Gabriel Samolej: "Grzegorz Watycha jest jedynym dla mnie kandydatem, któremu udzielam pełnego i bezwarunkowego poparcia" - podhale24.pl
Piątek, 26 kwietnia
Imieniny: Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
Czarny Dunajec
Clouds
-2°
Wiatr: 3.78 km/h Wilgotność: 95 %
Clear
-2°
Wiatr: 4.356 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
-2°
Wiatr: 4.644 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
-1°
Wiatr: 6.768 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
-0°
Wiatr: 5.724 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
-2°
Wiatr: 5.652 km/h Wilgotność: 93 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
0 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
26.11.2014, 14:34 | czytano: 6978

Gabriel Samolej: "Grzegorz Watycha jest jedynym dla mnie kandydatem, któremu udzielam pełnego i bezwarunkowego poparcia"

NOWY TARG: Kandydat na burmistrza Gabriel Samolej, który odpadł w I turze wyborów, ale został wybrany radnym - dziękuje swoim wyborcom za oddane głosy. Prosi ich o udział w głosowaniu w II turze i apeluje, by nie dać się "zwieść wilkom w owczej skórze".

zdj. Michał Adamowski
zdj. Michał Adamowski
W przesłanym nam oświadczeniu czytamy:

"Szanowni Państwo!
Drodzy mieszkańcy Naszego Miasta Nowego Targu!
W dniu 16 listopada otrzymałem od Państwa kilkaset głosów w wyborach na Burmistrza Naszego Miasta jako Wasz kandydat. Chciałem za to poparcie Państwu serdecznie podziękować.

Wierzę, że wszystkie osoby głosujące na mnie oraz pozostałych kandydatów, kierowały się dobrem miasta, a te nie głosujące na Marka Fryźlewicza, których było prawie 70%, kierowały się potrzebą zmiany na fotelu Burmistrza.

W nadchodzącą niedzielę jako obywatele otrzymaliśmy realną szansę żeby WYBRAĆ dla Nowego Targu nowego Burmistrza. Możemy tego dokonać.

Dlatego proszę wszystkich którzy mi zaufali głosując na mnie, oraz wszystkich, dla których moja opinia się liczy i dla których ważna jest przyszłość Nowego Targu o udział w głosowaniu w dniu 30 listopada i oddanie głosu na Grzegorza Watychę.

Grzegorz Watycha jest jedynym dla mnie kandydatem, któremu udzielam pełnego i bezwarunkowego poparcia.

Wierzcie mi Państwo, Grzegorz Watycha jest człowiekiem, któremu możemy zaufać.

Jako wieloletni członek PIS apeluję do wszystkich. Nie dajcie się zwieść wilkom w owczej skórze. Pan Liszka cały czas krytykował moją przynależność do PIS i został członkiem Partii tylko ze względów koniunkturalnych. Pan Burmistrz Marek Fryźlewicz jako bezpośrednie zaplecze ma Senatora PO Stanisława Hodorowicza, który jak przyznał w swym oświadczeniu Paweł Liszka był głównym negocjatorem w sprawie poparcia Pawła Liszki dla Marka Fryźlewicza.

Dlatego kochani mieszkańcy Nowego Targu, proszę i błagam nie dajcie się wprowadzić w błąd. Grzegorz Watycha zawsze był bezpartyjny i nie należał do żadnej partii politycznej. Nigdy nie był związany z PO, jak obecny Burmistrz. A jego czyny, rodzina i dzieci świadczą, że jest prawdziwym, uczciwym katolikiem.

Z poważaniem - Gabriel Samolej"

---
s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
mieszkanka12:15, 28 listopada 2014
a i jeszcze wszyscy mają taki straszny problem, że Watycha nie podaje zastępcy i wyczuwają w tym podstęp... nie mierzcie wszystkich jedną miarą, Watycha wie,że jeszcze nie wygrał i gdyby podał nazwisko i potem powiedzmy przegrał, to ta osoba w zależności od tego gdzie pracuje może mieć potem problemy ... za to chwała, że Fryźlewicz gra w otwarte karty, racja, to dobrze że wprost z jego słów można wywnioskować jak od samego początku kombinują z Liszką, grunt to szczerość
mieszkanka12:10, 28 listopada 2014
haha śmiać się chce jak się czyta niektóre komentarze ! Watycha prowadzi negatywną kampanię? To proszę się bliżej przyjrzeć temu co robi Fryźlewicz. Jedyne co mu teraz pozostało to rozsiewać razem z Liszką plotki, że Watycha to i tamto, zły i niedobry. Jeśli macie jakieś wątpliwości co do niego to nawet u mnie z boku ekranu jest reklama Watychy, a na niej godzina spotkania z wyborcami, iść i zapytać, to nie boli :D ale przecież łatwiej nie myśleć tylko słuchać co na mieście gadają...
Wyborca00:07, 28 listopada 2014
Popieram PiS i głosuję na Watychę, a nie na kłamcę i farbowanego lisa.
"Podczas prezentacji kandydatów z listy KW Prawo i Sprawiedliwość zwrócił się do dziennikarzy z prośbą o zacytowanie jego słów. - Proszę by to się ukazało w mediach: nieprawdą są informację rozpowszechniane przez osoby związane z konkurencyjnymi komitetami wyborczymi, że istnieje jakiś układ między mną, a Markiem Fryźlewiczem. Po wygranych wyborach nie przewiduję nawet takiej możliwości, by był moim zastępcą. Obaj idziemy przed siebie. Teraz jest czas na moją osobę."
filozof z łopusznej17:05, 27 listopada 2014
I widzicie dobrze że jest internet bo gdzie byś niedojdy dołożyli człowiekowi, jak nie tu. Siedzicie sfrustrowani w robocie i zniecierpliwieni czekacie kiedy można dołożyć komuś na p24. Brawo.
Ewa16:57, 27 listopada 2014
do kokoszków56 - Jestem ciekawa jaka jest twoja definicja "prawdziwego nowotarżanina"? Dobre.
ręce opadaj14:26, 27 listopada 2014
Ot znalazł się autorytet, Pożal się Boże.
nie dla Watycha-team14:04, 27 listopada 2014
do :-)

faktycznie mam dwa komentarze o tej samej tematyce ale winnemu nie jest moje zaspanie lecz chwilowy zawias łącza. Nigdy Ci się nie zdarzyło, że w najgorszym momencie wyłączył Ci się internet? komentarz jest podwójny (drugi krótszy bo już nie chciało mi się znowu tyle pisać) gdyż coś źle kliknęłam, zawias internetu i byłam przekonana że komentarza nie wysłało, bo nagle treść zniknęła, a standardowa notatka o umieszczeniu i zatwierdzeniu komentarza się nie pojawiła. Poza tym tylko idiota umieszczałby dwa komentarze z tymi samymi słowami pod innymi nickami. Mój błąd za co przepraszam głównie Moderatora, że musiał dwa razy dokładnie to samo czytać.

Ale ja lubię Was czytać :)
Moderator.
SEB13:29, 27 listopada 2014
do nie wierzę. Tak to jest prawda. Wicestarosta popiera Wolnościowe Podhale. Wolnościowe Podhale razem z Jachymiakiem a Jachymiak = Gowin. Tak oto Jachymiak = Watycha. Ramię w ramię 4 lata temu Jachymiak szedł z Tarnowskim, Rajskimi, Watychą przeciwko burmistrzowi. Myślisz, że coś się zmieniło?
NIEzrzeszony12:57, 27 listopada 2014
Czy Gowinowcom wypada zachowywać się tak agresywnie i pluć jadem.Wstyd,szef nie poklepie.
do kokoszków5612:27, 27 listopada 2014
Prawdziwi nototarżanie to mieszkają w tzw starym mieście, A na blokach mieszka okoliczna wioska .No może z małymi wyjątkami.
trzecie oko12:17, 27 listopada 2014
do "Marcel" używając takiego zwrotu jak "prawdziwy samorządowiec", do p. Fryźlewicza powinno się wskazać konkretne cnoty i wartości, którymi taki człowiek posługuje się w swojej pracy samorządowej i społecznej.
Rozmawia z wszystkimi, którym może zaoferować odpowiednie apanaże za konkretną przysługę najlepiej, to widać w przypadku p. Liszki, p. Kubowicza, p. Batkiewicza czy p. Kawki.
Jest mocno powiązany z PO-p. Zajączkowski, to założyciel z poparcia p. Hodorowicza i przewodniczący obecnego koła PO w mieście oraz z pseudo-PIS-em w postaci p. Liszki, który po 8 latach kadencji w radzie miasta dopiero od 8 miesiecy jest członkiem koła PIS w Nowy Targu z poparciem p. Paluch.
Pana Fryźlewicza popierają sflustrowani tak zwani liderzy w/w partii, gdyż obecny włodarz miasta jest człowiekiem w pełni skompromitowanym swoimi wyborami moralnymi(przeciąganie radnych na swoją stronę za pieniądze podatników, mianowanie na stanowiska kierownicze osób ze swego grona bez konkursów np. p. Dłubacz-skarbnik miasta, p. Cypara-emerytowany podpułkownik i obecny komendant Straży Miejskiej)
oraz decyzjami urzędowymi np. ustanowienie bardzo dobrze płatnych stanowisk doradców do spraw strategii oraz informacji w Urzędzie Miasta znów za pieniądze nowotarżan.
Tak więc drogi Marcelu widać jak na dłoni, że p. Marek nie tylko chce coś dla miasta zrobić, ale i robi. Natomiast ponadpartyjnośc burmistrza jest koloru czerwonego czego ewidentnym przykładem są stanowiska: naczelnika promocji miasta, kierownika wydziału ochrony środowiska, p.o naczelnika wydz. meldunkowego oraz dyrektora szkoły podstawowej nr 11.
p.s
pozdrawiam wszystkich, którymi podpiera się obecny burmistrz MF
i tych ceniących ponadpartyjnośc obecnego włodarza Naszego miasta.
Przypomnienie-bezwarunkowa wiara jest przypisana tyko relacji do osoby
Boga.
Kokoszków 5612:15, 27 listopada 2014
Czy w NTargu nie ma już prawdziwych górali, w/w teksty piszą potomkowie robotników z NZPS, czyli tzw. słoiki od Mszany do Ochotnicy i oni mają decydować o naszym mieście, trochę pokory,
DD11:33, 27 listopada 2014
Bardzo dobrze współpracowało mi się z Panem Markiem Fryżlewiczem i dziękuje Mu za pracę w naszym mieście.
SZYMEK11:24, 27 listopada 2014
Tylko Watycha !!!
Nowe pomysły, nowa motywacja, Nowy Targ!!!
nie wierzę11:21, 27 listopada 2014
Czyto prawda że wy zwolennicy kandyda jesteście grupą od Gowina,tego Gowina.Prawda czy fałsz bo przegram zakład.
NGO Nowy Targ10:31, 27 listopada 2014
Ty Watycha daje szansę na rozwój miasta. 30 XI głosujemy na niego
ja08:39, 27 listopada 2014
Team Pana Watychy niech się nie kompromituje pustymi obietnicami. Już widzę, że młodzi wracają głosować na zmiany w NT, które według nich mają nam przynieść korzyści. Jakbym słyszał Tuska.... Korzyści będzie miał, ale Watycha Team! Ja widzę zmianę wizerunku naszego miasta w ost latach.
moherek08:30, 27 listopada 2014
My moherki z Boru właściciele wiadomej gabloty popieramy p. Grzesia.
młody08:23, 27 listopada 2014
Jestem młodym nowotarżaninem i nie zamierzam głosować na Watychę bo jego sztab mi tak sugeruje... Niby jakie miejsca pracy on stworzy skoro jest nawet przeciwnikiem powstania nowej galerii na którą właśnie młodzi ludzie czekają od długich lat...! Zależy im tylko na stołkach więc mydlą oczy obietnicami... Jaka konkurencja dla sklepów w rynku skoro nic ciekawego tam nie ma ! Fryźlewicz przynajmniej zmienił wygląd naszego miasta na plus co osobiście odczułem jako jego mieszkaniec..
kibic08:07, 27 listopada 2014
brawo Gabryś, mam nadzieje że nie zrobiłeś tego dla stołka bo strace szacunek do Ciebie :-) pozdrawiam
radny poprzedniej kadencji08:05, 27 listopada 2014
Marek Fryźlewicz przez 4 lata ostatniej kadencji był jakby go nie było. Nawet na komisje z radnymi nie przychodził. Sprawozdania czytał z kartki, a jak chodziło o szczegóły to odsyłał do naczelników.
niewolnik07:37, 27 listopada 2014
Nie pomawiaj (posty poniżej) , że Watycha prowadzi negatywna kampanie POwski urzedasie klakierze wiadomo kogo. Na Pis już 9lat nadjeżdżacie po przegranych wyborach w2005, siejecie nienawiść,a potem skladacie na innych , dość tej parszywej polityki, boicie się odejść od koryta,CO! Dlatego trzeba zmienić tych POwskich urzedasow. Teraz możecie /.../ lemingi,he,he,pozdrawiam,
:-)07:29, 27 listopada 2014
do@
nie dla w
nie dla watychy-team

widze że ktos po pólnocy nie mógł spać :-) mógłbyś nik zmienić hahahah
Pewny07:27, 27 listopada 2014
Johny B wyjdziecie z zaścianka ale zaścianek nie wyszedł z was.Na burmistrza Marek F.
Michał07:26, 27 listopada 2014
Gabryś nie bedzie przewodniczącym ani vice Rady bo miał za słaby wynik ok 160 głosów. A 4 lata temu został vice bo miał jeden z lepszych wyników w radzie 280 głosów i tyle w temacie
nie wszedzie kupuja radnych za stołki
Danka07:22, 27 listopada 2014
do reniferu
ludzie mają dość w jaki sposób to robi
kupując sobie ludzi za stanowiska
Malwik05:29, 27 listopada 2014
Negatywna kampania robiona jest przez ekipę Fryźlewicza. Wystarczy posłuchać jakie rzeczy opowiadają ... Cóż na szczęście są kandydaci jak Samolej i Rapacki, którzy BEZWARUNKOWO dają poparcie. Liszka wiadomo w jaki sposób dał poparcie i co wcześniej w 1 turze mówił wyborcom.
odemnie 905:05, 27 listopada 2014
Do tych, co im śni się po nocach trójca " Watycha - Rajski - Tarnowski".
Będzie Wam śnić się dalej, a zleceniami za swoje wpisy, pohandlujecie na targu przed domem zleceniodawcy.
reniferu00:32, 27 listopada 2014
Nic nie rób przez kilka kadencji - wybiorą cię znowu.
Daj czadu, wyrób się, zrób wiele dobrego, zacznij tysiące kolejnych genialnych inwestycji i pomysłów - zmieszają cię z błotem i zechcą innego.
Ja się pytam! Gdzie w tym sens i logika?
Watycha tylko niepotrzebnie wprowadzi zastój w tym co jest zaczęte...
nie dla Watycha-team00:21, 27 listopada 2014
Zastanówcie się. Jak osoba prowadząca negatywną kampanię ma być odpowiedzialna i dbająca o dobro innych? Przecież Watycha-Tarnowski-Rajski to głównie negatywna kampania...
nie d00:17, 27 listopada 2014
Watycha prowadzi bardzo negatywną kampanię. Watycha - Rajski - Tarnowski moim zdaniem przy tej kampanii zachowują się bardzo niekulturalnie i podają fałszywe informacje. Świadomość, że człowiek zdolny do takich działań ma zostać burmistrzem jest przerażająca.
Ludzie, zastanówcie się, jeżeli ktoś wyśmiewa publicznie drugą osobę przy każdej okazji, to jaką jest osobą? Miłą i dobrą, i dbającą o dobro innych?
Kornel23:17, 26 listopada 2014
xxx- to nie mów już nic, bo mówisz propagandę z Krzywej i tyle.
Johny B.23:01, 26 listopada 2014
Poziom dyskusji kompromitujący!! Ma pan szczęście panie Gabrielu, że oni nie stoją przed panem, bo by pana spluli aż by pan był mokrusieńki. A fakty są takie, że burmistrz i jego "Rodzina i Przyjaciele" mają przed oczami widmo odstawienia od koryta i temu to robią. Imał się nasz burmistrz wszelkich sposobów żeby nie dać się oderwać od stołka. W jednej osobie został koalicjantem POPIS. Ale plan się nie udał. Żal mi też pana Liszki, który dał się nabrać na tą kabałę, bo jeszcze dobrze nie zaczął kariery politycznej a już w niedzielę może ją skończyć. Głosujmy na WATYCHĘ, to jedyny sposób na wyjście Nowego Targu z zaścianka!! Posłuchajmy GABRIELA!!
NT G23:00, 26 listopada 2014
Czas na zmiany, dlatego ludzie idźcie na wybory i nie pozwólcie moherowemu elektoratowi wybrać za Was.
Martyna22:46, 26 listopada 2014
Dobrze, że stoi Pan, zgodnie z własnymi przekonaniami, za dobrem miasta Nowego Targu i otwarcie przekazuje swoje zdanie i opinię ludziom,. Coraz większa świadomość, chęć zmian budzi w mieszkańcach potrzebę lepszego jutra. Absolwenci chcą wracać do ukochanego miasta, jak narazie perspektyw nie ma, ale jest szansa na nowe, świeźe jutro. Popieram.
xxx22:05, 26 listopada 2014
Ludzie, ja to bym radziła dobrze przyjrzeć siś panu Watycha. Więcej nic nie powiem.
Przyjacielu mojej kozy22:00, 26 listopada 2014
Tylko pozazdrościć Watysze takiego przyjaciela, który robi wszystko tylko sie nie narobić. Gabryś juz ma zapewnioną posadkę...cieplutką i taką żeby sie za bardzo nie przemeczył. No to sie nie dziwię, że jest psia psielem Watychy. Więcej takich przyjaciół a Nowy Targ na pewno sie nie rozwinie.
Berecik niemoherowy21:55, 26 listopada 2014
Ludzie jesteście śmieszni hahaha Kampania taka że aż strach otworzyć lodówkę żeby jeden z kandydatów nie wyleciał. Opanujcie się proszę. Wiersze ktoś pisze pochwalne na rzecz kandydatów, jakieś historie wyssane z palca.Żenada i tyle.
Optymista21:47, 26 listopada 2014
Ciekawe kto zajmie się drogami w Nowym Targu?! Należy połączyć przejazdy drogowe z zakopianką. Kilka dróg jednokierunkowych przemianować, bo jazda po mieście, to nakręcanie kilometrów!!! I, co najważniejsze, sprawić, aby w mieście zapanowało zadowolenie!!!
z koziej pupki trąbka21:44, 26 listopada 2014
Zaproponowanie stanowiska z-cy Liszce przez Fryzlewicza to ogromny błąd Fryzlewicza , gdy to ogłosił wszem i wobec w czasie debaty. Tego się nigdy nie robi. Teraz cała rodzina Kolasów , a jest ogromna , oraz zwolennicy Janka z Lasa na pewno zagłosują na Grzegorza Watychę . To jest pewne . Skoro Marek Obłudny robi takie błędy POlityczne to znaczy ,że z niego POlityk jak z koziej pupki trąbka. Głosujemy na Watychę
Beczka po oleju21:34, 26 listopada 2014
Morawa do powiatu miał lekko ponad 80 głosów. Nie pomógł wykorzystany w kampanii rotmistrz Pilecki. Samolej wyleciał z PIS i nie został ponownie przyjęty mimo, że się bardzo starał. Od 8 lat głosuje tak jak PO z którym jest w koalicji. I tyle w temacie. Zerojedynkowy polega bo popierał PO. Wilk w owczej skórze.
kondor21:23, 26 listopada 2014
Panie Samoleju trza było jednak chadzać do szkół zamiast łapać krążki. Wtedy łatwiej by było pewne sprawy zrozumieć. Tak się składa, że Senator Hodorowicz jest również od lat szefem PWS więc to on takie rozmowy musiał prowadzić. Jest także autorytetem bez związku z polityką i partią, którą reprezentuje w parlamencie. Wiem, że to zbyt trudne /.../, ale proszę nie opowiadać bzdur. PiS jako partia również poparła Fryźlewicza. Widać tak można i trzeba. Dziwię się, że ta oczywista oczywistość nagle pana dziwi bo przez cztery lata sam korzystał z plakietki PiS układając się z ludźmi Jachymiaka gdy trwało koło kanapowe nr 1. To zaś przez prawie osiem lat tkwiło w popisowej koalicji powiatu. Dlatego proszę nie robić się jeszcze bardziej śmiesznym niż pan jest. Już za chwilę, tu i teraz będziesz pan nawet żałosny. Pytanie za ile?

Naruszenie regulaminu. Moderator.
pepek wyskoczil21:21, 26 listopada 2014
do Iwona z Kolejowej
Iwonko, w języku polityki dokończyć inwestycje oznacza - sprywatyzować ostatnie tłuste kąski (Zakład Zieleni, MZWiK, Zakład Ciepłowniczy).
Bramkarz stulecia21:18, 26 listopada 2014
Hej! Heja, heja!
Gabryjel mistrzem hokeja!
(i nie tylko)
nowotarzanka od wiekoe21:17, 26 listopada 2014
Przyszywana nowotarzanka- na debacie wyszlo kto zgadza sie na galerie i kto chwali sie ze sciagnal inwestorów do nt. Nie jest to Watycha.
Libertyn21:06, 26 listopada 2014
Jakoś nikt, nawet, przez chwilę, nie wspomniał o mieszkańcach bloków. Przede wszystkim, o mieszkańcach Osiedla, gdzie nie ma ani jednej topoli, Topolowego, którzy wegetują z wiadomych względów. Chcę przypomnieć, że na tym osiedlu zamieszkują ludzie w ośmiu blokach, którzy również mają ambicje !!!
poltykacz21:03, 26 listopada 2014
do Konte, bezwarunkowo? hahaahhhhhhhhhhhhhahhhhhahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaahhahhahhahhahahahahhahahaahahaha, zdechnę ze śmiechu bo cena jest raczej niziutka, jakieś 1200 zł diety wiceprzewodniczącego Rady. Założymy się, że to jest cena kontraktu? Jachymiak cztery lata temu również kupił głosy Samoleja za stanowisko
i jakoś tego nie zauważyłeś. Teraz Jachymiak outsider i topielec dalej rozgrywa watahą, która będzie kleić się do Gowinów próbując rozwalić PiS za poparcie dla Fryźlewicza.
Best jest21:00, 26 listopada 2014
Gabriel Samolej
Masz w głowie olej
Samoleju Gabrielu
Przyjacielu
Pokochało Cię wielu
jaki piekny będzie świat bez Fryźlewicza21:00, 26 listopada 2014
Ja jestem spokojny o wygrana Watychy. Już sie cieszę i chyba bedę czekał i robił zdjęcia jak się wyprowadzają Fryźlewicz, który nigdy nie powinien był zostać burmistrzem, bo nie ma do tego żadnych predyspozycji, bufon Zajączkowski, Jaś Kolasa [ kto on w ogóle jest?] i klasa próżniacza bez twarzy Ozorowski i Pawlik. Nie miałbym nic na przeciwko, gdyby do nich dołączył Mr. Jagła. O tyle lżej będzie w urzędzie. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że w II turze Fryźlewicz ze swoją koterią polegną. Mógłby jeszcze teraz zrezygnować, ale "bohater" walczy do końca i dostanie taką wcirę, że tylko wieczorem bedzie miał odwagę wyjść z domu. Ciężko na to zapracował.
Krzysiek z Kowańca20:59, 26 listopada 2014
@Konte:
dlaczego ludzie od Watychy zawsze uważają że inni komentujący są od Fyźlewicza?
Boli Was że normalni ludzie są zadowoleni?
jacek20:55, 26 listopada 2014
ale zwała!!!
platon20:36, 26 listopada 2014
Jak po komentarzach poznac kto jest klakierem Duetu FryzlewiczLiszka? To wszyscy ci ludzie ktorzy wypisuja, ze Watycha sie sprzedal, ze ten czy tamten bedzie mial nowa posadke. Dlaczego? Ludzie ci nie umieja inaczej myslec niz kategoriami: ile kto zarobi? Kto komu tylek lize- ludzie ci mierza innych swoja miara. żenada
Gustowy20:28, 26 listopada 2014
Gabryś, co za gust. Granat z brązem??? Oj, nie!!!
Konte20:21, 26 listopada 2014
Ludzie od Fryźlewicza nie mogą zrozumieć, że można normalnie i bezwarunkowo przekazać poparcie. No jak się patrzy na wzorce z waszej strony to nie dziwię się, że takie piszecie bzdury, aby ten fakt zdyskredytować.
Rosen20:10, 26 listopada 2014
Nowy Targ od 18 lat stoi nad wlasnym grobem. Przez 18 lat zrobiono kilka placow zabaw, podniesiono podatki od nieruchomosci, wyremontowano kilka drog. I to rzekomo wplywa na rozwoj miasta? Wszystko dzieki obecnemu Burmistrzowi i jego poplecznikom. Jedno jest pewne jesli burmistrzem zostanie pan Fryzlewicz nic sie nie zmieni. Jesli zdecydujemy sie na zmiany BYC moze pojdziemy ku lepszemu - bo gorzej byc juz nie moze. Pan Samolej to rozumie. Miejmy nadzieje, ze jest wiecej takich mieszkancow, ktorzy mysla perspektywicznie.
Iwona z Kolejowej19:57, 26 listopada 2014
Watycha jest naturalny i szczery. Nie opowiada po domach ze tylko on dokończy inwestycje. To jest prawdziwy kandydat na nowego burmistrza.
Bolek z Niwy19:40, 26 listopada 2014
Przecież p. Watycha przez te cztery lata swojej kadencji radnego nie zabierał żadnego ważnego głosu- ale teraz to jest aktywny - musi być kotara / Jachymiak itp./.
Stasek z Waksmundzkiej19:31, 26 listopada 2014
Już Samolej postara się z Morawą aby wolnościowcy uzbierali głosy na Watychę.
nowotarżanin19:14, 26 listopada 2014
...no to wychodzi na to, że nie ma na kogo głosować...Watycha i ci jego radni z "naszego miasta"- to niby kto tam nie ma nic wspólnego z PO...jak POmyślę o prężnych radnych typu Zapiórkowski z tego ugruPOwania...to rozwój miasta widzę w czarnych kolorach!...gdyby się jeszcze okazało, że jak królik z kapelusza jako vice burmistrz wyskoczy POtem nastepny bankrut POlityczny Jachymiak, czy inny cwaniak i gdy wezmę pod uwagę dług wdzięczności Watychy dla tych co go wypromowali (pewnie paru gości z kasą)...to chociaż nie miałem już zamiaru tak głosować muszę pomyśleć o konkurencie czyli MF...przynajmniej układ jasny i może ten Liszka przy nim coś zdziała...a żeby coś zdziałać musi być vice burmistrzem a nie portierem...jedno jest pewne cudów nie będzie czy tak, czy siak !
przyszywana nowotarżanka19:01, 26 listopada 2014
Do wszystkich którzy uważają, że Pan Watycha jest: "gwarantem zmian",; "lepszego jutra"; "twórcą nowych miejsc pracy dla młodych ludzi". Otóż chciałam poinformować, że P. Watycha jasno i wyraźnie wyraża swoje stanowisko np. na temat budowy nowej galerii. Czy młodzi ludzie o tym wiedzą??? W/wym. Pan chce pozbawić młodzież galerii z prawdziwego zdarzenia w której będą mogli znaleźć zatrudnienie (bez znajomości) a za zarobione pieniądze zrobia zakupy (tutaj na miejscu- nie zaś w KRK)w markowych sklepach a w międzyczasie wyskoczą na seans do PRAWDZIWEGO kina! Otóż to - tego wszystkiego chce nas pozbawić Watycha! polecam WSZYSTKIM obejrzenie debaty !
Sebastian18:27, 26 listopada 2014
Pan Liszka może prosić o wsparcie Fryzlewicza, Samolej zdaniem niektórych nie ma prawa. Ludzie! Dajcie sobie siana, zootechnik was przebada. Liszka nigdy nie był prawdziwym kandydatem. A PIS z udziałem Liszki, Paluch i zawieszonym zrezygnowanym Lasykiem to dopiero parodia. Na spotkaniu z Watychą podobno był bezpartyjny Lasyk. Paluchowa szuka ostatniego powodzenia, ostatniego możliwego sukcesu. Jeśli Fryzlewicz przegra Paluchowa zostanie odsunięta od powiatu, A uczciwi PISowcy zmarginalizowani przez bandę oszołomów z jej otoczenia wrócą do głosu. Panie Gabrielu wskrzesza Pan nadzieję na uczciwy PIS.
Leming doskonały18:22, 26 listopada 2014
Szacun Panie Samolej za pańską BEZINTERESOWNĄ decyzje - poparcia Pana Watychy - Nikt nie zarzuci Panu, ani Panu Watysze, że za tą decyzją kryje się posada za ok 10.000 - złotych miesięcznie. Widzę, że należy Pan do ludzi HONOROWYCH i PRAWYCH, dla których HONOR to coś więcej niż pieniądze.

"mieszkaniec miasta UE bez kibla w centrum miasta - od 1958 i ciekawski"
mery en18:22, 26 listopada 2014
Gabryś co ty za brednie wypisujesz. Wszyscy wiedzą jaka znana nowotarska rodzina stoi za Watycha !!!ile trzeba pieniądz żeby taka kampanie prowadzić mając piątkę dzieci. Widzę ze dzis ty się sprzedajesz. Jesteś śmieszny i tyle.
Felix18:22, 26 listopada 2014
Byłem na spotkaniu Euroregionie z przedsiębiorcami pana Watychy i Norbert Rapacki oficjalnie udzielił poparcia i swój głos oddał panu Watysze, o czym media sprawozdawcze z tego spotkania jakoś dziwnie nie wspomniały. Spytajcie innych przedsiębiorców czy też pana Gabora od pani Bakałarz bo był i słyszał oraz kilkadziesiąt innych osób.Piszę bo co niektórzy nie są w temacie. Było to w poniedziałek.

Spotkanie było w czwartek. Relacja z niego wraz z opisem wystąpienia p. Rapackiego jest na podhale24.
M.
realista18:18, 26 listopada 2014
Brawo Panie Samolej, tak trzymać. Należy odsunąć rządzący układ kolesiowski od władzy. Wybory do Rady Miasta już pokazały gdzie jest miejsce starego ukladu
~p18:08, 26 listopada 2014
Brawo Panie Gabrielu! Wszyscy popierajmy WATYCHĘ!
portier18:08, 26 listopada 2014
Panie Gabrielu,dziekuję dobrze że są jeszcze ludzie bezinteresowni.
ciekawski18:07, 26 listopada 2014
A czy pani Bakalarz też poprze Watychę ? bo nie wierzę że potrzebuje sie sprzedać za stołek , bo stołków juz w sumie nie ma. Liszka kupił jeden. A drugi zajety.
wernyhora18:04, 26 listopada 2014
Brawo Samolej, oczywiście nawet bez twojego poparcia głosujemy na Watychę. Powody są oczywiste wszyscy wiedzą że najwyzszy czas podziękować panu Markowi. Było nas dużo jest coraz wiecej. Rozpedzona machina czasu przeniesie naszego KImir Sena Marka F. do miejskich archiwów gdzie bedzie mozna poczytac o jego "wielkich" dokonaniach. Wiatr historii wieje i wieje coraz mocniej. Zwycięstwo i wolność coraz bliżej.
Władek I17:34, 26 listopada 2014
Gabryś!- bardzo dobrze zrobiłeś popierając Watychę w II turze wyborów.Przy twojej pomocy łatwiej będzie wydalić z urzędu miasta
ten stary niereformowalny beton nowotarski. Chodzą słuchy,że niektórzy
pomagierzy " Maziorza" ( Gieniu z Harklowej i JanKo z Lasa) już sprzątają swoje biurka ." Fryzlewicz " też się pomału zbiera... To dobry znak- idzie nowe!
Nowotarżanie już od co najmniej 12 lat chcą zmian na fotelu burmistrza . Drodzy wyborcy!- w najbliższą niedzielę idziemy do urn i głosujemy
na GRZEŚKA WA....TY.....CHĘ !
Adam17:33, 26 listopada 2014
A kogo to obchodzi na kogo Samolej zagłosuje..? /.../

Naruszenie regulaminu. Moderator.
wowowowo17:16, 26 listopada 2014
Głosujcie ludzie na Watyche;p Fryzlewicz to chyba jakas smieszna nowotarska rutyna. Sprzedal polowe budynkow miasta i potem sie ajra ze cos zrobil :D a tak naprawde zrobil m in park zzamykany na noc bez wstepu dla zwierzat, kamienna pustynie oraz inne glupoty ;) nie polecam pana F
odemnie 917:15, 26 listopada 2014
Wystarczy kilka głosów popierających Grzegorza Watychę, by zaczęły się brutalne ataki urzędującego wataszki i jego popleczników
olimpijczyk17:14, 26 listopada 2014
Bramkarz w hokeju to bardzo niebezpieczna pozycja. Można czasem dostać krążkiem w głowę.
Pisowiec17:14, 26 listopada 2014
Brawo Panie Samolej ! Jedyna słuszna decyzja !
haha17:09, 26 listopada 2014
Kwidzyński Tomasz idź już biurko sprzątnąć :P
wtf17:07, 26 listopada 2014
do -za co się zprzedałeś Gabryś - naucz się czytać ze zrozumieniem lemingu -BEZWARUNKOWO - wujek google się kłania. To nie klika Marka F. gdzie wszystko za stanowiska łosiu...
madzia17:03, 26 listopada 2014
Nie ważne, kto z jakiej partii. Ważne, by zawsze być sobą. Liszka się sprzedał, zdradził swych wyborców- pokazał, kim naprawdę jest.
ot, co- zużyta chorągiewka pod warstwą wazeliny.
mbip16:53, 26 listopada 2014
do lokid. przewodniczącym Po w Nowym Targu nie jest Zajączkowski
maciej d. z. Podhale.16:43, 26 listopada 2014
Wynik poparcia innych KWW:

Za Watychą: Rapacki, Bakalarz, Samolej.

Za Fryźlewiczem: Liszka.

To się równa: 3 : 1.

Sami wyborcy widzicie kto wygrał.

Do piszących źle o Gabrysiu Samoleju. Bardzo jest nie dobrze kiedy używacie sobie na uczciwym sportowcu, tym bardziej, że on stanął przy tym co wygrał w 20 Okręgach wyborczych.
Pan M. Fryźlewicz wygrał w tylko jednym i do tego nie dostał się do Rady Miasta - przegrywając z Radnym Jacentym Rajskim.
Jest pewne, że mądrość G. Samoleja wystarczająco wskazała mu po której stronie stanąć.
Gratuluje panu Samolejowi i gratuluje wygranemu w 2-ej Turze, tzn. p. Burmistrzowi G. Watysze.
Pozdrawiam
maciej d. z. Podhale.
Dariusz K.16:42, 26 listopada 2014
To co robi Liszka i Fryźlewicz to kpina z wyborców. Zachowanie Samoleja jest godne uwagi i tak jak on i Rapacki powinno przekazywać się poparcie. Brawo!
nie nowotarżanin16:40, 26 listopada 2014
w końcu wreszcie jakaś sprawiedliwa dusza w PIS.
Nie tylko Hodorowicz negocjował ale Lasyk też. Ludzie jak to możliwe że Fryźlewicz stoi okrakiem pomiędzy dwoma skrajnościami PO i PIS. To wg mnie nie dobrze o nim świadczy.
Nie liczy się fachowość lecz koryto

A jak prasa to toleruje... to przecież należy piętnować

pozdrawiam i życzę rozsądku w wyborze
posłucham głosu wybitnego sportowca i olimpijczyka16:40, 26 listopada 2014
Nie zawiodłem się jak dotychczas na Gabrielu Samoleju.Głosowałem na niego i widzę ,że postawiłem na właściwego człowieka , gdyż nawet teraz gdy go nie wybrano potrafi się właściwie zachować. Burmistrza obecnego pogrążą następujące sprawy :
1.Kupowanie radnych za stanowiska
2.kupowanie głosów Liszki za stanowisko z-cy /obiecano to Liszce?
3.ogromne zadłużenie miasta w ostatniej kadencji na 60 mln zł
4.zatrudnianie kolesiów i pociotków na synekury samorzadowe
5.yolerowanie przez kilka lat wybryków swojego kumpla Krzysia Bacy gdy ten pełnił stanowiska naczelnika promocji i potem szefa lodowiska
6.zamykanie sie przed mieszkańcami i nonszalancja wobec nich
7.zatrudnianie doradców z ,fotografów i strategów z kregów rodziny na wysokopłatne stanowiska /wielu uważa ,że zbedne/
To podstawowe "grzechy" Marka Stanisława burmistrza .Dlatego należy postawic na nowe w treści i w formie , dlatego posłucham głosu wybitnego olimpijczyka i sportowca .
Adolfff16:38, 26 listopada 2014
Panie Samolej co Pan możne wiedzieć o "rodzinie i dzieciach". Czy uważna się Pan za porządnego katolika??? Jeśli ten cały Pan Grzegorz Watycha jest takim samym katolikiem jak Pan to ja podziękuje za takiego Burmistrza:)
...16:35, 26 listopada 2014
Dostrzegacie lemingi Marka F. różnicę między bezwarunkowym poparciem , a poparciem za stołek? Szacunek Panie Gabrielu.
Jadzia16:31, 26 listopada 2014
Bardzo dobre oswiadczenie nie to co Liszki na którego glosowalam ale zawiodl mnie w 100%. Popieram Watyche.
Kwidzyński Tomasz16:25, 26 listopada 2014
Samolej mistrz hokeja, który jedyne w czym jest dobry to korzystaniu na swoich dawnych osiągnięciach nie powinien nikogo pouczać.
Ale jego kolega WATYCHA też kariere robi po znajomości TO widać jest im po drodze.ze
Watycha mami ludzi pracą, ale to zwykłe KŁAMSTWO i OCZUSTWO!
za co się zprzedałeś Gabryś16:20, 26 listopada 2014
za co się sprzedałeś Gabryś - czyżby wice przewodniczący Rady Miasta
o.r.n.16:16, 26 listopada 2014
Nie przekonał mnie Pan Samolej i dobrze że wyrzucili go na zbity łeb z PIS, bo mieć takiego człowieka to wstyd (ciekawe co Pan zrobi jak się scena polityczna odwróci ) Niestety jest Pan przykładem człowieka bez Honoru i jakiego kolwiek wstydu i nie masz Pan prawa narzucać wyborcom Pańskim na kogo mają glosować. Teraz wiem że oddany głos na Pana był strzałem w głowę myślałem bo nie zależy Panu na Polsce Patriotyzmie tylko na czerpaniu korzyści z profitów władzy . Powód Panu dam jedn.
Watycha podczas debaty na zadane mu pytanie dotyczące wyborów nie miał nic do zarzucenia oprócz niewielkich uchybień .Wiadomo jakie jest stanowisko PIS dotyczące wyborów ,gdzie sądy są zasypywane protestami wyborczymi.
Myślałem Panie Samolej że wokół Pana otoczyli się prawdziwi Pisowcy mający dość polityki Pani Poseł Paluch . I co chce Pan powiedzieć teraz tym Pisowcom żeby głosowali na Watychę komu Pan chce zrobić złość ! czy ma Pan do tego prawo im narzucać na kogo mają głosować. Czy już dla Pana nie liczy się Polska tylko władza . Zal mi jest Pana i nie pouczaj mnie Pan w co wierzyć mam bo przyjaciół i wrogów będę sobie wybierał sam .
Na koniec muszę dodać że Liszka słusznie krytykował Pana przynależność do PIS z tym jednym się z nim zgadzam .
volvers15:58, 26 listopada 2014
Watycha gwarancja rozwoju a nie stagnacji
miescon15:52, 26 listopada 2014
@ wyborca,
Akurat bliskie związki Kościoła z MF to nic nadzwyczajnego. Stawianie monitoringu za miejską kasę a parafia biedna nie jest, branie pod uwagę głosu głównie kleru, wizyty w Radiu Maryja i wychwalanie np. jednej sieci supermarketów z Nowego Targu gdy tak naprawdę tego właściciela (bardzo uczciwego człowieka) Fryźlewicz nienawidzi. To jego podejście, media vs rzeczywistość
bo to ostabnio marka - ost kadencja15:49, 26 listopada 2014
.... POpyskuja i tak wybiora Marka
ciekawy15:46, 26 listopada 2014
Panie Samolej - kto panu pisał to oświadczenie??????
lokid15:44, 26 listopada 2014
Przewodniczacy PO to Zajączkowski a Smarduch dawno nie ma w PO
Grześ15:38, 26 listopada 2014
Oj Samolej , Samolej...Jak zwykle na złego konia postawiłeś. Do tego pewnie Watychowcy oświadczenie koledze napisali!!! Szkoda słów !!! Równowaga władzy to Liszka i Fryźlewicz a opozycja to rada miasta. To najlepszy układ jaki moze być dla Nowego Targu...!!!
mieszkaniec15:33, 26 listopada 2014
Do Wika
Drogi Panie,Gabriel Samolej nie dał się nigdy nikomu "kupić" za stołek nawet Panu burmistrzowi Markowi F. w przeciwieństwie do kolegów z drużyny hokejowej,którzy za "stołki" dali się niestety kupić.
Proszę więc nie siać propagandy wyssanej z palca!
czas na nowe15:31, 26 listopada 2014
Walczyć z układem!
podziemna.tv15:21, 26 listopada 2014
Wybory i tak sa nie wazne i nie wazne co gada kopacz i komorowski
Też głosuję na Watyche.15:21, 26 listopada 2014
Dlaczego Fryźlewicz nie wszedł do rady miasta?

Trudne pytanie? Otóż nie!

Dlatego że jego wyborcy z pobliskich ulic powiedzieli dość i wybrali nowego radnego a teraz na pewno będą głosować na
NOWEGO BURMISTRZA czyli na WATYCHE.
Władek15:16, 26 listopada 2014
Brawo , Brawo Panie Samolej ,

TYLKO Grzegorz WATYCHA może pobudzić Nowy Targ do zmian,
stworzyć miejsca pracy dla mieszkańców, których los i zawodowe życie wykształconych , inteligentnych obecnie zmusza do emigracji w poszukiwaniu zatrudnienia np. w Krakowa i Wiednia
z emigracją do i innych krajów UE.
/ w Nowym Targu odbywają się wyłącznie chrzciny i pogrzeby/

Pan Grzegorz Watycha będzie brał udział w DEBACIE organizowanej w sali Euro Region Tatry w nadchodzący czwartek 27.11.2014r godzina .17,00
wyborca15:15, 26 listopada 2014
Szanowny Panie,
kto dał Panu prawo oceny kto jest porządnym katolikiem a kto nie? Mieszanie religii do wyborów jest posunięciem co najmniej nie ładnym. Bardzo nie profesjonalna opinia i brudny PR zwolennika Pana Watychy.
Lides15:11, 26 listopada 2014
Norbert Rapacki bezwarunkowo także Grzegorza Watychę poparł na spotkaniu w Euroregionie Tatry.
Leming doskonały15:07, 26 listopada 2014
Po raz kolejny

Młodzi nowotarżanie studiujący poza Nowym Targiem, pamiętajcie, by przyjechać na weekend do rodziny i oddać głos na Grzegorza Watychę, bo tylko On jest gwarantem zmian - Waszego lepszego jutra.

"mieszkaniec miasta UE bez kibla w centrum miasta - od 1958 i ciekawski"
wyborca nieurzednik15:03, 26 listopada 2014
Panie Gabryś, miałem nadzieje, że będzie pan nowym burmistrzem, może za 4 lata, nawet jakby nie dał pan poparcia panu Watycha, to i tak na niego bym głosowal, a za 4 lata się zobaczy, powodzenia w byciu radnym,i proszę się nie zmieniać, najważniejsza jest prawda i proszę patrzeć im na ręce, wyborcy to docenia dziękuję i pozdrawiam
szuser15:01, 26 listopada 2014
Grzegorz Watycha jest najlepszym kandydatem na burmistrza i nie ma lepszego . Głosuję na niego.
*15:00, 26 listopada 2014
Jest Pan Wielki. Dzioeki takim ludziom jak Pan budzi się obywatelskie społeczeństwo
Panie Samolej tak trzymać14:59, 26 listopada 2014
Samolej konkretnie i do rzeczy. A najwięcej do powiedzenia w jego temacie maję ludzie którzy osobiście go nie znają. Jako jeden z niewielu mówi zgodnie ze swoimi przekonaniami a nie poprawnością. Jako jeden z niewielu radnych jest zawsze otwarty na ich głos i w przeciwieństwie do MF nikogo z pokoju nie wyrzuca!
anon14:58, 26 listopada 2014
A komu udzieli poparcia Norbert Rapacki?
odemnie 914:58, 26 listopada 2014
do "f" - FUJ...
Marcel14:57, 26 listopada 2014
Gabryś, wypiąłeś się na PiS a teraz śmiesz się nim podpierać? Fryźlewicz rozmawia ze wszystkimi, jak przystało na prawdziwego samorządowca, który chce coś dla miasta zrobić. Rozmawia i z przedstawicielami PiS-u i z PO. Jest ponad podziałami i to się ceni u niego. Nie jest powiązany z PO ani z PiSem . Popiera go i PO i PiS, bo jest człowiekiem kompromisu.
Miłosz14:56, 26 listopada 2014
f- nie rozumiesz słowa bezwarunkowo. Samolej nie robi tak jak Liszka. Poparcie za funkcję wiceburmistrza.
Witek14:54, 26 listopada 2014
Już się Samolej dawno dogadał z Watycha. Już go nawet licza jako kolejnego radnego.
A z PO to Watycha od dawna jest związany. Każdy wie i Watycha się z tym nie kryje, że przewodniczący koła PO Jan Smarduch, to jego kolega.
Nie wiem co Samolejowi obiecali, ale "kupili" go już przed wyborami.
sol14:53, 26 listopada 2014
Panie Gabrielu, jest Pan wielki
odemnie 914:49, 26 listopada 2014
Brawo, po prostu BRAWO I GRATULACJE.
Nie dajmy się oszołomić tym po-pis-owym wataszkom.
f14:49, 26 listopada 2014
ojojoj Samolej za duz otych gloskow nie mailes a juz chcesz za poparcie stoleczek? smieszny Jestes
Irena14:39, 26 listopada 2014
Tak jak mówi Pan Samolej każdy kto głosował na innego niż Fryźlewicz ma morlany obowiązek poprzeć zmianę, czyli zagłosować na Watychę.
rodzina z Boru.14:36, 26 listopada 2014
Panie Gabrielu my oczywiście z Panem!
radykalny Benek14:35, 26 listopada 2014
Super! Gdyby te 500 głosów w niedzielę poszło na Watychę, byłoby już po temacie.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas