Jachymiak znowu pisze do burmistrza Fryźlewicza i zarzuca mu podawanie nieprawdy - podhale24.pl
Czarny Dunajec
Clear
16°C
Clear
17°C
Clear
16°C
Clear
17°C
Clear
15°C
Clear
14°C
Kartka z kalendarza
17.11.2010, 12:12 | czytano: 4840

Jachymiak znowu pisze do burmistrza Fryźlewicza i zarzuca mu podawanie nieprawdy

NOWY TARG. Kandydat na burmistrza Maciej Jachymiak złożył dziś rano w Urzędzie Miasta kolejny list skierowany do burmistrza Marka Fryźlewicza w tzw. sprawie mieszkań. "Wyjaśnienia jakie Pan składa w tej sprawie są niewiarygodne." - pisze.

List otwarty

Szanowny Panie Burmistrzu!

Nie otrzymałem od Pana odpowiedzi na list z dnia 11.11.2010. Otrzymałem jednak Pana oświadczenie wygłoszone dla prasy w dniu 15.11.2010., co, jak rozumiem, nawiązuje do otwartej formuły korespondencji między nami.

Dziękuję za reakcję na list, ale z przykrością stwierdzam, że nie odpowiedział Pan na ostatnie zawarte w nim pytanie:

Czy inni urzędnicy Urzędu Miasta lub radni Rady Miejskiej nabywali mieszkania od firm Bryksy i PPB ?

Byłbym wdzięczny za odniesienie się do tej kwestii. Szczególnie, że sugeruje Pan przypadkową zbieżność firm w których nabył Pan mieszkania, z faktem, że firmy te związane były z miastem umowani. Większa ilość takich przypadków określiłaby sprawę jednoznacznie.

Nie do przyjęcia jest oświadcznie, że nie podpisywał Pan umów osobiście. Burmistrz stanowi jednoosobowy zarząd miasta i tylko on podpisuje umowy, lub upoważnia do tego osobę w swoim imieniu, za swoją wiedzą i ze wszystkimi konsekwencjami. Powinien Pan o tym wiedzieć.

Nieprawdziwe jest Pana stwierdzenie, że motywacją mojego wystąpienia jest odwrócenie uwagi od postępowań karnych w jakich uczestniczę. Nie uczestniczę w żadnych postępowaniach poza sporem z powództwa prywatnego z p.M.Sochackim o sposób nabycia przez niego działek pod starostwem.

Nieprawdziwe jest Pana stwierdzenie, że zakupu mieszkania od Grupy Bryksy dokonała Pana żona w dniu 13.09.2005. Wg danych z księgi wieczystej do podpisania aktu notarialnego zakupu mieszkania doszło 5.07.2006r., czyli 6 tygodni przed korzystnym dla Grupy Bryksy rozstrzygnięciem przetargu w Urządzie Miasta.

Niezrozumiałe jest dla mnie Pana stwierdzenie, że zakup mieszkania finansowany był m.in. z oszczędności i zaciągniętego kredytu. Jeżeli stwierdzenie to jest prawdziwe, to w oświadczeniach majątkowych powinien Pan umieścić dane zarówno o oszczędnościach i kredytach z których finansuje Pan zakup nieruchomości. Danych takich w oświadczeniach nie znajduję.

Nie zgadzam się z Pana stwierdzeniem, że oświadczenia majątkowe były kontrolowane przez Urząd Wojewódzki i Urząd Skarbowy i tym samym są prawdziwe. Obie instytucje nie są w stanie kontrolować danych, których Pan w oświadczeniach nie zamieszcza.

Szanowny Panie Burmistrzu!

Przed kilkoma miesiącami stwierdził Pan, że zabrania mi rozmów z urzędnikami Urzędu Miasta bez Pana zgody. Uznałem to wówczas za przejaw chwilowego spiętrzenia afektu. Dzisiaj inaczej patrzę na sprawę. Pozwoliłem sobie, w ramach moich dociekań, na rozmowę z byłą pracowniczką Urzędu, która m.in złożyła na piśmie następujące oświadczenie:

„(…) przedstawiciel Spółki BRYKSY: adwokat Zbigniew Magdij, był w ostatnich miesiącach roku 2005 i w roku 2006 częstym gościem w Urzędzie. Z polecenia Pana Burmistrza Fryźlewicza korzystał nieprawnie z bazy danych ewidencji gruntów M.Nowy Targ, którą ma prawo udostępniać jedynie Starostwo Powiatowe w Nowym Targu. Miał również wgląd w niektóre wyceny gruntów, zlecane przez Urząd Miasta. Fakt ten świadczy o tym, że Pana Burmistrza łączyły już w tym okresie kontakty z tą Spółką, czyli przed ogłoszeniem przetargu na sprzedaż gruntu położonego w Nowym Targu na Równi Szaflarskiej, który został rozstrzygnięty 08.09.2006r. na rzecz Spółki „BRYKSY”. Spółka ta zawierała umowy kupna terenów na Równi Szaflarskiej od prywatnych właścicieli przed rozstrzygnięciem przetargu.”

W kontekście tego oświadczenia oraz faktu, że przyznał się Pan do nabycia mieszkań od firm Grupa Bryksy i PPB, jak też niejasności w oświadczeniach majątkowych, stwierdzam, że istnieją uzasadnione przesłanki do domniemania poważnych nieprawidłowości w Pana działaniach. Wyjaśnienia jakie Pan składa w tej sprawie są niewiarygodne. Upoważnia mnie to do przekazania wszystkich ustalonych przeze mnie danych do organów ścigania.

Z poważaniem Maciej Jachymiak
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
komentarze
0
blokowiec II10:01, 19 listopada 2010
Niech się wam nie wydaje , że całe bloki pódją głosować na Tarnowskiego albo Jachymiaka. Masa ludzi zagłosuje na Fryźlewicza i ja też, chociażby za kładkę, którą nam obiecał i słowa dotrzymał. Za skate-park też jesteśmy wdzięczni jemu i Swałtkowi. Wierzymy, że basen też powstanie a Fala jak chce większy niech jedzie się pluskać do Tarnowskiego w Zakopanem.
0
blokowiec01:50, 19 listopada 2010
do 'mieszkańcy bloków' mów za siebie. Dla mnie miasto jest jedno i Ja głosuję na Marka Fryźlewicza.
0
axon11:42, 18 listopada 2010
ale to juz było, i nie będzie więcej, tak się nam ot skończyło, oto to rządzenie - pewnie tak ładnie będziemy mogli wkrótce zaśpiewać Fryźlewiczowi i ekipie.
Już czas na Nowego Burmistrza! Najlepiej Macieja Jachymiaka!!!!!!
0
mieszkańcy bloków11:34, 18 listopada 2010
Panie Fryźlewicz nic Pan nie zrobił dla południowej części Miasta. Zapomniał pan o nas a teraz próbuje nas przekupić banerkami i ulotkami oraz opowiadaniem jak to pan biedny został zaatakowany. A co pan robił ostatnie 14 lat ciągle atakowal ludzi. 4 lata temu tuż przed wyborami 92 dni przed ciszą) wyciągnął Pan "wielką sprawe przekrętów" Rajskiego i co, okazało się, że to Pan kłamał i przegrał Pan.
Nie damy się narać na 22 minutowe filmy z "urocznym" komentarzem PRP. Nie damy się nabrać na ten wart 10 tysięcy złotych baner z tekturowym basenem. Nie damy się nabrać na program, który dokłądnie brzmi tak samo jako 4 i 8 lat temu.
Nie damy się już nabrać na propagadnę antyJachymiakową, antyTarnowską i anty Jelonkową.
Głosujemy na różnych kandydatów ale na pewno nie na Pana, Panie burmistrzu Fryźlewicz.
0
Jasiek11:08, 18 listopada 2010
tak kuba PO to masony, żydy i nie wiadomo co jeszcze. Weź te swoje bajki i idź do swojej piaskownicy przy ulicy krzywej. Mówisz takie bani luki, że głowa mała. Przekręty to póki co wynika, że kto inny robi i może na razie nie zabieraj głosu póki organy ścigania nie zrobią swojego i nie wskażą kto ma rację.
0
MIESZCZANKA10:39, 18 listopada 2010
Panie burmistrzu na szczęście większość Nowotarżan to ludzie o zdrowym umyśle nie dadzą się wciągnąć w igrzyska w wydaniu współczesnego Nerona. Pozdrawiamy dużo zdrowia głosujemy na Pana.
0
kuba09:13, 18 listopada 2010
Do portiera.

PO robi przekrety. Doprowadzaja do agresywnej polityki w polsce.!! jak tego nie widzisz to przykro mi
jestem za Fryźlewiczem.! kropka
0
zorro08:40, 18 listopada 2010
Brawo MJ. MF już czas najwyższy zrobić dobrze dla miasta i wreszcie odejść. Skoro jest taki zdolny i na wszystkim się zna, jest zamożny, "uczicwy" to pracę znajdzie wszędzie, a jak nie to znów cegielnia, co tak dumnie podkreślał podczas debaty
0
maniek08:37, 18 listopada 2010
Ten co pamięta przedstawia sam nie prawdziwe kłamstwa. Dla przypomnienia burmistrz Fryźlewicz przyjmował kadencję z niskim załużeniem a wzrosło ono o do ogromnej kwoty 45 mln zł, na rok 2011 i do poziomi 55% w 2013. A w tym czasie powiat nie dosyć, że realizuje blisko 4 razy więcej projektów, to spokojnie utrzymuje sie na spokojnym poziomie zadłuzenia. Burmistrz mówi że walczyć bedzie z zadłużeniem obligacjami, czyli znów się zadłuży. Zamiast korzystać z innych rozwiązań. Ale tak się robi politykę jeśli basen najpierw kosztuje 25 mln zł potem nagle wzrasta o kilka milionów, albo cena za koncpcję basenu z nie wiadomych przyczyn wzrasta z 380 tyś do 500 tyś., za co można wyżywić 50 dzieci lub wyremontować wszystkie place zabaw w NT. Tak jest oto polityka obecnych władz.
0
Ania08:03, 18 listopada 2010
"spiętrzenie afektu" to tylko psychiatra mógł tak ująć :P
0
HonKong Fui07:43, 18 listopada 2010
tee co pamiętasz, to bądź tak odważny jak Jachymiak, podpisz się swoim nazwiskiem i wystosuj list otwarty, a nie tchórzliwie ukrywaj się pod anonimowym nickiem. Tylko w ten sposób twoja wypowiedź będzie wiarygodna, nie jak teraz - wyssana z palca
0
Ten co pamięta01:29, 18 listopada 2010
No to niech Wam przypomnę !!! Jak doszedł do władzy Jachymiak ? Na plecach Szpitala ! Co się wtedy działo ? Powołali Mąkową na dyrektora. Wielkie halo ! Czy to wyrządziło lub mogło wyrządzić jakąś szkodę Szpitalowi ? Nie ! A co zrobił Jachymiak ? Wywołał Strajk !!! Wywołał Piekło ! I o co (o kogo) ? O Mąkową ? A dzisiaj co ? REKORDOWY DŁUG SZPITALA !!! Jachymiak i spółka w prokuraturze ! I co ? To nie jest skandal ? Czy to nie zasługuje na STRAJK ? Na kolejne PIEKŁO ? TAK !!! TAK !!! TAK !!! Po trzykroć TAK - ZASŁUGUJE !!!!! W czym więc problem ? W tym, że w Szpitalu nie ma takich ludzi jak on !!! Bezwzględnych, czuwających całą noc by czasami STRAJK nie wygasł ! Co by to było jak by się Lasyk dogadał ze strajkującymi ? Dzisiaj robi to samo ! Na kolejnym nadmuchanym przez siebie skandalu próbuje omamić ludzi ! Tak jak wtedy podczas strajku ! Nie dajmy się kolejny raz zmanipulować !!!
Pamiętajcie, że z należnych Szpitalowi jak psu zupa prawie 10 mln zł od NFZ, on i spółka ugodzili się na 6 !!! Obrońca Szpitala - Gratuluje !!!
0
bolo00:01, 18 listopada 2010
Panie Mareczku jedyny - praca parkingowego to kurna nie chanba
0
Myśliwy23:47, 17 listopada 2010
CZerwony kapturku świetna bajka,gotowy scenariusz do filmu.Ale wszystko dobre co się dobrze kończy.Nosił wilk razy..resztę już znasz.
0
Fredro23:32, 17 listopada 2010
Pisze list Maciej do Marka:
?Bardzo proszę? ... mocium panie ...
Mocium panie... ?me wezwanie?
Mocium panie... ?wziąć w sposobie? (...)
Niech cię czarci chwycą
Z taką pustą mózgownicą!
?Mocium panie? cymbał pisze!?

Nic dodać. Nic ująć. Samo życie.
0
m.N.T.23:20, 17 listopada 2010
Joachim to TWÓJ idol wisi na pogorzelisku jakby był dobrym gospodarzem to pomógłby im właścicielom w uprzątnięciu to on ma środki ale woli wydawać na koncepcje ,opracowania za Naszą kasę i układać na półki to kolekcjonerstwo za dużo nas kosztuje a efektów brak.temu Panu DZIĘKUJEMY .
0
większość białego personelu23:01, 17 listopada 2010
Cwaniacka zagrywka Jachymiaka wykorzystywana w przeszłości przeciwko Lasykowi. Tym razem sie nie uda. Bo MF to nie Lasyk lud nie jest juz taki ciemny bo widzi co Jachymiak zrobił ze szpitala. Poza tym zarząd powiatu ma sprawę w prokuraturze która nabiera tempa. Zbyt dużo grzechów, duży dług, łatwe rozgrzeszenie Kicińskiego. Sumienie obciążone panie Macieju J.
0
galaktyka x22:52, 17 listopada 2010
waderze - wyobraź sobie, że dalej uważamy Fryźlewicza za ideał uczciwości i prawdomówności (!!!!!), któremu nikt z tej antanty czworga do pięt nie dorasta a w szczególności oszołom, który z brzytwą biega po mieście a na koniec obetnie twoje uszy bo będzie miał taki kaprys. niech synu moc będzie z tobą a w szczególności rozum... ten się przyda.
0
simek22:39, 17 listopada 2010
Panie Fryźlewicz już czas odejść!!Lepsze jutro już bez Pana! Raz na zawsze!
0
Maciek22:30, 17 listopada 2010
Marku. Nie mam żadnych propozycji.
0
ja22:29, 17 listopada 2010
do ojciec - prosisz o radę,proszę bardzo.Kiepski ojciec z ciebie,bardzo słabej wiary ,jeżeli do kościoła chodzisz dla proboszcza P.czy też po to by patrzeć kto siedzi w pierwszych ławkach w kościele.Stawiasz pytanie czy masz jeszcze chodzic do kościoła?.Jeżeli chodzisz tam dla jednego,czy drugiego pana a nie dla Pana Boga ,to faktycznie,lepiej nie chodż ,a dziecku już nic nie tłumacz,bo tego się nie da nijak wytłumaczyć.
0
Jędrek22:27, 17 listopada 2010
Drogi Marku. Dogadamy się.
0
Janusz22:26, 17 listopada 2010
Panie Marku. pan sie nie boi. Znajdziemy coś dla Pana.
0
Mariusz22:25, 17 listopada 2010
Panie Marku Pan sie nie boi. Coś tam zawsze dla Pana się znajdzie.
0
wader22:19, 17 listopada 2010
ciekawe co teraz powiecie wszyscy wierni wyznawcy Fryźlewicza? dalej uważacie go za ideał uczciwości i prawdomówności. jakby nie miał nic na sumieniu wytłumaczyłby sie ze wszystkiego za pomoca dokumentów i w trybie nagłym. A jak jest każdy widzi.....
0
nowotarżanka22:16, 17 listopada 2010
zastanawiające jest jak to taki niby prawy burmistrz mógł sobie pozwolic na takie rzeczy. Po prostu ciężko uwierzyć, że Fryźlewicz to robił. Ale znajoma pracująca w urzędzie mi mówiła kiedyś o tym czymś. A teraz potwierdza się to. Po prostu nic innego nie pozostaje jak zmienić obecną władzę. Głosowac na innego kandydata niż Fryźlewicz i innych radnych niz z PWS.
0
klops22:09, 17 listopada 2010
Tarnowski dogadał się z Jelonkiem i Kalatą - Burmistrz i jego zastępcy.
Wypuścili Jachymiaka na Fryźlewicza.
0
Dagmara22:09, 17 listopada 2010
Brawo Panie Jachymiak! Do rządzenia trzeba miec odwage i honor. Pan to posiada. A burmistrz Fryźlewicz stracił resztki poparcia.
Już czas na zmianę!!!!!
0
Danusia z Sikorskiego22:06, 17 listopada 2010
Obrona Fryzlewicza jest swietna- wkopuje żonę i jeszcze w dodatku swojego zastepcę, ciekawe kogo jeszcze poświęci w obrone, która i tak jest bardzo słaba. W dodatku unika mediów i widać, że mysli, iż ludzie nie wiedzą o co chodzi w całej sprawie z mieszkaniami plus inne sprawy np. cmentarz, alma itp. Oj oby się pan burmistrz za bardzo nie przejechał na tej taktyce.
0
Tomek21:47, 17 listopada 2010
Jachymiak pokazał odwagę i nie wystarszył sie tego co wszyscy sie bali, że ich ekipa burmistrza rozniesie. Mimo, że działacze PWS go próbowali wystarszyć napisał to co jest od dawna szemrane po mieście.
Panie Jachymiak mysle, że tak własnie powinien się kazdy zachować.
Ma Pan mój głos!
0
Rodzina Kowalczyków z Podhalańskiej21:42, 17 listopada 2010
Brawo Panie Macieju!Pokazał Pan odwagę i nie boi się Pan pokazywać, że w Urzędzie Miasta złe dzieją się rzeczy. Ma Pan nasz głos!
0
munies21:37, 17 listopada 2010
Każdy głos oddany na Fryźlewicza i PWS to glos popierający działania na styku prawa, działania polegające na zatrudnianiu radnych i ich rodzin, polegające na wydawaniu zawyżonych kwot na inwetycje, na podnoszenie wartości kwoty dla zwyciezców przetargu na koncepcje basenu oraz na polityce pomówień i chwaleniu się cudzymi osiągnieciami.
0
chir21:32, 17 listopada 2010
p jachymiak zachowujesz sie jakby pan przegral te dwa mieszkania mysle ze burmistrz przepisze je na pana po wyborach po 16 tu latach rzadzenia wielkie halo przypomina mi to pitere z tymi rybami
0
były działacz PWS21:32, 17 listopada 2010
klop może to jest głębokie i szerokie. Poki co prokuratura robi wstępne rozeznanie i dopiero za jakiś czas okaże się czy wogóle zostaną jakiekolwiek zarzuty postawione.
A u burmistrza Fryźlewicza widać od razu, że coś dziwnego jest, bo tłumaczenia bardzo dziwne a wystarczy posłuchac co na mieście sie mówi, to można wywnioskowac, że takich spraw jest sporo.
Poczekajmy aż wejdzie prokuratura i ewentualnie inne służby i ocenią kto ma rację
0
shadow21:28, 17 listopada 2010
do klop
Pozew w stosunku do Jachymiaka ma charakter czysto propagandowy,jes tylko po to by narobić szumu. Zupełnie jak ten Jachymiaka w stosunku do Marka Fryźlewicza, z tą jednak różnicą, że ten vicestarosty "przez przypadek" może okazać się słuszny i prawdziwy.
0
chir21:20, 17 listopada 2010
po co tyle nerwow wystarczy zasiegnac opini personelu szpitala i wszystko wiemy jaki to dobry p jachymiak
0
joachim21:03, 17 listopada 2010
do m nt przepraszam u swojego
0
joachim20:56, 17 listopada 2010
do m nt jak masz problem to przyjdz posprzataj to gruzowisko bo gdyby nie m fryz to ogladalbys to w tvn 24 jako wizytowka nowego targu wiec ciesz sie ze nie musisz wachac tej spalenizny i podziekuj m f ze nie wyladujesz na oddziale konkurenta
0
Rajca20:22, 17 listopada 2010
Justynko ty nie jesteś w szkole o tej porze? Myślę że akurat ty dużo mu zawdzięczasz.Zapytaj tatę może nie skłamie i powie ci prawdę.
0
Islam20:19, 17 listopada 2010
Ojciec ,najlepiej zmień religię.
0
osioł19:20, 17 listopada 2010
same sie cisną pytania dlaczego nie załatwiono sprawy w trybie wyborczym rzucic sądowi umowy notarialne z ceną za metr i po sprawie nastepnie napisac oswiadczenie ze adwokatowi nie udzielano dostepu do informacji niejawnej[ktorą urzad ma chronic] i sie pod tym podpisac czy to takie trudne wyjasnic na pismie sprawe oswiadczen i sie pod tym podpisac a tak niezaleznie od tego ktory wygra to bedzie musiał przeciagac sprawe w sądzie przez całą kadencje aby sie wyrok nie uprawomocnił ale sie rozrywka zapowiada ach pokibicujemy niech wygra lepszy powino haslo wyborcze brzmiec ''my idący na smierc podrawiamy Cie WYBORCO
0
mieszkanka19:18, 17 listopada 2010
Ludzie dajcie sobie spokój
0
bolo19:13, 17 listopada 2010
No to kurna św. Maruś ugotowany na mietko. Co za kurna obciach dla rodziny!!!!
0
w.....y18:58, 17 listopada 2010
Macie wszyscy rację - ani jeden z PWS - to widać jedno b.....o. Cwaniacy sie nawet podzielili - tu św. Marek od mieszkan tu LM nie wiadomo od czego a jeszcze Jagła ze Zwiazku. Won od władzy!!!! mamy tych swieto..... ch po dziurki w nosie. Jeszcze tylko 3 dni i nie ma tej wrednej sitwy.
0
nowotarżanka18:37, 17 listopada 2010
"...To już jest koniec, nie ma już nic...." Żegnamy brawami - wątłymi co prawda ale zawsze - Panie Fryźlewicz!!
0
PORTIER17:59, 17 listopada 2010
Cześć nazywają mnie portier i piszę do tych,którzy chcą rozwoju miasta.

NIE GŁOSUJEMY NA LUDZI Z

PWS PODHALAŃSKA WSPÓLNOTA SAMORZĄDOWA

to kolesie burmistrza.

DAJMY SZANSĘ NASZEMU MIASTU
0
portier17:47, 17 listopada 2010
do kuba napisałeś:
,, kuba
Rzygac mi sie chce tym PO. Wstyd mi ze jestem Polakiem, ,,

nie rozumiem z jakiego powodu ?

dajesz przyzwolenie by władza robiła przekręty ?
0
klop17:34, 17 listopada 2010
Jachymiak może nie uczestniczy jeszce w żadnych postępowaniach pzrzeciwko niemu, ale wkrótce będzie, bo należał do zarządy powiatu, odpowiadał za szpital i jest sprawa wniesiona do prokuratury przez pozostałych radnych powiatowych przeciwko zarządowi o niedopilnowanie obowiązków.
0
FANKA JACHIMIAKA?17:29, 17 listopada 2010
Panie Jachmiak
Uczciwy człowiek za "jakiego Pan się ma" oskarża po wyroku instancji do tego powołanych ! . Dużo czytałam wcześniej w prasie o Pana osiągnięciach w gospodarowaniu i zadłużaniu szpitala i pana stosunku do pracowników.
Ś.p. J.Fudala też miał swoje zdanie o Panu. Oskarżając bezpodstawnie wystawia Pan świadectwo swojej moralności "Nie mów fałszywego świadectwa...."-Ja myślę, że każdy sądzi wg siebie oskarżając kogoś o nadużycia bez stosownych dowodów.
W myśl zasady: PO TRUPACH, ALE CELU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Zatroskany Mieszkaniec II16:32, 17 listopada 2010
Do Zatroskany Mieszkaniec
Masz w 100% rację.
Pamiętajmy, że głosując na ugrupowanie reprezentujące partie obecnego burmistrza tak naprawdę na niego głosujemy!!!!!!!!!!!!!
Tu zacytuję jeszcze raz słowa Zatroskanego Mieszkańca
"Jeżeli kandydaci na radnych zdobędą duzo głosów z parti burmistrza to automatycznie wejdzie większa ilośc radnych od nich do rady miasta i będą blokowac kazdą nową inicjatywe nowego burmistrza i to może opóźnić proces rozwoju miasta . dlatego proszę bardzo się zastanowić na kogo zagłosujemy w niedzielę . ja wiem że to może być sąsiad , znajomy, itd. Ale wezmy pod uwage ze ich ugrupowanie spodowało zatrzymanie się naszego pięknego miasta na tyle lat . nie dawajmy im szansy na storpedowanie reform które będzie wprowadzał na pewno nowy burmistrz i nie głosujmy na nich bo nie warto"
Od siebie do tego dodam tylko, że MF ma dużą praktykę w zdobywaniu większości w radzie; robił to skutecznie tyle kadencji.
Nie pozwólmy by ten Świętoszek działał nadal. Wybierzmy całkiem nową radę, by w tym mieście coś się zmieniło
0
B5216:22, 17 listopada 2010
Gigantomania banerowo-ulotkowa, przerysowany wizerunek człowieka ponoć znanego i lubianego w mieście(rozumiem nowicjuszy, muszą się przedstawić)
Ogromne fundusze można było w inny bardziej ludzki sposób wykorzystać, coś dla ludzi zorganizować, wyjść do nich ,porozmawiać,uścisnąć dłoń prostego człowieka.A u nas w mieście tylko akademie, ordery,setki zdjęć ci sami klakierzy. Doradcy się nie spisali.
0
Czerwony kapturek16:15, 17 listopada 2010
Coś niesamowitego idę ja sobie dziś do babci a tu całe miasto huczy o mieszkaniach Pana F., spotykam leśniczego, a on mi mówi, że mało tego że mieszkania, ale słyszał na mieście, że firma Bryksy sprzedaje Urzędowi Miasta drogę za jedyne 2,5 mln złotych, którą wcześniej w ramach działki kupiła pod budowę za 5 mln. Coś mi tu rachunek ekonomiczny nie gra.

Lecę do wilka zaczerpnąć informacji. Może wie coś więcej?
0
Zofia15:59, 17 listopada 2010
Dzisiaj legł w gruzach wizerunek Marka Fryźlewicza jako burmistrza. Nigdy więcej już nie oddam na niego głos. Panie Marku popierałam Pana 14 lat, a teraz widzę co się dzieje i jak Pan 'rządzi". Poprę każdego innego niż Pan. Nawet Jachymiak ma to co Pan nie ma odwagę.
0
tolek15:50, 17 listopada 2010
Zdecydujcie rozsądnie! Nikogo z PWS u władzy.
0
m.N.T.15:43, 17 listopada 2010
Przy skrzyżowaniu Szaflarskiej i Alei 1000-lecia po pożarze zostało gruzowisko a na gruzowisku BANER M.F.-chyba to pasuje do jego rządów w Nowym Targu po 14 latach --DOŚĆ !!!.Chcemy zmian ku lepszemu .
0
ojciec15:42, 17 listopada 2010
prosba
jak mam teraz wytłumaczyć synowi, że największy dobroczyńca parafi pan m.f na borze na ostatniej mszy tak wychwalany i współpracownik proboszcza P. robi takie rzeczy. czy mam jeszcze chodzic do kościoła skoro tacy ludzie zamiast świecić przykładem robią wałki i siedza w pierwszych rzedach na mszy . nie wiem jak to wytłumaczyć poradźcie ..
0
do Myślę15:28, 17 listopada 2010
Zgadzam się z Tobą w 100%.
Ale musisz pamiętać, że tutaj w 90% wypowiadają się przede wszystkim osoby bezpośrednio powiązane z Jachymiakiem albo Fryźlewiczem. Im zależy, żeby napluć na drugą stronę.

No i oczywiście jest kilku stałych furiatów, którzy wiecznie kurna zrzędzą (pozdro bolo:P)
0
TAK15:17, 17 listopada 2010
Zmiany w mieście są konieczne. Dobrze, że niejasne sprawy są nagłaśniane.
Dobrze, ze nagłaśniane są przez urzędników zasiadających na wysokich stanowiskach. Burmistrz, który nie boi się nagłaśniania niejasności gwarantuje czystość w prowadzonym przez siebie urzędzie. Wybieram tego, który się nie boi. Wybieram Macieja Jachymiaka.
0
młoda wyborczyni15:16, 17 listopada 2010
a ja głupia myślałam, że Burmistrz taki dobry jest. Że ten basen powstanie i tak. Że obwodnica już na ukończeniu. Że targowicę będziemy mieli piekną. Ale okazuje się, że nie dosyć, że nic nie powstało i w najbliższych latach nie powstanie. To jeszcze takie rzeczy robi się w Urzędzie. Teraz na pewno z koleżankami z bloku nie zagłosujemy, bo w dodatku burmistrz nic nie ma do zaproponowania młodym mieszkańcom Nowego Targu.
Reklama
0
chcemy prawdy15:12, 17 listopada 2010
Nowy Targ już ma dosyć Fryźlewicza i jego ekipy. Już mamy dosyć tych dziwnych powiązań. Mamy dosyć tłumaczenia że żona to.., że wojewoda to... Chcemy mieć jasno powiedziane czy przedstawiciel Bryksy dostał dostep do baz danych! I proszę pamiętać panie Burmistrzu za składanie fałszywych zeznań grozi kilka lat!
0
:)15:12, 17 listopada 2010
Panie Jachymiak ludzie ze Starostwa jeżdżą po drogach wyremontowanych przez Starosto :)
0
idzie nowe....15:10, 17 listopada 2010
"Wyborca z Nowego Targu"- tak a jakie podejrzenia? już burmistrz wystrzelił o sprawach karnych, co okazalo się pudłem i co Ty teraz wyskakujesz ... tak to Wy urzędnicy miasta prubujecie odwrócić uwagę o tego co dopuszczał się Wasz szef
0
Jacek Z.15:05, 17 listopada 2010
Mieszkańcy Nowego Targu koniec już patrzenia na to co wyrabia się w Urzędzie Miasta!!musimy powiedzieć temu wszystkiemu NIE!! Pójdźmy do wyborów w dniu 21.XI i zmieńmy władze. Czy to Kalata, Jelonek, Jachymiak czy Tarnowski na pewno będą lepsi niż Fryźlewicz. Oni przynajmniej rozniosą ten dziwny sznur powiązań, jakie obecna władza narobiła nam.
0
Myślę15:03, 17 listopada 2010
"Brudna kampania","niszczenie ludzi", "wyciąganie brudów", "źle patrzy z oczu","obraźliwe zrobione tylko dla kampanii oskarżenia" to cytaty pochodzące z komentarzy zamieszczonych na P24. Według mnie trzeba w tej sprawie wyjaśnień rzetelnych. Na razie takowych brak. Nie osądzam ani tego kto sprawę nagłośnił, ani tego , który występuje jako jej główny bohater. Od osądzania,sprawdzanie i kontrolowania są prokuratorzy i sędziowie. I proponuję bardziej powściągliwie do oceny sprawy na razie podchodzić. Jeśli zarzuty się potwierdzą chwalić będziecie Jachymiaka za obywatelską postawę a ganić Fryźlewicza za nieprawidłowe działania. Wszak trzeba reagować na wszelkie nieprawidłowości a już szczególnie na poziomie władzy samorządowej.Jeśli się nie potwierdzą Fryźlewicz pozostanie uczciwym i czystym a Jachymiak brudnym i nieprawdziwym. Myślę ,że od stanowiska burmistrza ważniejszy jest honor. A w tej sprawie o honor idzie. Jedno jest pewne. Sprawa musi być wyjaśniona.
0
biznes 215:03, 17 listopada 2010
panie burmistrzu można podejśc do pana po pozwolenie o wgląd do tych baz danych? bardzo będzie mi to potrzebne i na pewno da się...
0
ha, ha15:02, 17 listopada 2010
Przypomnijcie sobie jak 4 lata temu MF znalazł jakieś kretynskie studzienki A. Rajskiemu. To byłas czyściutka zagrywka?

Wiecie czemu MF znowu startuje? Bo mo czworo dzieci i przydały by się jeszcze ze dwa mieszkania
0
ciekawski15:01, 17 listopada 2010
panie Burmistrzu a gdzie jest to kolejne pana mieszkanie?? piszecie o jakiś działkach Jachymiaka, a nikt nie spyta o mieszkaniu pana burmistrzu ...a i oczywiście ciekawe od którego developera kupione..i czekamy na odpowiedź czy inni urzędnicy kupowali też od wymienionych developerów
0
major z.14:59, 17 listopada 2010
Ludzie i to ma być nasz burmistrz. Tak ma wyglądać rządzenie nami. Nie może być tak, że developer załatwia sobie dostęp do danych nielegalnie, a potem skupuje działki i jeszcze burmistrz tym się chwali. To jest jawne złamanie prawa i oby prokuratura dobrze "przetrzepała" Urząd Miasta i zaraz wyjdą inne sprawy, o których mówi już od lat tak zwana ulica nowotarska.
0
minia14:56, 17 listopada 2010
to już jest koniec, trzeba już iść..tak dziś śpiewają w Urzędzie Miasta panu burmistrzowi. Niestety nie udało się granie roli wielkiego katolika. Niestety nie udało się ukryć relacji z developerami. A te relacje nie do końca były chyba jasne..
0
zdzichnt14:54, 17 listopada 2010
mieszkania to pikuś! Najbardziej podoba mi się chwalebna rola nowotarskie telewizji kablowej .wszystko ku czci i chwały MF. a gdzie zdrowa konkurencja, i dlaczego jest tylko jeden operator telewizji który robi z cenami co chce. Co stanęło na drodze innym? może ktoś mnie oświeci?i czy z innymi sprawami też tak wszystko wygląda?
0
Aleksy14:52, 17 listopada 2010
głos rozsądku
Coś mi się zdaję, że znając "miłość" Jachymiaka do Fryźlewicza to gdyby Jachymiak o tym wiedział wcześniej to by walił do razu w podzięce np za nagonkę policji.
0
ze starego miasta14:51, 17 listopada 2010
oj jakie dziś poruszenie w urzędzie miasta..chyba szykują się na wizytę prokuratora a może i na zmianę władzy...
tak tak panie Fryźlewicz rządy już się skończyły. To Pan latami kopał najpierw Rajskiego a teraz Jachymiaka..
0
demi14:49, 17 listopada 2010
kuba to wyjedź do klaudiii na Haitii, jak Ci się tak chce...my wolimy zostać bo są ludzie odważni i chcący doprowadzić do pokazania jak naprawdę wyglądały rządy ekipy Fryzlewicza....
0
salvadore14:46, 17 listopada 2010
już czas..odejść i pójść na spotkanie..z prokuraturą panie burmistrzu ....należy się to panu za "rządzenie" przez 14 lat
0
magistrat- pracownik14:45, 17 listopada 2010
oj panie Burmistrzu chyba skończył się czas kopania przez Pana innych i wreszcie wyszło jak to Urząd Miasta traktuje biznesmenów i co każe Pan robić swoim urzędnikom. Mogę zapewnić, że na pewno urzędnicy tego nie zapomną i odpowiednio wynagrodzą te lata przy rozmowie z prokuraturą.
0
prawda14:43, 17 listopada 2010
"głos rozsądku" - oj jasne brudna kampania ..po prostu wreszcie ktoś powiedział publicznie to co się dzieje w Urzędzie Miasta Nowy Targ..ciekawe czy wszyscy urzędnicy miasta będą tak samo rozmowni przy prokuraturze..czy będą też tak wiele mówić ku czci swego szefa, czy jednak powiedzą prawdę...
0
Kolo14:40, 17 listopada 2010
do bezpartyjny
Naucz się rozpoznawać samochody - Jachymiak nie jeździ Subaru....
do krystian
Czytaj - poszedł wniosek do prokuratury w związku z podejrzeniem przestępstwa - czemu sprzyjają i potwierdzają wymijające wyjaśnienia twojego szefa....

PS. Gdyby to była brudna kampania to Jachymiak "walnął" by pytaniami w ostatniej chwili tak jak MF 4 lata temu "posprzątał" Rajskiego - nie pamiętacie tego?

Ja chce wiedzieć:
1. Dlaczego MF stroni od jednoznacznej odpowiedzi na postawione pytania?
2. Jak MF odpowie poza grożeniem sądem na zeznania byłej pracownicy?
3. Dlaczego MF nie skorzystał z trybu wyborczego - boi się przegranej?
4. Kiedy prokuratura się tym zajmie?

Na finał tej sprawy trzeba będzie poczekać ale wiem jedno będzie ciekawie. Jeżeli MF znowu zostanie burmistrzem to mamy szanse, że burmistrz N.Targu będzie rządził "zza krat"...
Kino nie z tej ziemi.
lata temu MF zrównał z błotem Rajskiego puszczając nieprawdziwą bombę w ostatniej chwili tuż przed ciszą wyborczą, tak by ten nie zdążył się obronić. Jachymiak dała szanse na odpowiedź i co? Kto tu wali poniżej pasa?
0
głos prawdy14:40, 17 listopada 2010
do głos rozsądku- a czemu burmistrz nagle 4 lat temu dzień przed końcem wywlekł Rajskiemu sprawę i przegrał? a czemu burmsitrz nagle do 3 miesiećy tak bardzo interesuje się szpitalem i krytykuje Jachymiaka za to? a wczesniej 2 razy odmawiał wejścia do Rady Społecznej szpitala.
To że Jachymiak to wreszcie ujawnił pokazuje że ma odwagę a nie jak więszkość z mieszkańców i osób publicznych wiedziała o tej sprawie a siedziała cicho.
Poraz skończyć z tymi kontaktami z biznesem jakie miała obecna władza w mieście
0
mieszkaniec Szaflarskiej14:37, 17 listopada 2010
no i co panie Fryzlewicz? kopał pan Macieja Jachymiaka ciągle i robili to pana urzednicy. Non stop pojawiały się kłamliwe informacje o szpitalu. Pan 4 lat temu zaatakował w ostatnich dniach wyborów Andrzeja rajskiego, przegrywając potem w sądzie. I teraz mówi pan jeszcze, że to atak haniebny..a co pan robił 14 lat. Oskarżał ludzi, w tym Jachymiaka. Atakował go bez podstwanie.
Ludzie zobaczcie jakiego macie burmistrza.
0
Wyborca z Nowego Targu14:36, 17 listopada 2010
Jachymiak w ostatnim czasie skupia sie na podejrzeniach. Sam nie jest taki przezroczysty. Czyzby chcial odwrocic uwage od siebie. Ale facet ma tupet .Gdzie byl wczesniej ??? Marzy sie wladza?
0
PISiur14:32, 17 listopada 2010
Mowilem z babcią i jej koleżankami i nie zaglosują na Fryźlewicza bo nie jest z PISu
0
Polana14:32, 17 listopada 2010
Zaczał burmistrz atakowac Jachymiaka od dawna a teraz nagle okazało sie ze sam nie jest taki uczciwy. Czekamy na prokuratorskie wyniki
0
koleś14:32, 17 listopada 2010
Ale w koło smród, oj nie będę głosował na Fryzlewicza.Oby był to koniec ery nieróbstwa i kolesiostwa.Czas przewietrzyć urząd.
0
głos rozsądku14:25, 17 listopada 2010
Ludzie zastanówcie się , dlaczego Jachymiak wcześniej nie prowadził swojego śledżtwa? Robi to teraz, żeby pokonać rywala. Najwyżej zapłaci jakąś karę pieniężną , przeprosi ,ale za to może wygra jak mu społeczeństwo uwierzy. To brudna gra.
0
wyborca14:25, 17 listopada 2010
Myślę że kończy się pewna era. Czasy raczkującego samorządu gdzie lud był ciemny i aby wybory wygrać wystarczyło chwycić go za mankiet po sumie i obiecać to co ślina na język przyniosła odchodzą w przeszłość. Ludzie zaczynają patrzeć na ręce i myśleć. Coraz większa jest świadomość że głos który oddamy w tych niby mniej ważnych wyborach tak naprawdę decyduje o tym co się bezpośrednio wokół nas dzieje. I dobrze bo jeśli tak się stanie to zacznę wierzyć że te reformy miały jakikolwiek sens. W sumie od pewnego czasu zacząłem w to wątpić.
0
zulu gula14:11, 17 listopada 2010
I tak jest wszędzie w Rabce też
0
q14:10, 17 listopada 2010
do Zatroskany Mieszkaniec:

Mądrze prawisz, ale nic nie poradzimy. Część tych osób uciekła już do innych komitetów wyborczych. (A tak swoją drogą, z jakiego ugrupowania kandydował przed czterema laty Naczelnik Infrastruktury i Promocji, bo chyba nie - jak obecnie - ze Związku Podhalan). Sam więc widzisz. Aż boli głowa.
0
baca14:05, 17 listopada 2010
No to mamy pasztet. Nareszcie powinien przyjśc na ten urząd ktoś kto nie ma układów z tymi wszystkimi cwaniakami.A moze ktos z poza Nowego Targu aby trochę posprzatać ??????????
0
kiks14:02, 17 listopada 2010
Rozpuszczanie przez Fryźlewicza nieprawdziwych informacji i plotek o kontrkandydatach tzw "szemrana polityka" przestaje być skuteczna.
Ten zadłuża,ten nie chodzi do kościoła,ten jest rozwodnikiem,tego żona robi szwindle to ploty,które w małym miasteczku kiedyś miały siłę potrafiącą sprawić ,że zasiadało się na fotelu burmistrza. Ale to było kiedyś.
0
klaudia13:48, 17 listopada 2010
Panie Jachymiak..Ludzie na Haiti umieraja a Pan stwarza takie problemy!!
0
Zawiedziony13:46, 17 listopada 2010
Odpowiedzi na pytania oczekują chyba wszyscy. Bez odpowiedzi nasz nowotarski kryształ może się rozprysnąć na drobne kawałki dokładnie tak jak pęka prawdziwy kryształ.
0
ludwiczek13:43, 17 listopada 2010
byłem na przedwyborczym spotkaniem kandydatów /.../

Komentarz nie na temat. Moderator.
0
żółty13:37, 17 listopada 2010
No faktycznie śmierdzi, niech organy ścigania prześwietlą dokładnie jak to wyglądało, jestem ciekawy.
Nie jestem zwolennikiem P. Jachymiaka ale bardzo dobrze zrobił. To nie jest brudna kapania - brudna kampania byłaby jakby np. jakieś kochanki komuś wypominał a tutaj ?
Tutaj relacje pomiędzy burmistrzem a inwestorem powinny być czyste. A wszystko na to wynika , że nie były.
0
partyzant13:36, 17 listopada 2010
i tak kończyli wszyscy tyrani /Marek sie chwieje w posadach /
ale nadchodzą nowe czasy dla nowego targu
już czuję się lepiej :)
0
mammamija13:32, 17 listopada 2010
Joansz spytaj P. Jachymiaka jakim sposobem kupił swoja działkę to dopiero za głowę się złapiesz.On to dopiero jest czysty jak keyształ.
0
kuba13:21, 17 listopada 2010
Rzygac mi sie chce tym PO. Wstyd mi ze jestem Polakiem,
0
krystian13:18, 17 listopada 2010
Ludzie jesli w to wszystko uwierzycie to jestecie naprawde głupi. Jachymiak prowadzi brudna kampanie . Gdyby ktokolwiek z was startował tez by na was cos znalazł...że wycieracie sie nie tym papierem toaletowym co trzeba. Ludzie takiego burmistrza chcecie!! Pomyslcie czy Burmistrz mógł by na takie machlojki sobie pozwolic!! nieZal mi jest tego Marka!! nie wiem czy bym udzwignęła takie bezpodstawne obrazliwe zrobione tylko dla kampanii oskarżenia. Marek jest ok. niw wyciaga brudów Jachymiaka.
0
kpina13:11, 17 listopada 2010
jak można bronić burmistrza?to moga robić tylko jego sztabowcy i urzednicy którzy podszywaja sie pod mieszkancow.
O tym co robiono z Bryksym mowilo sie już od dawna na miescie a teraz tylko wychodzi to jak dziala urzad miasta z burmistrzem Fryzlewiczem...
0
bezpartyjny13:08, 17 listopada 2010
panie Jachymiak a to Subaru którym pan jeżdzi na krakowskich numerach to kupił Pan za swoje czy dołożyła coś jakaś firma farmaceutyczna?
0
wodnik13:07, 17 listopada 2010
Burmistrz do dziś nie wyjaśnił w jaki sposób zakupił dwa mieszkania, a to co teraz wychodzi na jaw musi zbadać prokuratura. Basenu nie ma do dziś, za to mieszkania są, a odpowiedzi na pytanie za co nie ma nadal. Nie chcę takiego burmistrza, który nie wyjaśni ludziom tej podejrzanej sprawy.
0
ps13:06, 17 listopada 2010
Ma gość ciśnienie na władzę!!!. Już jednego psychiatrę mamy w postaci Ministra Obrony Narodowej więc wystarczy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
bbb13:01, 17 listopada 2010
Jeden mieszkania, drugi MDK. Gdzie dwóch się bije trzeci korzysta - Tarnowski.
0
obserwator12:53, 17 listopada 2010
"a niech cie diabli" - co Ci ludzie wiedzą? sami się niszczą zwłaszcza ostatni państwo wymienieni. Wierz mi są w urzędzie maista osoby które mają dosyć tego co im się każe robić. Dlatego wreszcie ktoś odważył powiedzieć się jak wygląda "rządzenie" obecnego burmistrza.
0
kow12:52, 17 listopada 2010
Jachymiak idź ty se na ten twój oddział bo się błaźnisz
0
Zofia12:50, 17 listopada 2010
Panie Burmistrzu natychmiast podać się do dymisji!!!
Nie może być tak, że na Pana polecenie wydaje się dokumenty niezgodnie z prawem!
Nie chcemy takiego burmistrza!
0
Lolek12:48, 17 listopada 2010
Panie Burmistrzu żądamy natychymiastowej odpowiedzi jak to było z działalnością Bryksy!
Czy nakłaniał pan urzędników do niezgodnych z prawem działań?
Jeśli ma Pan honor to najlepiej niech Pan zrezygnuje z urzędu Burmistrza.
Przedstawione informacje potwierdzają to o czym się w Nowym Targu mówiło już od 3 lat.
Wreszcie została złamana zmowa milczenia!
0
toto12:48, 17 listopada 2010
W tym momencie bardzo bym chciał aby tą sprawe rozwiązała prokuratura. Śmierdzi tutaj na kilometr korupcją i kłamstwem. Mam nadzieję że prokuratorzy ten portal czytają i wezmą sprawę w swoje ręce!
0
alien12:43, 17 listopada 2010
oj urzędnicy miejscy nie brońcie już tak szefa- szykujcie się na wizytę odpowiednich słuzb. Na pewno wtedy juz tak duzo nie bedziecie siedziec na necie i pisac ataki na Jachymiaka oraz hymny pochwalne ku Fryzlewiczowi.
0
Zatroskany mieszkaniec12:42, 17 listopada 2010
Zatroskany mieszkaniec

witam
Najgorsze ze ludzie nie wiedza że głosując na ugrupowanie na ludzi reprezentujących partie obecnego burmistrza tak naprawde swoimi głosami na nich niszcza przyszłośc Nowego Targu

Już wyjaśniam
Jeżeli kandydaci na radnych zdobędą duzo głosów z parti burmistrza to automatycznie wejdzie większa ilośc radnych od nich do rady miasta i będą blokowac kazdą nową inicjatywe nowego burmistrza i to może opóźnić proces rozwoju miasta . dlatego proszę bardzo się zastanowić na kogo zagłosujemy w niedzielę . ja wiem że to może być sąsiad , znajomy, itd. Ale wezmy pod uwage ze ich ugrupowanie spodowało zatrzymanie się naszego pięknego miasta na tyle lat . nie dawajmy im szansy na storpedowanie reform które będzie wprowadzał na pewno nowy burmistrz i nie głosujmy na nich bo nie warto

Zatroskany mieszkaniec
0
Dominika12:40, 17 listopada 2010
No i co panie Burmistrzu? jak to bylo z tym Bryksy? Jak z mieszkaniami? Ludzie teraz widzice jak to jest z tym Markiem Fryźlewiczem. Wcale nie taki święty. Czekamy na wyjaśnienia.
0
lojzek12:39, 17 listopada 2010
Najwyższy czas zacząć dociekać uczciwośći Jachymiaka.
0
Alien12:38, 17 listopada 2010
Brawo Szanowny Panie Jachymiak!
0
kubuś puchatek12:37, 17 listopada 2010
czysta kampania PO!!:)nic dodać nic ująć!!
0
a nich cię diabli12:36, 17 listopada 2010
Tak pan wierzy panie Jachymiak tej byłej pracownicy urzędu? skąd ta pewność, że nie mści się za coś i kłamie, oczernia? A może to pan ją wypuścił? co pan jej obiecał za to oświadczenie? Panu tak z oczu źle patrzy , że aż strach. Niszczy pan ludzi.Śp. Jasiek z Gorców coś o tym wiedział.Podobnie jak wie Bomba, p. Jarmoliński,p Moskal. Znalazł się rewizor.
0
ciekawa12:33, 17 listopada 2010
Ja też chce wiedziec , co w trawie piszczy ??? Panie Burmistrzu prosze odpowiedziec konkretnie na zadane pytania a nie owijac w bawełne ... tak prosto z mostu ....
0
ktoś12:32, 17 listopada 2010
ale doładował do pieca Mareczkowi
0
justyna p.12:31, 17 listopada 2010
Panie Burmistrzu, zawiodłam się na Panu...
0
kala12:24, 17 listopada 2010
Jachymaik daj sobie juz spokój!!!Błaźnisz się
0
Joansz12:23, 17 listopada 2010
Boom!!!
Macie uczciwość Marka Fryźlewicza!!!!
Coś mi się wydaje, że tu pachnie kryminałem.... dla "uczciwego" burmistrza.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Co, gdzie, kiedy
Nie przegap!
20
06.2025
Nie przegap!
Trwa do 22.06.2025
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Aplikacja mobilna
Obserwuj nas
czerwiec
15
Niedziela
Imieniny:Jolanty, Wita, Wioli
Kliknij po więcej