W Lipnicy Wielkiej nie chcą Janusza Palikota. Wójt odbiera organizatorom salę. Mieszkańcy grożą blokadą - podhale24.pl
Piątek, 26 kwietnia
Imieniny: Marzeny, Klaudiusza, Marceliny
Czarny Dunajec
Clouds
11°
Wiatr: 6.948 km/h Wilgotność: 49 %
Clouds
12°
Wiatr: 11.664 km/h Wilgotność: 45 %
Clouds
12°
Wiatr: 1.404 km/h Wilgotność: 49 %
Clouds
13°
Wiatr: 4.176 km/h Wilgotność: 44 %
Clouds
11°
Wiatr: 8.388 km/h Wilgotność: 48 %
Clouds
Wiatr: 4.752 km/h Wilgotność: 57 %
Jakość powietrza
28 %
Nowy Targ
22 %
Zakopane
8 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 14 | 28 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 11 | 22 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 4 | 8 %
19.05.2011, 11:16 | czytano: 24042

W Lipnicy Wielkiej nie chcą Janusza Palikota. Wójt odbiera organizatorom salę. Mieszkańcy grożą blokadą

Wójt gminy Lipnica Wielka Bogusław Jazowski cofnął zgodę na wynajęcie sali w Domu Ludowym pod sobotnie spotkanie z kontrowersyjnym politykiem Januszem Palikotem. - Ludzie wierzący zgłaszają liczne protesty - twierdzi wójt. - Wójt uległ wpływom kościoła, który tu rządzi - odpowiadają organizatorzy.

Spotkanie z mieszkańcami Lipnicy Wielkiej będzie ostatnim punktem wizyty w naszym regionie Janusza Palikota, byłego posła Platformy Obywatelskiej, a teraz szefa Ruchu Poparcia Palikota. Wcześniej odwiedzi Nowy Targ i Zakopane. W Lipnicy spodziewany jest o godz. 18. Spotkanie z nim miało się odbyć w Domu Ludowy, ale wójt Bogusław Jazowski cofnął wczoraj zgodę na wynajęcie sali. Powód? Najnowsza akcja Janusza Palikota pn. "Tygodnia występowania z Kościoła". - Hasła głoszone na stronach internetowych godzą w uczucia religijne mieszkańców gminy Lipnica Wielka. Ludzie wierzący zgłaszają liczne protesty oraz wyrazy niezadowolenia i oburzenia w związku z głoszonymi poglądami przez Janusza Palikota. Niezadowolenie społeczne może doprowadzić do otwartych wystąpień, które trudno będzie kontrolować - napisał w opublikowanym na stronie Urzędu Gminy oświadczeniu.

- Był wpływ kościoła i pewnych ludzi na wójta i on mu uległ. Kościół tu rządzi, ma wpływ na ludzi - mówi Kazimierz Bandyk, koordynator spotkania w Lipnicy Wielkiej z szefem RPP. - Ludzie odgrażają się nam, że będą blokować, że będą go bić, że go nie wpuszczą, ale ja się nie cofam. Spotkanie odbędzie się. Chcemy się z nim spotkać i zapytać go o politykę, o to, co chce zrobić np. jak chce zmniejszyć podatki.

Jak informuje spotkanie odbędzie się nieopodal Domu Ludowego, w wynajętej sali w pizzerii - domu weselnym. Po spotkaniu Janusz Palikot zostanie na noc w Lipnicy Wielkiej.

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Jarosław K20:19, 13 lutego 2012
wójt czuje sie jak Łukaszenko na białorusi!! stop dyktatorowi
seniorita22:20, 25 maja 2011
Panie wójcie szkoda ze was z proboszczem nie było na spotkaniu z Palikotem bo Palikot dzielił się chlebem z parafianami tak jak to bój nakazuje a nie namawiał do występowania z kościoła jak to pan określił w piśmie wstyd!!!!!!!!!!
była uczennica20:37, 25 maja 2011
Panie Jazowski prokurator się kłania za to co pan zrobił jest to nię zgodne z przepisami a tacy doradcy jak Wnęk doprowadzą pana na manowce szkoda mi jest pana bo jest pan wyśmienitym nauczycielem
seniorita20:24, 25 maja 2011
Do MnM i co ci szanowny wójt powiedział na tym spotkaniu może: ,,zobaczę , nie wiem albo jakoś to będzie, czy zobaczę co do się zrobić albo muszę to z konsultować " tylko takich słów potrafi tak naprawdę używać nasz wójt nie ma pojęcia o załatwianiu spraw i nie jest obyty z administracją tyle w kwestii wójta co nic nie umie załatwić i żadnej mądrej rady od niego nie jest się w stanie usłyszeć cały Pan Bogdan
marek20:12, 25 maja 2011
Co za beznadziejna sytuacja. Sama byłam na tym spotkaniu i szczerze nie rozumiem zachowania naszego wójta. Sądzę, ze jego błąd polega na tym, że sam nie przyszedł na to spotkanie, to może by rozwiało jego wątpliwości. Każdy uczestnik tego spotkania otrzymał od pana Janusza Palikota książkę i chleb, bez względu na okazywaną mu w rozmowie sympatię. Szczerze współczuję Łukaszowi, wiem, ze miał tę pracę obiecaną od dawna...
Lipniczanin20:03, 25 maja 2011
jaka propaganda???

skąd wiesz, że nie jesteś z układu?? Wójt Bogusław Jazowski zna moją opinie na jego temat, więc unika konfrontacji. Cały czas ktoś próbuję stworzyć iluzję, że Wójt jest taki dobry, bo nie wynajął sali Palikotowi... Lecz zadaję proste pytanie, dlaczego doszło do zamieszanie z tym spotkaniem?? Po Pan Wójt pierwsze dał zgodę na wynajem, potem na 3 dni przed spotkaniem ją wycofał.. więc zadaje zasadnicze pytanie, czy tak powinno być???

Albo należało w ogóle nie wynajmować, lub wynająć (w tej sytuacji reakcja ludzi na Palikota była oczywista) - więc Wójt albo nie wykazuje elementarnego zrozumienia lipniczan, lub też chciał Palikota w Lipnicy i tylko głośni mieszkańcy mu w tym przeszkodzili.
MnM17:05, 25 maja 2011
DO LIPNICZANIN.
A ja mając pytanie do Pana Wójta zadzwoniłem do urzędu, umówiłem się i ze spotkaniem nie było problemu, a nie jestem w żadnym "układzie". Ale jak się nie chce ruszyć czterech liter to się siedzi w domu na necie i sieje się taką propagandę.
obserwator20:59, 24 maja 2011
DO lipniczanina widze ze są mądrzy i inteligentni jeszcze w lipnicy ludzie którzy myslą rozsadnie bo kościół jest kościołem i trzeba wierzyc jak ktos chce ale nie mozna komus na siłe wiary wciskac bo każdy ma swoje przekonania i mysle ze nareszcie trzeba rozdzielić PANSTWO OD KOŚCIOŁA tylko ze pan Jazowski zapomnial ze żyjemy w demokracji i w wolnym kraju i nie moze stosowac prawo kościelne nie nadaje się na wójta kolejny raz to udawadnia PANIE ADAMCZYK WRACAJ PAN BO PAN JAZOWSKI SIĘ GUBI Brrrrrraaaaaawwwwwoooooo!!!!!!!!!!!
Lipniczanin 28 Lat15:02, 24 maja 2011
do obserwator super napisane!!!!Własnie gdyby byl podatek od wiary to te wszystkie chudzinki co niby tacy wierzacy to zaraz by glowe spuscili w boga wierze i boga kocham Powiedzcie czy ksieza nie patrza sie tylko na portfele??????Bali sie ze jak palikot powie cos o ksiezach to normalne pare zlotych mniej na tacy w kosciele Najwieksza mafia w polsce to wiece kto jest!!!!!!!!!!!!
kralowy14:30, 24 maja 2011
z jaka partią utożsamia się Pan Wójt??
obserwator10:36, 24 maja 2011
UWAGA-- do wszystkich głęboko wierzących lipniczan wasza wiara jest bardzo płytka tylko na pokaz robicie to co robi sąsiad chodzicie do komunii św. a po wyjściu z kościoła zabilibyście sasiada bo zaorał wam miedze znam takich ludzi i proszę was nie zasłaniajcie się bogiem wstyd i jeszcze jedno ciekawa jestem gdyby podatek był od wiary ilu byłoby wierzących
Lipniczanin00:13, 24 maja 2011
"Działanie wójta wyczerpują znamiona przestępstwa art. 231p.1 kodeksu karnego tj. przekroczenie uprawnień i działanie na szkodę interesu prywatnego i budżetu gminy z uwagi, iż za sale gmina otrzymała by zapłatę"

Nie wiem czy oficjalne pismo w sprawie wynajęcie a potem cofnięcia zgody można nazwać odwagą???
Pamiętaj, że to ode mnie :) nie miałem zamiaru tym afiszować swojej odwagi, lecz jednak......
Pismo już zostało złożone :)

Poczekajmy na tłumaczenia Wójta Bogusława J.
Lipniczanin00:07, 24 maja 2011
tylko w necie ?? no niestety nie jest mi dane spotkać się z Wójtem, bo na audiencję do Niego mają tylko wstęp z jego układu...

Próbuję walczyć dziwnym przekonaniem...
... jeśli Wójt w każdej sprawie chce się pytać ludzi o zdanie, to proszę bardzo.. jednak należy pytać o opinii ludzi przed wydaniem decyzji..

W tej sytuacji Wójt najpierw wynajął salę, a następnie na 3 dni przed spotkaniem z Palikotem WYCOFAŁ zgodę..

Wypada się trzymać faktów, gdyż widać tutaj brak konsekwencji w działaniach Wójta, czyż nie???
MnM do LIPNICZANIN22:59, 23 maja 2011
Lipniczanin jesteś kozak tylko w necie. Wójt miał odwagę podjąć taką decyzję bo to ludzie go wybrali i to ludzi powinien słuchać. BRAWO PANIE BOGDANIE. NIECH PAN DALEJ ROBI SWOJE I TRZYMA SIĘ SWOJEGO ROZUMU. A Palikot był i już go nie będzie w Lipnicy.
Lipniczanin16:27, 23 maja 2011
klęskę to Pan Bogusław Jazowski cały czas ponosi.
.. Rzetelność tego wymaga, aby podchodzić do pewnych rzeczy poważnie.
Po czytaniu kilku sprawozdań z sesji Rad Gminy muszę przyznać, że Wójt nie używa konkretnych sformułowań... zwykle pojawia się.. "nie wiem", "muszę się zapytać", "zainteresuję się tym", itp..

zero kompetencji!!!!! ale podobno miał walczyć z jakimś "układem" ??/ teraz jednak On też w tym układzie uczestniczy.
Poprostu wstyd!!
sąsiad16:01, 23 maja 2011
przyjechał głupi pniocek z Jabłonki narobił zamieszania wokół imprezy Boguś to kupił an teraz będą się śmiać z niego że dał się wypuścić w maliny a pniocka wszyscy znamy i wiemy jaki z niego oszołom zapomniał że kiedyś był czerwonym (PZPR)
kiki15:55, 23 maja 2011
wójt słucha ludzi którzy byli i są przeciwko niemu i czekają na jego złe decyzje by doprowadzić go do klęski.....
wychowanka12:14, 23 maja 2011
Panie Bogdanie jest pan dobry jako nauczyciel bo jako polityk kompletna klapa byłem pana uczniem i tak stwierdzam bo każdemu wolno mówić co chce i popierać kogo chce Pan jako wójt powinien być pan bezstronny i nie ulegać naciskom bo teraz jasno widać że rządzi tutaj nie pan a ksiądz może w nie długim czasie będzie pan chodził w sutannie
wychowanka12:05, 23 maja 2011
Wójt w Lipnicy Wielkiej miał robić wielkie zmiany a okazuje się że chodziło mu tylko o stanowisko i o stołek boi się, garstka ludzi robi z nim co zechce
jak by miał honor to podałby się do dymisji bo to go przerasta nie dorósł do stanowiska wójta i zapomniał że żyjemy w demokratycznym kraju
nico11:10, 23 maja 2011
przyjechał, gadał i pojechał.... i po co było hallo robić???!!!
ludzie zastanówmy się czy warto wierzyć w PiS czy PO, bo za kilka lat nie będzie już nic w tej naszej Polsce!!!
obserwator10:59, 23 maja 2011
ha ha ha !!!!! Bogdan J. ( wójt) wysłał na spotkanie swojego radnego bo sam bał się przyjść żeby porozmawiać jako polityk- żałosne!!!!!co to za wójt który boi się pokazać publicznie z Palikotem który ma inne poglądy niż PIS wójt powinien być bezstronny bez względu na to czy spotyka się z diabłem czy z samym Panem Bogiem
jony10:49, 23 maja 2011
spotkanie się odbyło w miłej atmosferze tylko że ludzie z Lipnicy nie umieją rozmawiać jedynymi osobami na tej sali które potrafiły sensownie mówić o sprawach które nas interesują to pan Mastera , pan Żurek i pan Klozyk ( radny)
Lipniczanin 28 Lat10:46, 23 maja 2011
i co panie wielmozny wójcie lipnicy ale dobrze ze ja na pana nie głosowałem pokazał pan teraz jakie pan ma jaja a przepraszam pan nie ma jaj!!!!I co takie straszne to spotkanie było?????????????????????Pan nie jest od polityki tylko dla mieszkancow a z tego co widze to obrósł pan w piórka nie znaczy ze jak sie przesiada z fiata na volkswagena to jest sie bog wie kim zajmi sie pan lipnica jak pan obiecywal bo tylko pan siedzi i pierdzi w stolek i udaje niewiadomo kogo A ten dom ludowy to se pan moze wie pan gdzie wsadzic
jony09:43, 23 maja 2011
spotkanie się udało przekonaliście się ze Palikot nie diabeł i obeszło się bez święconej wody, to jest człowiek z przyszłością, nawet te zagorzali pisowcy byli na spotkaniu i przekonali się ze Palikot ma dobry program i chce zmian żeby lepiej się żyło
abc09:05, 23 maja 2011
... ciekawe - może jakiś dramatyczny artykuł się ukaże na portalu podhale24, opisujący jak Pan Palikot ledwo uszedł z życiem, jak lipniczanie walczyli o wolną Orawę, dla Polski i Polaków, bitwa o Orawę - czystą, bezpieczną i przede wszystkim bez Palikota.
Rocznik4308:34, 23 maja 2011
Z relacji świadków obecnych na spotkaniu wynika, że odbyło się bez większych napięć. Miejscowi obywatele mogli i zadawali Palikotowi pytania, jakie chcieli i ile chcieli. Większość dotyczyła spraw miejscowych. Palikom był trzecim parlamentarzystą odwiedzającym Lipnicę Wielką. Poprzednio odwiedził ją Lech Kaczyński. Jak stwierdzono nikt nie zajmuje się sprawami małych środowisk miejskich i wiejskich? Można przypuszczać, że Palikom będzie musiał uwzględnić ta kwestie w swoich globalnych programach. Członkowie ?Ruchu Palikowa?, spędzili resztę wieczoru w gościnnej atmosferze charakterystycznej dla Orawy.
smilling07:25, 23 maja 2011
Czemu nikt nie napisze, jak się awantura zakończyła. Przegoniliście Palikota sztachetami i ciupagami?
Lipniczanin22:28, 22 maja 2011
... raczej pomysłodawcą wizyty Pana Palikota na Orawie był Pan Kazimierz Bandyk - twórca struktur Ruchu Poparcia w Lipnicy Wielkiej. Zapewne zobaczymy tego Pana na listach Ruchu Poparcia Palikota w wyborach do Sejmu :)
widziałam22:03, 22 maja 2011
Pomysłodawcą wizyty Palikota na Orawie był wicestarosta Jachymiak?
32118:27, 22 maja 2011
Orawska "demokracja" !
HEHE15:37, 22 maja 2011
Ciekawe czy ci co go chcieli bić zmieżyli by się z gorylami Palikota ????wątpie raczej by w gacie narobili;D
Lipniczanin15:21, 22 maja 2011
do"onnnaaa"
nie wiem czy umiesz czytać ze zrozumieniem...
Skoro Twój Ukochany Wójt wycofał zgodę, to znaczy że Ona wcześniej była!!!!
Czyli od początku On chciał i nie miał nic przeciwko temu spotkaniu!!
Zrobił z siebie idiotę wycofując zgodę na 4 dni przed spotkaniem!!!!
onaaaa11:48, 22 maja 2011
Lipniczan Ty to chyba na wszystkie pytania znasz odpowiedz.! ja jestem z L.W i moim zdaniem wójt jest zaje.... on uczył mnie wiedzy i g jest spoko jako nauczyciel ii jako wójt.!! aaa poztym wójt od początku był za tym zeby Palikot nie przyjeżdżał.!! i dlatego wynaajoł dla siebie bar ,,TIAOMO''
Tak jest!09:54, 22 maja 2011
Brawo Lipnica Wielka!
Tak trzymać
max00:14, 22 maja 2011
.....kasiunia....wakacje nadchodzą więc poducz się trochę z ortografii i gramatyki a nie ślęcz nad klawiaturą,głąbie kapuściany.Wstyd coś takiego czytać, jak tyle błędów.
ksi00:10, 22 maja 2011
......kum....jak jesteś z nizin to pilnuj swojej działki a nie górali.Niskopienni niech nie komentują spraw,o których nie mają bladego pojęcia i sutuacji jaka istnieje.
Rob22:14, 21 maja 2011
BRAWA dla wójta!!!tak trzymać!!!sekciarze spod znaku janusza p. niech się spotykają po cmentarzach, tak jak koledzy janusza p. z jego niby dawnej partii!!!
Lipniczanin21:05, 21 maja 2011
do "Biznesman"
... tak, tak... Wójt jest pionkiem układu, który się dorwał do władzy.
Nie ma swojego zdania, jest szarpany od lewa do prawa..
Biznesmen20:34, 21 maja 2011
haha żal


Wójt Bogusław to zajerombisty gościu>>>
Lipniczanin17:56, 21 maja 2011
... nie jestem ślepy.. chodzi o to, że skoro Wójt nie chciał pozwolić na przyjazd Palikota, to dlaczego wydał zgodę na wynajem sali??? I dopiero gdy niektóre osoby Go przycisnęły to WYCOFAŁ zgodę...
to pokazuje intencje Wójta...
I raczej gdyby ludzie nie zgłaszali sprzeciwów to zgoda by była na wynajem
onaaaaaa17:06, 21 maja 2011
Lipniczanin*<--

jak jestes ślepy to w wywieszce Ci pisze ze wójt nie pozwolił na przyjazd Palikota.! nie udostępnił mu domu ludowego.!

wój Boguś jest spoko.!
Kum14:36, 21 maja 2011
Wszystkim, którzy uważają się honorowymi i niezłomnymi góralami od wieków polecam projekcję filmu pt. GORALENVOLK. Pozdrawiam z polskich nizin.
ssssss13:56, 21 maja 2011
po stotkaniu mozna go bedzie spotkać w sigmie porzed 24 00
prawie orawiec13:52, 21 maja 2011
A za kogo on sie uwaza ten caly Palikot? Dlaczego niby wojt potrzebowalby sie przed nim rehabilitowac. Nie chcemy go i tyle. A ci co go chca, niech go do swojej prywatnej jaty zaprosza. to ich sprawa.On se postanowil ze przyjedzie i "co tam kto moze miec na Orawie do gadania. Przeciez Palikot juz jest tu panem na swoim rancho.
gazda12:58, 21 maja 2011
Na noc nie w Lipnicy tylko w Szczawnicy...
nibyorawka22:57, 20 maja 2011
Oj ciemnoto Orawska to tylko polityka a wywołala tyle emocji i nienawiści. Każdego można wysłuchać a kierować się zdrowym rozsądkiem. Dlatego Pan Bóg dał nam rozum aby myśleć.Dlaczego tyle irytacji?Każdy może przyjechać nie każdego czeba słuchać.
max22:31, 20 maja 2011
....me we...nikt cię nie zmusza chodzić na religię,a gdzie ma się odbywać to zostaw ten temat mądrzejszym,bo mam wrażenie że to pisze mwe (jeżeli się orientujesz co to jest),a poczytaj a nie siedż na internecie.Może i Palikot ma jakiś mądry program ale mówić to każdy może a z realizacją jest gorzej.On ma przechlapane w Polsce za jego sposób lansowania się ,idiotyzmów i chamstwa.Choć by nie wiem jak dobrze chciał, będzie zawsze kojarzył się z bezczelnością,tupetem i przede wszystkim chamstwem.Czy ktoś by chciał przebywać z chamem?
...22:29, 20 maja 2011
lipnica boi sie konkurencji (polmos)
25latek22:08, 20 maja 2011
do rocznik43: mieliśmy już takiego w senacie. rodowity lipniczanin. jak się go przed wyborami samorządowymi pytali dlaczego nie starał się zrobić czegoś dla Podhala czy Orawy, to stwierdził, że mu nie pozwolono.....
:)21:16, 20 maja 2011
I kolejny raz Palikot pokazał coś co jest oczywiste a czego nie widzi nikt, w tym wypadku Palikot odpowiada bez słów jaka jest Orawska polska wieś, normalnie ofiary losu, zatrzymanie w czasie 40 lat temu :)
Lipniczanin21:13, 20 maja 2011
.. ale może nie mam racji ?? mi chodzi o to, że Pan Kochany Wójt mógł od samego początku nie robić zamieszania... dokładnie wiedział, że ludzie nie chcą Palikota, tylko miał nadzieję, że nie będzie odzewu ze strony ludzi :-)
Nie muszę być niczyim zwolennikiem, żeby móc stwierdzić, że Wójt sam się ośmieszył...
korolka21:00, 20 maja 2011
Lipniczanin to pewnie zwolennik adamczyka!! super że Jazowski wygrał!!
nie dziwie mu się że uległ presji proboszcza i tyle....
ZA20:12, 20 maja 2011
Popieram Palikota i będę na Jego partię głosował :)...jestem za parytetami, zniesieniem subwencji na partie polityczne,likwidacja Senatu i ograniczenie liczby posłów z 460 do 300,zniesienie immunitetu poselskiego, eutanazją, bezpłatnego i powszechnego dostępu do internetu, wycofania religii ze szkół,walką z biurokracją, rozdziałem państwa i kościoła!!!!!!!!!!....
prawie orawiec.19:47, 20 maja 2011
do Smilling
Twoja wypowiedz bardzo smierdzi nienawiscia do wojta i plebana.
Oh jak chcialbys ich ukrocic! A przeciez oni tez sa pelnoprawnymi obywatelami. Maja wiec pelne prawo do uprawiania polityki-tymbardziej "czystej"-jak powiadasz. ha,ha...
My wszyscy tez mamy prawo do chcenia panstwa o statusie jaki nam odpowiada. Mysle ze ten wlasnie bylby najlepszy.....
Kim jestes, ze chcesz rozdzielac abonamenty do startu w glosowaniu, i w dodatku okreslac jego warunki. Gdyby nasz proboszcz zdjal sutanne z powodu swej kandydatury to ja na niego glosowal nie bede. Czy zrozumiales?
jony19:06, 20 maja 2011
powinni w Lipnicy nakręcić kolejne odcinki,,RANCZO" ale był by ubaw
jony18:44, 20 maja 2011
móżdżek to też ważna część mózgu odpowiada za koordynacje ruchową, gdyby nie on to od nie jednego dostał byś w d.... panie wolarz pana pewnie jak chrzcili to ksiądz na posadkę pana upuścił i dlatego pan takie głupoty piszesz jak by im o alkohol chodziło to by się na wódkę w knajpie umówili a co do spotkania to nie za pana pieniądze to co się pan martwisz pan Palikot to mądry człowiek i z mądrymi w Lipnicy będzie rozmawial
wolorz18:02, 20 maja 2011
zwolennicy janusza co macie móżdźki z tej samej materii co jego seksponat pokazywany w sejmie - wiedzcie, ze tu o interes alkoholowy idzie, udaje się politykę. januszek i lipniczanie robili kiedyś niezłe interesiki z royalami więc nawet ordynarna polityka mogłaby im interesiki pociągnąć w górę, seksponaty dałyby grosz.
ten zapowiadany potwornie ordynarny osobnik flirtujący ze złem i czerpiący natchnienie z deformacji ludzkich mózgów o najniższych instyktach może jedynie sobie w lipnicy urzadzić polityczny pogrzeb idei. sumienie pogrzebał już dawno i skupia wokół siebie tych co uczynili tak samo. ,
nie jest on godzien położyc stopy na swiętej ojczyźnianej ziemi.
a ten kazimierz to pewnie jeszcze nie chrzczony lipniczanin? .
Lipniczanin17:43, 20 maja 2011
Wybraliście na Wójta człowieka - Bogusława Jazowskiego - który kilka lat temu został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne, więc czemu się dziwić?? Wójt trzyma z K.Bandykiem i zapewne chętnie widziałby Palikota w Lipnicy Wlk.
maxnt16:24, 20 maja 2011
"Toskanie bojkotować" hahahaha. :D Ciebie maxiu pewnie nawet na herbate tam nie stać...
smilling15:28, 20 maja 2011
Warto sobie uświadomić, że to co wyprawia wójt z plebanem to jest czysta polityka. Tak samo wygląda to wtedy, gdy prymas wywiera presję na rząd czy prezydenta. Tylko skal jest inna.

Za tak podejmowane decyzje pleban czy kardynał nie ponoszą żadnej odpowiedzialności. /.../

Dobrze radzę orawianom zastanowić się, czy takiego państwa o statusie dominium Watykanu naprawdę chcecie. Jezeli tak, to niech wasz proboszcz zdejmie sutannę i startuje w wyborach. Wtedy będzie OK.

Naruszenie regulaminu. Moderator.
orkan13:48, 20 maja 2011
"Biznesmen" jest równie dobry w ortografii jak "hrabia" bul-Komorowski!
Dobrze, że chociaż kasę umie liczyć.
bizmesmen13:48, 20 maja 2011
wsturzu - czytaj uważnie co pisze a później komentuj!! nie Palikot tylko ludzie od nas których można wykreować po przez układy!!nie o kasę mi chodzi bo mi jej nie brakuje tylko o rozwój wioski i orawy!!może czas ratować co zostało!!
Lipniczanin13:17, 20 maja 2011
... bardzo dobrze, że spotkanie się odbędzie, Wójt zrobił zamieszanie wynajmując, a potem cofając zgodę na wynajem :-(
wsturz13:13, 20 maja 2011
biznesmenie, myślisz, że Palikot ściągnie ci pieniądze? Chodzi ci tylko o kasę? Polska jest wyprzedawana za bezcen, przodkowie w grobach się przewracają a ty nie masz za grosz honoru. Co sobą reprezentuje Palikot? Prostactwo i chamstwo.
bizmesmen12:28, 20 maja 2011
właśnie można nie popierać Palikota ale trzeba kreować naszych ludzi na jak najwyższe szczeble władzy, co pomoże nam ściągać kasę na wiosce!! co tu dużo ukrywać bez układów ani róż, a z tego co wiem Ci pisowcy nam kasy na rozwój nie ściągają!!!
po co zasmiecac wies?11:54, 20 maja 2011
Do takich jak Sara czy rocznik43, poznaniak i im podobnych... Macie sie za tak madrych,a podstawowej rzeczy nie rozumiecie, ze tym Palikotom i innym tylko o ich interes chodzi a nie o wasz- i kto tu tepak? i nieuk?
A ci co dla nich Orawa, Spisz i Podhale to to samo, niech sie tez doucza. Co nie przeszkadza ze ta nasza POLSKA mentalnosc jest dosc specyficzna.Wlasnie ci "madrzy sa tego przykladem...
orawaiak09:50, 20 maja 2011
Do rocznik43: zajmij się chłopie swoimi lachoskimi sprawami a nie pouczaj nas.
mirek196709:29, 20 maja 2011
hehe z tego co widziałem dziś na przystanku spotkanie się odbędzie ale w pizzerii, powiem szczerze że Kazek ma jaja bo ja już dawno bym wymiękł!
BRAWO!!!
sara09:20, 20 maja 2011
,,pan Poznaniak ma racje" jesteście sto lat za krajami trzeciego świata ze swoja wiedzą i sposobem myślenia jestem młoda osobą i chce dla siebie jak najlepiej a pan Palikot jest wstanie zmienić coś w tym kraju a wasze czytanie między wierszami jest beznadziejne spójrzcie na całą kartkę to się może czegoś dowiecie tam oprócz obrazków są tez słowa mądre słowa ale cóż jak się czytać nie umie to się patrzy na obrazki i źle interpretuje spotkajcie się z Palikotem to on wam wytłumaczy o co mu chodzi
Rocznik4309:18, 20 maja 2011
Pytanie do Lipniczan Wielkich, w jaki sposób chcecie swoje sprawy Orawian prezentować? Załatwiać? Jak nie będziecie mieć swoich przedstawicieli we władzach różnych szczebli? Im więcej osób z Waszego regionu będzie w różnych ugrupowaniach, tym większa możliwość dla Waszych spraw. Są sprawy dla Waszej społeczności nadrzędne i dla nich, im większy krąg zaangażowanych tym lepiej. Dlatego nie mogę zrozumieć, że nie chcieliście skorzystać z okazji, i poszerzyć możliwości dla Waszego środowiska. Smutno mi ORAWIANIE!!!
Rocznik43
konio09:00, 20 maja 2011
Poznaniak nie rozśmieszaj mnie - albo jak wolisz - nie sadź takich blubrów. Twój idol jest na poziomie błędu statystycznego jak Kluzikowa.
Takie tanie numery z podbijaniem bębenka to nie tutaj. Jak Palikot zbierze w wyborach więcej niż 3 procent poparcia to stawiam Ci piwo.
Rocznik4308:49, 20 maja 2011
?Bohaterski? Wójt broni swoją ?Trzódkę? przed szatańskimi poczynaniami Ruchu Poparcia.
To właśnie dowód na to jak ciemnota, zabobon, nieuctwo, opanowały Nasz KRAJ. Jak konieczna jest działalność organizacji postępowych, jakim jest Nasz Ruch. Jesteśmy śmiesznym zaściankiem gdzie głupi urzędnik, może bezprawnie narzucać swojej społeczności, jakie mają, mogą mieć poglądy, kontakty.
Głupota pozbawia środowisko ORAWIAN możliwości wprowadzenia swojego człowieka do SEJMU. Byłem osobiście przekonany, że społeczność Orawy wystawi kandydata i wprowadzi go do Parlamentu.
Rocznik43
sara08:44, 20 maja 2011
brak mi słów ludzie do tego jakie szaleństwo was opętało tak nie można czyta to tylu ludzi i się śmieją każdy powinien robić co chce w tym tygodniu przyjedzie Palikot a za tydzień zaproście Kaczyńskiego i problem z głowy po co sie rozczulać pytanie tylko czy szef PIS znajdzie dla was czas ??????
Poznaniak08:30, 20 maja 2011
Jakas osoba napisał, że Palikot nie ma poparcia w miastach, właśnie na wioskach i małych miasteczkach ludzie nie maja wiedzy jak działa władza, kto finansuje partie. Słuchają tylko ksiedza i ogladają rządzoną przez PO PIS telewizje, zamiast zaczerpnąć wiedzy z internetu, z YOUTUBA. JA jestem z Poznania i wiekszość ludzie z wyższym wykształceniem lubi Palikota, myślę ze Palikot moze być wielką niespodzianką. Szacuje 20 - 25 % ludzie zagłosuje na niego. Janusz jestem za normalnością
fan Palikota08:21, 20 maja 2011
Do maxa
Wylazi z was prowincja. Jestescie na poziomie pisma obrazkowego i komiksu. Nie jestescie w stanie zrozumiec slow, ktore Palikot wypowiada [ a bardzo madrze mowi] - to dla was za trudne. Przemawiaja do was tylko obrazki [ wibrator itp], ale nie jestescie w stanie pojąc kontekstu. Wniosek - chłopy i baby - trza się uczyc. Trza czytac nie tylko tabloidy [ to przyklad gazety obrazkowej]
jablonczanin08:06, 20 maja 2011
ok niech będzie ze demokracja wygrywa, ale nie jeden człowiek z jabłonki z proboszczem :) ja się Panu Wójtowi nie dziwie że uległ księdzu!!! ale dlaczego ksiądz się wtrąca i wywiera presje na Wójcie??!!!czego się obawia skoro ma wierzącą wioskę??
me we07:32, 20 maja 2011
Przecież Palikot nie chce nikomu wiary z serc odbierać. On nie chce nikogo w ateistów zamieniać. Ale trzeba pamiętać, że nie wszyscy polacy są wierzący. I dla nich Kościół jest zaborcą. Oczywiście nikt nie chce Kościoła niszczyć.

Zobaczcie. Gdyby na przykład istniał podatek wyznaniowy wtedy prawdziwie wierzący wiedzieliby, że tyle i tyle kasy idzie na ich Kościół. Było by wiadomo ile osób faktycznie jest religijnych i im zależy.

Druga sprawa. Religia w szkołach nie ma sensu, bo daje skutki odwrotne od oczekiwanych. Młodzież na religii najczęściej uczy się na inne przedmioty, czy odrabia lekcje. Czy nie lepsza byłaby religia w salkach katechetycznych, całkowicie odseparowana od zwykłego systemu edukacji. Najlepiej w niedzielę przed lub po mszy.
Snikki05:59, 20 maja 2011
Oczywiście że za to do villi toscana już nigdy nie pójde na pizze.Zresztą teraz już nie jest tak dobra jak dawniej.
BójSięBoga04:27, 20 maja 2011
'Żona Lucjana' ma rację...
Boga z serc nam nie zabierze!
Nie jestem zwolenniczką Palikota i nie rozumiem po co pcha się tam, gdzie go nie chcą (przynajmniej większość). Nie rozumiem również po co 'wyjeżdżacie' na Wójta Gminy... Naprawdę chcielibyście Wójta, który miały w ... [czterech literach] Wasze zdanie!? Dobrze, że wycofał zgodę na wynajęcie sali.
Według mnie Palikot i tak NIC nie zmieni na lepsze... Tylko niektórym niepotrzebnie wodę z mózgu zrobi!
(+ jeśli chce odchodzić z Kościoła niech odchodzi - ale przynajmniej niech innym głowy swoją osobą nie zawraca) Nie trzeba nam go tutaj, ale oczywiście nigdzie go słuchać nie chcą więc pcha się gdzie popadnie.
moher04:05, 20 maja 2011
Panie Bandyk ten twój idol skończy tak jak i ty.......

Allee cham !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
orawiec03:38, 20 maja 2011
Brylorz a co cie tak nakłoniło zeby zaprasać tego Bimbrownika obiecoł ci jako flaske a moze chces zeby o tobie było głośno ?
Jesteś żałosny !!!!
max00:47, 20 maja 2011
Demokracja zwyciężyła.Jeżeli jest przewaga osób przeciw Palikotowi to o co kruszyć kopie,większość zwyciężyła.Nie podniecajcie się byle kim,tóż to wstyd aby takie coś plątało się po wsi.Myślę,że mądrzy ludzie go ''odpowiednio ''przywitają aby się nigdy tu nie pokazał.Nowy Targ byle jaki ale mieszkańcy go przegonią.A Toskanie bojkotować.
nina00:42, 20 maja 2011
Dziwię się wszystkim,których cokolwiek może Palikot obchodzić.Przecież ten facet nawiedzony przyjeżdża jako osoba prywatna i co Wam on biedny może załatwić,jak nie jest w żadnej partii.Pomyślcie dlaczego ta kreatura wybiera takie Lipnice i Nowe Targi,poprostu w miastach nikt go nie słucha i nie potrzebuje oglądać,nie zapraszają go więc pcha się gdzie może.Raz już było głośno o Lipnicy jak psu głowę urwali,teraz wizyty Palikota się zachciało niektórym.Miejcie ludzie trochę rozumu i nie podniecajcie się byle dziadem.Popieram wójta i wszystkich mądrych Lipniczan.
góralka23:28, 19 maja 2011
Brawo Lipnica - dla tego pana nie powinno być miejsca w życiu publicznym naszego kraju. Jeszcze raz powtórzę: wstydziłabym się własnym nazwiskiem firmować tego typu spotkania. Trzeba nie mieć szacunku dla siebie i drugiego człowieka, żeby popierać i zapraszać takiego kogoś. I tu Kościół nie ma nic do rzeczy.
wesoły kot23:07, 19 maja 2011
Nie wiem, po co to larum ? Przecież błazny są nieszkodliwe i co najwyżej można się z nich pośmiać.
sara22:08, 19 maja 2011
Wójt jest ok, to w porządku człowiek, został przyparty do muru i wybrał dobro ogółu więc pretensji nie należy mieć a po za tym ludzka rzecz przebaczać, więc nie należy kopać leżącego tylko podać rękę, pan Palikot przyjedzie i odjedzie a Wójt zostanie i to się liczy topór należy zakopać
jaśko21:56, 19 maja 2011
I bardzo dobrze, że wójt odebrał salę! Wiecie w ogóle co to za jeden ten Palikot? Jakie ma poglądy? Co mówi? Co soba reprezentuje? Do czego namawia? Skąd się wywodzi? Co robił za młodu? Zgadzacie się z nim?
Najpierw może dowiedzcie się nieco, a potem krytykujcie Wójta i mądrą część Lipniczan.
hehe21:55, 19 maja 2011
kasiunia22 nie spinaj się tak, bo ci się woda zagotuje! A znasz w ogóle Kazka B. że go tak chwalisz??
chlop21:41, 19 maja 2011
Przecież Kaczyński bardziej niezrównoważony, a go przyjęli
Darek.21:28, 19 maja 2011
w Lipnicy Wielkiej widać Kościół kieruje ludzmi tak?? Wojt musi odejsc poniewaz i tak nie ni to powiedzenia, niech przemowi lud koscielny?? zapowiadaja blokade?? z ławek z koscioła pewnie i wozami i sianem co?? widły tez trzeba miec hehehe, masakra jak czytam co tam ludzie mówia a dac sa koscielni co?? wiara na mistrza, Panie Palikot, trzeba Lipnicy zabrac kase z uni hehehe
nowotarżanin21:24, 19 maja 2011
bliżej talibów jak demokratów oto tak zwana wolność myślisz inaczej na stos sto lat nim polskie społeczenstwo zrozumie co to tolerancja
obiektywna20:22, 19 maja 2011
ludzie głupoty piszecie Wójt jest po to żeby słuchac i wyciągac wnioski ludzie chodzą skarżą się więc Wójt posłuchał większości i zadecydował o cofnięciu zgody , więc nie szkalujcie Go bo on ma słuchac ludu a nie "Palikota"
superoldcap19:59, 19 maja 2011
narzekacie na wójta, a dopiero go wybraliście.
kasiunia2219:32, 19 maja 2011
nie popieram polityki Palikota ale dlaczego ma nie przyjechać do nas??!!
nic mi nie zrobił więc dlaczego go krytykować??!!
każdy może przyjezdzac gdzie chce i gadać co chce!!
to zwykła kampania polityczna...
mądry człowiek wie w co wierzy i wie co ma robić
a nie mądry krytykuje i obrażą
pozdrawiam
sara19:21, 19 maja 2011
nie jeżdzijmy tak po tym Wójcie to tylko człowiek nie można go zaraz skreślać trzeba człowiekowi dać szanse, po za tym kto nigdy nie popełnił błędu niech pierwszy rzuci kamień
miki18:44, 19 maja 2011
Co kraj to obyczaj. Widocznie wójt zapomniał że reprezentuje Państwo Polskie a nie Państwo Watykan ( odsyłam do konkordatu wójta). A może ja coś źle rozumuje i Lipnica to jedno ze wzgórz Watykanu... jakiś cud?
Żona Lucjana18:36, 19 maja 2011
Ludzie,
Przecież to jest POLITYKA.
Co oznacza POLITYKA? Politycy podróżują po Polsce, by przedstawić swój projekt "naprawy Polski". Dlaczego go nie wysłuchać? Dlaczego ja mogę stać i słuchać poszczególnych polityków najprzeróżniejszych frakcji, a Wy tak się ciskacie na przyjazd jednego polityka? Czego się obawiacie? Że Wam Boga z serc zabierze? Przecież znacie swoją wiarę i wiecie jak jest silna! Taki Palikot czy inny nie jest wstanie Wam odebrać Waszej wiary, więc skąd ta bojaźń?
"Na ciupagi" go weźmiecie? po co? Nie lepiej wysłuchać co ma do zaoferowania? Może ma dla Was coś co Wam pomoże. Bóg uczy by pomoc przyjmować i podziękowaniem się odpłacić a nie nienawiścią.
Ludzie opamiętajcie się.
Nie pozwólcie aby zło zasiedliło Wasze serca.
Szczęść Boże!
swój18:33, 19 maja 2011
wujt musi odejść! Niech żyje Palikot!
do 18:18, 19 maja 2011
Ja nie kwestionuje opinii na temat Pana Palikota...
Tylko nieudolność Pana Wójta Jazowskiego, bo w ogóle mógł nie wyrażać zgody na wynajem sali. I w sumie zapewne osobiście popiera Palikota.
Cale zamieszanie stworzył Wójt, który początkowo zgodził się na to spotkanie i w ostatniej chwili wycofuje się z tego...
Poza tym jestem z Lipnicy Wielkiej :-)
do 18:15, 19 maja 2011
Organizatorzy dostali zgodę na WYNAJEM SALI w Domu Ludowym na to spotkanie, jednak DOPIERO wczoraj Wójt się rozmyślił, że wycofuje zgodę, a więc przynależność partyjna, też by mu nie pomogła!!! Bo Pan Jazowski jest kolegą organizatora tego spotkania, ale jednak ludzie Go przycisnęli ...
lytra18:06, 19 maja 2011
Do podszywających się pod Lipniczanina i mieszkańca: nie macie za grosz honoru. Większego chama od Palikota trudno znaleźć. Znana jest jego "tolerancja" wobec chrześcijan.
ceperka18:03, 19 maja 2011
Wójt w Lipnicy Wielkiej zapomniał, co to dane słowo, powinien nosić spódnicę a nie portki..... Wierzę, że Palikot w Lipnicy Wielkiej da czadu. Zwyczajnie w to wierze .Matoły religijne o apostazji wiedzą tylko tyle, co im ksiądz powiedział. Nikt nie poczytał, że apostazja dotyczy tych ochrzczonych, którzy są niewierzący i chcą wyjść z koscioła , jak i księży i zakonników?... oczy zaszły mgłą? ... a jak tak chcą wiary bronic, to niech przyjdą posłuchać na spotkanie z Palikotem
sin17:52, 19 maja 2011
Tajna broń Tuska - Palikot , który miał przyciągnąć lewicowy elektorat to niewypał,( poparcie prawie zerowe ) tak samo jak PJN. Teraz szuka rozpaczliwie miejsca, aby załapać się do sejmu. Jak mówi przysłowie ,, tonący brzytwy się chwyta ,, tak i on próbuje zwrócić na siebie uwagę skandalami i chamskim zachowaniem . Taki sam los powinien spotkać innych jak Niesiołowski .
tom17:41, 19 maja 2011
J.Palikot: 'Lech Kaczyński ma krew na rękach'.
"Marta i Jarosław powinni przeprosić wdowy po zmarłych za to, że Lech wymusił lądowanie, a oni zginęli. W miejsce tego słyszymy sterty obelg. I słyszymy o milionowych polisach, mieszkaniu w pałacu - wstyd i hańba! Gówno wybiło! "
Teraz trzeba dowiedzieć się, czy Lech Kaczyński nie był na pokładzie pijany i dlaczego spóźnił się na lot 25 minut ? mówił Palikot.

Orawianie zawsze byli patriotami! kochali i kochają swoja Ojczyzna. (polecam pamiętnik ks. F. Machaya Moja droga do Polski) W miejscu gdzie leży P. Borowy będzie przemawiał J.Palikot????? chyba to niestosowne.
fk17:39, 19 maja 2011
Ciekawe czy jeszcze niedawno jak Palikot był czlonkiem PO,organizatorzy również nie dostaliby zgody na wynajecie sali.
ja17:28, 19 maja 2011
ale po co ma tu Palikot, obraża wszystkich, wyśmiewa, kpi nie szanuje innych, nie jest tolerancyjny, nie działa wg żadnych wartości, a co to za zaszczyt. ze będzie nocował w Lipnicy?
sara17:28, 19 maja 2011
MACIE ŚWIADOMOŚĆ ILU LUDZI SIEDZI TERAZ NA NECIE /.../

Proszę wyłączyć CapsLock. Moderator.
JJ17:21, 19 maja 2011
blokerss 2 niemasz nic ciekawszego i madrzejszego do powidzenia z ktorego to ciemnogrodu pochodzisz??
Lipniczanin17:16, 19 maja 2011
Wójt Bogusław Jazowski musi odejść!!
Dość wstydu dla Lipnicy Wielkiej!!!
Lipniczanin17:14, 19 maja 2011
Wstyd.. Panie Wójcie, jak Pan mógł się zgadzać na wynajem sali w Domu Ludowym, a teraz cofa Pan tą decyzję (i to dopiero na 4 dni przed spotkaniem)
Ośmiesza Pan samego siebie i Urząd Gminy!!!!
ceper17:14, 19 maja 2011
Kilka wpisów dotyczy wolności słowa - niech zobaczą co ten były poseł ma do zaoferowania - czyste chamstwo , kłamstwa . Wystarczy sprawdzić jak się wypowiadał o śp. prezydencie L. Kaczyńskim. Już dawno powinien zniknąć z życia publicznego. Ci co go popierają widać wyznają takie same wartości .A tolerancja nie oznacza , że musimy słuchać i popierać oszołoma .
aammaamam17:12, 19 maja 2011
Czemu wszyscy obrażacie mieszkańców Lipnicy? Czy to tylko tu są protesty przeciw polityce? Czy Lipnica to jedyne miejsce w Polsce gdzie nie ma poparcia dla Palikota? Bo mi się wydaje, że nie....więc zastanówcie się zanim zaczniecie oskarżać o brak tolerancji!
Są zwolennicy i przeciwnicy, zawsze tak było i tego nikt nie zmieni!
ceper.17:05, 19 maja 2011
miejsce dla Palikota to teren za Uralem - tam dużo piją i mają wyprane mózgi - na pewno znajdzie sympatyków.
kasiunia2217:00, 19 maja 2011
nie podoba mi się to że Wójt Lipnicy W. tak szybko wymiękł, przecież wydał decyzje a później pod presja ją cofnoł, to śmieszne!!!
teraz się okazuje że wybory wójta były nie trafne bo czegoś takiego nie powinien robić jeżeli raz wydaje decyzje i być przy jednym stanowisku....
kasiunia2216:45, 19 maja 2011
bardzo dobrze że znaleźli się w Lipnicy Wielkiej grupa odważnych ludzi którzy zaprosili Janusza Palikota na spotkanie i szczerą rozmowę na temat naszego Państwa

"Kasiunia" - przemyśl co chcesz napisać i nie spamuj pisaniem komentarzy raz za razem. Moderator.
Stachu!16:37, 19 maja 2011
hehe brawo dla Orawy, ale za co? Chyba tylko za ośmieszanie się i pokazami jakimi hipokrytami są "prawdziwi, wierzący katolicy" eh szkoda słów. Jak go już uważacie za takiego "idiotę", "matoła" to prosze bardzo dlaczego jeden z drugim nie pójdzie na spotkanie, nie zada mądrego pytania aby ośmieszyć pana Palikota? No dlaczego? Bo z pewnością lepiej go obrzucić jajkami, zablokować droge. Potem sie dziwicie ludzie i narzekacie, że burdel w państwie, ale co tu sie dziwić, jacy mieszkańcy takie i państwo.
O wolności słowa i tolerancji poglądów już nie wspomnie. Jestem prawie przekonany, że ludzie organizujący tą szopkę, pewnie jako pierwsi będą płakać jak to im źle i że nikt nie dba o ich prawa, al niestety "jak kuba bogu tak bóg kubie"..
kasiunia2216:37, 19 maja 2011
było wiadome że PAN PALIKOT będzie w LIPNICY już od miesiąca przynajmniej ja wiem od miesiąca, a jedna osoba 3 dni przed rozwala im wszytko krytykując i wrzeszcząc u proboszcz i wójta :/
wolność słowa!!!
kasiunia2216:25, 19 maja 2011
/.../
każdy ma prawo do nas przyjechać :)
ludzie na wsi u nas wiedza tylko że Palikot jest przeciwko kościołowi, chodź nie wiedzą dla czego, z czym on próbuje walczyć, nie z WIARĄ walczy!!nie z Bogiem!
jak już tak walczycie to przynajmniej się dowiedzcie o co!!
kasiunia2216:14, 19 maja 2011
ludzie zastanówmy się co wogóle piszemy....
każdy ma prawo organizować co chce i gdzie chce!!! i każdy ma prawo iść gdzie chce!!nie chcesz nie idziesz!!! chcesz idziesz!!! proste....
ściąg cie Kaczyńskiego lub Lepera też macie prawo!! sam z ciekawości przyjde!!
wf16:09, 19 maja 2011
Jakby narod podhalanski sie uczył pilnie - a w tym pan wojt - to by takiego obciachu i bukiectwa nie bylo. Widać, że kaganek oświaty pod strzechy podhalańskie nie trafił - dramat, bo to 21 wiek
centrum1216:08, 19 maja 2011
podobno kościół nie miesza się w politykę?!!
jeden mieszkaniec jabłonki zrobił wielkie hallo, i pod jego wrzaskami ugięli się władze w Lipnicy!!! według mnie HASŁO które Pan Palikot ogłosił na swoim blogu nie czyni z organizatorów "bezbożników" to tylko spotkanie, kto chce idzie kto nie to nie!!!ja osoba nie popierająca tego hasła z ciekawości pójdę posłuchać jak ratować nasz zacofany kraj!!!
Lipniczanin16:07, 19 maja 2011
Jazowski ma jaja??? Gdzie On je ma?

Przecież wydał zgodę na wynajem sali w Domu Ludowym!!!!!
A teraz w ostatniej chwili ludzie Go przycisnęli i musiał wycofać się ze swojej decyzji, ech... i to jeszcze w ostatniej chwili - czyż On nie wiedział, jaka będzie reakcja na spotkanie z Panem Palikotem. Jeśli podjął decyzję o wynajmie sali, to mógł się jej trzymać, bo Palikot się nie zmienił, głosi to co głosił, itp.

Dla mnie jej to kolejna kompromitacja tego Wójta!!!
jasiomały15:56, 19 maja 2011
prawdziwy katolik odgraża się jajkami czy biciem???ciekawe!!
to co osoba wierząca nie może przyjść na spotkanie z czystej ciekawości??
to co osoba wierząca nie może posłuchać innych alternatyw rozwoju kraju niż tylko Pis i PO???
cdd15:39, 19 maja 2011
bojkotujcie kosciol
~tomb_15:35, 19 maja 2011
Gdzie będzie nocował?
@15:31, 19 maja 2011
No dobrze ! Jazowski ma jaja.
Komisja zas**ne państwo15:18, 19 maja 2011
Palikotowi chodzi o członki, o większe członki, no może też przyniesie jakiego świńskiego ryja - mordy wy mordy. Jemu z pewnością nie chodzi a nie chodzi i mniejsze POdatki....!!!!
jola15:07, 19 maja 2011
Co za oszołomy u tego Palikota w sztabie! Skoro go nie chcą to po co się pchać. Bez sensu! Takie działanie jest tylko na pokaz i skierowane aby wywołać skandalik polityczny. Ośmiesza się Palikot ta wizytą.
mieszkaniec14:59, 19 maja 2011
żyjemy w chorym kraju!!! Gdzie jest wolność słowa ?!
hm14:51, 19 maja 2011
nie boi się?:)
sushi14:04, 19 maja 2011
nie jestem zwolennikiem Palikota, ale irytuje mnie poziom tolerancji mieszkańców Podhala, społeczeństwa konserwatywnego, zamkniętego ,moim zdaniem celem wizyty Palikota jest pokazanie wszystkim tej "góralskiej fobii".Swoją drogą gratuluje odwagi, ciekawe czy Jarosław Kaczyński wybrałby się na parade równości.
blokerss213:52, 19 maja 2011
polska demokracja i ciemnogród orawski
ktos13:49, 19 maja 2011
Ale ciemny naród. Jak ktos nie chce niech nie idzie na to spotkanie, ale nie mozna uniemozliwiac tego innym. Na dyskoteki tez nie wszyscy chodza a jakos nikt nie proponuje zeby je pozamykac. To samo dot. knajp, muzeów, teatrów itd
...13:41, 19 maja 2011
Chyba nie uśnie ]:-> hihihi
Daro13:37, 19 maja 2011
Niech przyjedzie do Rabki, zapraszam
Orawa13:32, 19 maja 2011
Palikot kończ waść się zajmować polityką, wstydu oszczędź.
Lipniczanin13:25, 19 maja 2011
kompromitacja Wójta...
od dawna są znane poglądy Pana Palikota, od dawna mówiono na temat "Tygodnia występowania z Kościoła", a On jakoś WYDAŁ zgodę na wynajem. A teraz udaje dobrotliwego Wójta. Mógł wcześniej pomyśleć, ale Jemu to się chyba rzadko zdarza. A poza tym decyzję mógł cofnąć wcześniej, a nie wczoraj!!! Płakać się chce nad nieudolnością tego Wójta!!!!
mieszkaniec Lipnicy :)13:20, 19 maja 2011
dlaczego mieszamy do tego kościół i podważamy wiarę osób które chcą przyjść na spotkanie???chciałem przyjść na spotkanie, aby posłuchać jakie ma Pan Palikot pomysły ratowania i unowocześniania Polskiej gospodarki?? z czystej ciekawości może pójdę mimo że jestem wierzącym mieszkańcem wsi!!!
i pewnie będę wytykany palcami z teksem "czym mnie Bóg opuścił", czy ja osoba wierząca nie może posłuchać co rzeczywiście dzieje się w Państwie??jakie są alternatywy rozwoju??
blokerss 213:12, 19 maja 2011
i tutaj widać polska demokrację i ciemnogród orawiaków wstyd i hanba
Omasz12:48, 19 maja 2011
Ciemnogród.............
Dlaczego pleban decyduje o takich sprawach!!!???
Wolność słowa..........................
sara12:15, 19 maja 2011
niektórzy mieszkańcy Lipnicy Wielkiej jesteście beznadziejni, dlaczego stawiacie ludzi pod ścianą, jak można być tak nietolerancyjnym wobec innych, sami sobie robicie krzywdę , przecież oprócz przeciwników , są tez zwolennicy PALIKOTA i jego polityki dajcie się im wykazać to ich sprawa kogo chcą słuchać i oglądać przecież was nikt do niczego nie zmusza a wyrobicie aferę, wasze wartości religijne są dość płytkie skoro mieszacie politykę i wiarę co ma jedno do drugiego, ośmieszacie się ma tle całej polski i europy to nie godne górali którzy zawsze tacy mili i gościnni
zdzichnt12:08, 19 maja 2011
Czyżby "pospolite moherowe ruszenie" ogłoszono w Lipnicy? Dobrze jest słuchać głosu ludu, ale gdzie demokracja i tolerancja głoszona przez wiernych. jeśli ktoś nie podziela poglądów Pana Palikota, ma takie prawo i nie musi uczestniczyć w spotkaniu, a nawet może go bojkotować. Ale to już przesada! Kościół, czy sekta, bo zaczynam mieć wątpliwości....
Darek.11:45, 19 maja 2011
Orawa nie chce PALIKOTA tego tez sie spodziewałem, ale Nowy Targ i jak zawsze nasz burmistrz pokaże sie ze hej, brak słów, nie mam nic złego to PALIKOTA po dla Mnie cały sejm itp to układ polityczny, nie wnikam. ale napewno w NT nie ma PALIKOT wiernych az tak by kolejkami poszli na spotkanie. Pozdrawiam
Spaliłkota11:41, 19 maja 2011
No no no no to mi się spodobali pierwsi ludzi ktorzy przywitali Kolumba w Ameryce siedząc na pniocku - Palikot powienien dostać zakaz podróżowania po kraju bo ta wódka z jego Polmosu całkiem mu w główce pomiesała no ale jak juz dojedzie, to w Lipnicy powinni go przywitać jak przystało na tak znamienitą postać - świńskim ryjem - gorzołke som przywiezie!!!! hej
bartek11:24, 19 maja 2011
" Ludzie wierzący zgłaszają liczne protesty..."
" Ludzie odgrażają się nam, że będą blokować, że będą go bić..."
Ciekawe zestawienie.
Prawdziwi polscy katolicy
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas