Antoni Macierewicz do podhalańskich kandydatów na senatora: "jest jeszcze czas, można się dogadać" - podhale24.pl
Piątek, 26 kwietnia
Imieniny: Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
Rabka Zdrój
Clouds
-2°
Wiatr: 3.78 km/h Wilgotność: 95 %
Clear
-2°
Wiatr: 4.356 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
-2°
Wiatr: 4.644 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
-1°
Wiatr: 6.768 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
-0°
Wiatr: 5.724 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
-2°
Wiatr: 5.652 km/h Wilgotność: 93 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
0 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
23.09.2011, 00:09 | czytano: 8447

Antoni Macierewicz do podhalańskich kandydatów na senatora: "jest jeszcze czas, można się dogadać"

NOWY TARG. - Trochę nam ciasno. Ale nie dziwię się, że jest nas tak wielu. To świadczy o chęci poznania programu Prawa i Sprawiedliwości - mówił do ponad setki osób zgromadzonych w stosunkowo małej Białej Izbie poseł Antoni Macierewicz. Spotkanie z nim oraz ministrem Piotrem Naimskim zorganizował Związek Podhalan.

zdj. Piotr Korczak
zdj. Piotr Korczak
Kilkugodzinne spotkanie z przedstawicielami PiS można śmiało nazwać interaktywnym. Ludzie reagowali żywo na słowa polityków, dopowiadali kwestie, wtrącali swoje uwagi.

Poseł Macierewicz będący przewodniczącym zorganizowanego przez działaczy PiS, zespołu parlamentarnego ds. wyjaśnienia przyczyn katastrofy rządowego samolotu Tu-154 w Smoleńsku sporo miejsca poświęcił tej części swojej działalności. Niejako odpierając zarzut, że może "za dużo", stwierdził: - To sprawozdanie nie oznacza, że zajmujemy się wyłącznie sprawą smoleńską. Gdyby wszystkie organy państwa zajęły się tą sprawą tak jak powinny, nie byłoby sprawozdania, ani komisji. Nie musielibyśmy się my tym zajmować - stwierdził. Przypomniał o opinii przygotowanej przez amerykańskich specjalistów, według których drzewo nie mogło być przyczyna katastrofy samolotu. - Co słyszymy? Że poza pilotami winna jest tylko brzoza - ironizował gorzko. Na koniec dodał - Wydarzenia z kwietnia 2010 roku wyglądały inaczej, niż opisuje je MAK, czy raport Millera. Raport pani Anodiny jest fałszywy. Raport pana Millera jest fałszywy. Ktoś wprowadził w błąd pana Tuska, naród, polskie społeczeństwo. Ta sprawa nie ma związku z wyborami. Ale ma związek z Polską!

Dyskusja na temat katastrofy smoleńskiej wbrew pozorom nie zdominowała spotkania. Skupiono się na wyborach parlamentarnych. Ciekawie o swoim kandydowaniu mówił minister Piotr Naimski (numer 2 na liście PiS z okręgu nowosądeckiego). Poruszono kwestię prywatyzacji Polskich Kolei Linowych S.A. oraz Zespołu Elektrowni Wodnych w Niedzicy, mówiono o koalicji PO i PiS na szczeblu powiatowym. Relacja z tej części spotkania - wkrótce.

Innym interesującym momentem było pytanie sprowokowane obecnością na sali dwóch kandydatów do Senatu związanych z PiS - Tadeusza Skorupy i Jana Hamerskiego. Pytanie było proste - po co wystawiać dwóch kandydatów, skoro może się to zakończyć wygraną tego trzeciego.

Antoni Macierewicz zastrzegał się, że nie chce nikogo urazić, że nie zna wszystkich okoliczności. - Powiem tak. Mam osobiste doświadczenia sprzed dwudziestu lat, kiedy to dwie partie prawicowe nie potrafiły się porozumieć i połączyć sił. Przegraliśmy wtedy. Mogę jedynie zaproponować, by obaj kandydaci jeszcze to przemyśleli. Może powinni porozmawiać w cztery oczy. Jest jeszcze czas. Miejsca tu do pracy i wspólnego działania jest dużo. Można się i dogadać i podzielić, na przykład tak, że jeden poprze teraz drugiego, a za cztery lata tamten mu "odda" a w międzyczasie będą się wspierali. Pomyślcie nad tym...

Ta wypowiedź zdumiała nieco obu kandydatów. I zapewne skończyłoby się na tym, gdyby nie nagłe wystąpienie posła Wiesława Janczyka, który stwierdził, że zarząd PiS poparł kandydaturę senatora Skorupy mając na uwadze jego przymioty, zasługi, umiejętności. A poza tym kandydatura Jana Hamerskiego zgłoszona została za późno. To znaczy już po posiedzeniu komitetu. - No chyba żartujesz. O czym ty mówisz? - wtrąciła wyraźnie zniecierpliwiona posłanka Anna Paluch.

Głos zabrał też Jan Hamerski i Tadeusz Skorupa. Przez kilka minut trwało wzajemne wypominanie sobie "win" w postaci popierania w poprzednich wyborach innych kandydatów. Sytuację załagodził Jerzy Zacharko. Przewodniczący zakopiańskiej Rady Miasta przytomnie zauważył, że nie po to się spotkano. Obiecał, że po wyborach kwestie nieporozumień w łonie nowosądeckich struktur Prawa i Sprawiedliwości zostaną rozwiązane. - Teraz najważniejsze jest byśmy poszli głosować w tych wyborach. Teraz głosujemy na PiS - apelował.

- Tak jak zagłosujecie, tak będziemy w Polsce mieli - dodał na koniec Antoni Macierewicz.

Sabina Palka

Zdj. Piotr Korczak
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Kacper21:45, 28 września 2011
40i4, stuknij że się ...
pokaże ci parę bzdur które wypisałeś:
PIS został upaprany błotem przez PO ? zapomniałeś kto i ile razy wchodził w koalicje z Samoobroną i Giertychem ? a szukając bliżej, kto popiera Skorupę ?

apolityczność to bezideowość ?? czyli działając jako wolontariusz w hospicjum, pracując z dziećmi jako drużynowy harcerski, zbierając datki na pomoc dla dzieci z domów dziecka musisz to robić w imię jakieś idei politycznej. A może powiesz,że wszyscy którzy robią coś dobrego po prostu dlatego że tak chcą, to bezideowi durnie, chorągiewki na wietrze ?
Można być apolitycznym i ideowym, zapewniam cię.

Nie można zmieniać poglądów ? a niby dlaczego ? jeżeli widzisz jak zmienia się świat i warunki w których żyjesz, to będziesz się trzymał swoich poglądów, nawet gdy staną się anachroniczne ? Gdyby ludzie tak robili to do dzisiaj posługiwalibyśmy się kodeksem Hammurabiego. Katolicy nadal by nie uznawali dogmatów o niepokalanym poczęciu NMP (1854) ani o nieomylności papieża (1870), a za mówienie o bakteriach, atomach i ewolucji pewnie by się szło do wariatkowa.
I nawet w polityce, czasem warto przyznać się do błędu i zmienić poglądy, a nie upierać się przy swoim i tupać nogą wrzeszcząc "ja zawsze mam rację".
Albowiem "Większa będzie radość w niebie z jednego grzesznika, który się opamięta, niż z dziewięćdziesięciu dziewięciu sprawiedliwych, którzy nie potrzebują opamiętania." Łk 15: 1-10

Cóż znaczy być po właściwej stronie ? która jest właściwa ? jesteś pewien, że ta po której teraz jesteś ? Gdy JK mówił że SLD to organizacja przestępcza to był po właściwej stronie ? czy może wtedy, gdy uznał że to tylko politycy starszo-średniego pokolenia ?
Nigdy nie możesz być pewny, która strona okaże się właściwa gdy popatrzysz na to samo za parę lub paręnaście lat.

Gadanie o góralskim trwaniu przy Bogu, honorze i patriotyźnie sobie daruj. Jedynym bogiem dla większości górali zawsze były dutki. Poczytaj trochę Orkana, Tetmajera (i innych piszących o góralszczyźnie 100 lat temu) dowiedz się jacy byli górale. Jakże im daleko do tych wyidealizowanych przez przyjezdnych artystów. Tylko że łatwo i prosto jest wierzyć, że byli lepsi od innych.
Każdej władzy zawsze włazili w d... Za komuny każdemu sekretarzowi przygrywali i przyśpiewywali (oj pamiętam te pochody pierwszomajowe, góralskie muzyki w pochodzie, a na trybunie honorowej paru takich co do dzisiaj są wysoko w ZP), potem Wałęsie, Kwaśniewskiemu, Kaczyńskiemu... O czasie wojny i wcześniejszych nawet nie chcę wspominać.

O jakim chyleniu się kraju ku upadkowi mowa ? z tej biedy i nędzy tysiące ludzi walą co tydzień do Zakopanego, przez wakacje biedacy tłumami plątają się po Krupówkach, miliony nędzarzy kupują samochody aż się drogi zapychają, z obawy przed upadkiem wykupują plazmy po marketach. Wystarczy
rozejrzeć się po ulicach, przypomnieć sobie jak to wyglądało 20 lat temu, i od razu widać jak strasznie upadliśmy.
Jeżeli powtarzasz takie rzeczy, to chyba w ogóle nie doceniasz tego co wszystkim polakom się udało. Żyjesz w jakimś wyimaginowanym, nieprawdziwym kraju, a nie w realnej Polsce. Uszczypnij się i zbudź.

Gdzieś ty widział ta prasę schodząca do podziemia ? ty w ogóle wiesz co to jest podziemie ? jak ktoś tam schodzi to tylko na własne życzenie. Jeżeli ktoś wypisuje takie bzdury, że nikt tego nie kupi, to wygodnie dorobić teorię o zejściu do podziemia. Jak to ładnie brzmi, zamiast powiedzieć "nie wyszło nam w biznesie, śladowa ilość czytelników nie pozwala na istnienie pisma, nikt nas nie chce czytać" to się mówi"schodzimy do podziemia bo rząd nas prześladuje. A może byś tak podał choć jeden tytuł wydawany w podziemiu ? może się dowiemy choć o jednym konspiracyjnym pisemku ? czy to tak tajne, że nie wolno zdradzić istnienia i nazwy ?

Nie podoba się "wolny kraj pod rządami Tuska" ? twierdzisz, że pod rządami JK będzie prawdziwa wolność ? to ja dziękuję. Pamiętam b jeszcze jak przez dwa lata ta wolność wyglądała. Czy to nie JK chciał zamykać Polsat, TVN, Wyborczą, media z udziałem kapitału niemieckiego i wszystkie inne które ośmieliły się napisac lub mówić coś niewygodnego o Lechu ? jakoś za czasów PO nikt nawet nie wspomniał o zamykaniu prawicowych gazet, choćby nie wiem jakie bzdety wypisywały. A i jakieś nowe się pojawiły (Uważam że ? tak zeszli do podziemia, że aż wyszli z drugiej strony)


No ale na szczęście mamy naprawdę wolny kraj, dzięki czemu i ty możesz pisać co tylko chcesz i nikt cię za to nie ściga.
Wolno ci myśleć co tylko chcesz, twoje sprawa.
Może jednak postaraj się trochę bardziej obiektywnie popatrzeć na świat, będzie ci łatwiej żyć, bo nie jest taki zły jak w twoich snach ;)
40i423:11, 27 września 2011
Fakt przez koalicję z PO, PiS został upaprany ich błotem i stracił na tym, ale to nauczka. Co do krzyków o apolityczność zp - otóż apolityczność to bezideowość, to mydlenie oczu wyborcom. Nie można zmieniać poglądów, co kadencja to inna lista. Potem mamy zamiast reprezentantów narodu - chorągiewki, płynące z głównym jedynie słusznym nurtem śnięte ryby. Albo jesteś po właściwej stronie albo nie, to jest jedyny jasny przekaz. Poszanowanie dla podstawowych wartości i norm moralnych. Dziwię się że górale zatracili swoją tożsamość, trwanie przy Bogu, honorze, patriotyźmie. Schodzicie na psy....
40i422:56, 27 września 2011
Apolitycznie to znaczy NIJAKO, trzeba zdecydować w którym kierunku podążać,czy dalej na dno z PO (polityka typu byle dziś i byle my, a po nas choćby potop),czy ku przyszłości z PiSem. Nie wszyscy w PiS to ideały ale należy oceniać działania i kierunek polityki w skali ogólnopolskiej. Dziwi tu małostkowość komentarzy podobno poważnych osób i kompletny brak pojęcia o powadzei sytuacji kraju chylącego się ku upadkowi. Tu trzeba się zjednoczyć i działać i to szybko. Pan Maciarewicz wbrew szkalującym go opiniom to b.mądry człowiek, ale wyczytać o tym można tylko w niezależnej prasie która niestety schodzi do podziemia, taki mamy "wolny kraj" pod rządami Tuska.
*09:00, 26 września 2011
szczerze ? wstydziłbym się tam być
moher10:03, 25 września 2011
Patriotów i myślących Polaków interesują problemy ekonomiczne, wybory i badanie prawdziwej przyczyny i przebiegu katastrofy smoleńskiej.
Tylko lemingi twierdzą, że nic ich to nie obchodzi i pragną błogiego spokoju do grilowania - na tym widocznie kończą się ich życiowe aspiracje!
mk22:12, 24 września 2011
Czy ktoś tu pilnuje aby komentarze były na temat? Jak się okazuje tylko czasami. Catherine Zeta-Jones popisuje się wiedzą wypisując elaboraty! Tylko kogo to jeszcze obchodzi. Umarłym życia nie wskrzesimy.
A działacze PiS-u przyjechali mówić o wgranej.
Catherine Zeta-Jones16:47, 24 września 2011
Wszystko to bardzo pieknie. Dowiedz sie tylko w jaki sposob Ci "eksperci" lotnicy i inni fachowcy, ktorzy maja rodziny doszli do swoich wnioskow. Ci wlasnie konstruktorzy "oparli teze o brzozie przede wszystkim na... zdjeciach Siergieja Amelina, rosyjskiego dziennikarza wychwalajacego prace MAK i Anodiny. Nawet w majacym zawierac szczegolowe ekspertyzy protokole do raportu kom. Millera nie przedstawiono zadnych wyliczen, czy analiz, ktore uzasadnialyby podstawowa teze dokumentu - zbiezna, jak wiemy, z wersja Rosjan." Takze wszystko to ladnie wyglada, tylko niestety nie ma na to dowodow. A ci eksperci od Millera nie specjalnie chcieli na ten temat dyskutowac, przedstawic jakies wyliczenia, programy jakimi sie poslugiwali. Nic. Tak jest, i juz. Prosze niech mi ktos przedstawi tych ekspertow, co to sie tam podpisali ponoc. A potem niech sie dowie co mysla na ten temat prawdziwi konstruktorzy, spece od mechaniki lotu, lotnicy, inz. od wytrzymalosci materialow. Wystarczy poszukac. Ale po co? Spisek! No gdzie tam szukac dziury w calym. A Macierewicza popierac? No skad, przeciez to wariat.
Przypomne, ze prof. Binienda jest dziekanem wydz. inz. Uniwersytetu Akron w Ohio oraz czlonkiem grupy ekspertow ds. bandan katastrof lotniczych takich instytucji i firm jak NASA (badal katastrofe promu Columbia w 2003 r.), FAA czy Boeing. Moze sie takze pochwalic doktoratem z dziedziny badan wytrzymalosci materialow, honorowym czlonkostwem Amerykanskiego Stowarzyszenia Inzynierow Ladawych (ASCE) oraz stanowiskiem redaktora naczelnego "Journal of Aerospace Engineering".
Doswiadczen o ktorych mowie (obalajace teze o brzozie) nie przeprowadzal sam w piwnicy, obliczenia sa dostepne, wszystkie parametry, programy i inne dane sa znane.
Nie chce wyjsc na jasnieoswieconego, no ale szlag mnie trafia jak widze opinie takich madrali ktorzy nie maja pojecia ale Macierewicza i innych spiskowcow zmieszaja z blotem. Bo tak! Bo my nie jestesmy spiskowcami! Poza tym po co mialby to byc zamach! NO PO CO?????
PIS13:06, 24 września 2011
Kto ma większą wladzę Mularczyk czy Rada Polityczna PIs z Jaroslawem Kaczynskim.Janczykowi coś się pomieszalo,on reprezentule POtak jak wiekszosc nowotarskiego PIS Faber, Siarka Kawka Krzak,Zborowski Kalata Borzęcki,czlonek z Lipnicy.
Do "X" - pozostaw mądrości ślad...12:35, 24 września 2011
Myślisz już tylko teoriami i autorytetami GW i TVN-u i uważasz problemy za wyjaśnione. Poczytaj sobie w necie artykuły mądrych ludzi (prof. Jacka Trznadla "Szwadrony śmierci" i inne oraz prof. Mieczysława Dakowskiego). Może Ci się otworzą oczy i przestaniesz wierzyć kłamliwej propagandzie.
Hasło o. Tadeusza Rydzyka "czytać, aby być mądrym" zawsze aktualne.
X08:58, 24 września 2011
Do Zety Jones - to już nie te czasy, kiedy jest wszystko tajne/poufne. Cały sztab POLSKICH fachowców pracował przy wyjasnianiu tej strasznej katastrofy: - lotnicy, profesorowie, konstruktorzy. Gdyby był chocby cień podejrzenia, że cos jest skrywane, to myslisz, że by to natychmiast nie wyciekło? Pod raportem podpisani sa konkretni ludzie, a oni nie zyja w prożni - maja rodziny, przyjaciol - zapewnie ci eksperci byli pytani przez nich o postęp w sledztwie. Poza tym - Tusk, Komorowski przyczynili się do obalenia komunizmu w Polsce. Czy myslisz, ze teraz '' sprzedają'' naród Rosjanom? Za co? Za ruble, rope, czy złoto? czy może za to że Rosjanie bedą ich utrzymywać przy władzy? Opamietaj sie i Ty i inni wierzący w spiskową teorię Macierewicza.
Catherine Zeta-Jones01:03, 24 września 2011
*moj blad, prof. Wieslaw Binienda - nie Bienanda.
Catherine Zeta-Jones23:03, 23 września 2011
No i jak zawsze, wszyscy lamentuja i nadaja na PiS - ze sie kloca, ze spiskuja, nic nie robia dla nas, no i ze era PiSu na Podhalu sie konczyla, nic nie zrobili a tylko afer szukaja. To ja sie pytam: ktoraz to inna partia jest lepsza? No ktora nas Gorali kocha i chce nam zrobic dobrze?
Fanatycznym wyznawaca PiSu nie jestem, nie wszystko mi sie podoba. Nie potrafie jednak zrozumiec tych wszystkich pelnych nienawisci opini tu pod artykulem. Wlasciwie, jakby nie patrzec, to wlasnie tak widzimy ta partie. I niestety wyglado na to, ze ludzie nie chca PiSu bo jest staromodny, moherowy, rydzykowy i smolenski. Bo wszystkim sie znudzily te awantury o Smolensk. A juz Macierewicz to najwieksze zlo - sam wstyd i hanba dla Polakow. A to spiskowiec jeden!
Korzystajac z okazji - proponuje narzekaczom i ekspertom od wszystkiego zapoznanie sie z tematem katastrofy Smolenskej. Jednak. Bo o ile wszyscy mamy tego juz dosc, to mowienie, ze "PiSu nie chcemy - bo Smolensk" jest niepowazne... Zginely najwazniejsze osoby w panstwie a przyczyny nie sa ustalone. Do tej pory! Raporty MAK i Millera sa nieprawdziwe/smieszne. Mozna to nazywac teoriami spiskowymi. Ale kazdy kto choc troche mysli dojdzie do wniosku, ze brzoza nie spowoduje oderwania sie czesci skrzydla i obrocenie 100-tonowego odrzutowca na plecy (!). Nie ma takiej sily. "Praw fiizyki Pan nie zmienisz."
No ale to tylko moje spiskowe zarzuty. Czepiam sie. Bronie Kaczynskiego. Udaje eksperta. I zastanawiam sie co jeszcze musi sie stac, zeby Polacy zaczeli myslec!!!!!!!!
A tak przy okazji - odnosnie tej brzozy. Juz nie chce sie powtarzac, ze to smmiech na sali, bo i tak nikogo to nie obchodzi. Bo najwazniejsze by przestac o tym w kolko gadac! Wspomne tylko (co nawet jest w artykule zaznaczone), ze teorie o brzozie obalil nie Macierewicz, a prof. Wieslaw Bienanda (zachecam do poczytania na jego temat). Niebardzo podwazalny autorytet.
No ale niewazne. My mamy na to wyje***e. "Eksperci" Anodiny cos tam ustalili, mgla byla, brzoza byla, Kaczynski musial ladowac a piloci niewszykoleni. Co tu duzo gadac. Koniec tematu Smolenska, my idziemy do przodu. Mamy dosc! Obrazamy sie na PiS!
Sympatyk23:00, 23 września 2011
Pan Skorupa powinien odejść z PIS- u i więcej go nie osłabiać swoimi głupimi wypowiedziami .Nie masz szansy na reelekcje , jesteś spalony , a ponad to , gdzie dwóch się bije to trzeci korzysta .Po co pan startuje w wyborach , jak panu mało 9000 wystarcza tylko na garnitur to zarób sobie je sam w swojej firmie a nie żeruj na pieniądzach całego społeczeństwa. Jestem sympatykiem PiS- u , ale jak będzie startował p Skorupa to nie idę na wybory.
Mi 522:40, 23 września 2011
di j-23 ale co ty pleciesz Komorowski nie podał ręki Jachymiakowi.
wyjaśnienie21:56, 23 września 2011
Szanowna Pani Rajska. Informacja o spotkaniu była na stronie internetowej Związku Podhalan.Tą drogą większość dowiedziała się o spotkaniu.Zarząd Związku Podhalan wyraził swoją opinię kilka lat temu
na temat upolitycznienia Związku. Okazało się,że to co niektórzy nazywają upolitycznieniem jest chlubną tradycją Związku - włanczania się w życie
społeczne,gospodarcze,kulturalne,które podobno kształtuje polityka ? :)

Ps . Jestem prezesem Oddziału.Byłem na spotkaniu.
były20:54, 23 września 2011
Dzięki Bogu mnie z tego Związku pseudo Podhalan wypisano!!!
j -2320:23, 23 września 2011
Czy ktoś może mi powiedzieć czy brat mniejszy Jan Kobylarczyk jest członkiem Pisu czy tylko naganiaczem wykrzystując Radio Maryja i środowisko starszego elektrolatu do głosawania na ludzi którzy kalaborują z płatforma i witali Jaśnie Oswieconego naszego Kochanego Prezydenta Komorowskiego Czy ojciec dyrektor R.M wie o tym z kim Kobylarczyk trzyma !!!
jankiel020:23, 23 września 2011
Antoni Macierewicz
Człowiek prawy, niezłomny i bezkompromisowy - dlatego tak zaciekle atakowany przez wrogie naszej Ojczyźnie siły ( PO SLD PSL) tzn koalicja zdrady Narodowej !
Z wyrazami szacunku
bbb19:51, 23 września 2011
czy w ZP będzie lustracja oraz występuje teoria 'SPISKOWA' i dlatego wezwana 1 specjalistę od czystek IV RP.
ciche19:37, 23 września 2011
Zero kultury u pana Skorupy. Siedząc na sali mógł ściągnąć ten kapelusz z głowy. i taki człowiek ma nas reprezentować przed Polską i nie tylko?
zrzeszony19:12, 23 września 2011
a co na to nowy prezes zp. tak dobrze mu szlo
ble17:07, 23 września 2011
a gdzie te 'ponad sto osób' bo nijak ze zdjęć nie mogę się doliczyć :)
oczekiwane spotkanie17:05, 23 września 2011
Związek Podhalan nie stać finansowo na wynajęcie hali sportowej - powiedzmy ( lodowiska ),gdyż zapewne tylu przyszłoby na spotkanie
z Panem Antonim Maciarewiczem ,Piotrem Naimskim,Panią poseł Anną Paluch,czy przyszłym senatorem Janem Hamerskim.Możliwości lokalowe
istotnie ograniczały liczebność tego spotkania.Niemniej obszerna sala
była zapełniona po brzegi,a także korytarz.Warto było usłyszeć słowa
wynikające z troski o dobro Ojczyzny.Spotkania tego typu będące
" debatą " o Ojczyżnie,organizowane przez Związek Podhalan zawsze
należą do udanych - co widać po komentarzach- jak wielu chciałoby być !
Baca z nizin15:23, 23 września 2011
to spotkanie pokazało cały styl PISu. Bez kłótni i afer żyć nie mogą.

A konspiracyjne organizowanie spotkania, niby w imieniu Związku - kompromitacja i dla PISu i dla organizatora.
baca6015:11, 23 września 2011
pepperoni, fanatykiem PO nie jestem , ale jeżeli coś piszesz to najpierw pomyśl. Bo wychodzi ci jak Jarkowi K.
Co nieprawdziwego znalazłeś w słowach Niesiołowskiego? przecież to sama prawda.

W porównaniu do innych parlamentów europy mają niskie zarobki ? no mają.
(włochy 144 000 euro, Niemcy 84 000, Anglia 81 000... Polska ok 36 000 euro rocznie
Ktokolwiek mówi o nich z szacunkiem ? nie słyszałem. A pogardliwych opinii na temat posłów dowolnej partii możesz znaleźć dowolną ilość.
Niektórzy na takie opinie nie zasłużyli, ale w sondażach zawód polityka
cieszy się najniższym prestiżem.
tt14:02, 23 września 2011
Na 11 zdjęciu Skorupa pyta Antka gdzie kupił taki fajny garnitur
ZP orawa13:26, 23 września 2011
Skandal. Prezes robi kampanie swoją a posługuje się ZP. Natychmiast odwołać Go!!!Jakim prawem upolitycznia ZP... W ZP są sympatyce i członkowie wszytskich partii!!!!!ZP może robić debaty dla wszystkich a nie spotkania z jedną opcją!!! Grelok do dymisji. Oddział orawskie już się mobilzują i wniosek o zjazd nadzwyczjny będzie. Skandal.
pp13:00, 23 września 2011
bardzo fajne spotkanie z panem Maciarewiczem troszke prawdy uslyszelismy nie tylko jad z UB24
wiecej takich spotkan
trolli z PO to boli byla tez i mlodziez a nawet dzieci na rekach
PO to obluda bieda i zaprzanstwo
abc12:36, 23 września 2011
Kiedy J. K zrobi porządek z PISem nowotarskim?
członek12:17, 23 września 2011
Pani prezes oddziału Nowy Targ - ma pani rację - nikt o organizacji spotkania nie wiedzial. Chodziły jakieś maile, że Związek Podhalan zaprasza, a to zapraszal PREZES Grelok jednoosobowo, a podparl się całym związkiem!! Wstyd! Tak jakby nie było struktur partyjnych do organizacji tego typu spotkań. Ale jak widać, wg prezesa wszyscy w ZP muszą śpiewać na nutę Macierewicza i Kaczyńskiego
PIS12:11, 23 września 2011
A kto to jest pan Kobylarczyk,kto go upoważnia do agitacji na pana Siarke i pana Skorupe
gnt11:53, 23 września 2011
wielka krecha dla ZP :(
mk11:44, 23 września 2011
Pani Anno. Należy zwołać zebranie nadzwyczajne i skończyć z wystawianie górali na pośmiewisko. Życzę powodzenia.
Mk11:41, 23 września 2011
Grelok jak się nie opamięta po tych komentarzach, to udowodni ze nie jest góralem. Swoimi działaniami kompromituje nasze środowisko. Tylko jego rezygnacja przyciągnie działaczy do Związku Podhalan.
pepperoni11:37, 23 września 2011
A ja się pytam wyborców PO jaka jest różnica pomiędzy wypowiedzią T.Skorupy (dla jasnosci go nie popieram) a posła Niesiołowskiego. Oto cytat z "Polska The Times dwa dni temu gdy pisano o odprawach posłów, tak oto wypowiedział się marszałek:

"W Polsce ciągle posłów traktuje się jak pasożyty, a mamy niemal najniższe zarobki w Europie" (cyt.Str.3 Polska The Times z dn.21.09)

I co wy na to fani platformy???? !!!!!!
czlonek PIS11:32, 23 września 2011
A co tam robil pan Kobylarczyk agitujacy w Radio Maryja za panem Siarką iSkorupą odpowiedzialnymi za koalicję z PO.
e-tam11:26, 23 września 2011
Maciek! Dajesz! Jeszcze tyle afer trzeba w Polsce zrobić! Na szczęście górale nie są głupi i wiedzą na kogo nie należy głosować. Bo nie uwierzę, że górale nie wiedzą co znaczy rozwój kraju i współpraca. Potrafią się dogadać w wielu sprawach, więc zakładam, że ta kretyńska pierwsza wojna smoleńska ich też denerwuje...
PIS11:17, 23 września 2011
Mularczyk i reszta robią rozlam w PIS po wyborach
Robert11:05, 23 września 2011
Wstyd dla związku ze spotyka się z takim człowiekiem ,powinni szczerze i otwarcie porozmawiać o "Goralenvolk" ale przecież to nic takiego współpraca z nazistami .
Anna Rajska wiceprezes ZP Oddział w Nowym Targu10:52, 23 września 2011
Jestem członkiem Zarządu Nowotarskiego Oddziału ZP,więcej -jestem wiceprezesem.
Wstyd się przyznać,ale o wczorajszym spotkaniu w naszej Izbie nie miałam pojęcia.
Mam swoje zdanie na temat "upolityczniania" Związku i nadzieję,że podziela je większość naszych Członków.
Poprosiłam o zebranie Zarządu.
Oświadczenie, jeśli nie Zarządu,to na pewno moje- w tej sprawie zamieszczę na Portalu.
Lekarz mimo woli10:15, 23 września 2011
SKORUPIE CHYBA COŚ JEST, BO SIĘ TRZYMA ZA SERCE.
SDL10:12, 23 września 2011
Macierewicz w Nowym Targu? A po co?
PIS10:08, 23 września 2011
A gdzie radny powiatu Borzęcki, czy czasami nie glosowal za wyborem Jachymiaka na wice starostę.
EXNowotarżanin09:36, 23 września 2011
Podzielić. Władzą, korytem, czym jeszcze się pan chcesz podzielić?
PIS09:29, 23 września 2011
Ciekaw jestem czy w Komitecie Poparcia PO znajdą się osoby z Komitetu Poparcia Tadeusza Skorupy(Faber Siarka Janczyk Kawka Jelonek Krzak Wierzba Mularczyk Kępa?)
patriota09:29, 23 września 2011
kompromitacja dla Związku Podhalan!! Żenada po prostu. Jadowity pseudokatolik, dopatrujący się we wszystkim zła, twarzą ZP?? Ktoś tu przesadził. Precz z Pisem ze Związku!
czytelnik.09:25, 23 września 2011
Jakie umiejętności posiada senator Skorupa i jakie zasługi czy może mi ktoś powiedzieć bo oprócz garniturów nic innego nie słyszałem.
czlonek zp09:22, 23 września 2011
kto na to zezwolil,izba jest wlasnoscia czlonkow.a tenze budynek moku w ktorym sie miesci ,byl budowany w czynie spolecznym przez mieszkancow n. targu;nie o takiej kulturze mysleli ludzie ktorzy budowali ten budynek ita izbe.gafa okropna gafa
@ zielona09:21, 23 września 2011
Panie Macierewicz nie odgadł Pan intencji tego spotkania zaaranżowanego przez Panią." Dalej mól toczy pierza."Tu chodzi o to,że Pani chce pokazać jakie jej zadanie jest ważne w partii.Poruszy z posad niebo i ziemię i tak nic nie wskóra tylko szkodzi wizerunkowi PIS. Zaczyna działać samodzielnie nie licząc się ze zdaniem Zarządu.Lekceważy swoich partyjnych kolegów.A nie jest pępkiem świata,ani nawet Pienin czy Podhala.
Orawiec09:20, 23 września 2011
Sporo młodzieży..... międzywojennej, no ale jakie miasto taka młodzież :)
maria09:17, 23 września 2011
prawdziwych gorali tam nie bylo
Młot na debili.09:11, 23 września 2011
Oj rozrabia nam ta Pani ,rozrabia.Nie wiem tylko,czy daleko zajedzie na tym rozrabianiu:):):):.Czas jej dobiegł końca.:):)
/-/09:07, 23 września 2011
gdzie ta młodzież któta tak ochoczo popiera PIS (np. aniołki prezesa Jarosława ) , które tak promuje w TV
nowotarżanin09:00, 23 września 2011
zdjęcie nr 4, może p Paluch trzeba kupić okulary ?????
albo wiekszy telefon ???
aaa08:56, 23 września 2011
Janczyk straciłeś moj glos żenada.
naja08:42, 23 września 2011
Związek Podhalan ma być apolityczny, ale zapominają o tym chciwi władzy niektórzy członkowie. Niestety inne są priorytety związku !!!!!!!
To jest niesmaczne!
cecylia cison08:22, 23 września 2011
przepraszam ale jak staralam sie by ta izba powstala to nie myslalam ze bedzie sluzyc do takich celow,a mialo byc apolitycznie
nietakt08:01, 23 września 2011
Zarząd ZP robi wszystko, żeby zniechęcić do siebie apolitycznych członków. Kiedy znajdzie się ktoś kto zrobi z tym porządek.?
A może się mylę i wkrótce okaże się że zorganizowano spotkanie również z innymi klubami parlamentarnymi?
pis07:58, 23 września 2011
Co ten Janczyk wygaduje,Wiesiek coś ty zwariowal.
PIS07:49, 23 września 2011
A gdzie sa Siarka,Faber,Wierzba,Kawka,Jelonek,Krzak konstruktorzy koalicji z PO.Schowali sie do mysiej dziury.
wrrr07:37, 23 września 2011
tym razem mgła nowotarska paru zaczadziła, na szczęście doliczyłem się tylko ok. pięciu górali
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas