Starostwo przeobraża się dla petenta - podhale24.pl
Wtorek, 19 marca
Imieniny: Józefa, Bogdana, Laili
Zakopane
Clouds
-0°
Wiatr: 9.612 km/h Wilgotność: 53 %
Clouds
Wiatr: 9.648 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
Wiatr: 8.964 km/h Wilgotność: 54 %
Clouds
Wiatr: 8.712 km/h Wilgotność: 56 %
Clouds
Wiatr: 11.736 km/h Wilgotność: 60 %
Clouds
Wiatr: 8.928 km/h Wilgotność: 54 %
Jakość powietrza
40 %
Nowy Targ
44 %
Zakopane
22 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 20 | 40 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 22 | 44 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 11 | 22 %
30.07.2016, 21:17 | czytano: 2366

Starostwo przeobraża się dla petenta

Ok. 100 tysięcy złotych będą kosztowały roboty związane z przenosinami niektórych wydziałów w Starostwie Powiatowym w Zakopanem i stworzeniem nowego stanowiska obsługi klienta na parterze.

Dzięki zmianom urząd ma sprawniej funkcjonować i przede wszystkim być bardziej przyjazny mieszkańcom. Zlikwidowane mają też zostać niedogodności dla osób niepełnosprawnych.

- Dokonujemy pewnych przemieszczeń - a więc wydziały, które obsługują bezpośrednio petentów, tak jak wydział m.in. architektury powinien być z przodu, żeby nie szukać go po tych przepastnych korytarzach starostwa – mówi Jerzy Zacharko. - Petent, który przyjdzie do starostwa będzie już obsługiwany przy wejściu w korytarzu. Będzie tam również miejsce dla tych wszystkich, którzy przychodzą do wydziału architektury z projektami, aby przejrzeć je sobie z urzędnikiem w wygodnych warunkach - dodaje wicestarosta tatrzański.

Przy okazji przenosin poszczególnych wydziałów malowane są pomieszczenia biurowe. W kwocie 100 tys. złotych, które zostały przeznaczone w budżecie powiatu na te prace, zaplanowano też przenosiny Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie do budynku dawnego gimnazjum specjalnego.

- Teraz ta pomoc, która udzielana jest mieszkańcom znajdującym się w bardzo trudnych warunkach życiowych udzielana jest już w godziwy sposób. Każda osoba, która potrzebuje pomocy, może w sposób intymny porozmawiać z urzędnikiem o swoich problemach. Wcześniej pory petent mówił o tym w obecności kilku urzędników. To nie te standardy, musimy to poprawić – wyjaśnia wicestarosta.

Tekst i fot. Józef Słowik
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
tadek16:57, 1 sierpnia 2016
Tak jak w ZUSIE. Masz numerek i czekasz a paniusia z pokoiku wyszła i nie ma baby 20 minut. Pojawia si w końcu ,ale nie sama bo znajomych spotkała i wchodzą kupą bez kolejki . Czekasz wtedy pół godziny klnąc pod nosem.PSU NA BUDE wasze numerki. To jest paranoja a nie usprawnienie.
Coś jest nie tak...00:10, 31 lipca 2016
Ci z BOKu kase doją od firm za "numerki"....to jest chore i zaprzecza sloganowu "Urząd dla obywateli"!
Turoń00:03, 31 lipca 2016
Cuda,cuda się zdarzają. Szkoda że to tylko kolęda.
papa smerf23:45, 30 lipca 2016
cały ten powiat tatrzanski to jedno wielkie nieporozumienie
alexander1121:28, 30 lipca 2016
Byleby nie było kolesiostwa jak w Nowym Targu że firmy zabierają większość terminów na zasadzie telefonu prywatnego do do obsługi BOK. Zwykły obywatel musi wstać rano i wyczekać się w kolejce !!!
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas