Kampania edukacyjna "Re!Generacja" - podhale24.pl
Piątek, 26 kwietnia
Imieniny: Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
Zakopane
Clear
Wiatr: 3.132 km/h Wilgotność: 59 %
Clear
Wiatr: 4.464 km/h Wilgotność: 57 %
Clear
Wiatr: 2.88 km/h Wilgotność: 65 %
Clear
Wiatr: 4.14 km/h Wilgotność: 57 %
Clear
Wiatr: 5.616 km/h Wilgotność: 69 %
Clear
Wiatr: 4.032 km/h Wilgotność: 75 %
Jakość powietrza
76 %
Nowy Targ
60 %
Zakopane
28 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 38 | 76 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 30 | 60 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 14 | 28 %
13.10.2020, 18:22 | czytano: 1785

Kampania edukacyjna "Re!Generacja"

W całej Polsce ruszyła kampania edukacyjna promująca selektywną zbiórkę i recykling opakowań po płynnej żywności. Filarem akcji jest konkurs na piosenkę, projekcje mulimedialne, spoty edukacyjne i materiały informacyjne dla miast partnerskich. Do projektu dołączył Nowy Targ. Kampania skierowana do osób w wieku 10-25 lat.

mat. prasowy
mat. prasowy
Ilość odpadów na świecie rośnie w zatrważającym tempie. Większość z nich mogłaby zostać przetworzona, jednak mimo to segregacja śmieci w gospodarstwach domowych nadal nie przebiega sprawnie. Odpady, które mogłyby być poddane recyklingowi, często są słabej jakości. Firma Tetra Pak podjęła się zorganizowania kampanii edukacyjnej, która wspiera recykling odpadów i selektywną zbiórkę surowców, w tym kartonów po płynnej żywności. Akcja ma wymiar ogólnopolski, przyłączyło się do niej bowiem wiele miast (Warszawa-Wilanów, Kielce, Poznań, Białystok, Wrocław, Kraków, Nowy Targ i Augustów), gdzie realizowana jest w szerszym zakresie.


W ramach kampanii Re!Generacja planowane są szerokie działania edukacyjne w formie, m.in.: serii materiałów filmowych emitowanych w mediach społecznościowych, szeregu różnorodnych materiałów edukacyjnych dystrybuowanych w miastach partnerskich, mappingu edukacyjnego wyświetlanego w Warszawie podczas Królewskiego Festiwalu Świateł w Wilanowie, ogólnopolskiej kampanii medialnej oraz działania w mediach lokalnych miast partnerskich. Osią projektu jest konkurs na piosenkę edukacyjną, skierowany do osób w wieku 10-25 lat, którą zaśpiewają z Pauliną Przybysz, piosenkarce, której od lat bliskie są problemy środowiskowe. Autor lub autorzy najlepszego utworu nie tylko nagrają swój tekst razem z gwiazdą, która wcześniej skomponuje do niego muzykę, ale będą też mieli możliwość wystąpić w teledysku promującym zwycięski utwór.


- W tym roku podjęliśmy się realizacji kampanii w nieco zmienionej formule w stosunku do pięciu poprzednich edycji. Ze względu na wyjątkową sytuację epidemiczną nie zorganizowaliśmy w wybranym mieście naszego zwyczajowego pikniku ekologicznego, a przygotowaliśmy kompleksowe działania, w których może wziąć udział każdy Polak ze swojego domu – mówi Guillaume Latourrette, Dyrektor Zarządzający Tetra Pak w Polsce. – W tym wyjątkowym okresie zmiany przychodzą naturalnie, mamy większą wrażliwość i refleksję nad światem. W Tetra Pak wierzymy, że działając wspólnie ze wszystkimi interesariuszami, przedstawicielami miast oraz samymi mieszkańcami w tego typu projektach przyczyniamy się do podniesienia poziomu selektywnej zbiórki i recyklingu odpadów w Polsce – dodaje Latourrette.

Organizatorem kampanii jest firma Tetra Pak, producent kartonów do płynnej żywności. Firma od lat działa na rzecz podniesienia poziomu selektywnej zbiórki i recyklingu tego typu opakowań w Polsce realizując pogłębione działania edukacyjne w wybranych miastach.

Więcej informacji na temat projektu i kampanii można znaleźć w serwisie www.akcja-regeneracja.pl oraz w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do końca roku, natomiast do konkursu na ekopiosenkę można zgłaszać do 10 listopada.

mat. pras., s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas