Policja ścigała crossowców i quadowców. Trzy mandaty, siedem pouczeń - podhale24.pl
Czwartek, 9 maja
Imieniny: Grzegorza, Bożydara, Karoliny
Rabka Zdrój
Clouds
12°
Wiatr: 9.792 km/h Wilgotność: 65 %
Clouds
12°
Wiatr: 9.756 km/h Wilgotność: 68 %
Clouds
12°
Wiatr: 7.74 km/h Wilgotność: 68 %
Clouds
13°
Wiatr: 6.444 km/h Wilgotność: 67 %
Clouds
17°
Wiatr: 9.792 km/h Wilgotność: 68 %
Clouds
15°
Wiatr: 10.08 km/h Wilgotność: 55 %
Jakość powietrza
40 %
Nowy Targ
28 %
Zakopane
28 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 20 | 40 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 14 | 28 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 14 | 28 %
11.05.2010, 11:58 | czytano: 10234

Policja ścigała crossowców i quadowców. Trzy mandaty, siedem pouczeń

Nowotarska policja poinformowała o wynikach tajnej akcji pod kryptonimem "Cross", którą przeprowadziła w długi majowy weekend na terenie Gorców i Nowego Targu.

arch. Policji
arch. Policji
Akcja, jak informuje rzecznik nowotarskiej policji mł. asp. Roman Wolski, miała na celu eliminację osób poruszających się motocyklami, quadami oraz samochodami terenowymi po obszarach leśnych objętych zakazem poruszania się pojazdów bez wymaganego zezwolenia.

- W pierwszym dniu działania objęły rejon Gorczańskiego Parku Narodowego oraz wszystkich ważniejszych szlaków turystycznych umożliwiających do poruszania się po Gorcach. W działaniach tych udział brali również strażnicy Gorczańskiego Parku Narodowego oraz Straży Leśnej - relacjonuje rzecznik Wolski. - Do działań użyto motocykli jak również pojazdów służbowych przystosowanych do jazdy w trudnym górskim terenie. W drugim dniu obszar działań obejmował już tylko rejon miasta Nowy Targ, gdzie do działań skierowane ponownie zostały motocykle oraz samochód terenowy.

Podczas akcji wylegitymowano 10 osób, skontrolowano 6 pojazdów, nałożono 3 mandaty karne oraz pouczono 7 osób. - Zgodnie z ustaleniami poczynionymi z funkcjonariuszami Straży Granicznej oraz strażami parków działania, takie zostaną przeprowadzone kilkakrotnie w okresach poprzedzających wakacje oraz później w lipcu i sierpniu - dodaje rzecznik.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
BartoszMx52516:30, 6 stycznia 2011
hahah ta Polska policja.... czasem naprawde nie maja za co sie juz zabrac.
Z całym szacunkiem ale, co to przeszkadza policji ze motocrossowcy jezdzaja sibie? Jesli na terenie parku to owszem ale jesli na bezdrożach to CO WAM TO PRZESZKADZA!?
Mieszczan06:56, 17 maja 2010
POPIERAM P.P. z Nowego Targu
Kuba17:36, 16 maja 2010
Nie, jestem motocyklistą,ale uważam że Gorce to bardzo świetny teren,do jazdy na motorach.Jest to teren rozległy i jest miejsce dla wszystkich.Panowie policjanci i służba leśna dajcie spokój tym motocyklistom,jest to piękny sport i trzeba korzystać z terenu jakim obdarzyła nas natura.
Lepiej służba leśna i policjanci niech się zajmą złodziejami drzew,będzie to lepszy pożytek dla wszystkich.Jak widać ,mają do tego bardzo dobry sprzęt,niech go wykorzystają z lepszym pożytkiem,bo to nic nie da, że będziecie uganiać się za motocyklistami itp.Motocykliści byli są i będą i nic a nic nie wskóracie i pozwólcie im korzystać z tak pięknego terenu,bo jest to naprawdę mała ,wręcz żadna szkodliwość czynu.Lepiej pilnujcie turystów tych, którzy zaśmiecają ten teren,puszkami po piwie śmieciami,butelkami po wódce oraz niszczą bacówki i je okradają.Do dzieła panowie policjanci będzie to dużo lepszy i pożyteczniejszy cel.
:(12:20, 16 maja 2010
Misiek125, i inni - .... mnie to obchodzi, że nie macie gdzie jeździć. Parki nie są do tego żebyś mógł się wyżyć. Ja chce na przykład popływać na motorówce i też nie mam gdzie bo strefa ciszy na jeziorze, i muszę to uszanować. Kup sobie rower i wtedy zapraszam do parku, chyba że siły nie masz pedałować, wtedy kup sobie symulator na PC.
Jesteście fanatykami crossa, to załóżcie klub co miesiąc składka i wydzierżawcie sobie jakiś teren. Bo płaczecie, że nikt o was nie dba. Normalnie jak bym słyszał członków jednej z mniejszości narodowej, a przecież "wam się należy".
P.P.z NOWEGO TARGU23:01, 14 maja 2010
LUDZIE!!!!-dajcie juz spokoj motorcrossowcom-to piekny sport.Sam jezdze na crossach,ale nigdy jeszcze nie jezdzilem po parku narodowym czy tez w rezerwacie.Moze sie tam komus zdarzylo,ze znalazl sie w Gorcach,ale nie ma takiej potrzeby , zeby od razu wszystkich crossowcow atakowac.Na pewno byloby dobrze gdyby wspolnymi silami wyznaczyc i wybudowac tor do takiej jazdy,moze wlasnie z pomoca Miasta.Przeciez NOWY TARG od wielu lat ma wspaniale osiagniecia w tej dziedzinie i jestesmy w czolowce krajowej.Mlodych ludzi i ich pozytywne zainteresowania nalezy popierac tak jak popiera sie np. rozne kolka zainteresowan w Miejskim Osrodku Kultury.Dobrze ,ze sa mlodzi co chca jezdzic na crossach i trzeba sie tylko cieszyc z tego powodu.
rety19:19, 14 maja 2010
na crossowców jest już nagonka nie od dziś , a kiedy wezma się za psy które sra.... wszędzie gdzie popadnie i właściciele odwracaja głowę że niby nie widzą jak ich pupilki sra... na placu zabaw i nie tylko , może wkońcu łaskawie staraż miejska weżmie się do pilnowania . po przejechaniu crossu nie zostaje smierdzący klocek do którego można wdepnąć . Zastanówcie sie co piszecie bo podejrzewam że większość ludzi którzy piszą że wszystkich motocyklistów trzeba powiesić i nabić na pal to ludzie którzy mają właśnie pieski po których nie sprzątają może im wlepić parę mandatów lub pouczeń bo crossowcy już dostali .
Tomek16:00, 14 maja 2010
Wszyscy mówią o jeździe w Parku Narodowym, a tu nie o to chodzi. Ja tez jestem przeciwko jeździe po PN mimo, że sam jestem motocyklistą. A jak na zdjęciu widać, akcja policji miała miejsce tam gdzie ani nie ma terenu leśnego, ani nie jest to zabronione.
KNT14:47, 14 maja 2010
Numizmatyk tak tak... a idąc Twoim tokiem myślenia to nikomu sie nic nie należy! Napisałem że w normalnym kraju panstwo stara sie zapewnic warunki do uprawiania sportu a Ty wyskakujesz i dajesz porownanie ze zbieraczami staroci :) smieszny jestes. I dalej idąc Twoim tokiem myślenia jak juz pisałem nic nikomu się nie należy tylko sami SE załatwijcie tak? jak jestes taki mądry to odpowiedz mi dlaczego skate park powstał za nasze pieniądze a tor już nie może powstać? Wy macie taką mentalność że w Polsce trzeba się starać o wszystko samemu i samemu płacić za wszystko! Nie po to płace podatki żeby nic za to nie mieć! Jak juz pisałem x razy nie popieram jeżdżenia po parkach narodowych ale na skarpe sobie czasem podjadę i neistety dla Ciebie będę to robił bo akurat mam po drodze! I nie wciskajcie że wszyscy przejeżdżają akurat koło dzieci na pełnym gazie po większość wtedy zwalnia i omija szerokim łukiem. I przejedzie taki crossowiec koło dunajca raz na 2 godziny i co Ci przeszkadza? Mi przeszkadzają psy jak idę po kładce i leci do mnie takie bydle a właściciel mówi "nie nie on nie gyzie.." On k***a połyka w całości! Piszesz że hobby a nie sport? no to masz fajnie jak uważasz że hobby nie można mieć w kierunku sportowym :)))
heheh a tak poza tym to śmieszni jesteście :) porównujecie Austrie do Polski pisząc że tam tego nie moża i owego :) ALE tam są specjalnie wytyczone trasy po lasach gdzie motocyklisci mogą jeździć! o tym juz zapomnieliście co? :)
Numizmatyk10:24, 14 maja 2010
KNT-kierujac sie Twoim rozumowaniem to pewnie wszystkim mozliwym hobbystom, miasto powinno sponsorowac uprawianie ich ulubionego hobby lub sportu a wiec np.filatelistom zakupic albumy,zbieraczom staroci zakupic antyki,paralotniarzom zapewnic korzystne wiatry,modelarzom sponsorowac zakup modeli kolejek,mysliwym zapewnic mnostwo dzikiej zwierzyny do odstrzalu itd.,itp. Otoz wcale nie!!!!!.Crossowcy powinni sie zorganizowac i szukac sponsorow celem wybudowania odpowiedniego toru np.wsrod bogatszych mieszkancow miasta-a wlasnie wielu z nich lub ich pociechy jezdza na crossach.Poza tym przyznaje calkowita racje lb,w Austrii nikt nie pozwolilby sobie na takie lamanie prawa w parku narodowym.W wielu dziedzinach zycia jak np.odpwiedzialnosc za wspolne dobro daleko nam jeszcze do cywilizowanych standartow ale do tego potrzeba edukacji ,swiadomosci i troche dobrej woli .
lb09:15, 14 maja 2010
te argumenty przypominaja mi argumenty seryjnego co strzelal do ludzi, a zapytany dlaczego, odpowiedzial "no zajecy nie widzialem, polowac lubie, wiec do czego mialem strzelac ?" wybaczcie, bo teraz juz nie wiem czy rozmawiam z tymi wielkimi sportowcami czy rzeczonymi cwaniaczkami ? bo kupic motor i zapier***c ile wlezie to kazdy glupi potrafi, nie ma co mydlic ludziom oczu haslami typu sport etc, jesli jest to najzwyklejsze hobby. hobby ktore jest dosc specyficzne i po prostu dosc uciazliwe dla innych. ja wiem ze 'kazzdych innych' przecietny nowotarzanin ma gleboko w ***, ale skoro tak czlowiek na halasujacej maszynie wjedza na tern parku a potem jeszcze ma pretensje do innych, to ciezko zwyklemu czlowiekowi z kims takim prowadzic jakas sensowna dyskusje (i nie miec jego racji w ***). swoja droga bylem w austrii niedawno i tam w gorach dajmy na to do rzeki czy strumienia nie masz prawa nawet kola zanurzyc. i nikt tego nie robi. a zreszta wcale nie widzialem tam tych 'mnostwa' crossowcow o jakich w temacie bylo wczesniej. dla scislosci przez tydzien jezdzac po terenie wielkosci podhala nie widzialem chyba ani jednego.
KNT23:45, 13 maja 2010
Nowotarzanin a jakim prawem powstał skate park koło zakopianki za kilkaset tysięcy złotych? Rodzic skaterów dali na ten park? NIE! Podatnicy Ty i ja!
Więc dlaczego motocrossowcy nie maja prawa DOSTAĆ toru? Odpowiedz mi.
Ja wiem że skaterzy się zebrali i swoimi siłami to załatwili choć pewnie nie łatwo było... ale ale w innych miastach czy też krajach nie ma takiego problemu bo tam rozwiązują takie problemy szybko! umożliwiając uprawiać sort i stwarzają do tego warunki! A tu byle zakazać, karać i basta! Syfem z kominów w domkach jednorodzinnych się zajmijcie bo to bardziej smrodzi i szkodzi zdrowiu niż motocykliści! hipokryci
Nowotarzanin22:32, 13 maja 2010
Wkurzaja mnie hasla typu:-"niech miasto nam wybuduje tor...".Pytam sie jakim prawem ???-dlaczego podatnicy maja placic za wasze hobby ???-wydaje mi sie ,ze powinniscie sami sponsorowac sobie powstanie takiego toru.Nie mam nic przeciwko jezdzie na motorach tego typu ,ale w miescie jest wiele wazniejszych spraw do zalatwienia np.odpowiednie wyposazenie nowotarskiego szpitala, zapewnienie minimalnej pomocy najbiedniejszym rodzinom,ochrona srodowiska i tak wiele innych.Uwazam, ze park narodowy nie jest miejscem do jazdy na crossach i mam nadzieje,ze takich policyjnych akcji bedzie wiecej-w koncu ludzie moze naucza sie przestrzegac prawa,inaczej powoli sami unicestwimy nawet ta chroniona przyrode.Tak samo powinno sie karac pieszych turystow,ktorzy zasmiecaja Gorce.
Misiek12520:41, 13 maja 2010
To gdzie mamy jezdzić ??????????? czekam na odpowiedz!!!
cross and emduro18:14, 13 maja 2010
a co wam to przeszkadza jak na motorze jeżdzi się za drogą a nikomu po polach
KTMRIDER13:46, 13 maja 2010
Niech miasto wybuduje tor motocrossowy i nie bedzie problemu. Wszyscy narzekaja ze ludzie jezdza po parku narodowym. A gdzie oni maja sie podziać ? Nie maja miejsca do jazdzy to jezdza po lesie. Moim zdaniem jezeli to sie nie zmieni takie akcje nie maja sensu bo i tak motocyklisci beda tam wracac !!
biały NT10:45, 13 maja 2010
CAYMAN jestes typowym bezmózgiem a pierdziurke to masz w garażu jak nie wiesz o co chodzi to sie nie udzielaj
Cayman06:54, 13 maja 2010
Nie rozumiem o czym jest ta dyskusja? Panowie na pierdzirurkach pakują się do PARKU NARODOWEGO i uważają że wszystko gra!? No to może niech wpuszczą paru koleżków na swoje podwórka i pozwolą im porajdować. Normalne byłoby wywiezienie motocykla na lawecie w miejsce gdzie jeżdżenie na takim hałaśliwym sprzęcie nikomu nie przeszkadza, bo cross to przyjemność i luksus - NIE konieczność, dlatego drażni mnie że setki ludzi muszą znosić fanaberie pewnie kilkudziesięciu rzekomych "zapaleńców". Mam nadzieję że policja skutecznie wyegzekwuje prawo i skończy się smrodzenie i hałasowanie tymi urządzeniami w miejscach w które człowiek ucieka przed cywilizacją.
Prawdziwy turysta20:38, 12 maja 2010
Qwater- przyznaje Ci racje,ze wiele turystow to zwykle prymitywy,ktorym nie chce sie posprzatac po sobie.Swiadcza o tym setki plastikowych butelek i tony roznych smieci,ktore widzi sie w drodze na Turbacz.Takich pseudoturystow nalezaloby karac na rowni z lamiacymi przepisy cross'owcami.I jedni i drudzy niszcza przyrode .Jednoczesnie chce zaznaczyc ,ze popieram cross'owcow i uwazam ,ze jest to piekny sport;znam kilka osob,ktore jezdza na tego typu motorach,ale nie robia tego w parku narodowym.A prawdziwy turysta nie zasmieca srodowiska naturalnego.Kiedys bylismy na wycieczce w Tatrach za znajomymi z zagranicy i bylo mi wstyd za te "plastiki"poutykane i pochowane pod kosodrzewina.
oko19:27, 12 maja 2010
Do Motocyklisty i wielu z podobnym zdaniem.
Jest nas dożo więcej niż wszystkim się wydaje pamiętacie paradę w zeszłym roku z rynku do triala za śmietnikiem? Wszyscy byli zachwyceni. Zastanawiam się czy można to powtórzyć?
Może uda się niektórym osobom przemówić do rozumu i wskazać kierunek tolerancji, nie koniecznie zmotoryzowanych?
Mam nadzieję, że tak się stanie.
turysta17:00, 12 maja 2010
Qwater - jeśli możesz zrobić coś sensownego w życiu to najlepiej użyj choć raz mózgu,jeśli go masz.Ci bardziej rozgarnięci zrozumieją,że jeśli czegoś nie wolno to nie wolno pod karą grzywny lub mandatu i nie ma zmiłuj,a ty jedyne co możesz w tej sprawie zrobić to walczyć o to żeby taki tor dla crossowców powstał i tego ci nikt nie zabroni,jeśli bedzie taka trasa legalnie to żaden ekolog nie zabroni ci po nim jeżdzić.Ekologiem nie jestem a i tak będę walczył o to żeby góry szanować a ci którzy je zaśmiecają nie są żadnymi turystami tylko głównie imprezowiczami na jeden wypad raz na jakiś czas.Ktoś kto po górach chodzi nie zostawi po sobie śmieci bo chodząc często za każdym razem musiałby ten bajzel oglądać.Sprawy nie byłoby w ogóle gdyby nie to że jazda po górach stała się nagminna i bezkarna,oby do czasu.
Paragraf15:19, 12 maja 2010
Jedno mogę powiedzieć, nie ma podstaw prawnych do karania za jazdę wzdłuż Dunajca, a także po "skarpie". Nie jest to teren leśny, nie uszkadza się wału przeciwpowodziowego, drogi, ochrony brzegu, itd. Nawet można jeździć bez prawka. Najlepiej nie przyjąć mandatu, nich skierują sprawę do sądu. Wygrana w kieszeni. Pozdrawiam
goro15:07, 12 maja 2010
Jestem jak najbardziej ZA takimi akcjami!
Qwater15:00, 12 maja 2010
Do takich jak Laik, Turysta i inni pseudo ekolodzy, gwarantuję wam że Ci crossowcy i inni motocykliści nie zostawiają tyle syfu po sobie co wy robicie wiem bo widzę codziennie tych spacerujących bo akurat mój dom stoi już na szlaku i widzę jaki syf zostawiają te plastikowe butelki puszki itp. nawet wa się lesery nie chce znieś z tych waszych parków i gór całego syfu który tam wnosicie.Po drugie jaki prawem podważacie umiejętności tych ludzi i nazywacie ich wandalami.Widzę ich na co dzień są przygotowani odpowiednio ubranie i odpowiednio zachowują się mijając pieszych. Tą nagonkę zostawcie sobie na wasze spotkania pseudo ekolodzy. Przez takich jak wy miasto umiera narzekać każdy potrafi ale zrobić coś sensownego to żaden
Igorrr10:20, 12 maja 2010
Tak patrzę na zdjęcie i wydaje mi się, że jest ono zrobione przy skarpie obok lotniska. Sorry, ale gdzie jest tam "teren leśny" i jaki tam obowiązuje zakaz?
Tomek10:18, 12 maja 2010
Hm, a może tak założyć jakieś stowarzyszenie motocyklowe, które walczyłoby o prawa motocyklistów zwłaszcza cross/trial na naszym terenie? Zejdźmy się wszyscy i pójdźmy do Urzędu Miasta porozmawiać. Jeżeli jest ktoś chętny to piszcie na tomek@intertom.eu , szczególnie miło widziałbym inne firmy z branży motocyklowej, producenci jak i sprzedcy. Jak to mówią "w kupie siła", a z tego co widzę, to tylko AMK coś działało, ale władza była bardzo oporna. Jakby nas było więcej to możemy coś zdziałać. Połaczmy siły i zróbmy dobrze sobie oraz tym, którym przeszkadzamy.
125 daje rade 2t09:27, 12 maja 2010
mnie akurat łapali ale nic im z tego nie wyszło bo nie dali se rady między
Motocyklista09:19, 12 maja 2010
Jezdziłem na motorach po Alpach, Pirenejach i wielu różnych miejscach w Europie i dało się. Niestety w moim Nowym Targu jestem bandytom. Jezdziłem i jezdził będę całe moje życie to motory, ścigam się z najlepszymi to mnie kręci. Panowie w mundurach mnie nie powstrzymają napewno, nie na takich pyrkawkach a już napewno nie ten puszysty (bez orazy panie policjancie) Przepraszam turystów, za niektórych motocyklistów rozumem wasz problem. Ja staram się omijać szlaki a jak już kogoś spotkam jadę wolno. Myślę sobie, tak ludziom przeszkadzają motory trzeba ich wytępić a mnie przeszkadza szpetny jarmark, brak wyciągu na turbacz, bieda i nuda w mieście no i Pan Burmistrz, Który nie może sobie z tym poradzić i co z tym zrobimy ???
lb08:39, 12 maja 2010
tak nawiazujac do tego worka, do ktorego mieszkancy nt wrzucaja 'cwaniaczkow' i 'prawdziwych crossowcow' - ja mysle ze jesli ci drudzy chca byc pozytywnie odbierani, musza sami o to zadbac. chca skakac po skarpie, ok, to akurat nikomu nie przeszkadza, ale jesli potem po sciezce dla pieszych zasuwaja ile fabryka dala, tudziez po asfalcie osiedlowym cisna z maszyny az dzieci w poplochu uciekaja do domu - to wybaczcie. ze to niby cwaniaczki ? ok, to nie da sie jakos z nimi pogadac, wbic cos do lba ? nie wierze ze jedni zz drugimi nie maja kontaktu.
KNT08:24, 12 maja 2010
Laik... jeżdżenie na mototrze jest Twoim zdaniem popisywaniem sie? :) żal mi Cię człowieku! widać że zazdrość cię zżera! a jazda na rowerze jest popisywaniem się albo na rolkach? a wasze chodzenie po górach z kijkami nordic walking w ostatnich latach to może też uznać za popisywanie się co? bo co patrze to lepsze kije i szpan firmą! albo w ogole sport jest popisywaniem sie? człowieku nie masz pojęcia o jakimkolwiek sporcie! Ty myślisz że mamy po 10 lat i sie popisujemy? czy co? To że Ty nie masz się czym popisać to Twój problem ale nie wmawiaj komuś że sie popisuje jazdą na motorze Laiku! Wandale? z jakiej okazji? Starszne!! crossowcy największym problemem NT! Paranoja! Basen budować! młodych zainteresować sportem a nie nawijać jedno i to smao o motorach! wielki turysto Gorc!
Alex06:39, 12 maja 2010
Tez odwiedzam czesto Nowy Targ i Gorce i jestem zszokowany tym ,ze nikt do tej pory nie karal tych,co niszcza motorami gorczanska przyrode.Brawo policja!!-oby takich akcji bylo wiecej!!!
Laik00:11, 12 maja 2010
Do Turysta z zagranicy wątpię by Twój apel coś dał Ludzie w nowym Targu umieją tylko narzekać Crosowcy jak siebie nazywają to zwykli wandale którzy wolą szaleć i popisywać się po szlakach gdzie dawniej spacerowali turyści (i dziwić się że wolą przyjeżdżać gdzie indziej) zamiast zebrać się i postarać o tor na którym mogli by poszaleć Bo po co lepiej narzekać i niszczyć to co piękne i narzekać że się ktoś ich czepia Ciekawe że za granica udało się takie kwestie rozwiązać i jest ok u nas się nie da bo zawsze znajdzie się ktoś kto oleje wszystko i dalej będzie szalał po parku byle się popisać
KNT23:45, 11 maja 2010
Sam parę razy byłem w Gorcach i jazda po szlaku miedzy ludźmi - żadna przyjemność... z tym się zgodzę Gorce to nie tor do jazdy na motorach! Wiem i nawet znam cwaniaczków na quadach czy crossach ale nie można nas wrzucać do jednego worka! Tak samo mógłbym na krytykujących nas motocyklistów napisać że jak piją piwo ze znajomymi w barze to od razu alkoholicy i idioci... ale tak nie wolno :)
Ib hahah dokładnie :) Ludzie... "UROJONE niebezpieczenstwo stwarzane przez crossowcow nad dunajcem" Rozjechali kogoś nad Dunajcem? Jadę na tym moim motorze ponad Dunajec i widzę: 5 żuli, 10 młodych po krzakach z winem i piwem (lepiej tego nie mieszać;) ) milion sto tysięcy psów robiących "dwójkę" przy rzece a pancia stoi i się cieszy że psina się załatwiła i nawet nie myśli tego posprzątać! Miesiąc temu trawa na skarpie się paliła itp itd... Chciałbym zaznaczyć że wędkarze i grilowcy nad Dunajec mają taki sam zaraz jeżdżenia samochodami jak my motorami! A tu wszyscy na crossowców nadają! Paranoja! Otworzyć oczy ludzie! co? lepiej pić w krzakach co? bo na to jest przyzwolenie na Podhalu... A Policja na tych 20 konnych motorynkach może co najwyżej skutery gonić...
wojtek23:26, 11 maja 2010
gratulacje i podziękowania dla Policji
Turysta z zagranicy23:13, 11 maja 2010
PARKI NARODOWE i rezerwaty natury sa pod ochrona i nalezy to uszanowac.Jestem za bezwzglednym karaniem wszystkich ,ktorzy naruszaja piekno chronionej przyrody i spokoj a nawet zycie turystow.To niedopuszczalne,zeby na szlakach na Turbacz trzeba uciekac w las ze sciezki,by nie zostac rozjechanym.Wspominam ze lza w oku nie tak dawne jeszcze lata,kiedy w gorach nie bylo chamstwa i popisywania sie tzw.nowobogackich.Rozumiem,ze jest to piekny sport,ale czy musicie akurat zajezdzic i zasmrodzic park narodowy???Co roku przyjezdzam do malowniczo polozonego i pieknego Nowego Targu i apeluje-nie zadeptajcie tymi motorami i innymi zdobyczami techniki motoryzacyjnej jeszcze w miare nienaruszonej przyrody.
Nowotarzanka23:10, 11 maja 2010
Pan wladza oparty o motor to powinien się na rowerek przerzucić :] Ale poważnie w tym NT nie ma co robić... pewnie zaraz posypią się teksty to sie wyprowadz.... niestety nie mam takiej mozliwosci tu mieszkam i studiuje taki los...paranoja...knajpy trzeba zamknąc bo młodziez za glosno sie zachowuje, motory może sa niebezpieczne,, ale każdy ma jakies swoje hobby, basenu tez nie ma bo po co sa termy podhalanskie.... niic tylko zapisac sie do kolka rozancowego... ( nie mam nic do katolikow bo sama jestem) ale jestem młoda jak inni którzy smigaja na motorach i chcemy cos robic korzystac z zycia ale ciagle cos nie pasi....
sonia22:33, 11 maja 2010
Nowy Targ miał od dawna dobrych crossowców.To jest piękny sport i dobrze,że dalej młodzi jeżdżą ,chociaż taka na nich nagonka.Nikt nie pomyślał co dalej z nimi zrobić i nikt jakoś im nie chce pomóc,tylko najłatwiej łapać i karać.Ja już wolę tych na motorach niż tych co siedzą w dyskotece.Oni mają jakąś pozytywną pasję lepszą od tych co się trzęsą w dyskotekach ,podchmieleni albo pod wpływem narkotyków.Widzę,że w Nowym Targu wszystko jest problemem i nie ma tu żadnej dobrej woli aby coś zrobić pożytecznego ,a może niewiele potrzeba aby taki tor powstał trzeba tylko rozmawiać i starać się tym młodym pomóc.
KNT21:26, 11 maja 2010
tryrt wyzywasz od idiotów a sam chyba do nich należysz... toru pod Szaflarami nie ma!!! Sam jeżdżę na crossie i takie wyzywanie nas to normalnie w szoku jestem... większość z was to katolicy a tu taka nienawiść :) Peace!!!! :) A Ciekawy jestem czy policjanci wyjadą pod skarpę? ;) Strach się bać... Panie W. zapie***** po pasie ale za 30 sek ich nie ma! Zajmij się młodzieżą pijąca flaszki nad dunajcem i pijanymi na drodze! Motory zawsze były i zawsze będą! :)
yamaha20:39, 11 maja 2010
toru nie ma i nie będzie to gdzie mamy sie scigac????
a policja na tych motorkach to tylko triala złapie bo kożdy lepszy kierowca im ucieknie:)
biały NT20:35, 11 maja 2010
ludzie na tym zdjęciu jest gosciu ktory by zwiał z zawiązanymi oczami jeden z lepszych zawodnikow nowotarskich czy wy wieżycie ze ci policjanci na tym czymś podobnym do motoru jego zatrzymali? smiechu warte
biały NT20:29, 11 maja 2010
a ty W idz do kosciola bo widze ze ty z tych co im wszystko przeszkadza motor hokej sport tylko brak basenu w takim miescie ci nie przeszkadza ludzie paranoja co wy piszecie kosciolow wiecej niz w warszawie a wy sie dziwicie mlodym a gdzie oni maja jezdzic TRYRT ty /.../ jak bys nie wiedział ze tor w szaflarach jest zamkniety tam se mozesz kundla wyprowadzic
biały NT20:19, 11 maja 2010
maniek po.... to ty jestes gdzies ta młodiez musi jezdzic a wy emeryci z pieskami nad wode chodzicie a ciekawe czy kupy zbieracie
____ . ____19:49, 11 maja 2010
zawsze tam gdzie ich nie trzeba.to sobie podnieśli statystykę,no brawo.pewnie naciski były i trzeba było się ruszyć.ja proponuję po Gorcach troszkę postać za krzaczkami.tam pokażcie na co was stać.no chyba że strach was oblatuje na samą myśl niebiescy panowie.
Trial19:33, 11 maja 2010
Do W
Boli cie to ze tak nie umiesz
sertyhan18:59, 11 maja 2010
jak będzie tor to wtedy karać , nima toru to cza brusić ka popadnie i tyle :) niech moc(4 i2 suwowa) bedzie z wami crossowcy. Łączę się w bulu z wami .
JA18:54, 11 maja 2010
A ja proponuje aby policja interweniowała również po małych, osiedlowych drogach po których bezkarnie śmigają dzieci (14-16lat). Swoją droga to głupota rodziców. Mam na myśli ulice i osiedla typu: Nowe, Bóflak, Zadział, Robów, Klikuszówka. Tu tacy małoletni czuja się bezkarnie. Dodam ze motory są nie zarejestrowane. No i że nie wspomnę o uprawnieniach kierowcy.
yta18:54, 11 maja 2010
A gdzie pseudo komandosi z SG
ziel. szlak18:51, 11 maja 2010
moim zdaniem nic to nie da! jezdzili jeżdżą i beda jezdzic!! aaa Qwater ma racje!!
lb18:48, 11 maja 2010
2 patrole policji sciagnac z zakopianki i zagonic do takiego wlasnie dzialania. permanentnie. bedzie bezpieczniej ? bedzie. tylko tylko ze to sie nie oplaci, na zakopiance na tych piratach co jezdza po 100kmh mozna niezle przeciez zarobic, a to wazniejsze niz jakies urojone niebezpieczenstwo stwarzane przez crossowcow nad dunajcem, prawda ?
Wojtek ;]18:30, 11 maja 2010
Był tor w szaflarachy to zlikwidowali !! dobrze ze zrobilismy wlasny przy oczyszczalni ;]
Staszek wazelina18:18, 11 maja 2010
Sposob na nierozgarnięte laski ! kupić motor i dwa kaski.
bbb17:57, 11 maja 2010
A tor pod Szaflarami i w rejonie "starego" wysypiska śmieci świeci PUSTKAMI!
MX17:31, 11 maja 2010
Klasyczna zazdrośc buhah lepiej zajmijcie sie mlodzieza ktora czasu nie potrafi sobie zagospodarowac tylko kombinuje....
samuraj dżony17:17, 11 maja 2010
Do TRYRT:
Tor pod Szaflarami został zamknięty i rozkopany cały ...bo przeszkadzało to innym ludzią ze jezdzi się tam
prawda16:49, 11 maja 2010
Qwater - bardzo dobry pomysł - takie to proste a nikt nie potrafi tego zrealizować
turysta16:00, 11 maja 2010
w końcu ktoś pomyślał,góry mają być górami a nie autostradą,to samo tyczy sie wszystkich aut terenowych.Teraz już nikomu nie chce się na nóżkach podrałować w stronę Turbacza,wszystkich trzeba wywozić,ale do solidnego popijania to każdy tam zdrowie ma,no ale fakt jakoś trzeba te kontenery z butelkami wywieżć.Chodzę w góry od lat ale dawniej czegoś podobnego nie było w tej skali.
Sylwia15:57, 11 maja 2010
fajny sport, dlaczego nie pomyślą o zrobieniu legalnej trasy dla crrosów.....
Grzegorz15:38, 11 maja 2010
a dlaczego nie wolno jeździc na skarpch pod lotniskiem? teren leśny? jak w czwartki i soboty wjeżdza tysiac samochodów to jes ok?
Wojtek15:25, 11 maja 2010
Na skarpie na lotnisku za duzo roboty by bylo. Lepiej robic akcje tam gdzie malo kto jezdzi.
an15:21, 11 maja 2010
tryrt Ty w ogóle wiesz co piszesz? Toru pod Szaflarami nie ma już od dawna. Poza tym trochę kultury i bez "wycieczek osobistych". Nazywasz idiotami ludzi którzy mają jakąś pasję, a że robią to w taki a nie inny sposób to tylko wina tego, że nie ma w NT miejsc do tego wyznaczonych. Tor jest obiecany już ponad rok i dalej cisza, tras o których mówi Qwater też nie ma, a takie dwa obiekty spokojnie załatwiłyby sprawę i wtedy można ścigać i karać jeżdżących poza obiektami.

PS. przez dwa dni akcji wylegitymowano 10 osób i 3 mandaty, jest się czym chwalić ;p
PS2. XXL jeździ się motocyklem, motor to silnik tak dla ścisłości ;]
ntowik15:17, 11 maja 2010
"dar" burmistrza jest ulubionym miejscem skrócenia sobie drobi do parku bór gdzie ludzie nie powinni wchodzić, a co dopiero takie ryczące potwory!! Szczerze to nawet te wszystkie chłopaki na motorach by mi tak bardzo nie przeszkadzali gdyby pewna ich część zachowała jakieś granice przyzwoitości przy wymijaniu pieszych bo czasem to żwir z pod kół można wyciągać z włosów !
aniołek15:11, 11 maja 2010
Pamiętajcie crossowcy i tym podobni! Jesteście zwykłymi prymitywami, skoro nie potraficie zrozumieć szkody jaką czynicie przyrodzie i ludziom. Góry są po to żeby wypoczywać w nich i jednocześnie dbać o przyrodę.
W.14:12, 11 maja 2010
Po pasie lotniska nieraz 6-7 motorów zapie...la... Są bezkarni!!
juhas14:06, 11 maja 2010
a może by tak częściej zaglądnęła Policja na skarpy pod lotniskiem?:)Tam to dopiero jest jazda!!:)
Qwater13:28, 11 maja 2010
A wystarczyło by usiąść na chwilę porozmawiać zorganizować trasę zamkniętą, pobierać opłatę która mogła by np. zasilić konto na rzecz dbania o czystość na naszych szlakach( a jest tragiczna i na pewno ten stan rzeczy nie jest wynikiem jeżdżących na motorach) i w ten sposób u normalizować sytuację. takie trasy są organizowane w Austrii czy tez w Niemczech nie komu nie przeszkadzają i przynoszą dochody właśnie na rzecz dbania o środowisko. Nie myślę aby osoby które posiadają owe sprzęty nie było stać na jednorazową opłatę miesięczną pozwalającą na korzystanie z wytyczonego szlaku.
A potem jeśli by takowy powstał a incydenty dalej odbywały by się w miejscach do tego nie przeznaczonych to jak najbardziej takie akcje są wskazane a kary powinny być niebotycznie większe.
Na prawdę tak dużo nie potrzeba aby pomyśleć!!
maniek13:16, 11 maja 2010
no i bardzo dobrze wzieli sie na tych poj........
Tomek13:07, 11 maja 2010
A miał być tor!
XXL12:57, 11 maja 2010
to zaiste bardzo dobry pomysł NARESZCIE są jakieś wyniki ale trzeba też i u siebie posprzątać panowie wśród was też są tacy którzy po pracy jeżdzą swoimi motorami po parku np pan W.G
saba12:30, 11 maja 2010
pogody nie było i mało osób wyjechało w Gorce . Powtarzać te akcje!
tryrt12:15, 11 maja 2010
bardzo dobrze... jeszcze powinni kontrolować idiotów którzy jeżdża po bulwarach i kładce w Nowym Targu od ul. Kowaniec.. solidne mandaty moze utemperują zapędy niby cosowców.. niech sie wyzywaja na torze pod Szaflarami!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha12:07, 11 maja 2010
Pierdu,pierdu a motorki nad Dunajcem i po brzegach pod lotniskiem śmigają aż miło!Widzę to i slyszę !:)
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas