ogóle spraw polskich, kierowany chorobliwą zemstą.
Głosowanie na oppositionsführer jest dużym ryzykiem dla spraw polskich, ponieważ nieudacznicy, zniewoleni
zależnościami i poprawnością Brukselską, nie gwarantują polskiej racji stanu. Zresztą "Reset" dobitnie nam to
wyjaśnia, kto nie oglądał, to polecam, każdy inteligentny na poziomie człowiek musi się zreflektować po tym
serialu nieudolności i braku odpowiedzialności za Polske. Chyba że dla kogoś "polskość to nienormalność" - Donald Tusk.
Polecam :).
HeavymetalNT19:37, 1 września 2023
Weroniko dziecko zmień lekarza bo Pan marszałek to naprawdę nie twoja liga
Do pytam18:07, 1 września 2023
Czytając Twoje wypociny chyba większość widzi kto ma tzw. ?Zryty beret? jak to sam napisałeś.
Dodam że Zryty totalitarnie
Urlich von Pipke18:00, 1 września 2023
kto jest za tym aby kadencja posła, senatora to maksymalnie 3 kadencje.
Mieszkanka gm. Nowy Targ16:44, 1 września 2023
Szanowni "komentatorzy" żałosne są Wasze wypowiedzi. Każdy ma prawo być kandydatem na posła czy senatora, to dlaczego Wy "prawi ulepszacze" dobrobytu w kraju nie kandydujecie tylko krytykujecie? Dobrze byłoby polskim kobietom dać przysłowiowy święty spokój i za aborcję nie rozliczać polityków. Każdy ma swoje sumienie - "wielcy katolicy"! i piąte " nie zabijaj". Im więcej w tym zakazów tym gorzej to wygląda merytorycznie. Pozdrawiam Panią Weronikę z " jedynką " na liście i życzę powodzenia i wytrwałości.
S-40016:43, 1 września 2023
Niestety taki mamy klimat [brak JOW-ów] pozostaje nie głosować na starych dziadów nieważne czy z PiS czy PO swoją drogą należałoby ograniczyć posłowanie do max 3 kadencji
Wektor16:24, 1 września 2023
Kolejny przykład manipulacji LPO.

Donald Tusk składa obietnicę odblokowania środków z KPO, "zrobię to dzień po wygranych wyborach". Oczywiście
oppositionsführer opowiada bzdury. Po pierwsze, Polska dobrze sobie daje radę bez tych bezprawnie skonfiskowanych
pieniędzy. Notabene, wbrew temu, co mówi oppositionsführer, nie jesteśmy jedynym krajem, który tych pieniędzy
jest pozbawiony. Krajów, które z różnych powodów nie otrzymały środków z Funduszu Odbudowy i Odporności, jest
w sumie pięć. Te państwa to oprócz Polski także Irlandia, Holandia, Szwecja i Węgry.

Niektórzy nie chcą tych pieniędzy, bo są one "znaczone". Są tak uwikłane i obwarowane różnymi warunkami,
że niektóre kraje dochodzą do wniosku, że im się to się nie opłaca. Jeżeli dostaję pieniądze, które muszę
spłacać jak każdą inną pożyczkę, i jeszcze wtrącanie się, na co mam wydać, a na co nie, i co muszę zrobić,
żeby móc je wydać zgodnie z zaleceniami, to ja dziękuje za takie wsparcie, mówiąc delikatnie.

Aczkolwiek sam oppositionsführer zabiegał, by kasy nie było, natomiast w przypadku wygranych wyborów,
deklarował, że uda się do Brukseli i odblokuje pieniądze z KPO. Warto pamiętać, że to kontroler-DT sprawił,
że Polska nie dostaje należnych jej pieniędzy. Oppositionsführer twierdził, że tylko Polska nie dostała
pieniędzy z KPO. Dane Komisji Europejskiej wprost mówią, że to nieprawda, to on z trybuny Parlamentu
Europejskiego w Strasburgu poparł sankcje przeciwko Polsce, tym samym zdradzając jej fundamentalne interesy.

Czy jest w tym jakaś logika?. Jeżeli zatrzymał pieniądze dla Polski, to można by sądzić, że może je
odblokować. Swojemu człowiekowi Berlin i Bruksela powinni poluzować. Prawdopodobnie Brukseli nie jest
na rękę wypłacanie tych pieniędzy z KPO i nieważne kto rządzi Polską, chodzi o to, żeby w ogóle część
pieniędzy nie trafiła Polski, w sytuacji przeogromnych problemów z dopięciem budżetu unijnego.

Tusk w "posagu" przynosi nam totalną korupcję, której już doświadczyliśmy. Zjawisko to podąża za führer der
opposition przez wszystkie etapy jego sprawowania władzy i może być przyczyną ukrywania dochodów i zaślepienie
lidera opozycji. Zaślepienie jest tak duże, że nie widzi on w ogóle spraw polskich, kierowany chorobliwą zemstą.
Głosowanie na oppositionsführer jest dużym ryzykiem dla spraw polskich, ponieważ nieudacznicy, zniewoleni
zależnościami i poprawnością Brukselską, nie gwarantują polskiej racji stanu. Zresztą "Reset" dobitnie nam to
wyjaśnia, kto nie oglądał, to polecam, każdy inteligentny na poziomie człowiek musi się zreflektować po tym
serialu nieudolności i braku odpowiedzialności za Polske. Chyba że dla kogoś "polskość to nienormalność" - Donald Tusk.
Polecam :).
Kasia14:45, 1 września 2023
Powodzenia Pani Smarduch! Wolność, demokracja!
xzy14:27, 1 września 2023
jaki wspaniały kraj p9d rządami piso-bolszewików neudaczników dobrze napisałes "pytam" dobrze napisałeś tylko pomyliłeś adresy bo to dotyczy piso-bolszewików czytam i nie wierzę że tak można mieć sprany mózg złap się za jakąś lekture i przestan oglądać tvpis bo niedługo zaczniesz głosić że księżyc jest kwadratowy
pytam13:22, 1 września 2023
nie ma co się rozpisywać o platformie Oszustów,Obłudników,kłamców łapówkarzy,koperciarzy,wszyscy wiedzą oprócz tych którzy mają mózgi zlasowane i zryte lewacką propagandą przez nie polskie media oraz tych nasłanych nam przez stalina,potomków,pociotków utrwalaczy władzy ludowej w większości mających tylko Polsko brzmiące nazwiska nie utożsamiających się z Polską z Polską racją Stanu dla których Polska to "ten kraj " ,to "nienormalność",to "kamieni kupa",starsi dobrze wiedzą jak żyło się w większości Polakom za nierządów pełowskich,myśmy to już przerabiali, oczywiście z marnym skutkiem na porządku dziennym to była bieda,ubóstwo,bezrobocie, praca z 5zł na godz,kupowanie na zeszyt, wyjazdy za chlebem za granice a co teraz znów chcecie POwrotu do tych wspaniałych czasów?
@do z nielegalnej drogi12:56, 1 września 2023
Reklama i pokazanie wielkiego wyczynu władz przy budowie bramy Gorce uważasz za niezbyt sensowne myśli we łbie ?
ToJa12:44, 1 września 2023
Próbujecie podrywać autorytet Pani Weronice i czepiacie się PO, a nie potraficie znaleźć programu PO. To jest wasza zła wola. Pomódlcie się o zdrowie, bo ........
xzy12:30, 1 września 2023
do leming doskonały czy tylko tyle zauważyłeś czy aż tyle.
xzy12:24, 1 września 2023
do tego bez nicka zapytaj Ziobry dlaczego blokuje chorymi ustawami fundusze i stosuje zamordyzm terror i podsłuch na każdym kroku może ty jesteś z tej czerwonej elity którego drażni wolność i demokracja wychodzi z tego że ty jesteś krzyżówka bolszewika z nazistą czerezwyczajka i łagier to ci sie sni po nocach
Broda12:15, 1 września 2023
Jak może "pseudo władza" wywłaszczać z majątku dla własnych korzyści? Taki proceder powinien być krwawo tłumiony. I jedni i drudzy /.../ nie służą ani wam ani Polsce.
leming doskonały10:44, 1 września 2023
@Do xzy
" mam ogromne porównanie, nigdy w życiu mój głos na zdrajców i sprzedawczyków którzy chcą rozebrać Polskę po kawałeczku, nie oddam. Niestety ale sprzedając majątki Polskie po to żeby Niemcy mieli zyski to zdrada jak na wojnie!!!!" Właśnie PiS to po cichu (głosując ustawy w środku nocy) realizuje - wyprzedaje polski majątek. Kilka dni temu PiS przegłosował w sejmie ustawę, dzięki której, jednoosobową decyzją może Pani stracić cały swój majątek (pomnażany przez pokolenia, dom, działki) BEZ PRAWA DO ODSZKODOWANIA. Wchodzi na Pani własność ekipa, rozwala Pani dom, przejmuje Pani własność a Pani może "iść pod most, pisać skargi na Berdyczów" - nie ma Pani prawa do odwołania ani do odszkodowania - DOTARŁO !!!
leming doskonały10:32, 1 września 2023
Pani Smarduch to nie moja bajka, ale uważam, że emerytów po 70 -ce należy z polityki eliminować. Potrzeba innego - młodego spojrzenia na wiele, wiele spraw, nawet jak im się zdarzy popełnić błędy, to na błędach się uczą a niereformowalnego emeryta z klapkami na oczach, wypisz wymaluj, jak pannica z Krościenka. Pani Smarduch - ma Pani mój głos, choćby po to, by przewietrzyć ławy poselskie.
Do xzy09:37, 1 września 2023
Dlaczego kpo nie dostaliśmy? Bo nasza opozycja to konfidenci, mordy ucierają sobie UE i tylko i wyłącznie przez Was nie ma tych środków. Konfidenci i nic więcej. Nikt tak bardzo nie nawidzi Polski jak PO! Jak coś nie idzie po ich myśli to odrazu z płaczem do UE, nie potraficie się pogodzić z przegrana, dlatego sracie na własne gniazdo. Wstyd i nic więcej! Nie mowie ze PiS jest święty i wpirzadku bo niestety w tym kraju nie ma nikogo kto chciałby dobrze dla Polski. Ale patrząc na 2 śmieszne partie to z dwojga złego pis ma jakiekolwiek moje poparcie. Zylam w czasach PO i zyje w czasach PiS i mam ogromne porównanie, nigdy w życiu mój głos na zdrajców i sprzedawczyków którzy chcą rozebrać Polskę po kawałeczku, nie oddam. Niestety ale sprzedając majątki Polskie po to żeby Niemcy mieli zyski to zdrada jak na wojnie!!!!
kielonek09:34, 1 września 2023
Wektor lej sobie po pół. Gorzoła Cię wykończy jak Terleckiego
Maksiu08:56, 1 września 2023
Pierwszym punktem debaty powinna być ABORCJA w odniesieniu do wiary i wartości jakie przed laty prezentowali jej najbliżsi. Za jaką cenę ta przewrotność.
Osiol08:29, 1 września 2023
@wektor
Toczy cię choroba twój tok myślenia to wersja amerykańska dwie prawicowe partie zakaz działania socjalistow i zobacz jakie skutki na przestrzeni tylko ostatnich 80lat przewroty,wojny,zamachy stanu,nawet ostatnie wybory prezydenckie im nie bardzo wyszły to proponujesz a w zbliżających się posługiwanie się służbami i sędziami dyspozycyjny mi.....
U nas też wszystkie dyspozycyjne służby sędziowie media stoją z nimi wszeregu bo rozliczenie im nie na rękę.
O08:16, 1 września 2023
Odważnie. Chętnie pójdę na taką debatę. Interesuje mnie co tzw jedynki mają do zaproponowania w kwestii dostępu do żłobków, przedszkoli, jaki mają pomysł na uzdrowienie szkolnictwa czy dostępu do lekarzy (tutaj oczekuję debaty z udziałem dyrektorów szkoł, nauczycieli, lekarzy, wszystkich którzy są najbliżej problemów). Nie Interesuje mnie wygłaszanie frazesów i haseł czysto politycznych. Interesuje mnie konkret. Do boju!. Czekam na debaty
Urlich von Pipke08:14, 1 września 2023
Wydaje się, że pewna grupa która przekształciła się w sprawnie działającą korporację, zaczyna obowiać się, że w przypadku przegranej pisu straci finansowanie z państwowej kasy i w związku z tym użyje złośliwości, kłamstwa, chamstwa itp. pomimo, że w swojej doktrynie odrzuca takie czyny
Pop08:13, 1 września 2023
Pani Smarduch,proszę się nie martwić o PiS. Pani jako członek zarządu Wojewódzkiego Platformy Obywatelskiej wywołała konflikt w PO, umieszczając Sienkiewicza na 1 w Krakowie,spadochroniarza, prowokatora. Dobrze dla niego, że go Budka w czas onegdaj wyprowadził z sali sejmowej. Pomroczność jasna jak nic.
/.../
podhalanin08:02, 1 września 2023
Przecież ona o regionie wie tyle co jej tatuś powie będzie chciał powiedzieć. Jeszcze nie mieli zlotu na cmentarzu z Tuskiem jak co wybory.
Janosik07:58, 1 września 2023
Pani Smarduch niech się zajmie swoją partią, a nie listami PiS.
Zamiast głosić swój program, opowiada o przeciekach co tam mówią Szydło z Mularczykiem. Jak przekupka na targu. Należy omijać takich ludzi z daleka. Niezdecydowani już wiedzą na kogo nie głosować.
Zula07:56, 1 września 2023
WY pisowcy dyskutanci z Podhala zamknijcie się i wstydu nie róbcie. Mocno wierzę, że nie wszyscy Górale do wyborów pójdą na kolanach i złożą hołd Terleckiemu podobnie jak Krzeptowskiemu. Przestańcie czekać aż gazda da Wam ochłap za darmo. Weźcie się do roboty.
xzy07:27, 1 września 2023
zbigniew z skąd ty te dane masz ztvpis
Zjadacz papieru toaletowego07:23, 1 września 2023
Warto przeczytać artykuł na P24 napisany rok temu pt "Platforma Obywatelska obiecuje: Napiszemy program odbudowy branży gastronomicznej i turystycznej na Podhalu"
xzy07:21, 1 września 2023
chciałbym zapytać terleckiego jak to było z tym butaprenem o którym wspominała śp.Kora i czy życie hipisa było fajne
Gulasz Juliusz Zeżarł23:54, 31 sierpnia 2023
Jest dobrze. Wektor wydalił kolejne przydługie oświadczenie. Okazalo się ze oprócz pisiaków (i byłego milicjanta, który nie znosi PO) chłopina zna PRAWDZIWYCH LIBERAŁÓW". Prawdziwego liberała wg Wektora poznaje po tym, że głosuje na pis.
f/x22:58, 31 sierpnia 2023
Z całym szacunkiem dla p Moniki ale taka debata by ja pogrążyła . Jeszcze na tematy regionalne cos by ugrała ale w polityce krajowej czy zagranicznej byłby klops. Nie oszukujmy się żeby coś osiągnąć w polityce trzeba lat obalania się w tym kręgu.
Ponawiam pytanie -czy jest pani za aborcja ?
Jurek22:56, 31 sierpnia 2023
Artykuly o kazdym ruchu Pani Smarduch na podhale24 gwarantowane....
Bond22:55, 31 sierpnia 2023
Precz z czerwonymi i rudymi.
Gulasz Juliusz Zeżarł22:49, 31 sierpnia 2023
Gdyby któryś z kandydatów PO miał taki ciekawy życiorys jak Terlecki, to byłby codziennie bohaterem materiałów TVPis:)
Michasiek z daleka22:23, 31 sierpnia 2023
Nie chcac oceniac Pani Smarduch, gdyz z zalozenia jestem apolityczny, ma na Pewno duzo racji w tym, co mowi o Panu Posle Terleckim. Co Pan Terlecki ma do zaoferowania Podhalu i Sadeczczyznie? Jakie ma plany? Co go laczy z naszym regionem?? Czy bedzie po ewentualnym wyborze goscil w naszym regionie i pelnil poselski dyzur? Bardzo chcialbym uslyszec odpowiedzi na moje pytania, czy to w debacie, czy podczas wywiadu z lokalnymi mediami.
Max22:10, 31 sierpnia 2023
Weronika - ty sobie możesz wzywać do debaty sołtysa z Łopusznej . Ty wiesz że w PiS jest bunt . Jesteś leszczem w polityce .
Polak22:07, 31 sierpnia 2023
Lord Butapren namaszczony przez vodza jarosława...
wyborca22:00, 31 sierpnia 2023
wolę każdego byle nie tego starego dziada
Dunajczanin21:55, 31 sierpnia 2023
Śmiech na sali.
Do Z nielegalnej drogi21:54, 31 sierpnia 2023
Puknij się w ten niezbyt wypełniony sensownymi myślami łep i przestań pod każdym artykułem na Podhalu24 spamować bramą w gorce. Przełknij gorycz zazdrości i płacz po cichu że nie masz udziałów i daj se już spokój. To wylewanie żali jest nudne.
xzy21:42, 31 sierpnia 2023
a gdzie jest program pis-u jakiś bełkot i mrzonki tak jak obiecywane pieniądze kpo i wiele innych rzeczy ale to mimo dobrej woli zaco pis się wezmie to zawsze to s.....oli tak samo będzie z ich obiecankami
10221:34, 31 sierpnia 2023
Pani Weronika również będzie jadła dokumenty?
Grażyna Mikołajska21:29, 31 sierpnia 2023
@ zjadacz papieru toaletowego.Zmień telewizję , czytaj niezależną prasę, oglądaj spotkania premiera Tuska z wyborcami to się dowiesz jaki jest program KO i jak PiS z Kaczyńskim łże i robi Polaków w bambuko,tych go nie potrafią liczyć, samodzielnie myśleć i połykają jak pelikany to, co prezes powie.Kurwizja, czyli partyjna telewizja PiSu opłacana z podatków wszystkich Polaków, nie dopuszcza do głosu u siebie opozycji , stąd nie wiesz , więc zmień telewizję i oczy Ci się otworzą.
Wektor21:24, 31 sierpnia 2023
Jeżeli ktoś ma przekonania liberalne i wie, CZYM JEST liberalizm, coś na ten temat czytał, musi ostro
zweryfikować swoje poparcie dla PO. Chyba że osoba popierająca PO jest NIJAKA (pusta ideowo, złośliwa).
Lewicowość, która się wkradła w szeregi PO, to już nie poprawność polityczna tylko NORMA. I o tej partii
inaczej już nie powiem jak LEWICOWA PLATFORMA OBYWATELSKA (LPO). Mam nadzieje, że powstanie na scenie
politycznej w Polsce, partia liberalna z prawdziwego zdarzenia, o której można będzie powiedzieć, że to partia
LIBERALNA (Taczerowska, która walczyła z KOMUNIZMEM razem z Reaganem), która nie ma nic wspólnego z lewactwem.

Osoby, o poglądach liberalnych, które znam od lat, nie mogą znieść tej doktryny lewackiej, która przejmuje
ster w partii. Jeśli ktoś miał wątpliwości, na czym polega POSTKOMUNIZM, to już teraz powinien się ich pozbyć.
Okazuje się bowiem, że gdy tylko interes beneficjentów podziału wpływów po 1989 roku jest poważnie zagrożony,
to nic poza jego OBRONĄ nie ma znaczenia. Nie liczą się demokratyczne procedury, nie liczy praworządność, nie
liczy się prawda, PANDEMIA, WOJNA za miedzą, ci ludzie niczym MAFIA będą deptać wszystko to, czym jeszcze
przed chwilą wycierali sobie usta (KONSTYTUCJA), by ratować WŁADZĘ i WPŁYWY. By dalej ŻEROWAĆ na Polsce.

Wściekłość nie może wygrać z rozumem :).

Prawdę mówiąc, co Lewicowa Platforma Obywatelska może obiecać, skoro zaginiony PROGRAM jeszcze się nie
odnalazł :). Same wulgaryzm to za mało, aby wygrać wybory :), wybory wygrywa się kartką wyborczą, a nie
wścieklizną, wściekliznę się leczy. Po pierwsze demokracja, WIĘKSZOŚĆ rządzi, mniejszość przechodzi do
opozycji, czy to jest takie trudne, żeby to zrozumieć.

Wszystko idzie w dobrym kierunku i wszystko wskazuje, że będzie lepiej, ponieważ wściekłość nie może wygrać
z rozumem. W czasie choroby politycznej przesilenie następuje, gdy organizm podejmuje skutecznie walkę. Wtedy
gorączka może skoczyć nawet bardziej niż po pierwszych objawach, ale pojawia się nadzieja na wyzdrowienie :).

ZŁOTYMI LITERAMI.

"Lulki palili, jedli pili, aż pierdykło." - Elżbieta Bieńkowska.
Urlich von Pipke21:17, 31 sierpnia 2023
Dobra demokracja to taka, która umożliwia ewentualną zmianę w podejścia do wielu spraw, doceniły to i uznały demokracje wielu krajów. Zatem, Pani Weroniko życzę powodzenia. I nie rozumiem spadochroniarzy niech kandydują z regionów w których istnieją.
Radek Radecki21:01, 31 sierpnia 2023
Będę popierał Weronikę bo jest fajna i młoda
nowotarżanka20:47, 31 sierpnia 2023
Dziecino jakie Ty masz pojęcie o polityce, o patriotyżmie , o jakimkolwiek programie daj sobie spokój zajmij się lepiej Rodziną i nie pchaj się tam gdzie Cię nie chcą.
thomss20:34, 31 sierpnia 2023
Podatnik ; Miotonik ; Broda ; Kończący temat hahaha w punkt.. brawo
Katon20:24, 31 sierpnia 2023
Wielebni księża! Oto na terenie waszych parafii macie człowieka iście bożego - byłego hipisa który łamał wszystkie 10 Przykazań. Czy go poprzecie???
babie się we łbie przewróciło chyba ?20:19, 31 sierpnia 2023
Co za głupie babsko? Co ty babo sobą reprezentujesz? Na jakim poziomie intelektualnym ty jesteś? Mierz siły na zamiary babo!
Zbigniew20:15, 31 sierpnia 2023
Weź se dziewczynko załatw robotę a nie do polityki bo nie masz żadnych szans z partią oszustów. Kilka faktów o rządach popaprańcow:
-bezrobocie 14,4%
-podwyższenie wieku emerytalnego
-likwidacja zasiłku pogrzebowego
-likwidacja 1000 jednostek wojskowych
-wyprzedaż majątku narodowego
-waloryzacja emerytury o 15 zł
-miliardowe zyski firm państwowych
Można się kłócić, ale faktów się nie przebije!!!@
xxx20:13, 31 sierpnia 2023
Juz dawno powinny być określone standardy dla busów -duże,wygodne,czyste a nie jak robocze furgonetki.Wstyd.
yamakay20:03, 31 sierpnia 2023
pisowcy sie uaktywniaja :D
Mądraś19:57, 31 sierpnia 2023
Zdaje się, że ta "debata" to była by gruba beka. No ja to widzę mniej więcej tak jakby dwaj główni bohaterowie filmu Boba i Petera Farrelly'ów siedli na przeciwko siebie i dyskutowali o poważnych sprawach. No kabaret.
Osiol19:53, 31 sierpnia 2023
Zapytać go co dostał za prawo wywlaszczania Polaków i to będzie nokaut i leży staruszek na politycznym ringu i jest liczony
Obrzucanie politycznym błotem może wywołać sympatię odradzam
Podatnik19:32, 31 sierpnia 2023
Ktoś kto jest powodem problemów na pewno zna je lepiej bo od samego środka.
Ktos19:01, 31 sierpnia 2023
Możecie nie publikować takich artykułów????. Na mózg to idzie ....
Miotonik18:49, 31 sierpnia 2023
myślałem, że ma coś do powiedzenia,a to tylko jazgot na PiS
Stan18:48, 31 sierpnia 2023
A kto to jest ta smarduch?
Stan18:48, 31 sierpnia 2023
A kto to jest ta smarduch?
mądry i skromny18:45, 31 sierpnia 2023
Dej-że chłopu spokój, se kandyduje niech kandyduje co to komu szkodzi?
Broda18:35, 31 sierpnia 2023
Wy też nie znacie. O ironio.
Z nielegalnej drogi18:35, 31 sierpnia 2023
Debata niech się odbędzie w Bramie Gorce
Kończący temat.18:29, 31 sierpnia 2023
Ona też nie zna i jest oderwana od realiów jak całe PO, zatem jest remis.
Zjadacz papieru toaletowego18:27, 31 sierpnia 2023
Gdzie jest napisany ten obiecany program PO? Pani może urządzić sobie debatę z Giertychem, Kołodziejczakiem i na deser z Jagną na wiadomy temat.
Remember18:24, 31 sierpnia 2023
Posłanka Paluch była posłem sprawozdawcą ustawy, która umożliwia wywłaszczenie z ojcowizny bez odszkodowania...Ustawa uchwalona. Macie te swoje prawo i sprawiedliwość.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas