W Nowym Targu powstało drugie koło Platformy Obywatelskiej - podhale24.pl
Poniedziałek, 20 maja
Imieniny: Bazylego, Bernardyna, Bronimira
Zakopane
Clouds
12°
Wiatr: 5.436 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
13°
Wiatr: 5.436 km/h Wilgotność: 78 %
Clouds
12°
Wiatr: 4.752 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
13°
Wiatr: 5.436 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
12°
Wiatr: 6.732 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
Wiatr: 7.272 km/h Wilgotność: 93 %
Jakość powietrza
42 %
Nowy Targ
48 %
Zakopane
42 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 21 | 42 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 24 | 48 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 21 | 42 %
19.02.2013, 12:11 | czytano: 4221

W Nowym Targu powstało drugie koło Platformy Obywatelskiej

Wczoraj w Krakowie Zarząd Regionu Platformy Obywatelskiej podjął decyzję o powołaniu drugiego koła partii w Nowym Targu. Oznacza to polityczną burzę w stolicy Podhala, bo środowiska, które tworzą każde z kół, są na co dzień niezwykle wrogo do siebie nastawione.

Informację o powstaniu drugiego koła potwierdził w rozmowie z Podhale24.pl Antoni Fijak, dyrektor Biura Regionalnego Małopolskiej Platformy Obywatelskiej RP. Jak dodał, w ciągu 1-2 dni Zarząd Regionu wyda oficjalny komunikat w tej sprawie. Na razie członkowie zarządu nie uzasadnili swojej decyzji.

Powstaniu drugiego koła od początku sprzeciwiał się Zarząd Powiatowy PO w Nowym Targu. - Dla nas jest to poważna sytuacja, traktujemy to jako swego rodzaju wotum nieufności dla nas. To zmiana profilu Platformy Obywatelskiej. Zarząd Regionu postawił na inne środowisko na którym chce się teraz oprzeć - ocenia przewodniczący PO w powiecie nowotarskim Jan Smarduch. - To nowa sytuacja, bo nigdy nie zdarzyło się, żeby przy negatywnej opinii struktur powiatowych Zarząd Regionu powołał drugie koło. To wszystko będzie miało duże konsekwencje. Rozważamy różne możliwości. Na piątek planowane jest posiedzenie Zarządu Powiatowego na którym podejmiemy dalsze decyzje. Ja mam ochotę złożyć rezygnację, nie widzę sensu tracić czasu na spory i jałowe dyskusje. A te są nieuniknione - podkreśla.

Prezesem istniejącego już koła PO w Nowym Targu jest wicestarosta nowotarski Maciej Jachymiak. Powstałe właśnie drugie koło tworzy z kolei środowisko bezpośrednio związane z burmistrzem Markiem Fryźlewiczem (do koła zapisał się m.in. jego syn, pełnomocnikiem koła jest jego zastępca itd). Dziś w Nowym Targu trudno znaleźć większych antagonistów niż tych dwoje.

Pełnomocnikiem nowo powstałego koła jest wiceburmistrz Nowego Targu Eugeniusz Zajączkowski. Próbowaliśmy się z nim dzisiaj skontaktować, ale na razie jego telefon nie odpowiada. Jak tylko uda nam się dodzwonić, przedstawimy jego komentarz.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Anna20:18, 23 lutego 2013
ja do platformetki , to sa jeszcze sympatycy PO . Mało napsuli? Kobieto chcesz małzenstw gejow.
wszycho00:07, 23 lutego 2013
Czy dotychczasowe koło PO odmówiło komukolwiek ze środowiska Fryźlewicza przyjęcia w poczet członków partii? Pytam bo nie wiem, ale wydaje mi się że pan Smarduch i Jachymiak przyjęliby każdego nowego członka z otwartymi ramionami, ale może się mylę. Niestety, jeżeli się wchodzi do pociągu i otwiera drzwi do przedziału a tam są już pasażerowie to pytamy czy można się dosiąść a nie wzywamy kierownika pociągu żeby zatrzymał w szczerym polu cały skład bo my akurat deklarujemy gotowość wejścia do przedziału a dotychczasowi paseżerowie nie podnoszą się na nasz widok z miejsc żeby nam ustąpić.
P2O22:50, 22 lutego 2013
I tak będzie bo inaczej to wszystko nie miałoby sensu i tkwilibyśmy w jakimś marazmie zafundowanym przez kilku politycznych wyjadaczy, którym delikatnie mówiąc przewróciło się w głowie i zapomnieli o rzeczy najważniejszej, że politykę uprawia się dla ludzi i z ludźmi a nie dla dmuchania własnego ego.
wszycho21:40, 22 lutego 2013
Masz P20 rację w tym że nie ma co mędrkować i masz rację z tym że faktycznie zaskoczyli, przynajmniej mnie, bo ja naprawdę do końca myślałem że oni nigdy nie założą tego drugiego koła tylko będą o nim ciągle gadać. Powstanie drugiego koła na pewno zmieni scenę polityczną Nowego Targu, ale może nie aż tak jak ja to sobie wyobrażałem; może po prostu będzie normalniej, może ludzie zmienią swe negatywne nastawienie do partii politycznych gdy ich środowisko zaczyna popierać jakąś ogólnopolską partię. I zabrzmi to trochę nieszczerze być może, ale ja naprawdę cieszę się że powstaje to nowe koło bo faktycznie nowotarska PO od jakiegoś czasu potrzebowała świeżej krwi; oby to było konstruktywne ożywienie a nie kłótnie i utarczki.
P2O20:45, 22 lutego 2013
Nie szczuj wszycho, nie szczuj.To, że Ty masz matryce jednokierunkową zmierzającą do antagonizowania to Twój problem. Powołanie drugiego koła ma służyć z założenia współpracy a nie sianiu niepokoju. Gdyby ktoś raczył założyć, że to wsparcie dla kulejącej formacji, która się nie rozwija a ... zwija. Każda wypowiedź jest świadectwem słabości koła nr 1. Jest jakimś dziwacznym atakiem rozpaczy małych chłopców w krótkich spodenkach, którym zawalił się świat. A trzeba tylko trochę zacząć myśleć w kategoriach politycznych a nie emocjonalnych czy ambicjonalnych. Świat się wcale nie skończył i jest nad czym pracować. Pracować a nie mówić i nie mącić. Nikt nie wymyślił lepszego systemu motywacji jak konkurencyjność. W polityce również. Gdybanie pozostaw podwórkowym mentorom. Życie samo pokaże kto miał rację i jaka korzyść jest przed nami.
wszycho23:49, 21 lutego 2013
A zatem stało się - jest koło konkurencyjne do dotychczasowego koła PO w Nowym Targu, czyli że władze regionu zdecydowały się na instalację Kasperskiego gdy bez problemu mieli już dobrze sprawujący się system Norton na kompie. Co przyniesie ta decyzja? Jeśli pan przewodniczący PO Jan Smarduch nazywa tę decyzję regionu swego rodzaju wotum nieufności do własnej osoby i oznajmia że będzie ona brzemienna w dalekosiężne skutki to wydaje się jednak że władze regionu mocno tym razem przesadziły lekceważąc nastroje w terenie. Co mogą nam w najbliższym czasie zaserwować dwa zantagonizowane koła? Coś podobnego do zachowania Kasperskiego i Nortona na jednym i tym samym kompie, czyli nic ciekawego ani przyjemnego: jedno koło będzie nieufne wobec drugiego postrzegając go jako potencjalnego trojana, wirusa, itd., oba koła będą się w 100% zajmować tylko i wyłącznie sobą zamiast sprawami obywateli, spowolnieniu ulegnie system, rywale będą się wzajemnie podpuszczać, szpiegować i prowokować, będzie mnóstwo hałasu o nic, a żywotne dla powiatu sprawy odejdą na dalszy plan. Oczywiście na czas wyborów (bo to są przedwyborcze korowody, tak żeby na czas kampanii wszystko było posprzątanie i pełny Wersal) nowe koło PO i tak nie omieszka zwrócić swych bagnetów przeciwko władzom regionu w swej populistycznej pogoni za anty-tuskowskimi głosami wyborców na generalnie jednak anty-PO Podhalu, ale na razie będzie dużo tanich jatek, igrzysk, itd. Osobiście radziłbym jednak panu Smarduchowi wystąpić z PO żeby nie ponosić politycznej odpowiedzialności za awanturnictwo które teraz zostało sprowokowane jakże niemądrą decyzją regionu, niech sobie nowe koło PO teraz z panem Rasiem z Krakowa gazduje w Nowym Targu, proszę bardzo, ale na własne konto a nie na konto pana Smarducha.
kasandra18:51, 21 lutego 2013
Teraz Marek , już nie świetry , sprzedany po BĘDZIE normalnie startował z pełnym POparciem do wyborów na posla do sejmu z pełnym i nie skrywanym poparciem z listy liberalnej platformy. Można zmienic przekonania , można ze swietego stać się nagle człowiekiem podkładającym nogi Kosciołowi w drodze do synekury , konkretnie posła.A co POTEM. Wielu się nie zorientuje , od czego rzecznik prasowy , od czego farbowany lis doradca, a od tego by robić wodę z mózgu mieszkańcom , naiwnym tyle lat , to jeszcze raz bedą , a nie muszą być naiwni.Rodzi się już ostateczny rys tego obłudnika nowotarskiego. Czego nie robi sie dla rodzinki?Popieram wernychorę w jej rozumowaniu.
wernychora10:38, 21 lutego 2013
Może ktoś uświadomi mnie : to jakie własciwie przekonania ma Marek do niedawna śWIĘTY F? Czy jest to z krwi i kości Pisowiec , czy niczego warty PEOWIEC? To jest ta zarzucana od dawna Markowi hipokryzja i obłuda. Wielu mieszkańców było do niedawna nieświadomych , a tych co Marka tak nazywali , nazywali wrogami Świetego . Dziś jest to już widoczne gołym okiem. Mareczek hipokryta nic się już nie kamufluje. Nawet zrzekł się funkcji szefa Akcji Katolickiej , by nikt mu nie zarzucał dwulicowości. Dziś MArkowi burmistrzowi nie potrzeba już wparcia kościoła , bo ma już zaplecze w innych znaczoco rózniacych sie opcjach ..politycznych. To już widzą i dotychczas zaslepieni wiarą Świętego Marka . Ciekawe jak dzis zareagują ci pretorianie Mareczka . Bałbym się mocno i na miejscu PO i Rasia, bo to słaby i niepewny człowiek , jak widać.
?20:45, 20 lutego 2013
@ Gruzinku - to co napisałeś można również odnieść do wszystkich tzw. politykow - od lewa do prawa. Oni wszystko zrobią żeby być u koryta! Wszystko! Najpierw słyszę jednego z nich jak obgaduje burmistrza, wyśmiewa się z niego, parodiuje a potem się dowiaduję, że on jest jego miłośnikiem. Jak inaczej tego nie nazwać jak nie prostytucją polityczną? Co za świat, co za ludzie? Gdzie wartości chrześcijańskie i moralne? Idę rzygać, ale oni mają to w d,,e. Miliarder Gudzowaty zmarł i niczgo z tego świata z sobą nie zabrał, więcpo co oni to wszystko robią?
Gruzinek12:38, 20 lutego 2013
Starosta Jachymiak w odwrocie..? Z pewnością tak; z pewnością za jakiś czas ponownie zmieni swoje sztandary, przecież zmieniał już swoje preferencję polityczne - ale ponoć 'tylko krowa nie zmienia zdania'; pan starosta krową z pewnością nie jest; jednak stałość to nie jego mocna strona
Wiedźma12:33, 20 lutego 2013
Powiem krótko i na temat. Platforma w wyborach parlamentarnych w 2011 r zdobyła 5 321 głosów w Nowym Targu. Tylu sympatyków miała ta partia w mieście i aż ciśnie się na usta pytanie, dlaczego tak mało członków jest w kole nr 1 ( ok 10 osób czyli ok. 2 promile) ? Co stało na przeszkodzie, że mimo tylu sympatyków tej partii tak bardzo mało osób do niej należy? Otóż po mieście krąży opinia, że koło to ma charakter bardzo hermetyczny i spoza własnego kręgu kandydatury na nowych członków nie były akceptowane, szczególnie jeżeli ktoś miał cokolwiek wspólnego z burmistrzem Fryźlewiczem. Na początku koło to liczyło 27 osób , obecnie około 10 . Jak działało , że członków zamiast przybywać, to ich ubywało? W takiej sytuacji jest rzeczą normalna , że powstało drugie koło. Jachymiak jest osobą nie lubiana w Nowym Targu, nieakceptowaną, trudno się dziwić , że odpychał swoją osobą a nie przyciągał ewentualnych członków
zenon12:03, 20 lutego 2013
jedna pani che zapisać się do PO.Brawo,gratuluję rozsądku,choć moim zdaniem kobiety nie powinny zajmować się polityką,tylko kuchnią, dziećmi, i ewentualnie kościołem
patriota11:51, 20 lutego 2013
drugie koło platformy? Śmieszne to, przecież wiadomo, że panowie ci chcą się załapać na wysoko płatne synekury,nie ma w tych ludziach za grosz patriotyzmu, koryto nade wszystko .wszyscy myślący ludzie wiedzą,że PO niszczy nasz kraj poprzez rosnące bezrobocie i upadek służby zdrowia,i co, może ktoś powie, że to dla naszego dobra? Nigdy w historii liberalizm nie sprawdził się,przyniósł tylko samo zło poprzez tworzenie rozwarstwienia społecznego i ruinę gospodarczą,obecnie to samo,tak że niczym się to nie różni od systemu totalitarnego,ten ,kto popiera taki system nie może być nazwanym patriotą,to raczej Judaszowe srebrniki są powodem wysokiego poparcia PO
Sebastian10:23, 20 lutego 2013
Tak, otwierajcie sobie dodatkowe kółeczka i bawcie się dalej, a ludzie przez Was z głodu umierają...
Takie to oszczędności w dobie kryzysu, że nawet może wojska rosyjskie będą pilnowały porządku u Nas, bo przecież taniej...
Dobrze, że na Was nie głosowałem, jedna wielka szajka!
Wstyd mi za takich rządzących!
Może ktoś w końcu powie temu STOP! - tylko tym kimś musimy być My!
Andrzej Kuruc09:28, 20 lutego 2013
to bardzo dobra wiadomość. Zaraz się zapiszę do koła nr2
antyklerykał08:52, 20 lutego 2013
Raś - największy szkodnik PO. Czy ta sukienkowa frakcja w PO nie może stworzyć własnej partii frańciszkańskiej. Nigdy nikt popierający PO nie poprze burmistrza, tylko kumple rodzina i sąsiedzi.
?08:34, 20 lutego 2013
Ponoć do drugiego koła po zapisało się kilkanaście osób - kto oprócz EuGeniusza i Maziorza-juniora? Ja stawiam na Osobistego kronikarza PRP, stratega MO, Jagła, Wojtaszka, TRzcińskiego, Mikołajskiego, Łapsę, Trutego, Liszkę, Zbyszka Siękę. Czy gdzieś jest ta lista?
zenon08:10, 20 lutego 2013
PO prowadzi w sondażach, więc MF podpina się do silniejszego,niesłychana obłuda i dwulicowość,bo w kościele widuję zarówno pana burmistrza, jak i senatora PO Chodorowicza z Krakowa,czyli obaj zwalczają kościół, a chodzą na mszę, coś tu nie gra
były ministrant05:35, 20 lutego 2013
do @ministrant-chłopie!!Brawo trafileś w dyche!!No tak to jest w naszym mieście i w naszej ojczyźnie!Powiem więcej-gdy sikano na znicze w Warszawie pod Palacem Prezydenckim,gdy profanowano krzyż,gdy opluwano modlących sie ludzi też księża nie zajęli zdecydowanego stanowiska,!No to mamy co mamy!Ataki na koscioł ,na księży-macie co chcieliście!Toleruje sie propagande uprawianą przez Biskupa Pieronka w Gazecie Krakowskiej!Są efekty!Każdy po trochu wbijał nóż w plecy Papieżowi!!
logos23:29, 19 lutego 2013
środowisko które odwoływało przewodnizących z PO, które za stanowiska odchodziło z PO teraz wielce tworzy PO....nie ma co władze regionu i lokalni ojcowie drugiego koła rzeczywiście działają "dla dobra PO" i ku "rozwojowi". Ciekawe jak wkrótce o całej tej sprawie ze szczegółami dowie się góra partii w Warszawie, czy pan Raś będzie nadal tak mocny jak się kreuje na spotkaniach...
NT23:08, 19 lutego 2013
Nie POpieram,POzostańcie dalej w tym swoim bagienku,ja wychodzę.
zawiedziony23:03, 19 lutego 2013
No to sukienkowi się trzymają mocno.Raś niszczy PO na Podhalu.Frańciszkańska decyduje co dalej z PO, to już dno, Platforma straci w mieście poparcie. Ale jak MF myśli że dostanie tyle głosów że zostanie posłem z poparcia PO to się chyba grubo myli. Nikt głosujący ostatnio na Jachymiaka czy Tarnowskiego nie poprze burmistrza. A część wyborców MF widząc że jest w PO odwroci się od niego bo to są przeciwnicy PO. PIS ma szansę się umocnić w mieście. Jestem wyborcą PO ale nigdy nie zagłosuję na burmistrza.
klio22:29, 19 lutego 2013
Nie macie o czym innym gadać? Czy widzieliście kogoś mądrego z Platformy?Teraz wiemy dlaczego wszystko w mieście jest do du..,dlatego że mamy burmistrza z Platformy,tylko ukrywającego swoje opcje polityczne przed nami.Czego się nie złapie to wszystko spiep..,tak jak jego partia.
ministrant21:27, 19 lutego 2013
i dziwić się że Benedykt XVI abdykuje .Takim Kościołem nie da się rządzić kiedy ludzie pokazują na pokaż swoją wiarę a popierają PO partię liberalizmu która chce kościół zepchnąć z Życia Naszej Ojczyzny gdzie liczy się tylko władza i kasa a człowiek się tylko liczy co kombinuje i kradnie i żyje w brew Dekalogu.
Żal mi Ks.Prałata Dziekana Andrzeja Fryźlewicza którego rodzina promuje Partię która walczy z kościołem a szczególności z tv Trwam /przypominam ze episkopat Polski pozytywnie i stanowczo opowiedział się za tv Trwam/ przecież to wstyd mając dwóch księży w rodzinie i ta rodzina promuje PO co to za obłuda !
Żal mi Ks Prałata Mieczysława Lukaszczyka /turysta/który maszerował w obronie krzyża św i telewizji Trwam do Ludźmierza a zasiada z senatorem PO który głosował przeciw tv Trwam na biesiadzie w remizie na kowańcu u z całą świtą nowo powstałego Klubu Po.
Żal mi Proboszczów Nowotarskich którzy a raucie zaszczycili swoja obecnością szopkę Burmistrza na której był zaproszony Jerzy Miller odpowiedzialny za raport Katastrofy Smolskiej człowiek PO .
Co za obłuda co innego na kazaniach mówicie a co inie a robicie to co wam w Krakowie powiedzą czasami wbrew własnemu sumieniu żeby tylko nie wylecieć z parafii i nie narazić się Fryźlewiczowi który ma chody w Kuri Krakowskiej.
I przez was Papierz abdykuje bo takim kościołem i takimi wiernymi nie da się rządzić
i teraz już wiecie z skąd się wzięło drugie Kolo PO w Nowym Targu a stworzyło go to ze za mało nam wiary w Boga a ze swój Katolicyzm chcemy wziąć na skróty a kościół traktujemy jako fabrykę pieniędzy którą Po już by dawno jeszcze bardziej opodatkował. Popatrzmy Jak Tusk wypowiadał się na temat duchownych to daje wiele do myślenia.Niestety Drodzy Księża to wasza wina bo swoja postawą zniechęcacie młodych bo sami chyba nie wierzycie w co mówicie bo każdy Paprykujący Katolik wie ze Liberalizm to zło dla Kościoła. A katolikktóry się komunikuje na oczach innych i popiera liberalizm to zgorszenie dla innych ale to już sprawa Boga .Ciekawe ile u widzimy liberalnych katolików na drodze Krzyzowej podążającej ulicami miasta.
waran21:19, 19 lutego 2013
Ale o co właściwie chodzi. W takim mieście jak N.T. powinno być kilka kół. W Krakowie jest ze 30 i nikt z tego nie robi histerii. Jedno koło to jakiś chory układ.
ciekawski21:17, 19 lutego 2013
I bardzo dobrze się stało, bo gdzie dwóch się bije, tam PIS i Ruch Palikota korzysta. PO aut - nie dostaną ani jednego głosu od mojej rodziny, a i znajomych będę namawiał, aby na PO nie głosowali
POlak20:01, 19 lutego 2013
To się kolega Jachymiak z Glonkiem ucieszą z nowych kolegów - hahahhah do psychiatry i nauczyciela wf dołączy hodowca kóz i owiec, pomijam celowo pana Prawnika bo mi jakoś nie pasuje w tym towarzystwie....................
obserwator19:59, 19 lutego 2013
burmistrz z Rasiem na Franiczszkańskiej zdecydowali co i jak...już wiadomo że PO po 10 lat wygrywania we wszystkich wyborach w mieście przegra totalnie bo twarzą PO w mieści będzie nie Tusk, Bieńkowska, Gowin a osoba która od lat w Radzie Miasta walczyła z radnymi PO - pan Marek Fryżlewicz. Tak zdecydował pan RAŚ.....
ONR pamietamy19:36, 19 lutego 2013
W kolejce do PO wszyscy urzędnicy i tyle
norka19:32, 19 lutego 2013
"Niemalże jednogłośnie (8 głosów za; 1 wstrzymujący się) Zarząd Regionu Małopolskiego Platformy Obywatelskiej RP zaakceptował w dniu 18 lutego br. wstąpienie do Platformy Obywatelskiej samorządowców z Nowego Targu" - tyle zamiast komentarza.

Nie wiem natomiast co to za argument Smardycha w dyskusji politycznej o członkowstwie syna Fryźlewicza. A niby nie wolno uczestniczyć wolnym obywatelom w życiu publicznym? Toż to jawny faszyzm a nie formuła obywatelska. Widocznie to prawdziwe oblicze tych panów.

Lub w czym jest gorszy Zajączkowski jako wiceburmistrz od Smarducha wójta? No chyba poziomem intelektualnym i kulturą osobistą. Blady strach? Panowie nie kompromitujcie się jeszcze bardziej. Wstyd.
zawiedziony19:16, 19 lutego 2013
Mialem glosowac na PO teraz glosuje na PIS
tak jest super dla MF Maziorza19:15, 19 lutego 2013
platformetka - Pan Smarduch był za powstaniem koła
ale przed jego powstaniem uregulowaniem spraw:
- wyłonienia burmistrza
- wyłonienia radnych
a na to nie godził się rektor - senator i ekipa MF Maziorza.
Senator - DLACZEGO nie wpuszcza się studentów do nowego budynku wybudowanego za kilkanaście milionów złotych?
Brawo Raś !!!
Co się nie udało PiS dokonał Raś wraz z Gutem Mostowym !!
Syn Smarducha19:09, 19 lutego 2013
Jeżeli do koła zapisali się syn i zastępca syna, to dlaczego Pan Redaktor twierdzi,żę są oni największymi antagonistami ?
g887f18:56, 19 lutego 2013
No i koryto wyjechało ... papappaa panowie pełowcy. Płakać nie będziemy.
młodziak18:53, 19 lutego 2013
Przecież to skostniałe towarzystwo już dawno samo się oderwało od rzeczywistości.Pamiętam jak wśród tych działaczy nie było nikogo by powiesił plakaty wyborcze Komorowskiego a teraz larum, tylko w imię czego? Chyba w imię dwuletniej wojny jaką Smarduch z Jachymiakiem zafundował miastu. No jak to mają być politycy to niech lepiej zatrudnią się w cyrku na stanowisku klauna.
brak argumentów jest także argumentem18:44, 19 lutego 2013
No to czas żałoby dla kanapowiczów. Będziemy za Wami tęsknili ale Nowy Targ może tylko dzięki temu zyskać. Rezygnację panie Smarduch z radością przyjmie społeczeństwo bo i nic wielkiego się nie zdarzy. Proszę nie dramatyzować dla tej garstki samorządowych beneficjentów. Polityk, który nie potrafi współpracować z ludźmi inaczej myślącymi już dawno powinien podać się do dymisji. To jednak nie jest Waksmund panie Wójcie.
tk18:43, 19 lutego 2013
no wiecej ich jeszcze do koryta wiecej!placówek przybywa gamoni pierdzących rośnie i mamy jeden wielki Burd.l!!!!!!!!!! a nic w tej naszej zakichanej polsce nie działają tylko garną tylko i wyłącznie dla siebie! taka prawda w naszej zakichanej polsce!!!!!!!
vw18:38, 19 lutego 2013
Wypowiedź Smarducha a wcześniej Jachymiaka wybitnie świadczą o ich negatywnym podejściu do demokracji - to jawne szkodnictwo. Chłopcy chcieliby zawłaszczyć wszystko uważając, że mają takie prawo. Typowo buta wszechwładców Podhala ... hahahhahahhaha. Czas panowie, już na Was czas.
@Widz17:59, 19 lutego 2013
Przed laty były dwa koła Unii Wolności w Nowym Targu. Skłócone do bólu. Teraz te osoby zmieniły szyld na PO i pewnie kłócic się będą tak samo. Obrzydlistwo.
fiufiu17:52, 19 lutego 2013
PWS przemienia się na naszych oczach w peło a siedziba jej będzie na Ogrodowej u Stanisława. Cud. Dobrze jest mieć wtyki u tych czarnych
medal dla Rasia17:14, 19 lutego 2013
Brawo Raś !!!
Widać ma do spełnienia misję PiS - zniszczenia PO w Małopolsce, w zamian dostanie nagrodę od naszego prezesa Jarosława !!!
obserwator II16:52, 19 lutego 2013
podwójna moralność działaczy P.O. - w niedzielę do kościoła a w tygodniu atak na dekalog. Czyżby spodziewali się nawych stanowisk.?
Przykład idzie z warszawki - czym gorzej dla ludzi tym lepiej władzy.
Będą nawe pieniądze z eurokołchozu - to jest okazja coś wyskrobać na boku dla swoich .
prim16:42, 19 lutego 2013
co się stało, ze się jeszcze ludzie nie kłócicie?
marek16:40, 19 lutego 2013
to już koniec POpaprańców w NT
Menks16:37, 19 lutego 2013
co za hipokryzja. Władze PO wolą człowieka i jego ekipę, która od momentu powstania PO zwalczała tą partię. Pan Raś kompromituje się kolejny raz. Do dymisji. Koło Prawidziwe PO będzie walczyło.
Wicher od Turbacza16:30, 19 lutego 2013
Mafia się rozrasta ? Czy to jakieś nerwowe ruchy ?

Podhale ma już dość POpaprańców !!!
Wojtek129016:27, 19 lutego 2013
jak chcecie POpaprancy to tak macie, glosujcie dalej na rudego lisa to za rok bedziecie mieli zarcie na kartki, gaz najdrozszy na swiecie. paliwo po 10 zl za litr ,podatek od sniegu. a zapomnialbym raz w miesiacu sciepa na premie dla marszalka sejmu.
giermek MF16:14, 19 lutego 2013
To idziemy na wojnę. Trzeba się zbroić , bo ci co wyrazili na to zgodę to zrobili to świadomie. Kto mieczem , to od tego zginie.Ja się okopuję na zadziale.
baciok@16:03, 19 lutego 2013
Panowie róbmy 3 a potem 4 koło Platformy. Przy żłobie wszyscy się zmieszczą.
nikt z nikąd16:03, 19 lutego 2013
no cóż X. Raś i X. Fryźlewicz rozdają karty - szkoda że taka partia jak PO poddaje się pod dyktat KLECH.
obserwator15:52, 19 lutego 2013
Przeciwnicy burmistrza zaspali, jeszcze ani jednego komentarza negatywnego. Hahaha Czyżby kończyły się argumenty?
moher stary15:40, 19 lutego 2013
PO to dno!!po kiego drugie koło tych nieudaczników?No chyba po to aby Pllatforma wczesniej utinęła?:)
sekutnica15:40, 19 lutego 2013
jeden głupszy od drugiego
Widz15:17, 19 lutego 2013
Jeszcze nigdzie nie było tak aby istniały dwa koła tej samej Partii w jednym mieście a na dodatek tak bardzo skłócone wygląd na to iż Zarząd Wojewódzki chce zlikwidować oba bo wtedy stracą głosy w obu .Rozumiałby jakby miały powstać np.dwa kluby osiedlowe jednych do gry w karty a drugich w szachy> .
Jeżeli tak się stanie to ja nie idę do następnych wyborów.to paranoja.
muzykant15:07, 19 lutego 2013
No tego jeszcze nie grali....
deutsch observer14:51, 19 lutego 2013
Panie Janie Smarduch a pan powołał na swojego pełnomocnika w 2009 roku Janusza Palikota do pomocy w walcei partyjnej to nic takiego...panu wolno... Trudno zrezygnuje pan a kula ziemska i tak się bez tego będzie kręcić...
Burek14:50, 19 lutego 2013
Syn Marka Fryźlewicza ahahahaha ale kawał. Za niedługo to w PO będą wszystkie *** plątające się po Podhalu. Nie no dla mnie wiadomość dnia i w sumie dobry dowcip!

Naruszenie regulaminu. Moderator.
gorcowy14:45, 19 lutego 2013
Skoro terenowe komórki PO na podstawowym ,wyjściowym poziomie nie potrafią się dogadać we własnym gronie ludzi niby podobnie myślących , to jak w tym udręczonym kraju ma kiedykolwiek być dobrze ? Biedni maluczcy , których nie stać na to , by własne " widzimisię" schować do kuferka z resztą zabawek i przynajmniej zacząć w dobrym stylu , bo póżniej jak jest to codziennie słyszymy i widzimy w środkach przekazu . Jeśli jednak komukolwiek z Państwa aspirujących do politycznych bojów uda się wybić z bagienka ,które sami sobie tworzycie , to mam nadzieję ,że obierzecie drogę ministra Gowina godnie reprezentując Małopolskę - ostatni już bastion tradycyjnie pojmowanej Polskości . Osobiście nie jestem zwolennikiem metod działania PO , niemniej jednak jej rządy coraz bardziej odczuwam przede wszystkim na własnej kieszeni , w której pieniążki goszczą coraz rzadziej i krócej... .
wiocha14:34, 19 lutego 2013
A kogo to wszystko interesuje poza Smarduchem i Jachymiakiem?
A cóż to takiego szczególnego politycznie poza własnymi stanowiskami Oni dokonali dla Nowego Targu i Powiatu Nowotarskiego?
A iluż to członków liczy ta wiodąca formacja po tylu latach działania?
CCC-cena czyni cuda14:13, 19 lutego 2013
zapisy do koła nr 2, Kraków ul. Franciszkańska, u brata
pisior14:01, 19 lutego 2013
No cóż Fryzio i spółka mają talent. Rozkładają od lat miasto teraz biorą się za PO hehe.
gazda13:44, 19 lutego 2013
Walka o stołki idzie na noże.
Jest szansa , że wszycy PeOwcy dostaną czerwoną kartkę i się pogdzą na zielonej łączce.Lemingi zaczynają otwierajać oczy a propaganda rządowa powoli traci monopol.
Koniec Ojczyzny13:42, 19 lutego 2013
Na Co te głooptoki liczą. POlskę PO sprzedawali - teroz jesce duse diaboł fiskalny kusi. a PO kłosiem tego bedzie K>O>
Co too sie dziej głooptoki ???
Karolcia13:41, 19 lutego 2013
Zarząd regionu robi sobie zwyczajnie jaja, nie ma rozpoznania w ogóle w terenie, nie słucha swoich działaczy dlatego PO chyli sie ku upadkowi.
Bobo13:39, 19 lutego 2013
Oczywiście,że jest to koło anagonistyczne, podejrzewam po składzie o wrogich PO poglądach natomiast jest to zagranie koniunkturalne z punktu widzenia przyszłych wyborów. Pan MF jest jak na prowincjonalne warunki i stosunki dość wytrawnym politykiem i wie że można zagospodarować część miejskiego elektoratu. I to by nie dziwiło, choć z pozycji ideowych jest to złe. Jeśli w składzie znajdą sie Panowie Krzysztof Antos i Marcin Jagła, którzy na stojąco bili brawo Panu Antoniemu Macierowiczowi to będzie nie tylko złe ale będzie budzić sprzeciw wielu ludzi. Ja na nich juz nigdy i nigdzie głosować nie będę a wręcz namówię wielu znajomych by tego nie roblili. Takie zachowanie nie mieści się bowiem nawet w pojeciu pluralizmu czy demokracji. Poglady trzeba mieć sprecyzowane albo ich jeszcze nie mieć i dopiero ich okreslać poprzez przynależność.
no proszę...13:35, 19 lutego 2013
POlitykierzy i partyjniaki, jak zwykle będą się zajmować wieeeelką POlityką.

Dawniej była tylko tylko jedna partia i wstyd dzisiaj każdemu, kto był partyjniakiem.
Nie wstydźcie się, teraz mamy kilka PZPRów: PO, PiS ,SLD, PSL, i inne...i Zamiast robić coś dobrego dla Miasta zostańcie jak inni partyjniakami i róbcie, co wam partyja każe. Zajmujcie się ważnymi sporami partyjnymi, kłótniami i koniecznie zawsze bądźcie przeciw! Bo jak się jest za to trza coś później zrobić...
def13:24, 19 lutego 2013
No to może czas pożegnać panów Smarducha i Jachymiaka... Brawo drugie kółko!
Memoria13:17, 19 lutego 2013
A czy będą on mieli spotkania otwarte w Dworku Pan Tadeusz?
Bo chciałabym przyjść posłuchać.
po13:15, 19 lutego 2013
Typowy wyścig do koryta - już taki bez żadnego kamuflażu. ŻENADA i siara. Fryźlewicz i PO. Fryźlewicz to typowy przykład tego, że jednak można być trochę w ciąży....... hłe, hłe, hłe
prorok13:07, 19 lutego 2013
dzieki takiej taktyce za 2.5roku SLD 35% PALIKOT22% PIS 15% PO10% PSL5% a pozostale ugrupowania reszte proletariusze wszyskich krajow LACZCIE SIE
I to by było na tyle13:04, 19 lutego 2013
PARANOJA, Pana Rasia chyba głupota powaliła z tym jego uporem; gdzie dwóch się bije tam trzeci (PiS) korzysta, a o koniu trojańskim może słyszał, o ile uczyli go historii starożytnej. Na opamiętanie jak widać za późno, na rezygnację z "rasiowych rządów już czas.
Wyrocznia12:53, 19 lutego 2013
Zapisujemy sobie wszystkie nazwiska powiązane z tą zbrodniczą partią, bo kiedyś przyjdzie dzień rozliczenia.
Serek Pleśniowy12:50, 19 lutego 2013
Czyżby pan Burmistrz, obawiając się, że w wreszcie wyborcy, kolokwialnie mówiąc, "kopną go w d***" za sposób sprawowania władzy w NT i tego efekty, postanowił przygotować sobie miękkie lądowisko na innej posadce??? Polecam wszystkim ostatni odcinek serialu Barei "Alternatywy 4" - metamorfozy dozorcy Anioła...Czym zasłużyli sobie nowotarżanie na taki żałosny chichot historii? To już sami powinni sobie odpowiedzieć na to pytanie.
Lines12:48, 19 lutego 2013
pięknie panowie Raś, Hodorowicz rozgrywają PO. Ciekawe czy Tusk wie jak na Podhalu doprowadzją do upadku PO. Oddając drugie koło ekipie Fryźlewicza, która od samego początku tępiła PO, zrobili nic innego jak akt sepuku...Skandal.
Smok12:47, 19 lutego 2013
Proponuję wprowadzić nakaz noszenia jakichś szczególnych znaków na ubiorze, dla członków tej złodziejskiej partii jak np. w czasie II WW żydzi nosili gwiazdę dawida, wtedy każdy by mógł na nich napluć bez wurzutów sumienia. Każdemu przynależącemu do tej partii oraz popierającego te sprośne działania mające na celu wyprzedanie kraju życzę, by go psy zeżarły.
Platformetka12:44, 19 lutego 2013
A dlaczego to p. Smarduch od razu tak na "nie" się ukierunkował? A może należy współpracować ? Takiej opcji Pan nie rozważa? W Krakowie jest ok. 40 kół Platformy i nie walczą ze sobą ,tylko każdy robi swoje. Proporcjonalnie do Krakowa w Nowym Targu mogą być dwa koła. Jestem sympatyczką Platformy i rozważam zapisanie się do tej partii, ale po tym co tu czytam raczej wybiorę koło nr 2, dlatego , że P. Smarduch już na starcie uprzedził się do nowych kolegów z partii, a to źle o nim świadczy.
anty RAŚ12:32, 19 lutego 2013
Panie Raś zniszczyła Pan właśnie PO. Już donos do Tuska pójdzie na Pana.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas