Nowotarski protest kierowców przeciwko wysokim cenom paliwa (zdjęcia) - podhale24.pl
Środa, 15 maja
Imieniny: Zofii, Nadziei, Berty
Jabłonka
Clouds
Wiatr: 3.024 km/h Wilgotność: 80 %
Clear
Wiatr: 2.7 km/h Wilgotność: 81 %
Clouds
Wiatr: 5.472 km/h Wilgotność: 76 %
Clear
Wiatr: 4.284 km/h Wilgotność: 74 %
Clear
Wiatr: 3.492 km/h Wilgotność: 76 %
Clouds
Wiatr: 3.492 km/h Wilgotność: 73 %
Jakość powietrza
18 %
Nowy Targ
28 %
Zakopane
20 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 9 | 18 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 14 | 28 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 10 | 20 %
03.02.2012, 21:12 | czytano: 8951

Nowotarski protest kierowców przeciwko wysokim cenom paliwa (zdjęcia)

NOWY TARG. Około 30 samochodów wzięło udział w piątkowym proteście. Kierowcy wolno przejechali przez miasto, potem Zakopianką do stacji Orlen koło Szaflar. Tam według planów mieli tankować wozy płacąc drobnymi, groszowymi monetami. Tak się jednak nie stało.

zdj. Michał Adamowski
zdj. Michał Adamowski
Na stacji okazało się, że dystrybutory są nieczynne. Wobec czego kierowcy wydali przywiezione ze sobą grosze - robiąc w sklepie zakupy.

Mimo zapowiedzi, ani miasto, ani Zakopianka nie zostało w jakiś znaczący sposób zablokowane przez wolno jadące pojazdy. Akcja trwała półtorej godziny.

s/

Zdj. Michał Adamowski
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
styrc:-)17:35, 10 lutego 2012
do Patryk Chudy (organizator:) - widzę, że twoja "gwiazda" nie bierze udziału, czyżby nie zapaliła na tym drogim paliwie.....? :)
Patryk Chudy00:21, 7 lutego 2012
do lelos najlepiej premiera wezwij i wojsko:) pewnie jesteś taką szychą, że na pewno przylecą za pieniądze podatników zwłaszcza pan d. tusk bo do wojska to ja nic nie mam hahahahahaha
Bańsan;)18:19, 6 lutego 2012
fajna akcja ;)
KNT M18:10, 6 lutego 2012
lelos to SE zawiadamiaj :) śmieszny jesteś ;D obyś całe życie był bogaty i zdrowy :)
lelos13:16, 6 lutego 2012
śmieszna akcja. Widać że organizatorzy się muszą wyżyć bo im coś źle idzie. Tylko niech to robią w domu a nie na publicznym mieniu, czyli drodze. Nie życzę sobie by z powodu kogoś widzi mi się, miałem stać w korku i tracić czas...Jeszcze jeden taki protest to będzie na pewno zawiadomienie do odpowiednich organów za utrudnianie życia
Gupi Matematyk15:27, 5 lutego 2012
Mądry matematyku, ale ci ta tabliczka mnożenia co sfiksowała.... Idź na stacje na praktykę to ci choć oleju naleją, boś z ekonomią na bakier !!!! I POlityką,bo główny ciężar w paliwie to obciążenia podatkowe: Akcyza do Unii bo za co będzie nas obdarowywać, VAT i podatek dochodowy do budżetu, bo urzędników tra opłacić, ORLENOWI i BP a także ruskim zapłacić za surowce i produkcję, spekulantom za ceny transakcyjne, a gdzie ZUS-y o płaca pracownika.... I tylko 6 złotych na baku dla stacji się zgadza !!!!
Kogo więc blokować? stacje - bałamuta... Ja bym blokował pod Sejmem i pod Ministerstwem Finanasów. ja bym zablokował przedstawicielstwo Unii Europejskiej, która ostatnie akcyzy wymusiła na "POlskim" rządzie, a która nic nie robi aby zapobiec spekulacjom na surowcach w skali świata...
Ba wspomaga niemiec ruska reka w rękę z holdrem, włochem i anglikiem, aby ponad naszymi głowami ceny były dobre... Taka sobie europska solidarność.... Toomany. Co robicie ???? *** czas spojrzeć dalej i zacząc działać. Ja to już robię... Nie jem hot psów !!!

Naruszenie regulaminu. Moderator.
Do MATEMATYK12:15, 5 lutego 2012
Matematyk weź pod uwagę to, że bez palenia można się obejść i kto chce, to rzuci. Natomiast dla większości osób samochód jest jedynym dogodnym środkiem transportu np. do miejsca pracy. Przy codziennej jeździe, zwłaszcza na dłuższe trasy, trzeba tankować więcej no i niestety się odczuwa jak paliwo poszło w górę.
Patryk Chudy11:18, 5 lutego 2012
Masz przykład w sprawie ACTA internauci wywalczyli swoje. Szkoda tylko, że w tym kraju jest więcej internautów niż kierowców. Jeśli nie będziemy działać lokalnie to globalnie nic nie zdziałamy w kraju pana d. tuska. Mam nadzieję, że wywalczymy tańsze paliwo na zawsze, a nie tylko na chwilę.
Matematyk10:06, 5 lutego 2012
A ja wam coś powiem.
Napinacie się jak hadkorowy koksu a *** wiecie na temat zarabiania na beznynie. Wszystkim się wydaje, że właściciele stacji to niewiadomo jakie kokosy zarabia na paliwie, tymczasem:

1 baryłka na rynku kosztuje 115 $ - czyli 402zł za 160 litrów
Daje to cenę 2,5za litr czystej ropy - do tego dochodzi transport do rafinerii, proces przeróbki na paliwo nadające się do użytku a następnie transport do magazynów a potem do stacji benzynowej. Do tego naliczana jest akcyza, która dzisiaj jest kwotą 1,20zł

A teraz dla porównania - tankujecie zakładam raz na tydzień i marudzicie. A jak palicie papierosy i płacicie 3,40zł akcyzy od paczki to was nie boli? Palicie paczkę dziennie co daje - 24zł tygodniowo, które odprowadzacie jak sami twierdzicie do TUSKA. Czemu nie zastrajkujecie w sprawie akcyz na fajki czy alkohol tylko akurat na paliwo?

I jeszcze jedno - na zbiorniku paliwa - zakładam średnio 40 litrów właściciel stacji zarabia jakieś 6zł brutto. Dwa hot dogi sprzedane za 8zł również dają właścicielowi 6zł brutto zysku. Może nie tędy droga tylko pierwsze trzeba łbem ruszyć zanim się strajki wymyśli? Utarg ze stacji benzynowej to utarg przede wszystkim z detalu a nie jakiegoś tam paliwa. Nie kupujcie nic na stacjach to wtedy będą cienko śpiewać.
Na pół litrze alkoholu zarabiają 100% czyli średnio trzy zbiorniki paliwa.
Orzeł02:10, 5 lutego 2012
Do prowokator: po pierwsze powiedz mi czy w Warszawie żyją jacyś wyżsi ludzie? Mieszkamy tutaj, więc tu pokazujemy swój sprzeciw w sprawie wysokiego paliwa. A po drugie grosze to nie pieniądze? Przyjechaliśmy kulturalnie na stację paliw i chcieliśmy sobie zatankować, a za ile i czym płaciliśmy to już nie jest Twoja sprawa. Mogę jedynie powiedzieć, że środek płatności jest ogólnie przyjęty w całym kraju, więc nie wiem w czym widzisz problem? Nie jechaliśmy tam z zamiarem takim, że jutro już będziemy mieć paliwo za 4zł, tylko po to, aby nasi rządzący zauważyli, że MY Polacy jesteśmy w stanie razem, wspólnie, w porozumieniu się spiknąć i pokazać co nam na sercu leży. Niestety mentalność, niektórych Polaków jest przerażająca i nic tego nie zmieni niestety. Chcesz być j*** przez rząd to nie ma problemu, ale nie każ tego robić innym. Kończę dyskusję w tym temacie. Dziękuję jeszcze raz za to, że pomimo weekendu, późnej pory oraz wysokiego mrozu znalazło się tych kilkadziesiąt osób, które wiedzą o co chodzi w tego typu akcjach. Podziękowania również dla tych wspierających nas duchowo, poprzez komentarze pozytywne :) Mamy nadzieję, że jeżeli będzie taka akcja miała nastąpić po raz kolejny to będzie nas jeszcze więcej :) Dzięki, pozdrawiam i dobranoc.
prowokator22:24, 4 lutego 2012
i co to da niech w warszawie blokują drogi dojazdowe do parlamentu w godzinach szczytu a nie w takim nowym targu co my zwykli ludzie mamy z tym wspolnego tak samo pracownicy co mają z tym wspolnego ze musza obsługiwać klientów tankujących za grosze
Dawid Cz20:01, 4 lutego 2012
ten cały SMOK nie jest żaden uczony magisterek tylko pewnie /.../


Regulamin: "usuwane będą też komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów"...
Moderator.
Do Smoka19:58, 4 lutego 2012
Taaak, mądry, wykształcony, świetnie zorientowany...
Innym każe kupić słownik ortograficzny, a sam może by powtórzył chociażby zasady interpunkcyjne.
Też mam uczulenie na głupotę i na tych, którzy zawsze " najlepiej wiedzą " .
Więcej kultury i pokory.
fazi19:46, 4 lutego 2012
Proponuje na 1 maja autobusami jechac na wiejską,roz...ac ten burdel
Radek19:45, 4 lutego 2012
Dziękujemy Wszystkim za poparcie ,DROGIE PALIWO TO DROGIE WSZYSTKO ty , dopravca widać niewiesz otym więc proponuje Ci zatkać *** kołkiem bo jak dostawca żywności wezmie sobie twoje rady do serca i postawi auto pod płot to nie bedziesz miał co jeść Cwaniaku !!! Bedzie więcej protestów , bedziemy protestować do skutku , aż rząd obniży akcyze na paliwo , jak również akcyze na samochody sprowadzane do Polski z pojemnością silnika powyżej 2000 cm ,18.6 procent to stanowczo za dużo , oststnio chciałem zarejestrować takie auto w Polsce , pani w okienku urzędu celnego mi powiedziała że musze zapłacić akcyze spytałem ile to wyjdzie poszła gdzieś , wróciła ze 15 minut i powiedziała ze 42 tys zł dotego jeszcze recycling i rejestracja dla mnie szok , podziękowałem... bo niestać mnie na taki wydatek , zarejestrowałem bez problemu to auto w biednej Słowacji ZAPŁACIŁEM ZA WSZYSTKO ... UWAGA 410 ? to jest gdzieś 1650 zł a nie 42 tyś przyznacie jest różnica i jeżdżę jako Słowak choć nie ukrywam wolałbym jezdzić na polskich tablicach ,ale hmmm jestem Patriotą ale bez PRZESADY !!! Rząd niemoże sie nażreć ,szukają kasy u obywateli żeby sie nachapać, bo wiedzą że nie będą dożywotnio posłami , więc korzystają z okazji , a MY JESTEŚMY POTO ŻEBY IM W TYM PRZESZKODZIĆ ...POZDRAWIAM UCZESTNIKÓW PROTESTU I WSZYSTKIM KTÓRZY SAMI MYŚLĄ ...Radek

Naruszenie regulaminu. Moderator.
niebieskie mg zr18:59, 4 lutego 2012
bylo dobrze ale jeden protest nie wystarczy. zrobmy ich wieciej a nawet wybierzmy sie na wiejska :p
Miastowa18:36, 4 lutego 2012
Heh, a już myślałam, że protestują pracownicy tej boskiej stacji przeciwko marnym pensjom i żałosnym warunkom pracy.
PELE18:17, 4 lutego 2012
do wszystkich ktorzy zadawaja pytania po co ten protest...
protest byl ostrzezeniem dla rzadu ze jak sie nie zmieni cena za paliwo to poblokujemy drogi na EURO 2012 a wtedy bedzie sie dopiero robilo polowa kibicow nie dojedzie na mecze i wtedy beda mieli wieksze straty...
Magda17:56, 4 lutego 2012
Jako jedna z obserwatorek protestu śmiało mogę stwierdzić, że wypadł bardzo dobrze. Wcale nie dziwi mnie fakt, że ludzie się buntują i przeraża ich tak bardzo wysoka obecnie cena paliwa. Wszystko idzie do góry, tylko nie pensje. Ci ludzie chcieli wyraźnie zaznaczyć, że to co obecnie dzieje się w naszym kraju przechodzi wszelkie granice. Większość społeczeństwa zarabia marne pieniądze, szerzy się bezrobocie, a Ci którzy kończą porządne studia latami walczą o solidną i dobrze płatną pracę...bezskutecznie. Skąd więc wziąć pieniądze na podstawowe wydatki?A tu jeszcze na dobicie cena paliwa "skacze" w górę. Irytują mnie natomiast wypowiedzi wszystkich krytyków, którzy bezpodstawnie rzucają obelgi wobec uczestników czy organizatora protestu. Przecież Ci ludzie walczyli nie tylko dla swojego dobra, ale dla dobra ogółu. Być może nie uda się im wywalczyć zmniejszenia cen paliwa, ale przynajmniej narobili wokół tego dużo szumu i dali do zrozumienia, że obecne władze rządzące w naszym kraju powinni się postukać solidnie po głowach.Myślę też, że wszyscy Ci, którzy krytykują, to po prostu bogata arystokracja mogąca pozwolić sobie na wszystko, których obecna cena paliwa wcale nie przeraża. Szkoda tylko, że postrzegają całe społeczeństwo przez swój własny pryzmat. Ale jak to mówi stare, polskie przysłowie "Syty głodnego nie zrozumie."
Weronika17:35, 4 lutego 2012
PANIE SMOKU SKORO PAN TAKI WYKSZTAŁCONY POWINIEN PAN WIEDZIEĆ ŻE NALEZY PODPISAC SIE IMIENIEM JESLI MA SIE COS DO POWIEDZENIA, WIEC PANU PODZIEKUJEMY
;)

Proszę wyłączyć CapsLock. Moderator.
pozdr17:18, 4 lutego 2012
Blokowanie drogi jest jak powiedzenie - na złość mamie odmrożę sobie uszy! Jeśli ktoś weźmie się za zbieranie podpisów w proteście na ceny, to chętnie się przyłączę.Rząd musi wiedzieć, co nam się to nie podoba
KNT M17:14, 4 lutego 2012
Do Pomyślcie. Ty geniuszu... MY wiemy że to nie stacja dyktuje ceny paliwa i wiemy że to nie oni nakładają na paliwo podatki.To ty się dowiedz o co chodzi z protestem! poducz się! Ale chcemy pokazać ze coś się w społeczeństwie dzieje i mamy już dość tych podwyżek! Nie rób nic nie będziesz miał nic.
Smok17:05, 4 lutego 2012
Hahahah, słowo "cymbał" zaczyna być coraz mniej adekwatne do sytuacji, zbyt łagodne, jak czytam te komentarze, to jeden bardziej idiotyczny od drugiego. Brakuje mi już słów. Hahaha, ogarnijcie *** fazę już.

Z pozdrowieniami dla Smoka - kup sobie słownik ortograficzny.

mwm - dobrzy z was kierowcy, skoro nie potraficie sobie poradzić z mrozem i nieodpaleniem samochodu.

KNT 00000 - twój komentarz mnie zmiażdżył i to dosłownie. Jeśli myślisz, że te wasze pajacowanie będzie miało wpływ na ceny paliwa to polecam wybrać się do specjalisty.

radykalny Benek - bardzo możliwe, podejrzewam, że większość protestujących to byli "mądrzy" i "wykształceni" Polacy, którzy znają realia i wierzyli, że rudy-żydoniemie zmieni Polskę na lepszą i wszystkim będzie się żyło lepiej.

Janosik nic dodać nic ująć - uśmiechnąłem się jak przeczytałem Twój komentarz, chyba jesteś jedynym komentującym w miarę na poziomie do kogo warto zwrócić się z dużej literki. Pytasz, po co się udzielam? Zwyczajnie jestem uczulony na głupotę. Ot co.

Bez wyzwisk, proszę. Moderator.
Janosik nic dodać nic ująć16:16, 4 lutego 2012
Wszystko przez drogie paliwo idze w górę, tylko ludzie są tak zabiegani codziennym życiem, że póki co tego nie zauważają.

Panie Smoku takiś wielce uczony magister polonista a wyzywać i ubliżać innym to pierwszy. Żal mi Ciebie, skoro nic Ciebie już nie obchodzi to po co się tu udzielasz krytykancie.
medyk15:15, 4 lutego 2012
Porażka. Akcja prowadzona beznadziejnie chroniąca najdroższą stację BP.Wjazd mieli po drodze a zrobili szopkę.
supernova15:00, 4 lutego 2012
subwoofer, jasne że masz rację pisząc że po cichaczu taka akcja przynioslaby większy pożytek, tylko jest jeden problem wtedy taka akcja bylaby nielegalna i ścigana z urzędu, jedni piszą że godzina była nieodpowiednia, zważywszy na fakt że większość pracuje do 17/18, kiedy organizowac tego typu protesty, gdy wszyscy pracują?, pomył z protestem w sprawie parkingu przy szpitalu również uważam za trafiony i jeżeli się odbędzie również wezmę udział, pozdrawiam wszystkich którym nie jest obojętne....
xxx14:06, 4 lutego 2012
I tak trzymać. Organizatorzy zróbcie kolejny protest. Nie dajmy się tym ceną.
Czekam na kolejny protest.
janko13:46, 4 lutego 2012
1000% poparcia tylko debile krytykuja ici co zarabiaja po 4.000 tys jakby zarobial jeden z drugim po 1.500 i wydawal co miesiac po 400zl na paliwo to by inacze pisal.

Proszę bez wyzwisk. Moderator.
Pomyślcie13:24, 4 lutego 2012
Do GENIUSZY cena paliwa jest tak wysoka ponieważ państwo nakłada wysokie podatki na paliwa, stacja ma mało do gadania odnośnie ceny, oczywiście marża robi swoje ale stacje mają najmniejszy wpłuyw na cene paliwa. A po drugie mamy tak i najtańsze paliwo w całej UE (tylko że w stosuku do zarobków to na tle UE cieniutko wypadamy). Jak chcecie strajkować do do Warszawy a nie zawracać du?e innym.
RABCAN13:07, 4 lutego 2012
Kiedy nastepny protest chetnie wezme w nim udział codziennie jezdze do pracy mam dosc tych cen
Loco12:38, 4 lutego 2012
Nie mogę się nadziwić komentarzom malkontentów, którzy chyba po prostu nie wiedzą co to jest demokracja. Dlaczego rząd wstrzymał wczoraj prace legislacyjne nad ACTA? Otóż dzięki ruchowi oddolnemu (protestom) a nie bezczynności. Gdyby każdy - jak wy prześmiewcy - potrafił tylko anonimowo krytykować to rządzonoby nami jak bezwolnymi baranami. Gdybyśmy wszyscy zawsze byli tak bierni jak wy, to wciąż żylibyśmy w PRLu a benzyna dla szczęśliwców którzy talon na malucha dostali byłaby na kartki. Dlatego organizatorom i uczestnikom bez względu na skutek gratuluję obywatelskiej postawy godnej mieszkańców demokratycznego państwa i życzę - także malkontentom - żeby paliwo wyłącznie taniało a nie drożało.
subwoofer12:31, 4 lutego 2012
drodzy uczestnicy protestu. następnym razem niech taka akcja odbędzie się bez rozgłosu. żeby nikt nie zdołał się zabarykadować tak jak zrobiła to stacja orlen. trzeba zrobić grubszą akcję. ogłoście to gdzie indziej a nie na tym portalu, a ja na pewno w tedy dołączę. bo na prawdę nie uśmiecha ni się tankować pb95 po 5,74 za marny litr. poprostu włosy mi się jeżą na głowie jak stoję przy dystrybutorze.
AdolF12:29, 4 lutego 2012
Smieszycie mnei ludzie ktorzy nazywacie cymbalami tych ktorzy cos probuja robic. Wszyscy jestescie anonimowi krytykujac uczestnikow! ciekawy jestem jakbyscie tak staneli przed nimi i czy byscie to powiedzieli Chudemu Orzełowi czy ktoermu kolwiek? jestescie mocni za ekranem komputera w sieci a w realu coz odpowiedzcie sobie sami. Pewnei autami nei jezdzicie albo rodzice wam tankuja a moze kobieta? bo wy sie zachwouje dziecinnie krytykujac uczestnikow. A co wy robiliscie?
KTT12:28, 4 lutego 2012
W pełni popieram protestujących. Następnym razem czynnie się przyłączę do protestujących. Ja też mam już dość tej ,,wazeliny" ....
KTT12:23, 4 lutego 2012
W pełni popieram protestujących. Następnym razem czynnie się przyłączę do protestujących. Ja też mam już dość tej ,,wazeliny" ....
Kamil12:14, 4 lutego 2012
Byłem na proteście i jeżeli będą kolejne to się do nich przyłączę. Nie możemy siedzieć tak dalej bezczynnie. Brawo dla wszystkich uczestników. Postarajmy się o kolejną taką akcje za jakiś czas!!
pro11:48, 4 lutego 2012
Szkoda że wybraliście zła stacje bo to jest prywatna stacja i ma tylko patronat ORLENu, typowo ORLENOWSka stacja jest na Niwie i tam powinnien byc ten protest....
janosik11:46, 4 lutego 2012
Do KNT M
Masz 100% racji, sam bym tego lepiej nie ujął!
Krytykanctwo wszelkich inicjatyw to niektórzy wyssali z mlekiem matki. Nawet jeżeli protest jest w interesie ich samych to nie dość, że się nie przyłączą to jeszcze będą krytykować.
Aha i jeszcze jedno do tych co samochodów nie mają i myślą, że ich wysokie ceny paliw nie dotyczą:
chlebuś, który dziś wszamałeś/łaś i kawusię, którą wyżłopałeś/łaś na siadanie, jak i tego papierosa, którego teraz kopcisz i majty co je masz na pupie też dowiózł samochód, który paliwo zużywa.
plbartek11:31, 4 lutego 2012
Protest popieram w pełni i nawet sam się przyłączyłem. Tylko wydaje mi się że dzień i pora nie były trafione. Urzędasy już dawno byli w domkach a i ruch nie był zbyt wielki.
XYZ10:48, 4 lutego 2012
Popieram PROTEST, BRAWO CHŁOPAKI! Mimo że nie jestem człowiekiem pierwszej młodości i nie mogłem być tam z wami to jak już napisałem: POPIERAM. Kiedyś Panowie którzy rządzą teraz naszym krajem także brali udział w różnych protestach, a obecnie są na szczytach władzy. Więc jeśli nawet nie wywalczycie rozsądnych cen paliw, to macie szanse rządzić naszym krajem, myślę, że dużo mądrzej niż obecnie - czego z całego serca wam życzę. Pozdrawiam.
Miastowa10:39, 4 lutego 2012
Jesteście super!!!Nie jest ważne ile było samochodów, ale ważne jest to że młodzi ludzie się odważyli...że się nie boją...że walczą o swoją przyszłość...że z polską młodzieżą trzeba się liczyć...jesteście WIELCY!!! Gdyby nie moja choroba też bym tam była.Nie przejmujcie się krytyką bo krytykują Ci co nic nie robią a chcą by im z nieba nakapało...a nawet nie rozumieją sensu tego protestu.W następnej kolejności powinien odbyć się protest pod szpitalem w sprawie parkingu-najlepiej o 15. Pozdrawiam
m :)10:36, 4 lutego 2012
Protest ok ale co on nam ma dac? Przeciez nie powiedza o zrobili protest w nt to tam obnizmy paliwa. Podhale jest najdrozszym regionem w Polsce wiec zmiencie region albo placcie i narzekajcie
Loco09:25, 4 lutego 2012
Nie mogę się nadziwić komentarzom malkontentów, którzy chyba po prostu nie wiedzą co to jest demokracja. Dlaczego rząd wstrzymał wczoraj prace legislacyjne nad ACTA? Otóż dzięki ruchowi oddolnemu (protestom) a nie bezczynności. Gdyby każdy - jak wy prześmiewcy - potrafił tylko anonimowo krytykować to rządzonoby nami jak bezwolnymi baranami. Gdybyśmy wszyscy zawsze byli tak bierni jak wy, to wciąż żylibyśmy w PRLu a benzyna dla szczęśliwców którzy talon na malucha dostali byłaby na kartki. Dlatego organizatorom i uczestnikom bez względu na skutek gratuluję obywatelskiej postawy godnej mieszkańców demokratycznego państwa i życzę - także malkontentom - żeby paliwo wyłącznie taniało a nie drożało.
radykalny Benek09:15, 4 lutego 2012
Wszyscy by protestowali, a pewnie połowa z was, jak nie większość, głosowała na pseudo-liberała Tuska, którego plan gospodarczy był doskonale wszystkim znany.
Hipokryci.
bajer09:13, 4 lutego 2012
zgadzam się z nt 102 Ten pan przy kasie powinien odpowiedziec za łamanie praw pracowniczych
nierząd POlski08:59, 4 lutego 2012
POwinni jechac pod siedizbę PO lub pod Wojewodę lub siedzibe ORLENU... PO pierwsze rząd drenuje nasze kieszenie, bo podatki to ponad połowa ceny paliwa...
Po drugie ORLEN jako głowny dostawca nie daje stacjom zarobić, bo maja brutto 17-27 gr na litrze. Sam transport 3 gr, a gdzie urządzenia, płace pracowników, zus i inne podatki...???
ORLEN na samych zapasach strategicznych ropy robi 3 mld złotych n=bez roboty na żonglowaniu cenami surowców. Zarabia jako producent (marża rafineryjna) i jako hurtownik - cena hurtowa dla niezależnych stacji franowacie niska... No bo po co dać ludziom zarobić, skoro akcjonariusze z zachodu czekaja na dywidendy...
Czy ktoś wie, że niewleka pula acji jest w ręku Skarbu Państwa, które stale kombinuje jak sprzdać je czy tez akcje LOTOSU...
P|Onieważ korytko jest coraz bardziej skąpe, biorą się za POdnoszenie POdatków i cen, bo trze grabić VAT i inne POzytki w naszej kieszeni...
Czy więc dziwnym jest, że rozwija się szara strefa ???
A tu głooptaki blokują stacje, bo nie wiedzą co czynią..!!!
już 40 -latek :)08:58, 4 lutego 2012
BRAWA!! popieram i nie dajmy sie okradać urzędasom, to oni są dla nas a nie my dla nich!!akcja powinna być organizowana przynajmniej raz w m-cu. A ci co krytykują niech dalej użalaja się nad sobą, pewnie są na garnuszku u rodziców -tzw. dzieci NEO :) pozdrawiam
Góralka-nowotarżanka08:51, 4 lutego 2012
Wstyd Mi za was PSEUDO GÓRALE!!!!! Wszyscy jesteście mocni anonimowo, w gębie i przed monitorem!!!! Dobrze się krytykuje i płaci po 6 zł za paliwo bo "ameryka śle", "cepry jeżdżą" ale pomyślcie o tych zwykłych szarych ludziach którzy chcą też żyć godnie i liczą się z każdym wydanym groszem, ehhhhhh wstyd wstyd wstyd...... :-( Duże BRAWA dla organizatorów i uczestników!!!
KNT 0000008:46, 4 lutego 2012
do wszystkich negatywnych............
protest nie był tylko dla uczestników ale dla wszystkich którzy tankują.
jak uda sie obniżyć cenę paliwa to wtedy stojąc przy dystrybutorze pomyśl kogo to zasługa.
Napewno nie twoja...........
Popieram Protest niech działają dalej.
mwm08:36, 4 lutego 2012
Szkoda, że akcja była w tym dniu kiedy największa liczba aut odmówiła posłuszeństwa i nie odpaliła. Na pewno było by nas o wiele więcej.
Psrtyk pstryk pstryk...08:29, 4 lutego 2012
....Ramtamtam kto ja jestem nie wiem sam.
- Smoku, Smoku kto ty jesteś???
- Smok analog.
- Oh Smoku to nie dla Smoka epoka.

Krótko zwięźle i na temat do wypowiedzi bohatera klikającego zza klawiatury komputerka.
Z pozdrowieniami dla Smoka08:07, 4 lutego 2012
Największym protestem dla tych "cwaniaczków" z wielkich koncernów paliwowych byłoby to, żeby ludzie "around the world" na miesiąc zamienili swoje mobilki na nózki, kucyki, rowerki wtedy to może i byśmy coś uzyskali. A tak zawsze się znajdzie paru "mięsożerców" internetowych typu SMOK, który potrafi pierdzieć w stołek i robić co mu banda w rzadzie karze choć nie raz ani dwa durnoty gorsze od nie powiem kogo są. Na ubliżać powytykać tyle potrafia ludzie typu Smoka i jego klapkooczynym tokiem myslenia hahaha.
kierowca07:54, 4 lutego 2012
zakopianka do klikuszowej to non stop jest zablokowana a to dobre
Smok01:33, 4 lutego 2012
HAHAHAHAHA, co za banda gamoni, jak wam nie wstyd.

Łooo 56 aut, no to normalnie musieliście zakorkować całą zakopiankę od Klikuszowej po samo Zakopane!

Weźcie, bo zrobiliście tylko błazenadę i pośmiewisko, te torebeczki z grosikami policzonymi to w ogóle festiwal śmiechu.

Weronika - chciałaś pokazać, że nie jesteś baranem, ale ci nie wyszło. Po I tak dalej będziesz płacić 6zł za litr, po II kup sobie słownik ortograficzny, bo robisz z siebie pośmiewisko totalne.

Inicjatywa, fakt faktem słuszna, ale niestety, nie o takiej porze, nie z takim rozmachem, nie w Nowym Targu. Jak już chcecie wojować o tanie paliwo to bierzcie przykład z Nigeryjczyków, o ile ktokolwiek z tych protestujących, wie o co, chodzi, bo patrząc na wasze wypowiedzi śmiem twierdzić, że dane wam było skończyć zawodówkę, o ile się udało.

A ty mobilek chyba mi zazrościsz, że mnie stać na benzynę po 6 złotych o_O

Byłbym głupcem i baranem, gdybym tam wtedy z wami był.
KNT M00:25, 4 lutego 2012
Bandą Cymbałów jesteście WY *** krytycy! Cymbały bo płacicie po 6 zeta za LITR! wciskają wam takie sztuczne ceny! dajecie się w baranów robić! im o to chodzi żebyście pisali takle debilne komentarze! Gdzie Polacy z dawnych lat? waleczni, odważni? Teraz jesteście marionetkami sterowanymi przez rząd! Nie byliście za granicami państwa i nie wiecie jak NORMALNI europejczycy żyją! Wstyd za was! zamiast popierać takie akcje żeby pokazać rządowi że coś jest nie tak to Ciii nie robić wiochy.... nie robicie to rząd myśli że się zgadzacie na takie ceny! żal mi was... komentarze pewnie rowerzystów luz rolkarzy! Oby krytycy płacili za 5 lat 1 litr po 20 zł a żeby mnie i innych popierających protest było stać za dniówkę do baku zalać! samochodów ponad 30.... Dziękuję! aaa ii Smok jak na pierwszy taki protest to i tak było nas dużo! Chcę Cię widzieć za parę lat jak się Ty napinasz przy dystrybutorze! Takie to polskie... swojego wyśmiać że coś działa... trole internetowe.
A00:13, 4 lutego 2012
/.../
A co do tych negatywnie nastawionych to napiszę, że wam to najlepiej wychodzi nic nie robienie i krytykowanie innych.
Siedzie sobie w tych cieplutkich domach i psioczcie pod nosem na Tuska, którego wybraliście zamiast coś działać i nie krytykujcie tych których obecna sytuacja w Polsce denerwuje i mają odwagę taki protest zorganizować.
A Orlen to chyba o całej akcji musiał wiedzieć, więc dlaczego dystrybutory były nieczynne? Mogli do tego podejść normalnie, a nie robić z siebie błaznów i jeszcze ubikacje zamykać, bo niby zrobimy tam rozróbę :| noo istny cyrk :/
Brawa dla organizatora i liczę na powtórkę :D aaa niech se ludzie gadają :) co se będziemy żałować ;)

Uwagi do redakcji, proszę kierować do redakcji. Szczegóły w regulaminie poniżej. Moderator.
M_PIO00:09, 4 lutego 2012
Myślę ,ze ludzi byłoby więcej gdyby nie mrozy,sama się brałam na akcję ,ale autko nie odpaliło, taki pech albo taka karma ,,może następnym razem.Zaden z moich znajomych dzis nie zapalił.
mobilek00:04, 4 lutego 2012
Kiedy następna akcja to zwołam chłopaków
Weronika - uczestniczka23:49, 3 lutego 2012
nie no oczywiscie lepiej napisac debilny komentarz siedzac w domu, nie chodzi o to ile bylo ludzi tylko ze ktos ma odwage zrobic cos wiecej niz wypisywac pierdoly, chcielismy pokazac ze nie jestesmy baranami ktore pojda za wszystkim jak narzuca, nie oszukujmy sie benzyna do naszych zarobkow nie jest adekwatna, teraz zaplacmy 6 a za pare lat 20 chcecie tego? bezkarnie bedna narzucac ceny a wy bd wyciagac pieknie z kieszonki!!! a co waszym zdaniem trzeba zrobic? pokazalismy w tej czesci polski ze nam sie to nie podoba i pojdzie w polske a to jak wyszlo i jakie bd tego skutki to juz i nie wam to oceniac bo niezrobiliscie nic prucz kiwniecia palcem po klawiaturze ehhhh
panie Pb105 bez komenatarza....dla panskich uwag!
klikuszowa23:46, 3 lutego 2012
Bardzo dobrze, że coś się dzieje. A zakopiankę zablokowaliśmy do Klikuszowej.
protest23:45, 3 lutego 2012
Nie prawda, ja również Byłem na tym proteście i naliczyłem dokładnie 56 aut
mobilek23:43, 3 lutego 2012
Smok ty faktycznie jesteś ze średniowiecza bo płacisz krocie i się śmiejesz z tego i kto tu jest cymbał . jestem z wami chłopaki . Dajcie znać na cb wcześniej to się przyłącze
M_PIO23:14, 3 lutego 2012
Na stacji okazało się, że dystrybutory są nieczynne.Ale chyba po za ty akcja się udała kiedy następna?
Pb10522:54, 3 lutego 2012
pajace i tyle!!!!
protestowac przeciwko wysokim cenom i przyjechac tankować? DEBILIZM!!!
dopravca22:45, 3 lutego 2012
No to żeście się wysilili,protestanci.ha ha ha ha ha.Auta na kołki i pod płot jak się Wam drogo widzi:):):):)
Smok22:26, 3 lutego 2012
HAHAHAHAHAHAHAHA. Co za banda cymbałów, zrobiliście z siebie tylko pośmiewisko, nic tylko was wytykać palcami na ulicy i śmiać się prosto w twarz. A teraz się ponapinajcie w komentarzach jak to wam się protest nie udał i jak to nie zablokowaliście całej zakopianki i od razu jeszcze miasta, a uczestniów było pewnie z 3242656.
fbb122:09, 3 lutego 2012
wracałem z roboty ( albo pracy) jak samochody protestujących jechały w stronę Nowego Targu od Szaflar. Pomimo, że byłem po całym dniu roboty i chciałem być w miarę szybko w chałupie, to nie byłem aż tak zły, że znalazłem się w tej ślimaczej procesji.
Ceny paliw mają wpływ na koszty naszego życia. Rząd może obniżyć akcyzę przy tak wysokich cenach paliwa! Obniży? Nie. Bo protestujący nie są realną siłą jak WOJSKO czy POLICJA bądź LEKARZE !
Jak powiedział na radyjku, człowiek, który podawał się za organizatora, że na EURO 2012, będą jeszcze podobne jazdy!
Tak 3majcie !
Nie dajmy ze swoich portfeli nadmiernie kasy wyciągać !
supernova22:06, 3 lutego 2012
brałem udział w tym proteście, ważna była inicjatywa i sam fakt że bylo nas niewielu świadczy o tym żę są ludzie którym nie jest wszystko jedno, brawa dla kolegów i organizatora, pozdrawiam
Orzeł21:59, 3 lutego 2012
Nie zależy od właściciela stacji, ale od Tuska i koncernu Orlen. Oni dyktują ceny paliw na polskim rynku. Wjazd na stację miałbyc symboliką. Wszystko wyszło elegancko :) Co do wyboru stacji na pewno nie chodziło o reklamę, napisałem kto dyktuje ceny paliw, więc odpowiedź podałem dlaczego właśnie orlen.
janusz w21:58, 3 lutego 2012
hahah ale pajace jak warszawka tak i nowotarzanie marionetki jedne
hahaha ;)21:57, 3 lutego 2012
Banda idiotow ! wspolczuje obsludze stacji zeby 50 kretynow mialo ubaw 3 gosci musialo zapierniczac przez 2 godziny. Powinniscie sie pier....... w czolo ;) pozdrawiam
WRC21:56, 3 lutego 2012
i bardzo dobrze,że protestują /gdyby nie praca też bym z mini był/. Bo jak to jest że 31.01 tankowałem ultimate disela za 5.99,a dziś /po 3 dniach/ do cholery :( już 6.05 to samo paliwo !!! ZŁODZIEJE !!!
kierowca21:52, 3 lutego 2012
Głupota.I tak władze mają to gdzieś.I ceny nie zmienią.Lepiej było by blokować drogi wokół sejmu a nie tutaj.
KUKU21:47, 3 lutego 2012
kolego opop policja nie będzie karać bo im też na ręke aby paliwo było tańsze:D
byłem tam21:38, 3 lutego 2012
w akcji wzielo mniej niz 30 aut i kompletna klapa akcji widac ze ludzie nie popieraja takich akcji i załuje że brałem udział
Boczek21:37, 3 lutego 2012
Ja holerka nie dojechałem bo mi paliwo zamarzło w dżetcie 1.6D między Rogoznikiem a Cz.Dunajcem i musiałem na sznurku wrócić do domu ,ale doceniam moich kolegów i koleżanki którzy jechali i zamiast siedzieć cicho jak mysz pod miotłą ,przeciwstawiają sie rządowym obietnicą , tak trzeba robić ! ,TAKIE AKCJE powinny być częściej,może wtedy bedzie lepiej w Polsce i przestaniemy być okradani przez państwo, RZĄD ZOBACZY że ludzie mają coś do powiedzenia !!!
()21:34, 3 lutego 2012
teraz czekamy na taką akcję pod szpitalnym parkingiem
akcja slabo byla rozpropagowana - miejsce zbiorki itd
Krzysiek Zając21:31, 3 lutego 2012
Zdjęcie numer 24 (3 od końca) - to policję też zwerbowaliście do tego protestu???
opop21:28, 3 lutego 2012
Super jesteście, według Was właśnie od właściciela stacji zależy cena paliwa?. Należy poczytać o co chodzi i gdzie indziej protestować w tej sprawie ale chyba protestujący tego nie wiedzą i za taką blokadę powinna policja karać.
nt10221:22, 3 lutego 2012
galeria zdjęć wygląda na krypto reklamę "nowej" stacji Orlenu ...?! wybór tej stacji był chyba nie przypadkowy ..?
uczesnik protestu21:19, 3 lutego 2012
akcja trwała około 2 godzin a samochodów było około 50
zablokowaliśmy Zakiopianke praktycznie całą bo korek był do Klikuszowej.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas