Proponowana debada kandydatów na wójta w Jabłonce nie dojdzie do skutku - podhale24.pl
Poniedziałek, 29 kwietnia
Imieniny: Piotra, Rity, Angeliny
Rabka Zdrój
Clouds
14°
Wiatr: 5.544 km/h Wilgotność: 85 %
Clouds
15°
Wiatr: 5.58 km/h Wilgotność: 69 %
Clouds
14°
Wiatr: 5.256 km/h Wilgotność: 85 %
Clouds
15°
Wiatr: 6.48 km/h Wilgotność: 84 %
Clouds
14°
Wiatr: 8.748 km/h Wilgotność: 85 %
Clouds
12°
Wiatr: 9.144 km/h Wilgotność: 85 %
Jakość powietrza
58 %
Nowy Targ
50 %
Zakopane
42 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 29 | 58 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 25 | 50 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 21 | 42 %
11.04.2024, 10:59 | czytano: 7981

Proponowana debada kandydatów na wójta w Jabłonce nie dojdzie do skutku

JABŁONKA. "KWW Ziemia Orawska nie zamierza brać udziału w spotkaniu organizowanym przez osoby, którym trudno jest udowodnić bezstronność" - napisał w oświadczeniu lider ugrupowania Stanisław Kasprzak. "Poprzez założenia i domysły sądzę, że zbudować można jedynie świat bez zaufania, oparty na niedorzecznych pomówieniach" - komentuje Krzysztof Chmura.

Piotr Holla i Stanisław Kasprzak. Materiały wyborcze
Piotr Holla i Stanisław Kasprzak. Materiały wyborcze
Odnosi się w ten sposób do sformułowanego pod jego adresem zarzutu, że jako organizator debaty nie będzie obiektywny.

Przypomnijmy - w niedzielnych wyborach, w pierwszej turze startu do fotela wójta Jabłonki zwyciężyli Stanisław Kasprzak z blisko 30% poparcia i Piotr Holla, który zdobył ok. 21 % głosów. Trzecie miejsce zajął Krzysztof Chmura, którego wynik był o 7 głosów mniejszy, niż u Piotra Holli.

Chmura zaproponował obu zwycięzcom debatę. Kasprzak odmówił udziału w spotkaniu. Oto jego odpowiedź:


Upublicznił ją Krzysztof Chmura, przy okazji opisując chronologię zdarzeń:
"Obiektywna debata upadła! Może ktoś lepszą zorganizuje?
Prawdy nie odkryjesz, liczą się tylko fakty:
1. Piątek 5 kwietnia, przed wyborami ostatnie szlify kampanii. Ostatnie pytanie: co zrobić, jeżeli przejdzie się do drugiej tury? Spontan - szybka wycieczka do OCK z wnioskiem o rezerwację sali - przyda się do debaty lub konwencji.
2. Niedziela 7 kwietnia, godzina 3:03, nieoficjalny wynik: nasz komitet kandydat KWW Lepsza Orawa otrzymuje 1689 głosów, brakuje 6 głosów do drugiej tury.
3. Poniedziałek 8 kwietnia, o godz 7:43 pierwszy telefon od sympatyków. Do wieczora ponad 150 połączeń i rozmów, między innymi z konkurentami. Zwycięzcy 1 tury, oprócz wspólnych gratulacji, pytają mnie kogo poprę - odpowiedź: zadeklarowałem chęć obiektywnej debaty w OCK i udzieliłem informacji, że mam salę zarezerwowaną; pomogę z organizacją, co niezwłocznie ogłoszę na FB.
4. Wtorek godz 21:45, grupa skupiona wokół naszego komitetu kończy spotkanie z wypracowaną propozycją przebiegu debaty - bardzo ważne, aby debata była bezstronna i obiektywna. Ustalono, że ja jako były kandydat mogę być postrzegany jako stronniczy, dlatego to wygrane komitety powinny wybrać moderatorów i ostateczne warunki debaty.
5. Środa 10 kwietnia, godz 00:15 wysłałem maile z wzorem debaty do komitetów.
6. Środa godz 11:07, pozytywna odpowiedź z komitetu kandydata Piotra Holli.
7. Środa godz 11:57 wizyta Panów z Komitetu kandydata Stanisława Kasprzaka z jego oświadczeniem wskazującym, przynajmniej tak to odczuwam, na moje złe intencje oraz z jego odmową uczestnictwa w debacie na żywo.
8. Jestem przekonany, że mój postulat dotyczący poprawy KOMUNIKACJI ma idealne odzwierciedlenie w obecnej sytuacji.
Poprzez założenia i domysły sądzę, że zbudować można jedynie świat bez zaufania, oparty na niedorzecznych pomówieniach...
Zostawię to na razie bez dalszego komentarza, bo kto ma dobre intencje zrozumie, komu ich brak, nie ma sensu tłumaczyć."

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Radek14:28, 18 kwietnia 2024
Hola już tyle zarobił na państwowej posadzie że powinien się wstydzić ubiegać o kolejny urząd . Takie jest moje zdanie .
Ojojoj18:26, 16 kwietnia 2024
Do: do dudek bez cenzury i do hahaha

No i wysło kto tu sie cego boi. Zarzucali Panu Staszkowi ze boi się debaty. A tu tyn co je tako obiektywno miol robic boi sie niewygodnyk pytan i komentarzy. A ten drugi co tak debatowac kciol tys sie boi na inne odpowiedzieć ino na te od swoik odpowiado. No rzeczywiście piyknie radzić to uni wiedzo....
Do Dudek bez cenzury14:53, 16 kwietnia 2024
Inni też pisali,tylko te zostawały bez odpowiedzi
Hahaha18:49, 15 kwietnia 2024
Pytanko-dlaczego niektóre osoby z niewygodnymi komentarzami pod postem Pana Chmury na fb zostały poblokowane i tym samym ich komentarze poznikały?I czemu Pan Holla na live nie odpowiadał na pytania wszystkich uczestników- szczególnie jednego z pierwszych,który zadał conajmniej 3 i na żadne nie dostał odpowiedzi,choć nawet się dopominał?Czyżby te osoby były niewygodne?I kto tu się boi ludzi?Jak oni chcą rządzić,jak ktoś przyjdzie do gminy i zada im niewygodne pytanie to go wyrzucą i zamkną przed nim drzwi?
Dudek bez cenzury13:44, 14 kwietnia 2024
Live u Holli gdzie radni i ich rodzina głównie pisali pytania. I oni tu coś piszą o Korei północnej
CO to za kultura07:21, 14 kwietnia 2024
Właśnie a dlaczego OCK jest zaangażowane w propagandę. To jak za PRL u kultura w służbie władzy. Tę ekipe z OCK trzeba oczyścić psują orawską kulture
Krzysiek23:33, 13 kwietnia 2024
Mówicie o Korei północnej i Rosji a później bez nawiązania wspomnieniacie o debacie, hipokryzja !
Idę na wybory21:21, 13 kwietnia 2024
Świetny live p.Piotrrze Holla. Swoją wiedzą, odwagą oraz kulturą osobistą pokonał Pan przeciwnika . Brawo!
Radek18:23, 13 kwietnia 2024
P. Staszek dobrze postąpił ma wy....e na nich i robi swoje .
Obserwator10:02, 13 kwietnia 2024
Film Żwirek i muchomorek tym razem bez kartki ... gratuluję odważnie Muchomorku dałeś radę napisali Ci nauczyłeś się
Zadbany Zetor09:17, 13 kwietnia 2024
Chmura się nadaje do smażenia kotletów w jego restauracji a nie na dziennikarza prowadzącego debaty
Zadbana sześćdziesiątka08:37, 13 kwietnia 2024
Pon Krzysztof obiecał zrobić manifestacje podczas obchodów pożegnania Antoniego ? To prawda ?
Ładna Jola08:16, 13 kwietnia 2024
Jedz do tej Ameryki chikagoski patriocie . Polsce są potrzebni Polscy Patrioci
Do Ppp08:01, 13 kwietnia 2024
Chyba Korea Północna. To wtedy wszystko się zgadza. tak wyglądały te rządy odchodzące
Istny cyrk08:01, 13 kwietnia 2024
Ten Cyrk w Jabłonce postawili na cześć odchodzącego Karolaka ???? Mają rozmach .... Cyrk jak trza
Petent07:04, 13 kwietnia 2024
Pan Kasprzak ostatnio zapewnił że jego zastępcą będzie jedna z kobiet z jego komitetu. Aż mnie ciarki przechodzą gdyby to miała być Pani z poczty. Jak działa poczta w Jabłonce to chyba wszyscy wiemy....
Bipolar23:26, 12 kwietnia 2024
Holla; ?wice wójt będzie spoza komitetu? a później mówi że nie wie czy będzie go miał. Chwyt marketingowy, jeden film o debacie która z debatom nie miała nic wspólnego drugi coś powiedział ale widać że wycelowany w kontrkandydata. Jak zwykle tak jak w gminie był radnym atakował wójta i jego radnych samemu nie wnosząc nic /.../
Ppp22:18, 12 kwietnia 2024
Ból wielki Karlak robi z Orawy komune to wygląda jak żegnanie towarzyszą z PZPR. Kasprzak jego podobno człowiek , Hola to tez nic takiego zostaje w Domu nie idę na wybory
Stary gazda21:48, 12 kwietnia 2024
Popatrzcie jakie jaja robią żegnając Karlaka istna Korea Południowa, Bóg Orawy, zrobił tyle co inni wójtowie w podobnych gminach, a tak naprawę o wiele mniej niż mógł, a ci się kłaniają się mu, a to tylko wójt jakiejś średniej gminy na południu POlski, wstyd dla ludzi z Orawy, gdzie macie honor, i Kasprzak to jego dziecko, czyli będzie sterowany, dalszy kabaret ciąg dalszy jaj
Dunajcon21:45, 12 kwietnia 2024
To że w Dunajcu nie ma zastępcy to nie znaczy że można zaoszczędzić 700 tys.Tam odpowiednio więcej zarabia sekretarz i kierownicy jednostek. Tak że písanie jakie to będą oszczędności w Jabłonce to totálna bzdura i chwyt wyborczy
5 lat temu21:45, 12 kwietnia 2024
Sztab pana holli chyba zapomniał ze wlasnie został pokonany 5 lat temu przez karlaka wiec dziwne ze teraz mieszają Kasprzaka w bycie ?sterowanym? przecież karlak wtedy go znacząco pokonał więc to nie było tak że nikt na niego nie głosował. Nie wiem co to ma na celu
Bum cyk cyk20:19, 12 kwietnia 2024
I pan Holla nie będzie miał vice wójta. Zaoszczędzi 700tys! Brawo! Dla niego! Kilka dróg więcej dla mieszkańców!! A nie pan Kasprzak który musi mieć sztab ludzi do pisania i myślenia.
Kołodziej20:12, 12 kwietnia 2024
Uważajmy dalej na Karlaków Kasprzak to sterowny gość nic się nie zmieni .
Monika od rolnika18:02, 12 kwietnia 2024
Śmierdzi mi tu ....poczytaj artykuł dokladnue on już 7.4 o 3 na ranem wiedział jakie będą wyniki bo wszyscy do niego dzwonili .
Lo17:41, 12 kwietnia 2024
niech debatuja Hola z Chmura a robic nie ma komu ,pan Kasprzak postapił racjonalnie i tego sie trzymac
Człowiek17:10, 12 kwietnia 2024
Korea, Białoruś czy Rosja brawo celna uwaga. Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada
jo się tylko pytom15:52, 12 kwietnia 2024
Pan Kasprzak u nas na zebraniu bardzo krytykował plan zagospodarowania przestrzennego a ja się pytam Panie Staszku a co Pan zrobił jako architekt i Pana radni również architekci nowo wybrani przy uchwalaniu nowego Planu czy coś w tym kierunku zostało przez Was zrobione? może trzeba było zasugerować lepsze rozwiązania a nie teraz krytykować...
Dogadać warunki debaty15:50, 12 kwietnia 2024
Po prostu miech kandydaci się spotkają uzgodnią warunki debaty. Nic prostszego, chyba że się ma cos do ukrycia i obawia się pytań. Ale taki wójt to kontynuacja Karlaka.
Korea, Białoruś czy Rosja?15:38, 12 kwietnia 2024
2. Niedziela 7 kwietnia, godzina 3:03, nieoficjalny wynik: nasz komitet kandydat KWW Lepsza Orawa otrzymuje 1689 głosów, brakuje 6 głosów do drugiej tury. - rozumiem, że przed otwarciem lokali wyborczy już było wiadomo ile KWW Lepsza Orawa otrzyma głosów?
Franus15:35, 12 kwietnia 2024
Jolu nielojalna bardzo proszę ksiezniczko spokojnie bo zaczynasz sie pocic.a to nie wskazane. Chodz ochlodze troszke twoja rozgrzaną głowę.
Człowiek15:35, 12 kwietnia 2024
Popierałam i szanowałam kiedyś Pana Holle do czasu, aż przegrał wybory na wójta z Panem Karlakiem. Potem zaczął skarżyć jak małe dziecko i umieszczać filmiki mające zaszkodzić obecnemu wójtowi. Mnie nie podoba się takie donoszenie. Dobrze wiedzieć co się dzieje, ale nie w ten sposób. Niektórym widać takie zachowanie pasuje i to samo robi teraz Pan Chmura, który nie potrafi się pogodzić z porażką. Widać był zbyt pewny siebie jak kiedyś Holla.
A debata uczciwa i bezstrona? Oni nie mają powiązań i nie działają dwóch na jednego ? Haha no nie wiem kto w to uwierzy. A przy okazji ośmieszają siebie i gminę
Antoni13:41, 12 kwietnia 2024
Kiedy był wójtem Pan Karlak to wsyscy chowali głowę w piasek oprócz Pana Holli,który kandydował na włodarza gminy, a obecnie z namaszczenia byłego wójta znalazł się Pan Kasprzak, albowiem razem z nim współpracował przy sporządzaniu planów, dlategoobecnie musi przykryć brudy poprzednika i oto chodzi w tych wyborach. Tak Panie Karlak.
Chicagooo12:16, 12 kwietnia 2024
Tak tej gminie potrzeba mlodej osoby i energicznej ale Kasprzak nie ma żadnej energii i do młodych też już nie należy nie potrafi nawet wypowiadać się,memlocze coś pod nosem i obiecuje on i jego radni rzeczy nie realne gdyby Pan Karlak mógł to by zrobił dawno nam ten basen a Wy to obiecujecie? ....czy przyszły wojt zakłada uszy zająca jak można było zrobić z siebie takiego błazna...To są wybory samorzadowe a nie cyrk co tu się dzieje w tej Jabłonce!!!??? Jak dobrze że wracam do Chicagooo wstyd mi za Was Orawianie zero klasy i szacunku do drugiej osoby tylko obrzucanie się obelgami i nieuzasadnionymi zarzutami!!Ja już tu nie wrócę.
Jola Nielojalna :)11:30, 12 kwietnia 2024
Do ?obiektywny? pan chmura i obiektywizm to się wyklucza. Osoba która kandydowała nie będzie obiektywna to tak jakby Hołownia organizował debatę bo też jest ?trzecią siłą?, /.../ biedactwo sprowadziło na siebie hejt który sam wywołał na obydwu kandydatów. Mam nadzieję ze wszyscy wyborcy zagłosują według własnego sumienia! Teraz widzimy zakładanie fałszywych kont na Facebooku w celu poparcia tej ?debaty?. Brawo dla Pana Kasprzaka że nie dał się zmanipulować oraz Brawa dla Pana Holli że wyraził swoją chęć uczestniczenia ale nie rozdrapuje tego tematu dalej czego nie można powiedzieć o jego niektórych radnych którzy się nie dostali, jak widać nie dostali się bez przyczyny. Powodzenia obu Panom Orawianie to nie Barany żeby potrzebowały pasterza który im wskaże drogę! chmurze zostaje zbieranie śmieci i ściąganie plakatów przynajmniej będzie plandeka na patyki
WWW10:32, 12 kwietnia 2024
Ktoś chyba naoglądał się,,Rancza,,że tak niektórym zależy na debacie była już możliwość zadawania pytań i to nawet Staszkowi gdzie wtedy byliście teraz tak się wam rozchodzi o głupią debatę Staszek dobrze ze nie bierzesz udziału w tej dziecinadzie ludzie dorośnijcie
ks10:30, 12 kwietnia 2024
Jak czytam te komentarze to sobie myślę że ludzie na orawie to są nie dość ze zawistni to także obłudni obrzucają błotem i oszczerstwami jedni po drugich a w niedzielę jakby nigdy nic do komunii pójdą. Ja się tylko zastanawiam czy ktoś wie jaki ma który komitet program? i czy się z nim zapoznał? bo według mnie to jest najważniejsze program dla danej wioski co konkretnie chce zrobić i jak chce to zrealizować. Najlepiej czarne na białym bo jak później kogoś rozliczymy do czego się odniesiemy...
z Panem Bogiem
Obiektywny10:11, 12 kwietnia 2024
To nie Pan Chmura zachował się źle, tylko większość tu wypowiadających się! On chciał być uczciwy. W odpowiedzi na telefony kogo poprze zaproponował debatę, by jego wyborcy mogli zdecydować, pogratulował też wszystkim kontrkandydatom. A sporo tu i na fb wypowiadających się jak widać tylko czekali na to by móc kogoś wkońcu obrazić, oczywiście tutaj łatwiej bo anonimowo! Wstyd to za tych którzy nie umieją rozmawiać a jedynie krytykować i wyśmiewać!
Orawa09:59, 12 kwietnia 2024
Moim zdaniem propozycja debaty nie jest niczym złym, ale jak widać atak zamiast kulturalnej odmowy był prostszy. Już mieliśmy wójta z którym nie dało się rozmawiać, wygląda na to że taki będzie kolejny. W dodatku sterowany przez poprzedniego
O co ta afera?09:55, 12 kwietnia 2024
Nie rozumiem oburzenia, Pan Stanisław odmówił udziału w debacie uzasadniając swoją decyzję w oświadczeniu i tyle. Widzę, że część fanatyków (głownie kandydaci na radnych od Pana Krzysztofa) nie potrafią przyjąć kulturalnego sprzeciwu w uczestniczeniu w debacie, która faktycznie może być ustawką. Nie rozumiem również argumentu że ludzie nie wiedzą na kogo głosować, czy nie od tego była pierwsza tura aby każdy zainteresowany mógł się spotkać i zapoznać z postulatami kandydatów i na ich podstawie zdecydować? Przecież osoby które były obojętne w pierwszej turze i tak na drugą nie pójdą, a te które się interesowały, dobrze wiedzą, co który kandydat reprezentuje. To jest wieś i każdy wie że obaj Panowie Pan Krzysztof i Pan Piotr mają ze sobą wiele wspólnego. Nie dopuszczajmy do rozdmuchiwania afery z niczego bo po co? Tonący brzytwy się chwyta, może Panu Krzysztofowi zostało obiecane jakieś stanowisko w gminie w zamian za robienie zamętu wokół pana Stanisława.
Orawa09:51, 12 kwietnia 2024
Moim zdaniem propozycja debaty nie jest niczym złym, ale jak widać atak zamiast kulturalnej odmowy był prostszy. Już mieliśmy wójta z którym nie dało się rozmawiać, wygląda na to że taki będzie kolejny. W dodatku sterowany przez poprzedniego
sasss08:45, 12 kwietnia 2024
No wreszcie ktoś napisał(mądry i skromny)co łączy Panów z Zubrzycy,
jedno podwórko.I wszystko jasne!
ZZZ08:38, 12 kwietnia 2024
No wreszcie ktoś pisze (mądry i skromny) co łączy Chmure i Holle prawie
jedno podwórko. I wszystko jasne
Weronika od Rolnika08:24, 12 kwietnia 2024
Hola już ponad 20 lat na emeryturze i trzeba się zastanowić czy trzeba nam w gminie kogoś energicznego czy emeryte .
Monika bez stanika08:21, 12 kwietnia 2024
Krzysiek jak chciał wygrać to powinien wziąć na zaplecze ludzi zaufanych a nie skazańców . Teraz to już musztarda po obiedzie . Teraz tylko lans i celebryt .
Zzz06:02, 12 kwietnia 2024
Czytam te Wasze komentarze i powiem Wam ze za niektorych tu wypowiadających się to wstyd poprostu. To nie P.Chmura zachowuje się źle, tylko Wy w większości tutaj!!! On zaproponował debatę (nic w tym złego) Pan Kasprzak odmówił i po sprawie, a Wy robicie tutaj burzę nie wiadomo o co! Może tylko czekaliście na pretekst żeby wkońcu móc kogoś poobrażać, bo anonimowo to łatwo!
mądry i skromny23:56, 11 kwietnia 2024
No cóż- każdy ma jakieś marzenia- Janko Muzykant chciał na skrzypcach grać a pan Chmura chce debaty robić. Ja proponuje żeby się spotkali w tej spontanicznie zarezerwowanej sali OCK na debacie z panem Hollą i niech mu zada pytanie- Pieter skondeś ty, cyjześ ty? -Jo ze Zubrzycy z Kulówki od Hollow a ty Krzysiu?................no i Matko Jezusowa wyście oba ze Rzeszowa.
Lans i Celebryt23:46, 11 kwietnia 2024
Ja niemoge 150 połączeń za dzień. Tyle to ja mam w dwa lata , ale ten Krzysiek jest słynny jaaaacie .. Prawie jak Rutkoski ... Krzyski to mają we krwi cheba
Orawiok...nowy23:32, 11 kwietnia 2024
Poczytajmy tak z sensen...jak to co niektórym myśli do glowy wpadają w nocy i to ponoć mądre.23.31 co tu mądrego napisać 23.32 chyba na nic za bardzo nie wpadnę 23.33 chyba odpadam z gry 23.34 może jest szansa zaistnieć 23.35 kochani chodźmy się położyć 23.36 dobranoc Wam
Obiektywny?23:28, 11 kwietnia 2024
Dyrdas

To po co druga tura jak ludzie już zdecydowali?????
Dyrdas22:54, 11 kwietnia 2024
Obiektywny .....ludzie już zdecydowali w pierwszej turze kogo chcą za wójta i niech Ex Restaurator nie miesza .
Wkurzona22:19, 11 kwietnia 2024
Ludzie.. przecież tu na odległość jedzie dobrym układem pomiędzy Chmurą i Hollą.. jeden drugiemu pewnie obiecał stanowisko VICE żeby w końcu opanować Orawe.
Cała kampania była spokojna, w przyjaznej atmosferze i nagle bum, w poniedziałek budzi się walczący o "dobro" Orawy lew (?) Chmura robi wszystko żeby z każdej strony postawić Pana Kasprzaka w złym świetle, dlaczego inni kandydaci potrafili normalnie z przyzwoitością podziękować? Pogratulować?
Ktoś poprostu nie radzi sobie z przegrana i ciągle chce błyszczeć..
Wierze, że ludzie mają swój rozsądek i nie dają się wciągnąć w te gierki.
Jabloncan22:11, 11 kwietnia 2024
Obiektywny w tym problem ze zwolennicy Staszka nie czytają ze zrozumieniem . Liczy się tylko atak na Pana Chmurę bo zaproponował ich widzowi debatę. A Kasprzak jak by miał odrobinę kultury to sprostowal by te słowa. On jest sterowany i sam by tego nie wymyślił. Biada tej biednej krainie.
Obiektywny21:39, 11 kwietnia 2024
Do blues
Pan Chmura zachował się kulturalnie bo po telefonach "kogo wesprze" odpowiedział: zróbcie debatę niech ludzie sami zdecydują kogo chcą wybrać. Chyba mało kto z Was czyta ze zrozumieniem
Wyborca21:11, 11 kwietnia 2024
Panie Krzysztofie uważam ze robic cos na "łapu capu" to lepiej nie robić. Mysle ze zarowno pan Stanisław Kasprzak i pan Piotr Holla potrafia przekonac do siebie wyborcow bez debaty co udowodnili w pierwszej turze. Kandydaci zorganizowali spotkania z mieszkańcami kazdy mogl przyjsc i zapytac nie rozumiem dlaczego Pan ma teraz takie parcie na debate moze Pana poparcie zalezy od tego kto zaoferuje lepsze stanowisko. Pozwolmy kandydatom zadecydowac samodzielnie o dalszej kampani i pogodzic sie z porazka innych. Pozdrawiam
Jeż20:55, 11 kwietnia 2024
Chmura miał super kandydatów na radnych. Jeden taki z Podwilka, Pan Sarniak, na 90kandydatow otrzymał jako jedyny najmniej głosów, bo aż 15. Śmiech na sali. Komu wogole przyszło do głowy startować do wyborów bez żadnego poparcia.

A co do debaty, skoro pytania są znane to co w niej złego?
Zadbana trzydziestka20:49, 11 kwietnia 2024
Ja głosowałam na Chmurę i teraz wiem że to był błąd jest mi wstyd że to zrobiłam jak widzę jak się on zachowuje . Teraz mój głos idzie na Pana Kasprzaka
Górol co nigdy w górach nie był20:47, 11 kwietnia 2024
Hola na emeryturce powinien gonić po lasach szukać przemytników jak mu się nudzi a nie brać się za rządzenie . Jola dobrze gadała .
Radek20:30, 11 kwietnia 2024
Magda masz rację gmina potrzebuje młodego energicznego wójta jakim jest P.Kasorzak a nie starego emeryte Pana Hole.
Obcy19:49, 11 kwietnia 2024
Pan Kasprzak zrobi pośmiewisko z tej gminy. Nawet oświadczenia nie umie przeczytać a co dopiero wypowiedzieć się bez kartki. Dziwię się Panu Karlakowi, że popiera tak nieodpowiedzialną osobę. To co budował Wójt Karlak przez lata zostanie teraz rozwalone przez Pana Kasprzaka. Pan Piotr Holla jest poważnym człowiekiem i nie weźmie na swojego zastępcę Pana Chmury.
Obiektyw19:30, 11 kwietnia 2024
Pan Kasprzak miał prawi 30 % Pan Holla 20% resztę czyli 50% głosów wyborcy oddali na innych kandydatów , dlatego nie widzę nic dziwnego w tej debacie żeby przekonać te 50% społeczeństwa żeby oddali głos na jednego z tych kandydatów , tym bardziej że pytania na debatę zostały już przygotowane i obaj kandydaci mogli się do nich przygotować . Ale najlepiej to snuć jakieś domysły o nierównej walce. Dla normalnego człowieka ta debata to nic złego wręcz przeciwnie , wyborców którzy głosowali na pozostałych czterech kandydatów można było by przekonać żeby oddali głos na jednego z kandydatów. Ale najlepiej wypisywac głupoty na Chmurę że nie umie przegrać.
GlobalH19:24, 11 kwietnia 2024
Żeby tak prostego tekstu już z głowy powiedzieć nie umieć tylko czytać z kartki,chłopie bier się w chałupę bo pisarza trzeba będzie ci zatrudnić
blues19:19, 11 kwietnia 2024
Pan Chmura miał dużą szansę, aby zachować się z klasą. Każdy może przegrać (najlepsi piłkarze nie strzelają karnych) ale powinien pogratulować dwóm panom i usunąć się w cień jak przystało na prawdziwego "avengersowego" bohatera. Ale jak widać klasy mu brak bo ciągle robi zamęt. Z tą rezerwacją OCK po I turze też dał czadu. Poza tym nie wierzę że Holla i Chmura nie są dogadani. Nie wiem czy Holla znał warunki debaty określone przez Chmurę ale zgodził się na nią od razu. Więc ja się nie dziwie Kasprzakowi. Robi swoje i nie daje się wciągnąć w ich grę. A ta brudna gra już była 5 lat temu. I mam nadzieję że tak jak wtedy Pan Holla sromotnie przegra.
Magda19:10, 11 kwietnia 2024
Gmina potrzebuje energicznego młodego wójta a nie takiego jak Pan Kasprzak...
Zadbana czterdziestka18:49, 11 kwietnia 2024
Bardzo dobrze odpowiedział Pan Kasprzak , nic dodać nic ująć .
Oscypek18:18, 11 kwietnia 2024
Czy wygra Holla czy wygra Kasprzak i tak w jablonce bedzie śmiech na sali.. jeden wypowiedzieć się nie umie drugi agresja nadrabia. Dlatego nie idę na wybory bo to nie ma sensu ???? nie ma na kogo głosować. Trzeba bedzie przebiedowac te 5 lat.
Obcy17:36, 11 kwietnia 2024
Jolu alez ty jestes cudowna. A wiedzę masz taką samą jak oravianka. Razem przy jednej klawiaturze siedzicie. Tępota ludzka nie zna granic. Wszystko sie okaze 21.
Jola Nielojalna :)17:11, 11 kwietnia 2024
Nikt nie mówi o tym że Pan Kasprzak miał rację z tym że chmura ma za zadanie wywołać burzę medialną. Nie ważne kogo popieramy, Pan Holla również wyraził swoje zdanie i na tym powininno się to zakończyć, pan Holla okazał się lepszy od Ex-restauratora o 6 głosów który prowadzi narrację jakby jego wybory nie mieli swojego rozumu, bez obrazy dla nikogo ale Jeśli on uważa że jeśli poprze kogoś to cała Lipnica pójdzie za nim jak stado baranów to się grubo myli, inni kandydaci postanowili siedzieć cicho a nasz Avengers nie może się pogodzić i wymyślil sobie że jest przewodnikiem duchowym dla Lipnicy. Współczuję jeśli pan Holla postanowi go wziąć na vice wójta i mam nadzieję że na dniach ogłosi lepszego kandydata na to stanowisko. Wybory do rady pośrednio pokazały ile chmura ma do gadania w gminie i w wyborach jeśli w niektórych okręgach jego ?kandydaci? bili się o ostatnie miejsca. Brawo dla Pans Janusza że się dostał do gminy mam nadzieję że czym prędzej się pan odetnie a burza wywołana przez jedną ciemną chmurę ustanie a zwycięzcy komitetów wygranych nie będą się wzajemnie obrzucać błotem! Jak ktoś napisał niżej chmura zarezerwował salę a jego pewność siebie go zgubiła i całe szczęście zostali najlepsi !
Swój16:51, 11 kwietnia 2024
Stanisław, róbcie co umiecie najlepiej,robicie to z klasą i szacunkiem.Przegrać trzeba umieć z godnością a nie wchodzić tam gdzie nas nie chcą, ludzie wiedzą jak głosować nie robić zamentu.
Oravianka16:47, 11 kwietnia 2024
P.Chmura jest po studiach e-biznes i media społecznościowe. Jest też typem osoby : kariera. Chcę pokazać jakby działał prężnie. Jednak teraz walka już nie należy do niego. Szkoda ze nie może zrozumieć. Wyborcy sami muszą zdecydować. Przecież on im nie narzuci kogo on poprze. Trzeba teraz tylko poczekać jak zaczną wyciągać wszystkie brudy, co jest już z poprzednich wyborów dobrze znane.
Obcy16:42, 11 kwietnia 2024
Globus twoje argumenty są tak prymitywne jak ty. . Widzę że Ci co atakują Pana Chmurę nie czytali artykułu dokladnie. Wyjaśnia tam wszystko. Ale po co czytać lepiej odrazu atakować. To jest poziom inteligencji na Orawie
Franek16:26, 11 kwietnia 2024
Brawo Panie Kasprzak, nie dać się zmanipulować.Psy szczekają a karawana niech jedzie dalej aż do zwycięstwa.
Śmierdzi mi tu16:22, 11 kwietnia 2024
Chmura był tak pewny wygranej,że nawet sale zarezerwował w OCK no po prostu szał
Stanley16:21, 11 kwietnia 2024
I bardzo dobrze że pan Kasprzak ma swoje zdanie i nie godzi się na debatę, której chce pan Chmura
Globus15:33, 11 kwietnia 2024
Maks i obcy ... Uważam że każdy powinien robić to na czym się zna a nie chwytač wszystkie sroki za ogon a nic nie robić dobrze do końca , to samo było z restauracją u starosty . Nic należycie nie dopilnuje a wszystkiego się łapie . Myślicie że o gminę by dobrze dbał jak taki zakręcony jest ?
ZZZ15:06, 11 kwietnia 2024
Przecież Pan Chmura powiedział, że nie zamierza jej prowadzić.
Viola15:04, 11 kwietnia 2024
Czy to prawda że P.Kasprzak dogadał się z P .Głusiakiem i obiecał mu za poparcie stanowiska?
Zgrzyt14:25, 11 kwietnia 2024
Najbardziej agresywnie i irracjonalnie zachował się Kasprzak. Jak nie chciał wziasc udziału w debacie to mogl to zrobić w kulturalny sposob. A on zaczal atakować pana Chmurę i jeszcze nie wiem w jakim celu IRO to już przesada. Nie wiem panie Kasprzak kto panem kieruje ale należy zachować troche przyzwoitości.
Xx14:24, 11 kwietnia 2024
Przeciez cala ORAWA CHUCZY ze Kasprzak jest wypuszczony od KARLAKA i tego sie boi
Orawiec13:40, 11 kwietnia 2024
Debata to nie jest zły pomysł , ale na 100% nie powinien prowadzić ją pan Chmura.
Rolnik13:33, 11 kwietnia 2024
Jak pan Kasprzak będzie reprezentował naszą gminę jak już teraz boi się kilku pytań.
Obiektywny13:24, 11 kwietnia 2024
Bardzo nieczysta zagrywka Pana Kasprzaka i KWW Ziemia Orawska. Trzeba było po prostu nie przyjąć propozycji debaty, a nie snuć domysły w oświadczeniu jakoby Pan Holla był w jakiś sposób powiązany z Panem Chmurą. To nie Pan Holla wyszedł z inicjatywą debaty, a Pan Kasprzak wmieszał go w swoje gierki. Gdyby byli że sobą powiązani nie walczyliby przeciwko sobie 7 kwietnia. Pan Holla prowadzi bardzo spokojną i profesjonalną kampanię, a komitet KWW Ziemia Orawska bojąc się wyniku zaczyna mieszać.
Nieznany13:20, 11 kwietnia 2024
Do Siska
1. "Czemu nie zrobili jej wcześniej?" Odp: Debata była proponowana przez K. Chmurę na samym początku wyborów, niestety większość kandydatów się nie zgodziła
2. "Dlaczego K. Chmura ją zaproponował?" Odp: ponieważ kandydaci, którzy przeszli do 2 tury z pewnością liczyli na jego poparcie i to właśnie jego wyborcy muszą zdecydować na kogo teraz zagłosować, a debata jest rozwiązaniem obiektywnym, które z pewnością mogłoby pomóc w dokonaniu wyboru
Zadbana Jola13:19, 11 kwietnia 2024
Do Krzysztof , wyborcy Krzysztofa mają teraz poprzeć Stanisława a nie kłótliwego hole .
Obcy13:19, 11 kwietnia 2024
Globus alez ty nisko upadles szorujesz po dnie
wyborca13:18, 11 kwietnia 2024
Na spotter teraz był cynk, że się Chmura z Holla dogadał. Coś ktoś wie?

Coś moze w tym jest, jak ludzie gadają. Ciekawe, co na to Holli Komitet? Swoich zostawił, a z Chmurą teraz urzęduje.

Na Kasprzaka jechali, że będzie Grażyna, a jednak nie.
Radek13:17, 11 kwietnia 2024
Paweł masz rację , za 5 lat moze startować teraz jest młody i ..... Bo kto to widział żeby z pieronkiem zdjęcia se robić jak wszyscy na Orawie wiedza kto to jest . Mówiłem od poczatku że z tym z Orawki biznesmenem to nic dobrego nie wyjdzie to strzał w kolano i tak się stało . A mogłeś być już wójtem ehhh.
mm13:17, 11 kwietnia 2024
do roboty wez sie a nie analizuj na analize przyjdzie czas co do pana chmury to wiecej pan wnosisz szkody niz pozytku emocje was zgubia
Obserwator13:15, 11 kwietnia 2024
Skoro tutaj zadajemy pytania to chciałbym się dowiedzieć, czy to prawda że pan Chmura dogadał się z panem Holla i będzie vice wójtem, bo już któraś osoba z rzędu o tym mówi. Jeśli nie to proszę o zdemontowanie, bo szczerze to nie wiem dlaczego, aż taka afera rozkręcona. Pozdrawiam.
Z orawy13:09, 11 kwietnia 2024
Do @krzysztof
Ja jestem wyborca pana Glusiaka i też nie wiem na kogo głosować. Debata? super pomysł ale nie wszyscy mają odwagę brać w niej udział. To o czymś świadczy
Maks13:07, 11 kwietnia 2024
Do @globus weź się puknij w ten Globus ? temat debaty a ty z ubezpieczeniem wyskakujesz.
Masz coś innego mądrego do powiedzenia?

Może popatrzysz na zachowanie w trudnych sytuacjach 2 kandydatów na wójta?
Jabloncanka13:02, 11 kwietnia 2024
Do @lipniczanin
Pan Staszek sam się skompromitował
lipnicanin13:00, 11 kwietnia 2024
my nie pozwolimy by nasym sołtysym poniywiyrac...
Globus12:51, 11 kwietnia 2024
Potrzebuje ubezpieczyć auto panie chmura .ma pan czas czy znowu będzie to ze zwłoka i upomnieniem z UFG
Xxx12:45, 11 kwietnia 2024
Do @lipniczanin
Jak pan Staszek jest bez układów?
Pomyśl?
ZA DEBATĄ12:45, 11 kwietnia 2024
Myślę, że debata to super pomysł w końcu wybieramy reprezentanta naszej GMINY,MIEJSCOWOŚCI I W KOŃCU NAS SAMYCH. Wójt nie powinien bać się konfrontacji, bo przez swoją kadencje WÓJTA nie jeden problem stanie na jego drodze, gdzie nie będzie czasu na przygotowanie wypowiedzi.
Asia12:43, 11 kwietnia 2024
Ludzie?. Co z Wami??
Czy to ważne kto z inicjatywą debaty wyszedł??
Ważne jest to jak Ci dwaj kandydaci się zachowali? kto chowa głowę a kto chce się podjąć wyzwania. Co za problem?
Strach kogoś obleciał? Nie takie wyzwania będą przed wójtem i co wtedy? Kto nas mieszkańców będzie reprezentował??

Mój kandydat na wójta też nie przeszedł i chętnie wzięłabym udział w takiej debacie , tym bardziej że pytania mieli podane to tylko odpowiedzieć. I zaprezentować się dla tych wyborcow których kandydaci nie przeszli dalej.
A że Pan Chmura wyszedł z takim pomysłem to brawo. On i tak nie miał być prowadzącym a priwadzacego debatę mógł wskazać pan Hola i Kasprzak.

Lepiej teraz obrzucić błotem pomysłodawcę debaty? tak najlepiej. Gdyby z takim pomysłem wyszedł ktoś inny odzew byłby taki sam.

Popatrzcie na to jak teraz dwaj kandydaci się zachowali??
Jeden przyjął drugi nie? Czemu nie przyjął? Odpowiedź się nasuwa sama
Racjonalista12:42, 11 kwietnia 2024
Paweł chlopczyku poziom twojej wypowiedzi jest na tak niskim poziomie ze zastanawiam się kto ci wciskal literki na klawiaturze. To miała być tylko debata kazdy znal pytania..
Krzysztof12:38, 11 kwietnia 2024
Debata była potrzebna co mają zrobić wyborcy p Chmury (Ponad 1689 osób)? Nie iść do urny? chcecie odebrać im głos? Na tym polega demokracja? A Pan Kasprzak zaszedł tak daleko i dlaczego sie wycofał z "formalności"(debaty) która to stanie się jego codziennością jeśli obejmie urząd wójta.
Paweł12:22, 11 kwietnia 2024
Chmura, stary, weź się nie poniżaj. Przegrać też trzeba umieć...
Co ci obiecali za robienie z siebie id**y w mediach społecznościowych i na innych portalach?
jabłoncanin11:49, 11 kwietnia 2024
Analizuję dogłębnie Program Komitetu ziemia orawska na który Pan się powołuje i mam ulotkę i nie potrafię znaleźć szczegółów są tylko ogólniki. Dlatego skoro debaty nie będzie to mam pytanie i proszę o udostępnienie odpowiedzi na stronie Waszego Komitetu na jakie inwestycje możemy liczyć w Jabłonce i Jabłonce-Bory (mam na myśli m.in. budowa nowej szkoły podstawowej na nowej działce, budowa żłobka budowa chodnika do szałasu itd również interesuje mnie temat to co było mówione na zebraniu w szkole w Borach o drogach jedno kierunkowych czy dalej to podtrzymujecie?
a co będzie robione konkretnie w Jabłonce centrum proszę coś więcej o inwestycjach napisać a także o basenie gdzie będzie budowany bo jestem tym bardzo zainteresowany)
Za debatą11:48, 11 kwietnia 2024
Ktoś się boi trudnych pytań? Taka debata koniecznie powinna się odbyć dla dobra nas wyborców. I oczywiście transmitowana on-line. Wtedy poznamy obydwu kandydatów i ich wizję naszej gminy.
Z Jabłonki11:44, 11 kwietnia 2024
No wreszcie kampania ruszyła i nabierze koloru, debata debatą, pomysł upadł ale czy to dobre posunięcie KWW ziemia Orawska odrzucenie takiego zaproszenia, to się okaże 21 kwietnia ;)
Lipniczani11:41, 11 kwietnia 2024
Pan Chmura ma pewnie obiecanego wicewójta i robi wszystko żeby skompromitować Pana Kasprzaka. Jabłonce potrzebny jest ktoś nowy bez układów i pan Kasprzak to odpowiedni człowiek. Wyborcy zdecydowali już w pierwszej turze że do rady nie wszedł przynajmniej sołtys z Zubrzycy powiązany panem chmurą. Papatrz na kampanię w Lipnicy Wielkiej gdzie obecny wójt nie wszedł na taką drogę jak kontrkandydat, który atakował obecnego wójta i nie miał realnych pomysłów na rządzenie gminą i przegrał 80%do20%. Niech Panie Stanisławie nie odpowiada na ataki tylko merytoryczna rozmowa z mieszkańcami i pańska wizją rządzenia gminą zwycięży. Powodzenia
Siska11:40, 11 kwietnia 2024
A po co ta debata? Czemu nie zrobili jej wcześniej? Czemu debatę proponuje przegrany? Chmura?
Jaka jest pewność że ta debata będzie obiektywna?
Atak dwóch przegranych na jednego wygranego.
Krzysztof mogłeś wyjść z tego z twarzą. po co ta burza?
Z boku11:13, 11 kwietnia 2024
Chmura z tym swoim 1 mandatem wielce będzie ustawiał debaty, przegrał niech wraca do roboty, koniec tematu.
Jeżeli byłaby chęć zorganizowania debaty, to powinni to zrobić bezstronni Podhale24, Góralinfo, Orawa TV.
A nie największy przegrany tych wyborów, rozdawca kart z 1 mandatem w radzie.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas