- Twórca tej reklamy myślał, że dokonuje dwuznaczności. Tymczasem ta reklama jest jednoznaczna i prymitywna. Nie ma w niej finezji ani polotu - uważa Mateusz Zmyślony z agencji reklamowej Eskadra, poproszony o komentarz przez "Gazetę Wyborczą" .
A językoznawca prof. Walery Pisarek dodaje: - W ustawie jest zapis o przeciwdziałaniu wulgaryzacji języka, zwłaszcza w debacie publicznej. A ten billboard jest wystawiony w miejscu publicznym. Nie wyobrażam sobie powiedzieć tak do kogoś osobiście, a co dopiero publicznie.
Jego zdaniem sprawą powinien zainteresować się Urząd Miasta w Nowym Targu. Można też, dodaje, zgłosić ją do konkursu na najgorszą reklamę.
Źródło: Gazeta Wyborcza, oprac. r/
Skontaktuj się z nami
- +48 796 024 024
+48 18 52 11 355 - redakcja@podhale24.pl
- m.me/portalpodhale24
Adres korespondencyjny
Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Informacje
Obserwuj nas