Color Park uspokaja nowotarskich kupców: "nie będziemy konkurencją, raczej uzupełnieniem" i dodaje: "większość nowotarżan chce dużego centrum handlowego" - podhale24.pl
Poniedziałek, 29 kwietnia
Imieniny: Piotra, Rity, Angeliny
Zakopane
Clouds
Wiatr: 4.392 km/h Wilgotność: 87 %
Clouds
12°
Wiatr: 3.78 km/h Wilgotność: 89 %
Clouds
Wiatr: 4.824 km/h Wilgotność: 86 %
Clouds
10°
Wiatr: 6.156 km/h Wilgotność: 84 %
Clouds
Wiatr: 8.856 km/h Wilgotność: 89 %
Clouds
Wiatr: 10.116 km/h Wilgotność: 84 %
Jakość powietrza
54 %
Nowy Targ
18 %
Zakopane
38 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 27 | 54 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 9 | 18 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 19 | 38 %
14.06.2014, 09:47 | czytano: 10983

Color Park uspokaja nowotarskich kupców: "nie będziemy konkurencją, raczej uzupełnieniem" i dodaje: "większość nowotarżan chce dużego centrum handlowego"

- Nowy Targ potrzebuje centrum handlowego - przekonuje Maciej Mazur, prezes zarządu Mallson Polska, który przesłał do redakcji Podhale24.pl oświadczenie w związku z obawami, jakie odnośnie do planowanej budowy centrum handlowego Color Park w Nowym Targu, wyrażają miejscowi przedsiębiorcy i kupcy.

- Chcielibyśmy, jako przedstawiciel inwestora obiektu, zabrać głos w dyskusji i rozwiać niektóre z wątpliwości - podkreśla.

Przypomnijmy, planowany obiekt wielkopowierzchniowych, który do końca przyszłego roku ma powstać na granicy Nowego Targu i Szaflar, ma być największą galerią handlową na Podhalu. Obiekt ma mieć 25000 m.kw. powierzchni, znajdzie się w nim 60 sklepów, a dla klientów przygotowanych zostanie 600 miejsc parkingowych.

Dziś po południu m.in. przeciwko tej inwestycji zamierzają protestować na „zakopiance” nowotarscy kupcy i przedsiębiorcy, którzy obawiają się, że nie wytrzymają konkurencji i kolejne obiekty handlowe doprowadzą ich do bankructwa.

- Przede wszystkim należy zaznaczyć, że Color Park jest dopiero we wstępnej fazie projektowej, a dla terenu, na którym ma powstać, obowiązuje od zeszłego roku Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego – podkreśla prezes. - Plan przewiduje powstanie w tej lokalizacji wielkopowierzchniowego obiektu handlowego i był tworzony przez zespół ekspertów oraz fachowców, a także w wyniku konsultacji z lokalną społecznością. Lokalizację dla naszego projektu wybraliśmy właśnie na tej prawnej podstawie. Jest ona położona praktycznie już na wyjeździe z Nowego Targu, trudno więc uznać, że obiekt będzie stanowić bezpośrednią konkurencję dla punktów handlowych i usługowych w ścisłym centrum miasta – raczej ich uzupełnienie.

- Wspomniany Plan – zauważa Maciej Mazur - przewiduje powstanie przy przyszłym centrum rozwiązania komunikacyjnego łączącego „Zakopiankę” z drogą gminną, obecnie mocno zaniedbaną. Po konsultacjach z lokalnymi władzami oraz Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad, która jest zarządcą drogi krajowej Kraków-Zakopane i w pełni odpowiada za płynność ruchu na niej, inwestor zdecydował się w pełni sfinansować nie tylko budowę ronda, ale także nowej drogi gminnej (która ułatwi dojazd do osiedla Za Torem i innych nieruchomości) oraz wykup gruntu pod realizację tych inwestycji. Zazwyczaj ten ostatni wydatek ciąży na kasie gminnej – w tym więc wypadku mieszkańcy Nowego Targu nie ponoszą żadnego kosztu usprawnienia sieci komunikacyjnej w ich okolicy. Wszelkie wprowadzane przez inwestora rozwiązania infrastrukturalne – w dużej mierze o wiele droższe niż stosowane na „Zakopiance” zazwyczaj – wybrano po konsultacji z lokalnymi władzami oraz GDDKiA.

Prezes firmy dodaje, że firma zbadała też „klimat” dotyczący inwestycji Color Parku. - Analiza lokalnych for internetowych, mediów społecznościowych i komentarzy pod publikacjami w sieci wskazuje, że większość mieszkańców Nowego Targu popiera i oczekuje z niecierpliwością otwarcia dużego centrum handlowego w mieście – mówi Maciej Mazur. - W tym miejscu należy wyraźnie podkreślić, że w okolicy nie ma obiektów tego rodzaju, a wielu nowotarżan po większe zakupy kieruje się aż do Krakowa, co nie jest korzystne dla sytuacji gospodarczej Podhala. O wiele korzystniejsze będzie powstanie kilkaset miejsc pracy, jakie zapewni otwarcie Color Parku – pierwszego w regionie centrum nowej generacji - a także wpływy do kasy gminnej, które centrum jako jeden z największych płatników w Nowym Targu będzie regularnie gwarantować. Szacujemy, że działalność obiektu przyniesie samorządowi ok. 1 mln. zł rocznie z samych podatków - podkreśla. - Warto zaznaczyć, że w Color Parku nie powstanie także kolejny w Nowym Targu hipermarket, który budzi spore kontrowersje wśród lokalnej społeczności. W centrum handlowym przewidziany jest jedynie znacznie mniejszy supermarket spożywczy. Zamiast tego Color Park zaprezentuje mieszkańcom zupełnie nową w okolicy ofertę rozrywkową - nowoczesny multipleks kinowy.

- Zgoda lokalnych władz na powstanie centrum handlowego w Nowym Targu to korzystna decyzja gminy, która wykazała się zrozumieniem potrzeb swoich mieszkańców. Warto też dodać, że miejscowi przedsiębiorcy znajdą w centrum handlowym dużego potencjalnego partnera, który będzie miał ogromne zapotrzebowanie na regularne dostawy rozmaitych towarów i usług. Przewidujemy, że centrum przyciągnie do Nowego Targu również mieszkańców sąsiednich miejscowości (m.in. Zakopanego, w którym takich obiektów nie ma) oraz turystów ze Słowacji. Powstanie Color Parku jest więc kolejnym krokiem w kierunku naturalnego rozwoju Nowego Targu i jego gospodarki – czego oczekują mieszkańcy i wszyscy, którym zależy na przyszłości regionu – zauważa Maciej Mazur.

I dodaje: - Dodatkową korzyścią dla klientów jest też większe zróżnicowanie nowotarskiego rynku, a co za tym idzie - korzystniejsza oferta cenowa, która napędza konsumpcję. Równocześnie z oczekiwaniami mieszkańców dostrzegamy silne zainteresowanie atrakcyjnych marek zaistnieniem na nowotarskim rynku – potencjalni najemcy powierzchni handlowej w Color Parku widzą w tym regionie duży potencjał rozwojowy. Proces komercjalizacji galerii handlowej już trwa. Poza polskimi i zagranicznymi markami sieciowymi zgłaszają się do nas również lokalne firmy. Utwierdza nas to w przekonaniu, że idea nowotarskiego centrum handlowego jest dobra i korzystna dla wszystkich stron. Planujemy część powierzchni obiektu przeznaczyć dla miejscowych przedsiębiorców – zarówno tych którzy prowadzą już działalność i mają wyrobioną pozycję, jak również osób, które dopiero startują ze swoim biznesem – np. pod marka franczyzową. Liczne sieciowe marki będą również poszukiwać partnerów na lokalnym rynku, co dla mieszkańców Nowego Targu będzie kolejną okazją na rozpoczęcie nowego biznesu.

- Centrum handlowe Color Park w Nowym Targu jest dopiero na wstępnym etapie powstawania. Jego celem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań mieszkańców miasta. Wierzymy, że stanie się interesującym dla klientów uzupełnieniem istniejącej już na lokalnym rynku oferty i przyczyni się do rozwoju gospodarczego okolicy - tymi słowami Maciej Mazur kończy swoje oświadczenie.

oprac. r/

Weź udział w sondzie na ten temat - obok >>>
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Tomek20:31, 28 kwietnia 2017
Ludzie czy wy naprawdę myślicie ,że Nowy Targ się rozwinie dzięki budowie galerii?Miasto rozwija się poprzez turystykę a nie poprzez stawianie marketów na każdej ulicy.Popatrzcie jak rozwija się Bukowina ,Białka ,Zakopane,Niedzica to są przykłady na których trzeba się wzorować i od nich uczyć.Badania przeprowadzone w Poznaniu pokazały ,że galerie więcej mijsc pracy likwidują jak tworzą
hania15:37, 22 czerwca 2014
Najwyższy czas na galerię z prawdziwego zdarzenia. Może ożywi to wreszcie zaścianek, jakim jest Nowy Targ.
Misiek08:22, 18 czerwca 2014
W końcu NT zacznie funkcjonować, jak miasto! Czekam na kino!
Bartek23:35, 17 czerwca 2014
Tak dla galerii! Ja czekam na otwarcie, jak większość mieszkańców.
Lokalny23:34, 17 czerwca 2014
No właśnie - jak ktoś chce kupować w lokalnym sklepie to nikt mu nie broni, a jak chce iść do galerii, to będzie miał w końcu też taką opcję.
MOON02:26, 17 czerwca 2014
Ogromne tak dla galerii i wielki ukłon że w końcu ktoś ruszył głową :D I jak najwięcej takich pomysłów :)
Mieszkaniec NT13:05, 16 czerwca 2014
Burmistrz bardzo dobrze, że się postawił! Brawo!
NOWY TARG201411:04, 16 czerwca 2014
Tak Budowie TAK TAK i niech bedzie naprawde pozytywne centrum ze Hej :)
Nowy Targ niech sie rozwija po Burmistrz z Rada zrobili z Nowego Targu stolice Podhalanskiej Wsi wstyd.
Dan00:12, 16 czerwca 2014
Kupcy się burzą, bo wreszcie muszą konkurować na równych zasadach. Galeria to dobre rozwiązanie dla Nowego Targu i mam nadzieję, że bedziemy od teraz szli do przodu.
Barbara00:10, 16 czerwca 2014
Lepiej pracować w sieciówce niż bez umowy, ubezpieczenia i pod stołem!
WojtekT00:09, 16 czerwca 2014
Tak dla galerii! Koniec monopolu drożyzny!
Jestem na tak00:08, 16 czerwca 2014
Czekam na galerię! Teraz w NT jest drożej niż w Krakowie momentami. Galeria to wygoda i dostęp do modnych marek.
nowotarżanka22:50, 15 czerwca 2014
Brawo dla,, Ćmienie w biały dzień. Wszyscy żądni nowej galerii i Pan Mazur wróćcie do lektury szkolnej ,, Placówka" Bolesława Prusa, może jeszcze gdzieś jest do nabycia, w Unii pewnie poprawność polityczna mogła wstrzymać jej wydawanie. Może postawa prostego chłopa i jego żony pozwoli wam przejrzeć na oczy i nauczy rozumu. Czasy się nie zmieniły, trwa tak samo wykup polskiej ziemi, drenowanie naszych kieszeni i transfer kapitału na zachód, zmieniły się tylko rodzaje inwestycji firm zachodnich. Zamiast wiatraka galerie.
Skoro jest miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, to gdzie byli radni, nie wiedzieli czym się to skończy? Kto uchwalał plan? jaką powierzchnię handlową dopuszczono? Są gminy które mają ograniczenia w planie miejscowym np. do 400m kwadratowych i koniec. Miejmy pretensje do radnych, nie wiedzieli co uchwalają i czym się to skończy, gdzie był wówczas burmistrz?
ja to ja21:34, 15 czerwca 2014
Prawda jest taka, że ceny jakie mają handlarze w N.T ( za wyjątkiem kilku sklepów) są kosmiczne. Na targu handlują chińskim badziewiem a ceny mają jak żurnala. Potrzebna jest konkurencja
Koniec ze skansenem!19:05, 15 czerwca 2014
Nowy Targ to Skansen w którym nigdy nic nie było przez okolicznych górali, którzy wiecznie są NA NIE! Nigdy tu nic nie było i dopóki Wy-zadufani górale nie zmienicie podejścia nie będzie. Nic dziwnego, że młodzi ludzie wyjeżdżają gdzie się da. Osobiście chętnie wpadnę na zakupy do nowego Centrum handlowego. Zacznijcie myśleć realnie i się zmieniać. To centrum tylko przyciągnie klientów z okolic i sprawi, że w końcu Nowy Targ zacznie się rozwijać bo jak na razie to dziura w której nie ma nic więc jak chcecie, żeby coś się kręciło? Skończcie ze skansenem to zacznie i Wam się powodzić! Nareszcie konkretny Burmistrz, który nie reprezentuje tylko jednej bandy i stwarza warunki do rozwoju!
laluś17:48, 15 czerwca 2014
nowe miejsca pracy za 1200zł ale buractwo nowotarskie jest smieszne
IDA17:29, 15 czerwca 2014
CO TO ZA BREDNIE, JAKĄ KONKURENCJĘ INNYM MIASTOM. DOPROWADZIMY DO SWOJEGO UPADKU. NOWE MIEJSCA PRACY? TAK, TAK TYLKO CO ZE STARYMI MIEJSCAMI PRACY? NIE BĘDZIE ICH BO FIRMY ALBO ZBANKRUTUJA CAŁKIEM I ZWOLNIA LUDZI ALBO BĘDĄ MUSIELI ZREDUKOWAC ZATRUDNIENIE I TEŻ ZWOLNIA LUDZI. CZY MYŚLICIE, ŻE W GALERII BĘDZIE TYLE MIEJSC PRACY, ŻEBY ZATRUDNIĆ TE WSZYSTKIE OSOBY? GRUBO SIĘ MYLICIE
chce galerie16:55, 15 czerwca 2014
Jestem Za! W końcu zaoszczędzę drogi mi czas zatrzymując się na zakupy w Nowym Targu zamiast jeździć do Krakowa, bo umówmy się aktualnie na terenie Nowego Targu i Zakopca nie ma gdzie kupić czegoś konkretnego i ludzie w tym celu uciekają do większych okolicznych miast. Poza tym nowe miejsca pracy u nas się przydadzą! Ludzie zacznijcie myśleć realnie! Zrobimy konkurencję innym miastom a nie sobie samym!
NIE CHCĘ GALERI15:28, 15 czerwca 2014
Nowy Targ nie potrzebuje nowej galerii i ronda na zakopiance które zablokuje całkowicie tą drogę. Przed podjęciem decyzji Panie Burmistrzu należało zrobić referendum czego chcą i potrzebują mieszkańcy bo przypominam że to oni dali Panu wotum zaufania a nie po cichu wydawać takie decyzje
aurum14:35, 15 czerwca 2014
ta galeria odbierze klientów pozostałym sklepom, a jak będzie mniej klientów to mniejsza sprzedaż, czyli mniejszy ruch w sklepach więc potrzeba będzie mniej pracowników, a co z resztą? do zwolnienia? czy osoby które 10-15 lat pracują w jednym sklepie tak łatwo znajdą pracę, czy myślicie, że do nowej galerii tak wszystkich pozwalnianych przyjmą?
Zastanówcie się
Amelia13:28, 15 czerwca 2014
Janusz ty tylko plastikami żyjesz tylko to ci w glowie ale zrozum ludzie mają też inne zainteresowania , jesli mam być szczera to na prawde nie wiem czy bedzie tam punkt z klejeniem zderzaków
Ankh13:27, 15 czerwca 2014
Nareszcie coś nowego w Nowym Targu, głosujcie za!
Za Color Park12:59, 15 czerwca 2014
@ Do JENDERK Z MIASTA
Color park ma być tam gdzie tor motocrossowy,po drugiej stronie zadymy.
STAŚ12:56, 15 czerwca 2014
Teraz, handlarze z jarmarku - targowicy, będą mieli gdzie zaopatrywać się ?!! Tak, a potem tym towarem handlują na jarmarku?!! To jest jajo!!!!
grażyna11:52, 15 czerwca 2014
do nt - pracuję w sieciówce na umowę zlecenie za 5/h. Sieciówki to też lipa taka jak wszystko dzisiaj.
terry11:12, 15 czerwca 2014
Czekam na galerię!!! Wreszcie cywilizacja zawita do NT! A kupcy muszą się wreszcie pogodzić z tym, że świat idzie do przodu i jak chcą klientów, to musza o nich zadbać.
MIESZKANKA10:04, 15 czerwca 2014
Zawiedziona
Jestem zawiedziona poziomem wypowiedzi zwolenników galeri pełnych złości i zawiści ,a jaka niewiedza.Jeżeli Państwo są tak niezadowoleni z lokalnych pracodawców i handlowców, to zobaczymy co będzie jak stracicie pracę,bo przecież to dotknie całego rynku pracy w mieście.Oczywiście znajdziecie bardzo satysfakcjonującą , a jak świetnie płatną pracę w galeriach! Mam nadzieję,że należycie do mniejszości mieszkańców NT.Te zyski ,które lokalni mieszkańcy wypracowywują są w większości wydawane w NT . W sklepach, w usługach , u lekarza ,u mechanika, hydraulika, itd.Jesteśmy pracodawcami ,ale i klientami.
Milion zarobi miasto!!! A ?ile milionów zostanie wytransferowane poza miasto, a może poza Polskę,a zostałyby w mieście?
Mam jednak żal do handlowców,że nie robią nic, by poprawić swoją sytuację. ZROZUMCIE,że minęły czasy 8-godzinnego handlu.WASI KLIENCI O WIELE WIĘCEJ PRACUJĄ I CHCĄ ROBIĆ ZAKUPY O DOWOLNEJ PORZE.MUSICIE PRZEJŚĆ NA 12-GODZINNY DZIEŃ PRACY, bo innaczej to koniec handlu w Centrum.Wprowadić promocje, reklamę, zadbać o wystruj wnętrza i wystawę sklepów.
TO MOŻECIE I MUSICIE ZMIENIĆ! Na resztę za póżno.A szkoda.Trzeba niestety chodzić na sesje Rady Miasta gdy zapadają decyzje.
upsss...09:08, 15 czerwca 2014
Galerie handlowe powstają jak grzyby po deszczu. Handlowcy łakomią się na wynajmowanie powierzchni sklepowych i płacą duże dzierżawy. Po jakimś czasie okazuje się,że ich obroty wcale nie są takie duże jak oczekiwali i rezygnują z dzierżaw. Jedynie utrzymują się sieci spożywcze bo każdy musi jeść a pozostali wymieniają się często albo boxy czekają na wynajęcie. Większość traktuje galerie jako sposób na spędzanie wolnego czasu a młodzież jako sposób na wagary. Czas pokaże co będzie z galerią w NT.
baciok@08:19, 15 czerwca 2014
Panowie z COLOR Parku nie dyskutowąc robić swoje. Nowotarżanie są za galerią. Nie trzeba będzie jeździć do Krakowa.
miejscowy05:09, 15 czerwca 2014
wszystko pieknie ale to rondo odpada nie lepiej by byo zrobic mini wiaduktu
Daro23:17, 14 czerwca 2014
Co za bzdury opowiadasz! Podatki galerie płacą do gmin, czyli Nowy Targ zarobi na galerii! I to pewnie w milionach!

A co do korzyści - jak to nie ma! Wreszcie nie będę musiał do Krakowa po ubrania jeździć, będzie praca, sygnał dla inwestorów, że NT i Podhale to dobre miejsce do inwestycji! Jedynie leśne dziadki "kupcy" na tym stracą, bo od lat sprzedawali byle badziewie po kosmicznych cenach, a teraz będą się musieli nauczyć, jak funkcjonować na wolnym rynku.
ttt23:11, 14 czerwca 2014
@ Swiadomy zagrożenia
A prąd elektryczny sprawia że krowy nie dają mleka, telefonami też straszcie bo kury jajek nie noszą. Ależ zacofanie niektórych ludzi na Podhalu.
Janusz z Równi22:41, 14 czerwca 2014
Ja kciałem ino o te plastiki zapytac ino tyle ..wie ktoś mozę ?
Swiadomy zagrożenia21:35, 14 czerwca 2014
Czy wiecie czy nie wiecie ,ale podatki z Galerii są płacone w świecie.
Galerie powstają z zagranicznych funduszów emerytalnych z czego wynika że kupując w Galeriach i sieciach wspomagamy niemieckich , francuskich ,holenderskich i itp. emerytów !!!
Natomiast polski emeryt , nasz dziadek nie ma co do garnka włożyć dzięki takiej polityce !!!
Poza kilkoma wyjątkami 99% sieciówek nie płaci podatków w Polsce tylko w rajach podatkowych m.in niby Polska cała Grupa LPP która obejmuje marki Reservet ,House , Cropp , Mohito Home & You produkuje w Chinach , Ekwadorze itp.
Przykładowo amerykański światowy lider jeansów Levis produkuje na europę w większości w Polsce .
Dlatego uważam iż sieci sklepów znajdujące się w galeriach są wyłącznie szkodą dla Polski , a szkodniki powinny być tępione.
Podsumowując korzyści z takiej Galerii nie ma żadnej , natomiast szkoda dla lokalnej społeczności oraz Polski jest gigantyczna !!!
JACEK miesykaniec powiatu21:23, 14 czerwca 2014
Jestem za moze wreszcie przejz na oczy sklepikaze z centrum
mieszkanka NT21:15, 14 czerwca 2014
popieram, w Nowym Targu na prawdę nie ma gdzie wyskoczyć na zakupy, na których mozna byłoby kupić wszystko za jednym razem.. Brawo, w końcu cywilizacja pojawi się na tej "wiosce" zwanej miastem. BRAWO, BRAWO i czekam z niecierpliwością :)
mieszkaniec21:08, 14 czerwca 2014
konkurencja jest z korzyścią dla konsumenta więc wyniki sondy są proste do przewidzenia... Po drugie w prawdziwej galerii będziemy mieć sklepy markowe, których w Nowym Targu nie mamy, więc jest to uzupełnienie naszego rynku, dzięki czemu nie będziemy musieli za każdym razem jechać do Krakowa wybierając sie na zakupy... W naszym mieście mamy po kilka sklepów z tym samym asortymentem więc najwyższy czas na cos nowego! Rewelacja, ze w końcu coś tu powstaje bo nic tu nie ma...!
asdf21:03, 14 czerwca 2014
@Orkan
Nieśmiało przypominam, że gdy powstawał "leklerk" to wszyscy wieszczyli, że po co, na co, nie utrzyma się bo ludzie na podhalu nie mają pieniędzy. Później to samo było z galerią nowotarską czy stopiakiem...
także z dystansem podchodziłbym do opinii ludzi, bo jacy są każdy widzi.
Niech rynek zweryfikuje.
ABC20:41, 14 czerwca 2014
Jestem za powstaniem galerii !!! Zawsze ceny u nas były znacząco wyzsze niż w innych miastach ! W końcu coś dobrego powstanie w Nowym Targu . Nie rozumien protestujących jak sami oni jeżdzą na zakupy do Krakowa jak ich rodziny . Więc po co jeżdzic jak teraz Kraków przyjeżdza do nas !
KrzyHo20:40, 14 czerwca 2014
Jestem bardzo za budową Color Parku. U nas niektóre ceny są kosmiczne np. do cen krakowskich. Taka odpowiednia konkurencja unormuje wielkość marży na produktach w innych sklepach jak i bazarach. Ceny wprowadzili dla Słowaków, a mieszkańcy przepłacają, albo trzeba pojechać do Krakowa. Ja uważam, że zrobienie dużego spożywczaka typu "Auchan" też by nie było głupie. Małe sklepy jeśli będą handlować dobrym towarem w rozsądnych cenach, to też się utrzymają. Powodzenia w budowie. Ktoś się zgadza ze mną?
przetsiębiorca19:51, 14 czerwca 2014
do W.S---pier..lisz jak potłuczony , tez zatrudniam 3 pracowników wszyscy na pełnych etatach z całym zusem i urlopami więc jak coś piszesz to przemyśl bo ja daje prace a TY?
Bolo19:27, 14 czerwca 2014
Pomysł rewelacja i to jest gospodarka rynkowa!!!brawo!!!
Ciotka19:24, 14 czerwca 2014
Magda masz racje !!! rynek upadnie całkiem .... już dosyć nazarabiali NA
NAS najwyższa pora ŻĘBY WZIELI SIE DO ROBOTY JAK CHCĄ dalej życ w luksusach NIKT NIE POWIEDZIAŁ ZE CAŁE ŻYCIE BEDO LEŻEĆ HAHAAA

teraz niech kto inny zarobi I BASTA !
Janusz z Równi19:03, 14 czerwca 2014
A bedzie tam punkt z klejeniami plastików ? bo jak tak to zaraz ja tesz pudem protestować tam
Kacha19:01, 14 czerwca 2014
Mówicie, że ludzie nie mają pieniędzy żeby kupować w galeriach? Koleżanka pracuje w jednym z nowotarskich supermarketów i mówi, że ludzie jednorazowo potrafią wydać 300 - 400zł! I to nie rzadkie zjawisko ale cała masa ludzi tyle wydaje
Kolorowy Park18:58, 14 czerwca 2014
wszyscy badylarze z jarmarku będą mogli tam otworzyć swoje stoiska takie to będzie wielkie , i bedą handlować 7 dni w tygodniu nie jak teraz tylko 2 :( w końcu może przestaną narzekać jak jest im zimni o w oógle w lecie gorąco bo pod tymi strasznymi wiatami nie mają klimatyzacji a w kolor parku bedzie Zapraszamy !!!!
ABC18:53, 14 czerwca 2014
Te protesty kupców to jakieś komunistyczne zaszłości! Wydaje im się, że im się wszystko należy. Dla mieszkańców NT to centrum handlowe to będzie największe udogodnienie od dłuższego czasu!
aaa18:52, 14 czerwca 2014
Znowu Pan Burmistrz, Pan Starosta i inni władni tego miasta podniosą podatki dla tych małych sklepików, a negocjowac będą z syndykiem w sprawie 'Dekady'.
PaniB18:51, 14 czerwca 2014
Mieszkańcy chcą centrum handlowego!
Anulka18:49, 14 czerwca 2014
Jestem za! Mogę powiedzieć tylko tyle: W KOŃCU!
heheszki18:36, 14 czerwca 2014
Już widzę kolejki "lokalnych biznesmenów" by sprzedawać tam za pomocą starych babek oscypki, kapce a dziadków stojących z tabliczkami "Wolne Pokoje" między H&M a Zarą :D
mwm17:57, 14 czerwca 2014
Jak najbardziej popieram tą budowę. Jeszcze powinni wybudować Ikeę i będzie dobrze, nie trzeba będzie gnać do Krakowa.
Mieszkaniec ul. Nadwodniej w Mieście17:56, 14 czerwca 2014
precz z nową galerią!!!!! nie pozwólmy na budowę tej galerii!!!!! Jeżeli będzie taka potrzeba, to namiot postawię tam sobie i będę dniami i nocami protestował własnie na tym miejscu!!!!! Nie pozwólmy sobą pomiatać!!!!! Dość tego, że wszystko zależy od władzy, to jeszcze jacyś mądrale będą nami rządzić- a co ja mam robić??? Na bruk pójdę, jeżeli ta galeria powstanie, splajtuje jka nic i z czego ja rodzinę utrzymam???? Co ja ma zrobić wtedy, do kogo mam iśc na skargę???? Precz z tymi wielkimi galeriami- nie ma to jak prywatne sklepiki i butiki!!!!! Ludzie spójrzcie prawdzie w oczy, a Prawda Was wyzwoli- lepsze deko handlu niż kilo roboty, ale handlu prywatnego, nie tego w galerii!!! Pozdrawiam Wos syćka moi drodzy!!! Ostańcie z Panem Bogiem! Alleluja i do przodu!!! Dobrej niedzieli Wom życzę
Kinoman17:41, 14 czerwca 2014
Wreszcie ktoś pomyślał o kulturze, którą zaniedbuje totalnie miasto - 40-letnia sala widowiskowa w MOK niezmodernizowana i jak wiadomo w najbliższych latach nie będzie - kino urągające wszelkim przepisom higieny i podstawowym warunkom technicznym.Będzie cywilizowane kino z urozmaiconym a nie jednostronnym repertuarem!
klient17:39, 14 czerwca 2014
NARESZCIE! Nie będzie trzeba jeździć po ciuchy do Krakowa. Śmiech na sali gdy ktoś z jarmarku mówi że galeria zabierze im klientów. Kraków już dawno ich zabrał bo jarmarkowa tandeta kosztuje tyle ile markowe rzeczy w sieciówkach. Ta galeria to będzie strzał w 10. Masa ludzi z Podhala + Słowacy + turyści. Obroty gwarantowane. Niech będzie też w końcu prawdziwy sklep sportowy, decathlon to byłby także hit na Podhalu :)
TAK17:13, 14 czerwca 2014
Głosujcie w SĄDZIE!!!
osioł16:24, 14 czerwca 2014
spokojnie gosc mowi ze badziewiem i podrabianymi produktami handlował nie bedzie wiec pole do popisu zostaje.....
Jendrek z Miasta16:22, 14 czerwca 2014
Jestem za tym , C.H Color Parkiem będzie można poglądać ciekawe filmy a nie do Krakowa jechać , a w którym to miejscu to chcą wybudować koło Merkury Market , stacji BP ...
rr16:21, 14 czerwca 2014
Fajnie jakby otwarli KFCvlub Pizza Hut i jakąś konkurencję dla biedronki np.Lidl
okoliczny16:14, 14 czerwca 2014
"Kupcy Nowotarscy" się burzą bo braknie na Q7 czy inny wysoki standard a przyzwyczajeni do luksusu. Ceny mają kosmiczne - w Krk czy BielskuB. jest dużo taniej a wynagrodzenia w sieciówkach wyższe jak u lokalnych biznesmanów.
PATRIOTA16:12, 14 czerwca 2014
Jestem za centrum a kupcy już dość kasy napchali do kieszeni jest demokracja i jak kogo stać na centrum i ma kasę to niech stawia i nie powinniśmy utrudniać tylko pomóc z urzędnikami na czele i koniec
górol16:10, 14 czerwca 2014
jakoś w Białce Tatrzańskiej powstaje Biedronka , a w INNEJ CZĘŚCI także galeria handlowa , może mała , ale zawsze to skupisko około 20 sklepów w tym Lidl i nikt w Białce nie płacze .Spuszczą ceny nowotwrskie zydki to będą też tam chodzić , lecz póki co krakowskim galeriom i tak ten cały Colr nire dorówna , a gwoli ścisłości bliżej mi jest np .do Popradu i Keżmarku , bo około 60 kilometrów , a tam też takie galerie sie znajdują .
nt15:22, 14 czerwca 2014
Popieram powstanie Color Parku! Sklepy sieciowe, aż tak bardzo nie uderzą w kupców - bo kto lubi zakupy w sieciowych, markowych sklepach to aktualnie jeździ np. do Krakowa, a nie do nowotarskiego rynku i okolic, gdzie już prawie dla młodszej części społeczeństwa nie ma interesujących ich sklepów, tzw. starsze osoby i tak będą robić zakupy w swoich "starych" sklepach! Rynek i okolice tak naprawdę dobije strefa płatnego parkowania a nie galeria. Dzięki nowej inwestycji będzie można zrobić zakupy i pójść do normalnego nowoczesnego kina, na miejscu gdzie zatrudnienie znajdzie kilkaset osób z lokalnego rynku /na umowy/, więc zamiast wspierać krakowski rynek pracy swoimi zakupami w krakowskich galeriach wesprzemy lokalny rynek pracy, a kupcy nowotarscy niech nie demonizują, bo nie szanują i oszukują swoich pracowników na każdym kroku, prawie nikogo nie zatrudniają na uczciwe umowy o pracę - na kwotę płaconego wynagrodzenia, tylko albo zlecenia, albo 1/4 lub 1/2 etatu na najniższe wynagrodzenie, a sami się bogacą na biedzie swych pracowników i żyją jak królowie, dlatego tak się boją, ich pracownicy znajdą sobie miejsce pracy w nowej galerii !
szazalakatzu15:08, 14 czerwca 2014
Należy popatrzeć dla kogo to będzie ewentualnie konkurencja !!! - dla małych sklepów? - nie bardzo - do lokalnych/osiedlowych idzie się pieszką po "mleko i chleb" (choć w niektórych wystrój/zaopatrzenie zatrzymał się w latach 90ch a pan sprzedawca śmierdzi potem i patrzy z pode łba kto mu przeszkadza)
Dla supermarketów jak leclerc , biedronka , rajski , steskal - bardzo dobrze że będzie konkurencja
Powstaną nowe miejsca pracy itp...
Ciągle w tym Nowym Targu ludzie są na NIE!!!
Nie było basenu - źle ! - powstał - źle !
Rynek i park lipny - źle - zrobili fajnie - źle !
LUDZISKA otwórzcie się - same zmiany w ludziach wywołują negatywne odczucia, nie ważne czy będzie lepiej, ale inaczej i już to stanowi problem !!! Za kilka lat ludzie sobie nie będą mogli wyobrazić jak to było bez tego sklepu - przykład e.leclerc - niedzielna wyprawa do Paśki (zostawić haracz) a potem do Czukra - Dzień Święty święcić - 20lat temu nie było handlu w niedzielę i ludzie żyli a teraz to standard...
zbój janosik14:53, 14 czerwca 2014
Jak dla mnie to bardzo dobry pomysł z taką galerią.Jak dla mnie może ich powstać jak najwięcej ,przez to nie upadnie żaden z istniejących i z głową prowadzonych sklepików i sklepów a konkurencja wymusi na ich właścicielach normalne ceny i troszczenie się nie tylko o swój byt,ale o konkurencyjne ceny i towar także.
Podpisuję się dwoma rękami po takim pomysłem i życzę powodzenia.
koniec z wyjazdami do Krk :D14:45, 14 czerwca 2014
Otwórzcie tam DECATHLON i KFC! :)
Monika14:36, 14 czerwca 2014
Popieram chcę budowy centrum!!!
staszek14:18, 14 czerwca 2014
Pizza Hut zlikwidowali w Zakopanem i nic nie powstalo ...
Szaflarzon14:04, 14 czerwca 2014
Jestem za tym żeby wybudowali Color Park.Będzie przynajmniej gdzie kupić coś porządnego w przyzwoitych cenach a nie jak teraz.
sys13:55, 14 czerwca 2014
zrobic sonde!!
rudolf13:53, 14 czerwca 2014
Nowy TARG wiec bądźmy targowi " handlowi" zapraszamy następnych inwestorów :) stwórzmy NOWY ten TARG!!!!!!!!!!!!!!
dd13:51, 14 czerwca 2014
Niech powstanie i tym samym przyciągnie do NT nową markę, np. Lidl'a, Kaufland albo KFC, na które już długo czekamy.
Powodzenia.
Orkan13:40, 14 czerwca 2014
Przy totalnym bezrobociu w powiatach nowotarskim i zakopiańskim, odpływie młodych do pracy "na zmywakach", minimalnych pensjach wielu pracujących i niskich emeryturach ludzi starszych, każdy rozsądny mieszkaniec Podhala oceni, że nie potrzeba tu kolejnego centrum handlowego. Dopóki nie będzie na Podhalu (ekologicznego!) przemysłu i dobrze opłacanych miejsc pracy w usługach i handlu, wszelkie tego typu inwestycje są bez przyszłości. I nie trzeba być wybitnym ekonomistą, by dojść do takiego wniosku. W nowotarskich sklepach od dawna sprzedawcy z utęsknieniem wypatrują klientów. Niewielu zamożnych mieszczan wyjeżdża na zakupy do Krakowa, a nawet do Warszawy i Wiednia. Niezamożni klienci odwiedzają tylko "szmateksy" i sklepy spożywcze. Lepiej pod rządami PO nie będzie...
obserwator13:38, 14 czerwca 2014
POPIERAM BUDOWĘ CENTRUM ALE ŻLE JEŻELI PREZES ZACZYNA OD KŁAMSTW -GDZIE I Z KIM ODBYŁY SIĘ KONSULTACJE Z LOKALNĄ SPOŁECZNOŚCIĄ CHYBA ŻE MANIEK TO LOKALNA SPOŁECZNOŚĆ , RONDO PORONIONY POMYSŁ KORKI KILOMETROWE JAK CHCĄ ROZWIĄZAĆ PROBLEM TO TYLKO ESTAKADA, ESTAKADA
W-NT13:34, 14 czerwca 2014
Panie Mazur pana wypowiedz jest tendencyjna i śmierdzi obłudą,zadam Panu pytanie czy Nowy Targ tylko małymi sklepami stoi otóż nie ,bo chodzi tu też o targowicę .A ta na pewno upadnie a daje zatrudnienie kilkuset miszkańcą i ich rodziną czyli razy trzy,często pracują tam osoby po 50-60 siątce bez wykształcenia dacie im zatrudnienie otóż nie a stracą je na targowicy.Punkty usługowe,lokale gastronomiczne ,kawiarnie stracą klientów ,nie ma miejsca w Polsce gdzie jak nie powstawała galeria nie ucierpieli na tym lokalni przedsiębiorcy zwłaszcza mali bo burżuje ,którzy teraz protestują jakś sobie poradzą .Nowy Targ jest typowym miastem ,które opierało się na drobnym handlu i rzemiośle ,które teraz wykończycie .A pisze Pan Panie Mazur ,że po analizie,jakiej analizie jak wszystko było utrzymywane w największej tajemnicy, mediów i for internetowych większość jest za.Tylko na tych forach nie wypowiadają się ludzie prowadzący własne małe biznesy bo nie mają na to czasu ,wypowiadają się sfrustrowani urzędnicy ,którzy nie mają co do roboty w pracy więc piszą ,bezrobotni .Następna sprawa rondo na zakopiance to już chyba jakaś kpina czy przekręt w sezonie zablokuje całą juz i tak nie drożną zakopiankę.Ok. postawcie jakiś zakład pracy dajcie ludzią prawdziwe zatrudnienie a nie urojone.Następna sprawa wpływy do kasy miejskiej 1mln to kpina sama targowica daje kilka razy wiecej a do tego pieniądze za podatki od nieruchomości za lokale przeznaczone pod działalność gospodarczą w sumie targowica +podatki+inne opłaty miejskie jak koncesje i opłaty skarbowe ,które każdy przedsiębiorca musi uiścić przekraczają sume 1 mln,które przewidujecie,nawet 10krotnie.Taka galeria tylko wydrenuje rynek podhalański .
górol13:32, 14 czerwca 2014
jakoś w Białce Tatrzańskiej powstaje Biedronka , a w INNEJ CZĘŚCI także galeria handlowa , może mała , ale zawsze to skupisko około 20 sklepów w tym Lidl i nikt w Białce nie płacze .Spuszczą ceny nowotwrskie zydki to będą też tam chodzić , lecz póki co krakowskim galeriom i tak ten cały Colr nire dorówna , a gwoli ścisłości bliżej mi jest np .do Popradu i Keżmarku , bo około 60 kilometrów , a tam też takie galerie sie znajdują .
facet z urzedu13:32, 14 czerwca 2014
powinno być duuuuuże rondo a nie takie zapchaj dziurę rondko to żadnego korka tam nie będzie a przejazd będzie płynny
producent śmieci13:30, 14 czerwca 2014
I jeszcze by się parę banków w pobliżu przydało, bo kasę przecież skądś trzeba brać !
Sisters of mercy13:29, 14 czerwca 2014
A nie wiecie czy będzie tam można kupić krawaty?, bo ja co sobota to do Paryża muszę jeździć.
pyzdra13:27, 14 czerwca 2014
"Analiza lokalnych for internetowych, mediów społecznościowych i komentarzy pod publikacjami w sieci wskazuje, że większość mieszkańców Nowego Targu popiera i oczekuje z niecierpliwością otwarcia dużego centrum handlowego w mieście ? mówi Maciej Mazur."

- Ci mieszkańcy wiedzą także, że prąd jest z gniazdka, woda z kranu, ścieki się wylewa do szamba, auto jeździ bo ma koła, a pieniądze się wyjmuje ze ściany koło banku
do Magda13:26, 14 czerwca 2014
wrzeniłaś się do rodziny biznesmenów i teraz zal ci du.ę ściska ?? paniusiu straszna za piatke
ciemnota polska13:25, 14 czerwca 2014
Można ich z torbami puścić nie kupując u nich.
p.13:15, 14 czerwca 2014
Sklepów nigdy za dużo! bardzo dobrze że powstanie coś w czym będzie można kupić wszystko bez latania po całym mieście! a rynek powinien służyć jak w normalnych miastach do imprez, spotkań, wypoczynku w dobrych knajpkach a nie sklep na sklepie.
Rotkiw12:58, 14 czerwca 2014
Jeszcze na Zakopiance - przy sklepie COLOR PARK jedno nowe Rondo, może: im. Św. Marka...
ale jaja.
Rotkiw.
Emeryt z Podhala.12:54, 14 czerwca 2014
Nie popieram tej inwestycji. Dość tych molochów z zachodu. U nas dość jest handlowców. Potrzebne nam fabryki i zakłady pracy a nie utrzymywanie się z handlu jak araby.
Jaki byście nie stawiali moloch to i tak rozwoju N. T. nie poprawicie - to wasz pijar. A Słowacy to nie turyści tylko zwykli kupcy.
Wjazd i wyjazd z molocha na zatłoczoną zakopiankę jeszcze bardziej ją zakorkuje. A ten Maciej Mazur to ma Polski Sklep czy lobbuje jakiś zachodni i chce na góralach się nachapać ?
Trzeba zrobić Referendum i obcych przegnać....
Emeryt z Podhala.
...12:53, 14 czerwca 2014
"korzystniejsza oferta cenowa, która napędza konsumpcję." kolejny "ekonomista" ze szkoły Rostowskiego....akurat w POlsce konsumpcję napędza możliwość zarobienia i wydania pieniędzy.... bo ch..j mi z tego że cena będzie niska jak nie ma pracy - a jak jest to za śmieszne pieniądze (proszę mi nie pisać o wyjątkach które zarabiają od 3tyś w górę...) A co za tym idzie , nie ma kasy - nie ma konsumpcji "ekonomisto " z koziej dupy.
omg12:50, 14 czerwca 2014
leon...rozumiem że podpisujesz się krzyżykiem..analfabeto? W słownik lepiej zainwestuj zanim zaczniesz się rozpisywać publicznie na jakikolwiek temat...
Magda12:43, 14 czerwca 2014
Szkoda tylko dla małych firm które mają już własne nieruchomościw centrum miasta żeby zarabiać będą musieli wynajmować lokale za czym idzie redukcja etatów w istniejących sklepach i nikt już nie będzie kupował towaru w centrum . To będzie katastrofa dla właścicieli nieruchomości którzy nie będą mieć komu wynajmować bo każdy będzie się pchać do centrum w szaflarach .
Mieszkaniec Kokoszkowa12:36, 14 czerwca 2014
Popieram budowę centrum handlowego Color Park.
leon11:49, 14 czerwca 2014
jeste jak najbardziej za tym by powstala ta galeria a portesty tych pseudo kubcow mnie smiesza i tak wtym rynku nic niema
Adrianna11:41, 14 czerwca 2014
Ja jestem jak najbardziej za! Może w końcu ludzie bez znajomości dostaną jakąś pracę. Bo w tych lokalnych sklepikach wszystko po znajomości-siostra, brat, wujek,ciotka, babka
pnowako@gmail.com11:23, 14 czerwca 2014
Zróbcie sonde na podhale24 to zobaczymy jaki będzie wynik.
totom751@interia.pl11:14, 14 czerwca 2014
Lanie wody przez psychologa...
Zadowolony11:12, 14 czerwca 2014
NO I GITARA!!!
wrozka11:04, 14 czerwca 2014
Chcemy wkoncu miec duza galerie z popularnymi markami
moc zrobic zakupy w jednym jejscu cos zjesc dobrego z przyjaciolmi i skoczyc do kina w ktorym nie rozwalaja sie krzesełka. Czekamy z niecierpliwoscią na Color Park.....pozdrawiam i trzymamy kciuki
Michał10:59, 14 czerwca 2014
Pan Mazur nie wie o czym mówi upadną sklepy nie tylko w NT ale też w okolicznych miejscowościach to nie będzie żadne uzupełnienie tylko katastrofa dla setek właścicieli sklepów ich pracowników, właścicieli lokali
W.S10:58, 14 czerwca 2014
Jeszcze raz podkreślę jestem za tą inwestycją.
Nie interesują mnie interesy lokalnych przedsiębiorców, którzy zatrudniają na "czarno" lub 1/4 etatu !!!!!!
ćmienie w biały dzień10:40, 14 czerwca 2014
a czy burmistrz MF posumował ile metrów kwadratowych ma to Centrum a ile uzupełnienie przy "zakopiance"....
Ładne mi uzupełnienie - raczej zmiana pola magnetycznego i jądra wskutek uderzenia atomowego 25.000 m kiloton...
Ech idioci POczytajacie Placówkę Sienkiewicza i w pogoni za bułkami nie róbcie sie miescany dziadami tylko naśladujcie Ślimaka....
ja10:39, 14 czerwca 2014
będzie to chyba jedyne rondo na drodze krajowej przynajmniej stąd do Warszawy , albo i dalej. Jak to możliwe??????
mmm10:34, 14 czerwca 2014
Popieram w 100% budowę tego centrum jednak chciałbym widzieć czy rzeczywiście tak będzie że infrastrukturę drogową także sfinansuje inwestor.
ja10:23, 14 czerwca 2014
dokładnie , po coś konkretnego trzeba do Krakowa jechać a tak to by ktoś na miejscu zarobił .
Bilguun Ariunbaatar10:11, 14 czerwca 2014
Czyli będzie Lidl :D
lena10:04, 14 czerwca 2014
Ja także popieram budowę galerii. W końcu nie trzeba będzie jeździć na zakupy do Krakowa.
kolo olo10:01, 14 czerwca 2014
Powstaje pierwszy , a za nim następne bo plan zagospodarowania terenu pozwala na takie molochy po dwóch stronach zakopianki aż do samych Szaflar , więc można oczekiwać następnych takich inwestycji !!!!!! Jeden jest potrzebny , ale więcej to porażka !!!!!!!!!!
Jeśli kupcy myślą poważnie muszą wynająć prawnika który dobierze się do planu miejscowego .
Loko09:53, 14 czerwca 2014
Robienie ronda na zakopiance to czysty idiotyzm. Małopolska GDDKiA chyba do niczego się nie nadaje. Tam powinien być węzeł bezkolizyjny a nie rondo które w szczycie zatka tą drogę jeszcze bardziej w obie strony.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas