Bulwersujące zachowanie młodego strażaka na festynie w Jabłonce - podhale24.pl
Piątek, 26 kwietnia
Imieniny: Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
Szczawnica
Clouds
11°
Wiatr: 6.192 km/h Wilgotność: 52 %
Clouds
11°
Wiatr: 9.936 km/h Wilgotność: 49 %
Clouds
11°
Wiatr: 3.06 km/h Wilgotność: 54 %
Clouds
13°
Wiatr: 3.816 km/h Wilgotność: 49 %
Clouds
12°
Wiatr: 10.404 km/h Wilgotność: 48 %
Clouds
Wiatr: 6.012 km/h Wilgotność: 60 %
Jakość powietrza
10 %
Nowy Targ
14 %
Zakopane
10 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 7 | 14 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 5 | 10 %
21.07.2014, 10:53 | czytano: 15304

Bulwersujące zachowanie młodego strażaka na festynie w Jabłonce

Policja zatrzymała wczoraj 17-latka z Zubrzycy Dolnej, ubranego w mundur ćwiczebny OSP, który podczas Orawskiego Lata w Jabłonce jeździł nietrzeźwy po stadionie i potrącił kilkuletnie dziecko.

- Akcja działa się gdzieś po godz. 17. Chłopca zabrała karetka. A co najlepsze, motorem kierował młody chłopak - strażak. Uderzył w chłopca i jak gdyby nigdy nic pojechał dalej - relacjonuje nasza czytelniczka, mieszkanka Kiczor.

- Zatrzymany 17-latek miał około promila alkoholu w wydychanym powietrzu. Podczas jazdy po terenie stadionu potrącił 5-letniego chłopca, który na szczęście nie odniósł poważnych obrażeń - ma stłuczenia głowy i kolana - informuje asp. szt. Jacek Bobak z Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu.

r/ informację o wypadku otrzymaliśmy na kontakt@podhale24.pl. Dziękujemy.
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Sprawca22:11, 17 listopada 2015
co widzieliscie nic nie widzieliście ogar ludzie to co piszecie to jest bajeczka ;d
Pozdrawiam
jjaaak18:17, 25 lipca 2014
Jakiego strażaka? OSP to nie PSP!!
kobra16:26, 25 lipca 2014
No proszę bardzo agdzie była policja
kobra z15:47, 25 lipca 2014
Super proszę bardzo agdzie była policja z jabłońki
kobra z15:21, 25 lipca 2014
To tylko wina tyk co organizowali festyn gdzie byli.
kobra.14:56, 25 lipca 2014
To nie jest wina strażaka ba policji jablonce.
Domaa .00:19, 25 lipca 2014
Haha my dzieci ... Wy się tu kłocicie nie my . ;)
Zakopiańczyk12:54, 24 lipca 2014
@Oliviaa, Domaa
Dzieciaki...
Domaa .23:14, 23 lipca 2014
Dobra skończmy już wszyscy .. ! Było to, już i sie nie odstaniee .! ; c
Oliviaa21:45, 23 lipca 2014
Ogarnijcie się już! Stało sie !! Już czasu nie cofniecie najlepiej żebyście wszyscy przestali to komentować! Bo pogrążacie sie tylko !! >_<
strażak21:42, 23 lipca 2014
xxx: 7 lat w straży i niby ja się nie znam
xxx21:27, 23 lipca 2014
POłowa tych ludzi co komemtuje to pewnie nawet 13 lat nie ma i wielcy znawcy ...
Wkurzona19:33, 23 lipca 2014
Strazak dobrze gadasz !! Policja temu "strazakowi " sciagla koszulke i siedzial bez koszulki w radiowozie i nawet przechodzac obok nas powiedzieli do niego sciagaj ta koszulke i nie rob nam i strazy wstydu !!! Donaa musisz nie wchodzic na ta strone i nie czytac komentarzy . Kraj jest wolny i kazdy ma prawo do wypowiedzi !
strazak12:26, 23 lipca 2014
Do lala : dowódca nie miał prawa do wpuszczenia niepełnoletniego strażaka do zabezpieczenia takiej imprezy . U nas w jednostce jest to nie dopuszczalne . Jak sama mówiłas że masz męża w straży to zapytaj się go czy ktoś niepełnoletni i pijany może zabezpieczac taką imprezę . Taki strażak nawet niepełnoletni to wstyd dla straży
Domaa .11:02, 23 lipca 2014
Wkurzona : zrobił ale nie wszystko jest przez niego ... ! :p i nie obwiniajcie go .. :3
Wkurzona07:33, 23 lipca 2014
Domaa wiem ze bronisz swego kolegi ale niestety zrobil co zrobil i czasu nie cofniesz !!! Kazdy wkurza tu kazdego takie zycie :p
lala22:33, 22 lipca 2014
Do strażak: Nie martw się, mam szacunek do straży. Mąż strażak, szwagier i kuzynów dwóch. Wina dowódcy? A gowniarz mozgu nie ma? Dowodca ma za nim chodzić? Mial obowiązki będąc na imprezie i tyle.. Olal to i juz..
Domaa .22:22, 22 lipca 2014
Do wkurzona : skoncz juz ..! Dziecko, zyje , nie denerwuj innych .. ! Nikt nie chce juz cb sluchac ... kazdy kurna ma inana wersje swoim ' wydarzen ' bo nikt nie wie jak jest . koniec skonczcie juz wszyscy z tym ... !
Wkurzona21:33, 22 lipca 2014
Do Loco a gdyby potracil Twoje biegnace za balonikiem dziecko tez bys powiedzial ze to Twoja wina bo Twoim zasranym obowiazkiem jest pilnowac dziecko ? daj se siana dzieci tak maja ze sie bawia i nie patrza gdzie biegaja , Motocyklista nie mial zadnego prawa tam jezdzic tym bardziej pijany czy pod wplywem alkoholu !! I basta !!
długi20:29, 22 lipca 2014
ludzie przestańcie go bronić bo od kiedy można jeżdzić po pijanemu jeszcze będąc na służbie a dodatkowo dlaczego POLICJA stała i patrzyła jak on szaleje po bieżni byłem tam i widziałem to wszystko dobrze że dziecko nie ucierpiało poważnie.PS szkoda że mundurowi pobiegli za mani bo jego też by pogotowie zabrało i wtedy by wiedział co zrobił
strazak20:02, 22 lipca 2014
Słuchaj "lala " pseudo jak to mówisz ochroniarze to jednak strażak . To wina dowódcy że puścił młodego strażaka . Napewno bez szkoleń do zabezpieczania takiej imprezy . Wy wszyscy krytykujecie straż . Ale gdy dzieje się coś poważnego to tylko na nas liczycie . Oczywiście trzeba ukarać tego człowieka . Bo to nie jest strażak nawet nie powinno się go tak nazywać . BOGU NA CHWAŁE LUDZIĄ NA RATUNEK. Tego ten człowiek powinien się trzymać !!!
...19:06, 22 lipca 2014
Jak można usprawiedliwiać pijanego gówniarza jeżdżącego na motorze w miejscu do tego nieprzeznaczonym? Ciekawe co wy byście powiedzieli jakby na miejscu tego dziecka był ktoś z waszej rodziny. Na pewno twierdzilibyście nadal "trudno, stało się, przecież to moja wina że nie upilnowałem/am kogoś bliskiego, on przecież był tylko pijany i jeździł jak szalony tam gdzie nie można i wjechał w kogoś". Zastanówcie się nad sobą, bo nic go nie usprawiedliwia w tym że jeździł pijany.. Czepiacie się rodziców że nie upilnowali dziecka.. Wszyscy tam chodzili, duzi, mali i gdyby on nie jeździł tam pijany nic by się nie stało. Szczęście że chłopczykowi nic poważnego się nie stało
0018:30, 22 lipca 2014
co tu duzo gadac, skoro miał wypite to powinien som wiedzieć ze sie nie siado za kierownice ,powinien odpowiedzieć za to a nie tłumacyć sie nieupilnowanym dzieckiem
Loco18:17, 22 lipca 2014
@tak - za spłoszenie konia odpowiada ten kto go spłoszył, nie woźnica. Zapoznaj się ze sprawą kierowcy pojazdu służb miejskich który spłoszył konia w wyniku czego na Krupówkach zimą zginął 80-letni fiakier. Kolejna bzdura: jeśli idę pijany grzecznie po chodniku i z powodu niedostosowania prędkości do panujących warunków przejeżdżający kierowca straci panowanie nad pojazdem i we mnie przywali, to też moja wina bo jestem pijany? Powtórzę: wypadki się zdarzają, rola rodziców, żeby zanim pozwolą dziecku biegać za balonem, upewnili się że nic mu nie zagraża. Jesli gość jeździł tam i z powrotem jak pisze świadek, to moim zdaniem rodzice nie dopełnili swoich obowiązków.
Domaa .17:44, 22 lipca 2014
Jak czytam wasze bezsensowne komentarze, aż mi was żal, ze tak źle piszecie
.. Zastanowmy się teraz tak , jak byliscie młodsi ile razy piliscie i ile razy nie myslales/myslalas co by się mogło stać.. Wiec nie oskarżajcie go o to, ze on to celowo zrobił bo to kur.... Nie prawd ! Wiem co mowie i nie komentujcie już tego zdarzenia on wie tylko jak było i osoby którym powiedział o tym, a że wy wymyslacie nie wiadomo co to może jednak sugestie zostawicie dla siebie ;)
Domaa .17:36, 22 lipca 2014
Mam do was wielką prośbę . Nie nazywajcie kogoś pijakiem jak go nie znacie, proszę nie oceniajcie go po tym czymś to nie był była to katastrofa, dziecko żyje to jest najważniejsze, a chłopakowi dajcie juz święty spokój .. Bo mieszacie nosy gdzie nie powinniscie i tak jak piszecie to nie jest prawdą ,. Więc nowych zdarzeń nie wymyślać, bo tylko przykrość robocie ..
tak14:20, 22 lipca 2014
Jakby trzeźwemu woźnicy spłoszył się koń i dzieciaka staranował to była by wina woźnicy. A jeśli woźnica jest pijany to bez względu na jakiekolwiek okoliczności, winę ponosi zawsze osoba pijana.
Był przypadek że goście po trzeźwemu jeździli pod prąd na rondzie. i przywalili w pijanego kierowce. I wina w tym przypadku była po stronie pijanego (choć to nie on spowodował wypadek). Pijany za kierownicą zawsze ponosi odpowiedzialność za zdarzenie, bez względu na to czy to on spowodował wypadek czy nie. Jak pijesz to siedz na d... a jak jeździsz to nie pij. Karać i to surowo, aż się wbije do głów że po kielichu się nie jeździ
Jakub14:08, 22 lipca 2014
Wszystko widziałem !!! Byłem 2 metry od wypadku !!! Zubrzycanin przejeżdżał co jakiś czas tą drogą i szpanował. Rozglądał się na trybuny obok zadowolony że wszyscy widzą i nie patrzył na drogę. Dziecko biegło uśmiechnięte z balonikiem. Uderzył w nie kierownicą, po czym dodał gazu nie odwracając się za nim nawet na moment!!! Oczywiście nikt mu nic nie zrobi bo to mundurowy!!! No i kto pozwolił na dziką jazdę w tłumie? Na takie imprezy powinien być zakaz wjazdu jakimikolwiek pojazdami.
Fakty14:01, 22 lipca 2014
Trzyletnie dzieci zagrożeniem dla pijanych kierowców. Powsadzać wszystkie trzylatki do więzień.

Tu niema pola do dyskusji, wina pijanego kierowcy jest bezsprzeczna.
1. Strażak ma zabezpieczać imprezę, jest w pracy a więc:
w pracy się pracuje, nie bawi na motorze, w pracy się jest trzeźwym, w pracy wypełnia się swoje obowiazki.
2. Kierowca- kierowca ma być trzeźwy, nawet na rowerze. Kierowca nie może jeździc po terenie imprezy (to był plac imprezy a nie droga). Ucieczka z miejsca zdarzenia i nieudzielenie pomocy to też paragraf.
3.Pijany nieletni- 17 lat to chyba za mało zeby kupić alkochol- a wiec do obrońców tego gościa- właśnie- gdzie byli rodzice 17 latka? toż to też jest dziecko i trzeba go pilnować nie?

Czy ma ktoś wątpliwości o winie tego "kierowcy"? Z każdej strony fakty przytłaczają.
pomylony12:42, 22 lipca 2014
Teraz strach po trzeźwemu jeździć bo tyle niebezpiecznych trzylatków chodzi po drogach.
To jest ta prawda12:08, 22 lipca 2014
Wszystko było na moich oczach. Tak to małe dziecko staranowało ten motor. Motor jechał pomału a dziecko z taką siło przywaliło w motor że kierowca motora spadł na ziemię nieruchomo. A dziecko niewzruszone pobiegło dalej z tą zawrotna prędkoscią. Goniło go kilka osób. Jak już złapali to kilkuletnie dziecko, okazało się że biegło po alkoholu.
Aż strach pomyśleć co by sie mogło stać jakby ten kilkuletni chłopczyk wszedł do piaskownicy! Jakie dzis mamy niebezpieczne dzieci!!!
Loco10:37, 22 lipca 2014
@Wkurzona
Czy pojazdy miały prawo, czy nie, to JEŹDZIŁ przy najmniej ten jeden, a skoro jeździł, to mamunia zamiast zajmować się Bóg wie czym, powinna była dzieciaka dopilnować, a nie puszczać małego szkraba biegającego za balonem samopas!
Nie interesuje mnie, czy dzieciak wpadł pod koła ścigacza, skutera, czy choppera, należącego do strażaka, prezesa, czy rolnika, trzeźwego, czy pijanego - psim obowiązkiem matki jest dbać o bezpieczeństwo dziecka. Co to w ogóle za argument że PIJANY STRAŻAK - a jakby trzeźwemu woźnicy koń się spłoszył i dzieciaka stratował, to czyja byłaby wina? Widzisz zagrożenie, dziecko za rękę i spadaj w bezpieczne miejsce, a nie teraz lamenty na P24...
lala10:29, 22 lipca 2014
DO KASIA, problem:
Po pierwsze nie jest "strażak" pełnoletni więc jakim prawem był pijany? To jest pierwsze primo które go w żaden sposób nie usprawiedliwia. Gdzie byli rodzice 17latka????
a po drugie primo.. miał mundur... do chyba zobowiązuje, czy nie???? Uświadom mnie może się mylę!
A po trzecie primo na takim wiejskich imprezach większe zagrożenie stwarza pseudo ochrona tj. strażacy (gówniarze) którzy się popisują niż ludzie bawiący się!
widz10:14, 22 lipca 2014
Do wielkich obrońców!!! prawda jest taka ze jak na 17 lat i w mundurze STRAZ troche nie wypada, głównym sprawca była głupota tego gówniarza, i alkohol, a tu pytanie skad go wział???? Nie ma dla tego szczyla litosci, potracił dziecko i pojechał nawet nie widział co zrobił!!! Jakby go zabił??? to kogo by to była wina, wielkich obrońców czy obrończyń??? Nie ma znaczenia czy ma na imie Kamil czy Wojtek, jest fakt potracił dziecko na motrze po pijaku i powinien odpowiedac jak dorosły!!!!!!!!!
Mama10:14, 22 lipca 2014
..."zastanówcie się co piszecie"....
..."to nie tak było"....
..."dziecko samo wleciała"....
..."nie potrącił dziecka specjalnie tym motorem"...
NIEWAŻNE jak było, WAŻNE to, że każdy miał prawo chodzić po stadionie i się bawić, oglądać na wszystkie strony i nie każde dziecko musiało być trzymane za rączkę przez Mamę lub Tatę. Zubrzycanin nie miał PRAWA jechać pijany (a to, że nie pierwszy wybryk) tam gdzie jest tłum ludzi. Rodziców możecie osądzać za nieupilnowanie dziecka jakby go ktoś np. porwał albo się zgubiło wśród ludzi ale nie za to, że pijak do niego wjechał. I nieważne, czy mu dziecko wyskoczyło czy nie. Gdyby nie jechał pijany to dziecko by wyskoczyło tak czy tak i nic by się nie stało bo akurat w tym miejscu nie byłoby pijanego motocyklisty.
TsW10:13, 22 lipca 2014
ludzie to wy tak na prawde zrobiliscie sensacje bo tak na prawde to nawet nei nazywal sie wypadek ani potroncenie bo bylem przy tym to dziecko sie rozlecialo a strazak jechal na motocyklu i wlecialo mu w tyl motoru a on z miejsca nie uciekl bo on tego dziecka wgl nie widzial bo kto ma z tylu oczy moze zakopianczyk tylko
maciejooooos09:00, 22 lipca 2014
tak się bawi orawa :P żal
Wkurzona07:35, 22 lipca 2014
Do Kamil :) ja sie na motorach nie znam ludzie którzy stali obok mówili do policji ze na scigaczu jechal tak wiec mówie jak oni mówili :p niech bedzie motor o poj 50 cc :D
miras07:18, 22 lipca 2014
Jechał pewnie na akcje
..... inaczej Domaa .01:17, 22 lipca 2014
A beszczelnie to zachowujecie się wy :)
.....01:10, 22 lipca 2014
A jak wy mówicie ' dzieci piją ' to uwierzcie jest to ich sprawa nie wasza :) oni mogą robić co chcą ..
.....01:05, 22 lipca 2014
Znam tego 17 - latka i wiem , że nie szturchnął tego dziecka tym motorem specjalne . Każdy po alkoholu, ma inne myśli i wgl .. ale ludzie nie macie prawa , pisać jak było, jeżeli nie znacie prawdy .. ! I nie wtrącajcie się tu więcej, bo i tak wam to na dobre nie idzie, a tylko dołujecie innych ludzi .. powiedzcie mi, po co to komu, jak ma on na imię , to jest wyłącznie jego sprawa , on nie będzie taki jak wy, że będzie się stawał specjalnie sławny, bo skomentuje coś, co nie jest do końca prawdą , będziecie ją znać, wtedy możecie pisać . Proste do zrozumienia, więc proste do tego, zeby nie komentować źle nie wiedząc jak jest . !! Dziękuje za uwagę.
Kasia, problem00:53, 22 lipca 2014
Przepraszam wszzystkich u gory.! Znacie przyczyne tego wypadku? Myslicie ze alkochol jest winny?! Nie . I nie macie prawa go oosadzac .byliscie na miejscu zdarzenia?! Nie!ja tak widzialam jak bylo , on jechal a dziecko mu same wlecialo powinniscie oskarzac rodziców bo oni są winni ! Że nie pilnują dziecka ! Równie dobrzea wam mógł by się trafić nie szczęśliwy wypadek on tego nie chciał proszę nie oskarzac kogoś kogo pio nie zna !! Ogarnijce sie dziecinada ;)
zastanówcie się ludzie co piszecie .00:52, 22 lipca 2014
Locco : zgadzam się z tobą, gdzie byli rodzicie tego chłopczyka .. strażak popełnił tylko jeden bład ... to nie była jegoo wina, że mu dziecko wleciało , przecież, ten strażak nie jechał i nie zawołał specjalnie tego dzieckaa . ! Gdzie ten chłopczyk ma rodziców .!
olllkaaa:pp00:52, 22 lipca 2014
Ogarnijcie sie ludzie! Nie wiecie jak było , ale najlepiej oceniac prawda? -.- założę sie że większość z was go nie znała i nie widziała tego! Ok zawinił ale to nie jego wina ze rodzice nie umieją dziecka upilnować!!!
:pppp00:47, 22 lipca 2014
Ludzie ogarnijcie sie , to nie jego wina że rodzice nie umieją upilnować dziecka ! Nie wiecie jak było to nie komentujcie najlepiej jest oceniac ! założę sie że nawet go nie znacie i nie bylo Was tam ! -.- Nie oceniajcie ksiazki po okładce!!!!
.....23:19, 21 lipca 2014
nie stworzone historie wymyslacie, a tylko jedna osoba wie jak byla !
orawiec23:13, 21 lipca 2014
zakopiańczyk dobrze gada polać mu !!!
Zakopiańczyk23:04, 21 lipca 2014
@Wolowaty ze Skrzypnego
Ja nie pouczam a raczej sam wypowiadam swoją opinię. Wiem, że tutaj mówią na "na pole" ale tak się dziwię to starogóralskie słowa użyte wciąż do dziś bo to jakby miastowy idzie na pole...a tych którzy nie mieszkają u nas myśleli, że mieli na myśli iść na pole aby.... uprawiać warzywa.
lala22:52, 21 lipca 2014
Zgadzam się z ZAKOPIAŃCZYKIEM! JEST mnóstwo pijaków!
Kiedyś byłam świadkiem zdarzenia..w którym facet pił normalnie na weselu po czym nad ranem kompletnie zalany chciał wracać do domu prowadząc samochód twierdząc,że ma blisko!
Oprócz mnie nikt nie zareagował.. takie przyzwolenie społeczeństwa!!!!
Zabrałam kluczyki z jego samochodu i sama go odwiozłam!
Orawiocek22:39, 21 lipca 2014
@Zakopiańczyk myślę, że na drodze nie ma więcej pijaków niż w innych miejscowościach.

A ci co się zdarzają powinni być bezwzględnie usuwani z ruchu przez odpowiednie służby i jest to nie tylko moje zdanie ale olbrzymiej większości zamieszkującej Orawę spokojnych mieszkańców.

Na pewno powinno być więcej patroli oznakowanych i nieoznakowanych Policji, podniosłoby to poczucie bezpieczeństwa. Ale ta sprawa dotyczy nie tylko Orawy ale każdej innej miejscowości i miasta.
do wnukosa22:36, 21 lipca 2014
wnukos chcesz imie i nazwisko wiec tak imie " mariann nazwisko Pazdzioch
kamil22:24, 21 lipca 2014
Wkurzona ty chyba scigacza na oczy nie widzialaś to byl motocykl o pojemnosci 50 cc
.....22:14, 21 lipca 2014
wnukos : Nikt podawać jego imienia i nazwiska nie będzie, on już wie co zrobił i sam będzie miał wyrzuty sumienia i nikomu to nie jest do niczego potrzebne .. !
Wolowaty ze Skrzypnego21:29, 21 lipca 2014
Zakopiańczyku nikt w promieniu 100 km od Krakowa nie mówi:wychodzę na dwór tylko idę na pole.Czyli jesteś ceperska narośl na zdrowym góralskim organizmie i nie masz prawa nikogo tu pouczać!
Zakopiańczyk20:51, 21 lipca 2014
@Orawiocek, byłem na Orawie często. Fajne miejsce do wypoczynku, gadania z ludźmi ale co do sprawy z %%% to już nie. Są mądrzy mieszkańcy na Orawie ale i tak jest sporo pijaków. Ty nie wiesz bo na pewno nie zaglądałeś do obcych domów albo nie wychodziłeś na dworze w nocy na ulicy zobaczyć samochody bo często, zupełnie każdego dnia jeżdżą pijaki.
Okolice Nowego Targu jest mniej pijaków bo jak zwykle policja tam patrolują.
Zakopiańczyk20:45, 21 lipca 2014
@do zakopianczyka
Nie pozwalały mi jak byłem młody. Gadam dużo bo mam znajomych na Orawie więc wiem sporo.
@lewe, słucham wieści z całej Orawy, Podhala, Spiszu i nie pomyliłem geografię, a ty zamiast krytykować weź się ucz z ortografii bo się pisze "może" a nie "morze".
do wnukosa20:26, 21 lipca 2014
wnukos a co cie to obchodzi jego imie i nazwisko chcesz byc slawny to podaj swoje bo bys chcial najwiecej wiecdziec niepotrzebnie
Wkurzona19:35, 21 lipca 2014
Do Loco Ty chyba dzieci nie masz !!! Widzialam ten wypadek na własne oczy chłopak biegł za balonem więc się bawił !! A tam pojazdy nie miały prawa jezdzic bynajmniej nie ścigacz a na nim pijany "STRAŻAK" tak wiec nie oczerniaj jego mamuni jak nie wiesz co bylo i jak bylo !!
anonim19:35, 21 lipca 2014
Coś za dużo tych imprez na Orawie.
janka19:34, 21 lipca 2014
Ach te Zubrzycany !
jq19:04, 21 lipca 2014
Bylem tam o tej porze tzn. na stadionie. A gdzie była Policja?Ja wiem oglądali razem ze mną pokaz ocieplania firmy ,,X,, 4 Panów Policjantów.Chyba mieli wtedy ,,przerwę,, albo tam przyjechali żeby tylko być!!! A powinni być w każdym rogu stadionu po jednym i PRACOWAĆ.Bo to jest impreza nie dla nich tylko dla mieszkańców a oni otrzymują pensje za to ze maja m.in. pilnować masowych imprez!!!Po prostu ręce opadają.
Orawiocek18:10, 21 lipca 2014
Nie wolno robić uogólnień, bo jest to krzywdzące.
Jeżeli w stadzie jest czarna owca to nienormalne jest mówić, że całe stado jest czarne.

Jestem z Orawy i znam wiele osób, które w ogóle nie piją. Co ty na to @Zakopiańczyk.
Nie twórzmy fałszywej rzeczywistości, że Orawa jest be. Znam wiele wspaniałych i mądrych osób.
Przyjedz na Orawę, pospaceruj, zobacz jak żyje się na Orawie, posmakuj gościnności i ludzkiej życzliwości, a nie piszcie głupot jeden z drugim.
Orawiak18:09, 21 lipca 2014
spotkałem się z sytuacją akcja miała miejsce pod jedną z dyskotek samochodem na rejestracjach pow. tatrzańskiego którym kierowała kobieta w wieku ok. 35-40 obok niej siedziała kobieta również w podobnym wieku. Gdy zaparkowały z tyłu samochodu wysiadły dzieci w wieku- 14-15 lat a później te dzieci weszły do klubu i tam się bawiły a matki odjechały. Chciałbym podkreślić iż wstęp do klubu mają osoby od 16 roku życia. Wszyscy wiedzą co dzieje się na dyskotekach więc nie trzeba nic dodawać do tego zdarzenia. Tak naprawdę to 1/4 przypadków wypadków oraz złapanych pijanych kierowców które są opublikowane na stronie to przypadki z Orawy a 2/4 to powiat tatrzański. Najlepiej jest obwiniać całą społeczność niż jednostkę ale najpierw porównaj swoją społeczność z inną i zastanów się czy twoja społeczność nie robi więcej złego.
Loco17:53, 21 lipca 2014
E, czy ja wiem czy takie bulwersujące? Gość po publicznej jezdni nie jeździł, a założę się że mamunia miała sto innych zajęć niż pilnowanie dziecka. Teraz wola olaboga! Takich mamusiek szczegolnie wiele spotyka się na ścieżce rowerowej: dzieci bez opieki biegają jak chcą a mamuśki z papieroskiem w paszczy zajmują się ploteczkami. Rowerzyście pozostaje zjechać ze ścieżki na jezdnię bo panie są zbyt pochłonięte sobą żeby ustąpić pierwszeństwa rowerowi. Tutaj było zapewne podobnie. Nie wyobrażam sobie żebym dziecko puścił samopas w miejscu gdzie jeżdżą pojazdy mechaniczne, ale paniusia pewnie musiała poplotkować.
...17:49, 21 lipca 2014
Nic nie wiecie. ktoś kto nie umie pić to wogóle niech nie pije . Ja też jestem strażakiem . I miałem taką sytuacje że gdy wyła syrena . To byłem nie trzeźwy . To wolałem w domu siedzieć nć iż komuś większą krzywdę zrobić. . I nie jest tak że wszyscy strażacy jeżdżą lub czegoś pilnują nie trzeźwi . Bo jest parę porządnych jednostek
antek17:16, 21 lipca 2014
co na to W Pawlak
AALA17:01, 21 lipca 2014
Najłatwiej jest przypisać Orawie łatke typu ,, w końcu to pijacy, takie rzeczy tylko na Orawie itp.'' Ludzie opamiętajcie się, takie stereotypowe postrzeganie świata świadczy o braku waszej inteligencji!A komentarze tego typu są żenujące! I nie mam na myśli tylko Orawy ale i innych miejsc i różnych zdarzeń tam występujących.
Do ZAKOPIAŃCZYK piszesz że masz jakichś kolegów na Orawie i niby stąd wiesz jak tu jest?jacy są ludzie?co się tu dzieje? Może lepiej dobieraj kolegów, albo przyjedź, pomieszkaj tu i wtedy się wypowiadaj. Każdy ma prawo do własnej opinii, ale jeśli nie jest ona podparta własnym doświadczeniem, jeśli sami nie bardzo wiemy jak jest to po co pisać coś co jest jedynie zasłyszanym zdaniem...
Co do całego zajścia, to jak dla mnie zachowanie strażaka-karygodne. Mundur zobowiązuje, a takie zachowanie kwalfikuje go do usunięcia ze straży. Dziwi mnie, że inni nie zareagowali, policja, koledzy ze straży, osoby które widziały co robi... Dobrze że dziecku się nic nie stało, że przez GŁUPOTĘ tego chłopaka ktoś nie stracił życia.
jack16:37, 21 lipca 2014
Fakt policja powinna więcej się "udzielać",ale oni mają co innego do roboty-w sobotę obsługiwali wesele w Podwilku
.....16:34, 21 lipca 2014
Powinni sie ludzie cieszyc, ze chlopcu nic nie jest, a nie !
.....16:32, 21 lipca 2014
nie czepiajcie sie chlopaka, bo alkohol i tak robi swoje .
do zakopianczyka15:50, 21 lipca 2014
zakopianczyk rodzice to chyba tobie pozwalaja pic i tylwe bo nei wiesz a najwiecej gadasz
Małolipniczanin15:11, 21 lipca 2014
Akurat policja kontroluje i to bardzo często ulice w Lipnicy Małej kilka razy dziennie jeżdżą i kilku osobą pozbierali prawo jazdy za jazde pod wpływem alkoholu. Ja też jestem z LM i jestem za tym by tępić taką plage pijańską nie tylko to jest na Orawie ale wszędzie ale wiadomo najlepiej mówić że wszędzie święci są i gadać na innych
lewe15:04, 21 lipca 2014
a ty zakopianczyk statystyki prowadzisz czy tylko wiadomosci z orawy słuchasz a morze masz problem z gografia
gazda14:43, 21 lipca 2014
Tak naprawdę to wszyscy mundurowi są odpowiedzialni bo nie robią co do nich należy
Wnukos14:42, 21 lipca 2014
Podajcie jego imię i nazwisko ??
Niech ludzie wiedza kto to zrobił i niech się wstydzi
uuuuu14:40, 21 lipca 2014
Dlaczego wszycy piszą że potrącił dziecko tak naprawdę to ono uderzyło w tył skutera podczas przebiegania na druga stronę ale to w żaden sposób nie usprawiedliwia chłopaka który popełnił błąd nieodwracalny
Zakopiańczyk13:21, 21 lipca 2014
@bojm, @eatshitbitch, owszem u nas też dużą piją ale nie tak dużo jak na Orawie. Policja nie patrolują ulice w Lipnicy czy Zubrzycy to pijaki mogą jeździć bezkarnie i to bardzo często. W Zakopanem jest inaczej, nie wszyscy są odważni do picia przed jazdą.
Zakopiańczyk13:17, 21 lipca 2014
@eko@
Mam swoich kolegów na Orawie i przyznawały, że sami piją nawet wśród rodziny. Mówili, że piwo nie zaszkodzą zdrowia więc pili niemal wszyscy.
Zazwyczaj to dzieci w wieku 13 lat i więcej.
...13:03, 21 lipca 2014
Wieś się bawi
oko13:00, 21 lipca 2014
Pan gen Mróz powinien zajać sie tymi przypadkami !!! Ostatnio z Tylmanowej kierowca samochodu bojowego miał 2,5 promila a załoba nie dała rady wysiasc !!!jaki komendant tacy strazacy !!!
Do Zakopiańczyka12:58, 21 lipca 2014
Tak piją i jest to problem, który należy rozwiązać ale i tak wymiękają przy waszej młodzieży. Tyle w temacie.
bojm12:57, 21 lipca 2014
do zakopiańczyk: Pracowałam w Zakopanym i nie powiedziałabym, że u was piją mniej.
Przyzwolenie rodziców-koszmar!
TO JEST PLAGA! Mnóstwo ludzi jeździ po alkoholu, uważając że to nic takiego!
kkkkkkkkkkkkkk12:49, 21 lipca 2014
to jakiś wstyd żeby osoby które powinny pomagać ludziom tak się zachowywały a wczorajsza policja to powinna go po pierwszym okrążeniu już złapać to by nic się takiego nie stało a policja zamiast tego wolała siedzieć sobie w samochodzie i nic nie robi jakoś później po tej tragedii dali rade wziąć i chodzić po stadionie. to wstyd zarówno dla policji że nic wcześniej nie zrobiła jak i dla strażaków że też nie zainterweniowali wcześniej. dobrze że chłopcu nic poważnego się nie stało.
Robson12:38, 21 lipca 2014
Jak to zachowanie jednostki od razu odbija się na postrzeganie ogółu!!! Już wszyscy piszą, że to na Orawie najwięcej piją, że nie mają rozumu itd. Byłem na tym festynie i wszystko przebiegało bardzo spokojnie, świetna atmosfera, ale lepiej oczywiście napisać jacy to Orawiacy źli.
eatshitbitch12:33, 21 lipca 2014
@Zakopiańczyk przejdź się pod tylną część budynku starostwa powiatowego to zobaczysz jak to zakopiańskie dzieci "nie piją".
eko@12:26, 21 lipca 2014
Zakopiańczyk nie wierzę. No jak pozwalają żeby ich dzieci piły gorzałe?Przecież tam sami katolicy.
świstak12:21, 21 lipca 2014
Noszenie munduru do "czegoś" zobowiązuje !
bojm12:00, 21 lipca 2014
WSTYD!!!!!! Pseudo strażak!
eryk11:04, 21 lipca 2014
orawcy nie mają rozumu juz tyle razy dali na to dowód
Zakopiańczyk11:02, 21 lipca 2014
No tak, najwięcej piją to na Orawie, także wśród dzieci. Rodzice nawet na to pozwalają.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas