Nowy Targ: Powiatowy Zarząd Platformy Obywatelskiej przestał istnieć. Prawie wszyscy zadeklarowali także odejście z partii - podhale24.pl
Środa, 8 maja
Imieniny: Stanisława, Lizy, Dezyderii
Rabka Zdrój
Clouds
Wiatr: 6.588 km/h Wilgotność: 83 %
Clouds
Wiatr: 6.912 km/h Wilgotność: 87 %
Clouds
Wiatr: 5.832 km/h Wilgotność: 82 %
Clouds
Wiatr: 4.212 km/h Wilgotność: 80 %
Clouds
Wiatr: 3.672 km/h Wilgotność: 81 %
Clouds
Wiatr: 7.092 km/h Wilgotność: 85 %
Jakość powietrza
50 %
Nowy Targ
40 %
Zakopane
30 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Dobra
PM 10: 25 | 50 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 20 | 40 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 15 | 30 %
22.02.2013, 21:36 | czytano: 5759

Nowy Targ: Powiatowy Zarząd Platformy Obywatelskiej przestał istnieć. Prawie wszyscy zadeklarowali także odejście z partii

NOWY TARG. Zorganizowane w piątek wieczorem posiedzenie Zarządu Powiatowego Platformy Obywatelskiej zostało przerwane. Dziewięciu z jedenastu członków złożyło rezygnacje.

Praktycznie cały zarząd podał się do dymisji, w tym przewodniczący Platformy Obywatelskiej w powiecie nowotarskim Jan Smarduch, a także Maciej Jachymiak, Marcin Kolasa, Artur Szyszkiewicz, Adam Chlebek, Piotr Gąsienica, Paweł Dziuban i Stanisław Radecki. Rezygnacji nie złożyli Wiesław Gąsior oraz Bogusław Waksmundzki.

Po takim ruchu, piątkowe spotkanie zostało przerwane. Przez tydzień trwać będą konsultacje w poszczególnych kołach. Rezygnacja z członkostwa w Zarządzie Powiatu może wpłynąć na rozwiązanie kół terenowych.

Bezpośrednim powodem tej sytuacji jest podjęta trzy dni temu przez Zarząd Regionu PO decyzja o utworzeniu w Nowym Targu drugiego koła Platformy Obywatelskiej (pisaliśmy o tym w artykule W Nowym Targu powstało drugie koło PO). Sprzeciwiał się temu Zarząd Powiatowy PO w Nowym Targu. Wobec nieliczenia się ze zdaniem Zarządu Powiatu, jego przewodniczący, Jan Smarduch zapowiedział swoją rezygnację. Tak też się stało. W jego ślady poszła większość członków struktur powiatowych.

Jak mówi prezes nowotarskiego koła partii Maciej Jachymiak - potrzebny jest im czas na uporządkowanie spraw organizacyjnych. Kolejne spotkanie za tydzień, 1 marca.

s/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
tur07:41, 28 lutego 2013
Nie napisałem, że Smarduch był nielojalny wobec PO, ale członków PO. Jak obiecałem, napisze kiedyś o tym. A spadek poparcia dla PO jest ogólnopolski, a na Podhalu są większe do tego spadku powody. Pamiętamy aferę Janczego, wyczyny Jachimiaka z Fudalą, odwołanie Czerwińskiego z szefa regionu (jak ludzie zapomnieli został przywrócony do łask), uwkłanie żony Grada w dziwne sprawy z ZEW?Wspomniany Jachimiak nie przysparza popularności PO. Szczury uciekają z tonącego statku. Pojawią się w nowej partii. To oportuniści.
wszycho19:11, 27 lutego 2013
@ tur:
Piszesz ze Smarduch nie był lojalny wobec PO. Trochę temu przeczą rewelacyjne wyniki uzyskiwane przez kandydatów wystawianych przez PO do wszystkich wyborów przez wiele ostatnich lat, ale OK, kupuję tę Twoją tezę i rozwijam ją dalej: udowodnijmy jak dużo nas było sympatyków PO na Podhalu poprzez NIEGŁOSOWANIE na tę partię w nadchodzących wyborach. Policzmy się my, pierwsze koło PO i niech się policzą oni, drugie koło PO przy urnach. A na koniec, gdy w regionie zobaczą jak wielkie tąpnięcie poparcia dla PO środowisko burmistrza Nowego Targu sprowokowało, niech środowisku burmistrza Nowego Targu ktoś z PO podziękuje za tak wspaniałą inicjatywę z drugim kołem. Niech setki ludzi poprą teraz PiS, SP, PSL, inicjatywę Kwaśniewskiego, a kto to powiedział że Smarduch ma się głowić i troić żeby PO dobrze wypadało w powiecie nowotarskim?
tur20:54, 25 lutego 2013
Rozmawiałem z Gowinem kilkakrotnie i trochę go znam. Jak kiedyś powiedzaial, powodem jego politycznej aktywności jest to, aby coś zmienic w Polsce. Powiedział na spotkaniu dwa lata temu w Ochotnicy, że jego obecność w PO jest spowodowana tym, że PO pierwsza zaproponowała mu przynależność do partii. Gdyby PIS był pierwszy pewnie tam byłby do dzisiaj. Moim zdaniem jest on w środku POPISU. Transfery w obu kierunkach już były i wszystko jest możliwe. A Smarduch i spółka nie byli lojalni wobec nikogo w PO. Wiem coś o tym. Napiszę może następnym razem.
wszycho17:07, 25 lutego 2013
@ Tur: czy jesteś pewien że brat Rasia jest sekretarzem kard. Dziwisza, bo wówczas to rzeczywiście wiele by to wyjaśniało.
@Cyngiel: Znając Gowina nie sądzę aby odpowiadała mu jakaś bardziej na prawo od obecnej PO Tuska formacja polityczna. Po prostu od wielu lat przyglądam się mu i jakoś nie chce mi się wierzyć aby Gowin planował coś jeszcze bardziej na prawo. On po prostu niczym Rejtan blokuje całym swoim jestestwem wręcz zakusy Palikota aby osobę byłego Krzysztofa Bęgowskiego (sic) wprowadzić do prezydium Sejmu, natomiast Gowinowi raczej nie jest na rękę ryzykować niepewną przyszłość na prawicy.
tur10:25, 25 lutego 2013
To, co napisał cyngiel, to prawda. Nie trudno było przewidzieć, że powstanie drugiego koła spowoduje rozbicie istniejących struktur w powiecie. I o to chodziło Rasiowi. Brat Rasia jest sekretarzem Dziwisza i wszystko jasne!
do cyngla08:33, 25 lutego 2013
pewnie masz rację, ale Tusku Jarkowi zapowiedział - jeszcze jedno tajne spotkanie konserwatywnego skrzydła i wylatują - jeszcze jedno - kto chciałby na Podhalu pójść ze skompromitowanym Harnasiem, Gutem a szczególnie Maziorzem? chyba się to towarzystwo zakiwało na śmierzć
cyngiel07:43, 25 lutego 2013
kłócicie się o koło PO nr 1 - nr 2 - a nikt z wypowiadających się tu osób nie bierze pod uwagę, że Raś z Fryźlewiczem i Gutem Mostowym w naszym regionie budują podwaliny pod nową partię prawicową, której liderem jest Gowin. To jest przyczyną rozwalania struktur PO w regionie - województwie, aby przed zbliżającymi się wyborami maksymalnie osłabić struktury PO i zniechęcić do nich wyborców - heh ludziska - czytajcie między wierszami i analizujcie jak kto głosuje w sejmie. Pozdrawiam
lonek22:34, 24 lutego 2013
P 20. W kazdej kwesti się mylisz. Koło numer 2 a dokładnie jego inicjatorzy ani na moment nie przejawiali żadnej a to żadnej ochoty na współpracę z obecnymi strukturami. Od razu byli nastawieni, że w Krakowie przepchnał założenie koła. Zarząd Powiatowy PO od samego początku chciał określić zasady współpracy. Nikt z koła nr 2 tego nie chciał robić, mimo kilku próśb do p. Hodorowicza i Zajączkowskiego. Ich wola, ale teraz nie mówicie że to Zarząd Powiatowy niszczył to koło. To koło samo niszczyło swoją opinie przez brak chęci jakikkolwiek rozmów i robieniem wszystkiego za plecami prawowitych władz PO w powiecie nowotarskim!
prawda22:27, 24 lutego 2013
Antoni - "jak mogliście w styczniu 2012 proponować jakiekolwiek spotkanie z potencjalnymi członkami koła nr 2, skoro pierwsze integracyjne spotkanie zalążka tego koła odbyło się końcem maja 2012 i wszystko było jeszcze patykiem na wodzie pisane" - kolejne twoje nieprawdziwe informacje. W styczniu na otwarciu biura ludzie z koła nr 2 mówili że już powstawać będzie. Podawali nawet skład, który w porównaniu z obecnym wynosi 80%. To że tak długo powstawaliście to efekt działań zarządu powiatowego który nie godzil się na taki sposób tworzenia koła jaki wybraliście z posełm Rasiem. Bez rozmów, spotkania i omówienia zasad współpracy. Wszystko w cieniu gabinetów.
leszek22:22, 24 lutego 2013
panie Antoni - na otwarciu biura Hodorowicza sam senator i v-ce burmistrz Zajączkowski zakomunikowali o tworzeniu nowego koła PO. To był styczeń 2012. To że rok trwała rejestracja i że w maju nby jakieś tam podjeliście decyzje nie ma znaczenia. Wtedy już pierwszy raz prawdziwe PO od 12 lat istniejące powiedziało OK, ale określcie jak widzicie współpracę i jak wybieramy burmistrza i kandydatów na radnych. I co z tego wyszło? Powstało przez was założone koło środowiskowe by uniknąć wiążącej negatywnej opinii zarządu powiatowego. Od początku cel był jeden by zniszczyć istniejące od 12 lat prawdziwe struktury PO i pokazać, że to niby nienawiść do Fryźlewicza jest przyczyną tego że nikt was w PO w powiecie nie chce.
Marek22:15, 24 lutego 2013
Antoni 15 stycznia Zajaczkowski i Hodorowicz powiedzieli o otwieraniu 2 koła. To kiedy było spotkanie pierwsze to już wasza sprawa. Wtedy po raz pierwszy pojawiła się na oficjalnych salonach informacja o zamiarze tworzenia koła. Wtedy też Smarduch i Jachymiak poprosili o określenie zasad współpracy. Nikt z waszej strony do tej pory ich nie określił.
P2O21:57, 24 lutego 2013
Jesteś raczej jednym z tych mędrasi, dla których kultura i formułowanie prostych zdań bez epitetów stanowi wyraźną barierę intelektualną nie do przebrnięcia.

W nawiązaniu do Twoich żałosnych wypocin muszę Cię zmartwić ponieważ koncepcja przedstawiona przez Smarducha była tylko zasłona dymną i próbą ratowania pozycji Jego delfina Jachymiaka. Taka abstrakcja, na którą miał się nabrać Hodorowicz. Chyba zapomniałeś, że właśnie w 2010 r. wybrano i nowy skład Rady oraz w wyborach bezpośrednich burmistrza. Pech chce, że Jachymiak po raz kolejny przegrał z jak to określają Jego oponenci nieudacznikiem. Ciekaw jestem jak zatem może nazywać się osoba, która przegrywa z nieudacznikiem ... cóż same ambicje i nienawiść gór nie przenoszą. Niszczą natomiast wszystko a na samym końcu i demiurga tych pomysłów.

Płoną właśnie ostatnie żagwie samospalenia aktywu PO. Mając do wyboru współpracę wybrali unicestwienie.
wszycho21:23, 24 lutego 2013
@ "ocenka z Krakowa"
Bardzo proszę abyś wyjaśnił o co Ci to chodzi gdy piszesz Maziorz, MF Maziorz, itp. Słyszałem o Solorzu, o Smolarze, ale o żadnym Maziorzu nie słyszałem a Ty ciągnie nic tylko jakiś Maziorz, Maziorz i Maziorz. O co tu chodzi?
ocenka z Krakowa21:03, 24 lutego 2013
P 20 i inni sympatycy MF Maziorza

w grudniu 2011 na spotkaniu podczas otwarcia biura słabego senatora z Sieprawia to Jan Smarduch był za powstaniem koła nr 2 na terenie miasta - na zasadach wypracowanych jak będzie wyłaniany kandydat na burmistrza, kandydaci na radnych ... pusta głowa Raś i nic nie robiący Gut- NieMostowy nie widzieli i nie widzą pola działania w tej zasadniczej kwestii
w międzyczasie wyszła wielka klapa senatora z budową - będzie wkrótce kontrola z UM i Brukseli

Nie powstało koło nr 2 - powstało koło środowiskowe obejmujące cały powiat ... dobrze że nie całe województwo
ale taki wniosek wkrótce wpłynie do zarządu regionu - koło środowiskowe obejmujące całe województwo celem przedstawienia swojego kandydata na przewodniczącego regionu

Idea tworzenia związków partnerskich według PO nie znajduje poparcia wśród członków PO na Podhalu w obecnej strukturze ...
ale grupa słabego senatora i pustej głowy Raś i nic nie robiącego Guta- NieMostowego takie idee popiera wraz z MF Maziorzem

Ludzie tworzący PO na Podhalu w 2001-2004 twierdzą, że to już nie ta partia co w owym czasie ... starczy popatrzeć na idee programowe
więc jest okazja do rozstania się z "nie swoją" partią
MF Maziorz i senator lubią związki partnerskie według PO ...
Don Pedro20:31, 24 lutego 2013
PO - Partia Oligarchów. Najważniejsze to działać pod publiczkę i zdzierać jak się da pieniądze z ludzi, na każdym kroku chcą zarobić. I jeszcze ten fałszywiec Tusk...
wszycho19:51, 24 lutego 2013
@P20:
Partia to są jej struktury, teren, środowisko i to jak w nim dana partia jest postrzegana. Pan burmistrz Fryźlewicz ma tylko garstkę lojalnych sobie ludzi do wywieszania mu plakatów podczas wyborów oraz swoich własnych pracowników, którzy do gmin nie pójdą lansować nowego koła PO. Może zza biurka centrali Regionu w Krakowie to inaczej wyglądało, ale w realu te rzeczy prezentują się dużo prozaiczniej.
politolog19:44, 24 lutego 2013
Na odchodne działaczom partyjnym PO w Nowym Targu i Powiecie nowotarskim aż się ciśnie na usta podstawowa zasada, o której zapomnieli, że struktury partyjne buduje się z myślą o ludziach a nie z myślą o aktywie.
A teraz już pa, pa.
rolnik19:34, 24 lutego 2013
Cały problem tego ambarasu nowotarskiego polega na na tym, że dopóki nie było na horyzoncie Hodorowicza to wójt z chłopami pańszczyźnianymi jakoś ten folwark uprawiali lecz zapomnieli o podstawowej zasadzie jakim są płodozmiany. Jak się tego nie respektuje to z roku na rok plon się degraduje i karłowacieje. Chłopom jak widać to nie przeszkadzało bo im tyle wystarczało by przetrwać do następnego zbioru.Zamiast się rozwijać przyjęli zasadę straszenia i walki z Harnasiem. Dlatego tak się to skończyć musiało. Szkoda, że nie wcześniej ale znane jest ogromne serce Hodorowicza, który nawet swoich wrogów chce traktować po partnersku.
sądecki peowiec19:06, 24 lutego 2013
do koło Nowy Sącz - nie rozbrajaj ten miny bo może Ci urwać d...Jak chcesz poznać prawdziwe powody niechęci do Jachymiaka w środowisku sądeckim to otwórz swoją ciasną mózgownicę na obiektywne powody, które wypracował sam doktor. Nawet nie chodzi o ich treść a o formę tzw. współpracy. Skoro mało wiesz lub Twój światek kończy się na Nowym Targu to nie sądź po pozorach bo to śmieszne i świadczy, że słoma wyłazi Ci z butów. Oczywiście apetyt masz salonowy ale jesteś(cie) za ciency w uszach.
I to by było na tyle18:00, 24 lutego 2013
Tak sobie wypisałem, trochę nie po kolei : Antoni, wszycho, dhack, P2O i co .... jajco, bo tu i tylko tu można się wyżywać, pouczać, krytykować ........ i he, he he - nic nie robić;
koło Nowy Sącz17:15, 24 lutego 2013
sadecki peowiec widać że pisze z Nowego Targu od Fryźlewicza bo ludzie w Sączu w PO znają Rasia i Fryźlewicza i wiedza jak mieszać potrafią. Nie udawaj tego kim jesteś.
Antoni16:27, 24 lutego 2013
O czym wy piszecie Panowie dante, menor i inni, jak mogliście w styczniu 2012 proponować jakiekolwiek spotkanie z potencjalnymi członkami koła nr 2, skoro pierwsze integracyjne spotkanie zalążka tego koła odbyło się końcem maja 2012 i wszystko było jeszcze patykiem na wodzie pisane. Dzisiejsza postawa Smarducha i Jachymiaka potwierdza dobitnie, że nigdy nie było z ich strony żadnej dobrej woli do jakiejkolwiek współpracy a powód był i jest jeden:'NIENAWIĄŚĆ DO BURMISTRZA MARKA FRYŹLEWICZA I WSZYSTKICH ,KTÓRZY MAJĄ Z NIM COKOLWIEK WSPÓLNEGO. Nawet człowiek tej miary i tej klasy co prof. Hodorowicz z tego samego powodu stał się ich wrogiem. Co to znaczy Ekipa Smarducha- to do Wszycho? To jest właśnie to zawłaszczanie. Ekipa Smarducha- jedna, nieomylna,prawowita ???? Tylko ekipa Smarducha i nic więcej?- Bo co? Bo się obrazi, tak jak to zrobił? Oj , bardzo słaba to była ekipa, więc może lepiej, jak się rozleci ." W roli rozjemcy siebie nie widzę", bo "środowiska nie darzą się sympatią"- to są słowa Smarducha z wywiadu przeprowadzonego przez P. Annę Szopińską. Więc może rzeczywiście niech da sobie spokój i odejdzie, skoro nie chce mu się wysilić, żeby to wszystko zatrybiło. Nie powinien stać na czele zarządu powiatowego PO, bo nie chce mu się działać dla dobra tej partii. Przyjdzie kto inny i postara się, żeby to wszystko zagrało, bo nie ma tu miejsca na dąsy, nienawiść i obrażanie się ale jest miejsce na wspólną prace na rzecz tego miasta i całego regionu.
Psie prawo13:00, 24 lutego 2013
ulad Jachimiak w Po musiał być do du.y .Skoro mu taką świnie pozwolili podlożyć. A świnia od największego swiętocho w mieście.a Maziorze to co sobie myslą ,że miastowi to takie matoły i jeszcze synusia Mareczka na Krzywą wpuszczą. Psia mać....co za świat. A pazea ,im blizej wyborów ty, większa.
P2O12:38, 24 lutego 2013
do menor, iglopoulo, dante:

Jakie to dzisiaj ma znaczenie kto był bardziej winny? Toż to kompromitacja i oddanie walkowerem wszystkiego na co się powołujecie. I na co obrazili się działacze ZPPO rezygnując, bo nie za bardzo rozumiem tak samo jak kogo chcą skrzywdzić swoim zachowaniem? Hodorowicza?Rasia? Czy cały Zarząd, który ośmielił się nie podzielić argumentów co do niepowołania równoległej formacji na terenie miasta? Śmierdzi mi to dziecinadą, urażoną dumą i wypaleniem koncepcji na przyszłość. Zresztą przestańcie manipulować faktami bo żyjecie w próżni wypełnionej nienawiścią do każdego kto zbliża się do Fryźlewicza.To chory świat jaki proponujecie w zamian za konstruktywne rozwiązania. Poza Waszym wydmuchanym ego jest jeszcze odpowiedzialność za ludzi,którzy deklarują wsparcie i współpracę. Cóż za przewrotność gomułkowska. Towarzysz Wiesław zawsze powtarzał, że społeczeństwo może mieć inne zdanie niż PZPR ale musi ona być zgodne z plenum KC PZPR. Wypisz wymaluj postępowanie tożsame.

A teraz fakty a nie fantasmagorie:

- jako członkowie Zarządu Powiatowego PO wiecie, że zgodnie ze statutem partii w wyznaczonych terminach rzekomych prób nawiązania porozumienia nie istniało żadne koło nr 2 więc formalnie nie było możliwości spotkania. Publicznie wasi szefowie nie dopuszczali żadnego wariantu przemodelowania istniejącego stanu, który się wypalił i nie wnosi nic twórczego.

- wiecie również, że intencją ludzi, którzy podjęli próbę utworzenia nowej formacji PO w Nowym Targu od samego początku było koło środowiskowe skupione wokół osoby senatora Hodorowicza, który od momentu pojawienia się na scenie politycznej był dyskredytowany przez lokalne środowisko PO. Jakoś nie było im po drodze. Spytajcie siebie dlaczego a zaraz pewnie zobaczycie za plecami senatora samego Fryźlewicza. Hahahaa no argument wyjęty wprost z ust Jachymiaka. Obsesja.
A propos inicjatywy powołania nowego koła w styczniu 2012 (ponad rok temu) powiedział, że "Mam do tego sceptyczny stosunek. Nie wierzę w grupowy przypływ uczuć do PO. Jest to kolejna intryga burmistrza, żeby rozbić PO w mieście." Diagnoza została postawiona i cały rok doktor udawał, że leczy pacjenta poddając go uporczywym elektrowstrząsom.

- jako sygnatariusze uchwały Zarządu Powiatowego PO o negatywnej opinii powołania drugiego koła wiecie, że nie ma tam żadnej wzmianki o najmniejszym przejawie zagospodarowania ludzi skupionych wokół Hodorowicza. Nie ma też określenia próby nawiązania dialogu bo spotkania na szczycie kończyły się obroną własnych stanowisk i eskalacją niechęci. Rakiety jednak zawsze skierowane były w stronę nowego koła. Czasami nawet były odpalane przy Waszym aplauzie. Nie twórzcie zatem złudnej rzeczywistości, która ma usprawiedliwiać Waszą nieporadność i nie przerzucajcie agresji na innych ludzi, którzy mają takie samo prawo do życia publicznego jak Wy. Jak nie chcecie zaakceptować reguł demokracji to przenieście się na Białoruś.

- jakie małe jest Wasze klasyfikowanie ludzi na prawdziwych peowców, prawdziwych patriotów, prawdziwych działaczy i tych knujących, podżegających, zdrajców, szpiegów - toż to jawne wyznanie wiary za Kaczyńskim. Tak bardzo Was pociąga PiS? Pewnie tak skoro dla doraźnych celów, koniunkturalnie ramię w ramie z tym PiSem zawiązujecie koalicje, wpisujecie się w ich cień, chadzacie tymi samymi ścieżkami ale dla czystości krwi i dobrego samopoczucia wolicie przerzucać to zgorszenie na Fryźlewicza. Hipokryzja w czystej formie.
już czas11:14, 24 lutego 2013
Ha, ha, ha kilku chłopców z ciasnej kanapki z jeszcze bardziej ciasnymi horyzontami myślowymi, przez kilka dni - klika. Można rzec klika - Klika.
Wreszcie wyszło na jaw, że tak naprawdę Jachymiak brzydzi się PiSem, choć stworzona przez niego koalicja przeczy słowom wicka. Czas otworzyć drzwi schizofrenii. Na ościerz. Chłopaki z powiatu. Sprzątamy biurka, pakujemy pudełka.
sądecki peowiec10:43, 24 lutego 2013
do PO-wcy z Nowego Sącza:
chyba się zagalopowałeś z tą deklaracją i jest to raczej tylko Twoje odosobnione zdanie. Jestem od lat w sądeckiej PO i zawsze gdzie pojawiał się Jachymiak był konflikt. Chłop wyraźnie miał kompleks Czerwińskiego i nie mógł tego znieść. Dlatego Czerwiński też był zawsze Jego wrogiem. Jak to jest, że również w strukturach krakowskich ten facet nie budzi szczególnej wiarygodności bo przecież ostatnie głosowanie o tym świadczy.
wszycho09:11, 24 lutego 2013
Masz Pietrek rację że bardzo trudno będzie teraz burmistrzowi i senatorowi jeździć po Podhalu i zapisywać do kół PO, ale nie powinien to być powód do radości dla każdego komu zależy na dobru powiatu. Trzeba czym prędzej zlikwidować oba koła (to pierwsze tak jakby już nie istnieje) i je połączyć pod prezesurą dotychczasowego przewodniczącego koła, czyli pana Smarducha. Dlaczego? Ponieważ to on od początku tę Platformę w naszym powiecie tworzył i nie może być tak że nagle przychodzi ktoś w trakcie filmu i nie podoba mu się że pan Smarduch ma tu zbyt wiele do powiedzenia i żąda zmian w scenariuszu polegających na całkowitym usunięciu tego bohatera z filmu. Taki ktoś nie widział początku filmu, kiedy wiele się napracowano aby PO w powiecie miało dobry wizerunek. Poza tym jeśli wsiadasz do pociągu to szukając wolnego miejsca w przedziale delikatnie go otwieramy, mówimy 'dzień dobry/ dobry wieczór' i grzecznie pytamy czy możemy się dosiąść. Z dotychczasowych enuncjacji działaczy pierwszego koła wynika że nie życzyli oni sobie aby grupa Fryźlewicza wchodziła do ich przedziału i trudno jest powiedzieć czy chodziło o kwestię nieszczerorości intencji tego środowiska w swych deklaracjach dołączenia do PO, czy może osoby z tego środowiska są już członkami innych partii politycznych, czy może po prostu działacze PO w powiecie uznali że dla dobra partii lepiej będzie gdy to środowisko pozostanie poza Platformą ze względu na zachowanie równowagi na scenie politycznej powiatu, bo przecież nie może być tak że nagle 75% wszystkich uczestników życia politycznego jest w PO. Tak na dobrą sprawę to wcale nie wiem czy jednak właśnie pozostawanie poza Platformą Obywatelską środowiska związanego z Markiem Fryźlewiczem nie wyszłoby temu ostatniemu na dobre, bo jako polityk związany z PO będzie musiał liczyć się z możliwością odrzucenia swojej własnej osoby przez elektorat PiS a wtedy to już trudno będzie panu Fryźlewiczowi utrzymać swoje, jakże wysokie, poparcie społeczne w nadchodzących za 1.5 roku wyborach.
Snikki08:50, 24 lutego 2013
Ha,ha,ha nareszcie vice dostał pstryczek w nos.Może teraz czas na przenosiny do Związku Podhalan,doświadczenie jest to można go tam spożytkować.
Wieczne odpoczywanie dla J.F. z Rabki.
ha ha ha08:36, 24 lutego 2013
@ Mikołaj - masz rację. Marek Stanisław ze swymi łebskimi kumplami ze sztabu [ głównie zajączkowsji, Mikołajski, Ozorowski [strateg i jednocześnie asystet Harnasia - znaczy nosi za nim laptopa ] zakiwali się na amen. Markowi Stanisławowi przyjdzie zrobić szpagat [ w jego wieku to figura niebezpieczna]. Chłoptasie Krzywej postanowili rozbić Jachymiaka i przejąć to, co ze Smarduchem organizowali i budowali przez 12 lat. Co chłopasie z Krzywej myślą, ze teraz rejon będzie się słuchał Marka Stanisława czy innego chłoptasia? Że ludzie ustawią się na Krzywej w kolejce żeby się zapisać? Ha, ha, ha. Czekamy na dalszy ciąg tej interesującej sensacyjnej powieści autorsta Marka Stanisława Fryźlewicza & Syn & Frańciszkańska
pipi08:21, 24 lutego 2013
Zapewne ci, którzy złożyli rezygnację dołączą do partii PiSK czyli Palikot i Siwiec, Kwaśniewski. Bo nowy twór lecz materiał przesiąknięty złem.
agon01:08, 24 lutego 2013
panie Fryźlewicz to jeszcze koło Europa Plus z Kwaśniewskim niech pan założy w końcu z list od Mikołajskiego (czyli PWS 2) szli ludzie lewicy. Co tam panu szkodzi złapać tyle partii za ogon...
obserwator01:06, 24 lutego 2013
będzie tak że się Hodorowicz, Gut i Raś przeliczyli. Okaże się, że Fryźlewicz i Zajączkowski nie poradzą sobie ze zrobieniem nowych struktur PO w powiecie, wtedy PO padnie. Tusk sie wkurzy na tych trzech sprawców zamieszania. Raś zresztą na pewno przegra już wybory na szefa regionu. A ludzie z dawnego PO sobie spokojnie poradzą i tylko zyskają na tym. No i najważniejsze Fryźlewicz straci elektorat PIS i wreszcie przegra.
PO-wcy z Nowego Sącza01:02, 24 lutego 2013
chłopaki z prawdziwego koła w Nowym Targu trzymajcie się. Jesteśmy z Wami.
rada od dziada01:00, 24 lutego 2013
panie Fryźlewicz mam dla pana super pomysł. Pan popiera PIS, Zajączkowski popiera PO no to Kolasa nieh poprze Europa Plus Kwaśniewskiego. To będziecie mieli obsadzone wszystkie ważne partie i inicjatywy w Polsce. Ku chwale wiecznym rządom waszym w Nowym Targu.
enek00:58, 24 lutego 2013
oj koło nr 2 wpchało swoje ekipy PR z krzywej by pokazały jacy to cacy są Zajączkowski i Hodorowicz, którzy poprostu codziennie o współpracę Smarducha prosili. Tylko ludzie tego nie kupią. Każdy wie, że metoda stworzenia waszego koła była taka, aby tylko ominać jakiekolwiek działanie z kołem nr 1 i powiatowym zarządem.
Mikołaj00:53, 24 lutego 2013
a ja wiem jedno. Jak się jest w rozkroku jak Fryźlewicz miedzy PO, PIS a i nawet SLD to można źle skończyć. Oby tak się stało. Ja się cieszę, bo teraz wyborcy każdej z tych partii widzą na czym zależy MF....
Pietrek00:50, 24 lutego 2013
no to koło nr 2 ma super teraz zadanie budować od nowa to co z Krakowem zniszczyli a co tak cieżko budowano na Podhalu 12 lat. No to panowie od klawiatur czas odejść i w teren ruszyć. Do wójtów wysłać "ulubionego" burmistrza MF i niech zapisuje z senatorem ich tysiące do kół.
olek00:47, 24 lutego 2013
Wpisy członków PO nr 2 - m.in. dhack, Antoni - pokazują, że mają zero pojęcia o tym co się działo. Wola współpracy była kilka razy ze strony koła nr 1 i powiatowych władz nawiązywana, ale bez efektu. Panie Antoni niech pan o szczegóły spyta pana Hodorowicza bo on najlepiej wie ile razy proszony był o wspólne spotkanie w celu omówienia zasad funkcjonowania obu kół. Nie rola koła nr 1 by edukować was w tym czego nie chcieliście.
dante00:44, 24 lutego 2013
Antoni i dhack wasze bzdury opisujące niby brak woli współpracy ze strony zarządu powiatowego są śmieszne. Od stycznia 2012 roku zarówno zarząd powiatowy jak i koło nr 1 chciało się spotkać z ludźmi z potencjalnego wtedy koła nr 2. Było to mówione kilka razy panu Zajączkowskiemu i Hodorowiczowi, ale nic nie wynikało z tego. Co więcej poseł Raś też wiedział o tym, ale nie próbował doprowadzić przed rejestracją do spotkania. Nawet jak była negatywna opinia władz powiatu to zdecydowano w Krakowie przejść do porządku dziennego a praktyka pokazywała, że wtedy należy zrobić spotkanie pod okiem władz regionu. Z tego wynika wprost nikt nie liczył się ze zdaniem obecnych członków PO i nie liczy na współpracę. Także powodzenia panowie Antoni i dhack plus spółka z koła nr 2 w tworzeniu od nowa struktur PO w powiecie całym. Na pewno jesteście na to przygotowani perfekcyjnie i się tego spodziewaliście skoro tak zagraliście.
iglopoulo00:35, 24 lutego 2013
szperacz- no tak było, ale skoro od początku pan Zajączkowski nie chciał się spotkać....i omówić zasad współpracy. Tylko tworzy nie oficjalne koło, ale środowiskowe czyli takie które nie wymaga zgody zarządu powiatowego PO, bo wie, że nie chce z nim rozmawiać, tylko idzie prosto do zarządu w Krakowie. To raczej wprost pokazuje że koło nr 2 chce współpracować z każdym tylko nie z PO w powiecie nowotarskim.
menor00:32, 24 lutego 2013
Antoni poropozycja ze spotkania z panem Rasiem i Hodorowiczem z kolem nr 1 w XI 2012 - aby spotkać się z kołem nr 2 i porozmawiać o zasadach współpracy. Odpowiedzi brak. To samo zostało zaproponowane 15 stycznia 2012 roku już w spotkaniu z ludźmi z tego koła by się spotkać - odpowiedzi brak. Plus tego były inne formy kontaktu by spotkać się i cisza. Antoni cżlonku koła nr 2 to że nie chcecie rozmawiać z kołem nr 1 to każdy widzi i wie. Nie wprowadzajcie wieć ludzi w BŁĄD, że to my nie chcemy wspópracy. To Wy tego od początku nie chcecie. Robicie wszystko za naszymi plecami. To samo się tyczy niejakego dhack....
I to by było na tyle23:56, 23 lutego 2013
Jałowa dyskusja robi furorę, tak wynika z lektury przydługich wpisów - POPiS-ów, niektórych lokalnych frustratów - tu mogą się wykazywać do woli
szperacz23:51, 23 lutego 2013
Odnalezione słowa jakie zamieścił Jan Smarduch na nieco zapuszczonej stronie PO Powiatu Nowotarskiego (widocznie od 2010 r. nie było takiej potrzeby by informować o działaniach partyjnych):

" Jesteśmy otwarci na współpracę ze wszystkimi zarówno debiutującymi w polityce jak i z tymi którzy już posiadają swoje doświadczenie polityczne, naszym celem jest wspólne dobro naszej rodzinnej ziemi Podhala, Spisza i Orawy. Zachęcamy do współpracy...".

Nawet tego nie komentuję bo najwyraźniej coś życie zweryfikowało. A może to tylko słowa i nie ma się czego czepiać.
wszycho23:29, 23 lutego 2013
Antoni - Profesor Hodorowicz od samego początku PO dystansował się od nowotarskiego koła PO, to prawda; jako specjalnie zapraszany gość honorowy przychodził na posiedzenia mocno akcentując że jest on ponadpartyjny, że robi to w imię dobra swojej uczelni i wiadomo było że Profesor pójdzie wszędzie tam gdzie go zaproszą, co zresztą dobrze o nim świadczy jako o dbającym o swoją "Wyższą Podhalańską" gospodarzu, ale ekipa Smarducha miała pełne prawo przyjmować takie sformułowania jako policzek pod swoim adresem (przychodzę do was bo chodzi mi wyłącznie o uczelnię bo gdyby o mnie samego chodziło to byście mnie tu nie ujrzeli - on to na każdym kroku dawał ekipie Smarducha odczuć i podziwiam Smarducha za spolegliwość i wytrzymałość psychiczną że ani razu nie dał po sobie odczuć jak jest dotknięty takim zachowaniem Profesora). Każdorazowo był, jako honorowy gość, zapraszany do zabrania głosu i każdorazowo dawał ekipie Smarducha do zrozumienia że to koło w tym składzie jest dla niego zbyt ubogie (on to nazywał że np. słoneczko Platformy świeci sztucznym światłem w Nowym Targu, a na plakacie jest ono przecież żółte i radosne, itp., i winę za to niewłaściwe rzekomo światło nowotarskiego słoneczka zwalał na koło Smarducha, trochę na zasadzie że jak wóz się przewraca to konia to nic nie obchodzi, a przecież to był także i jego interes aby to koło powiększyć o środowisko Fryźlewicza i innych wartościowych ludzi, jakich na Podhalu mieszka całe mnóstwo). Profesor ma taki światowego kalibru dorobek naukowy że może sobie pozwolić na tego typu błędy, więc po co kruszyć kopie, pomyślałby ktoś. Tymczasem jest to sprawa kluczowa dla rozwiązania wielkiego społecznego problemu jakim jest zniechęcenie się i apatia społeczności Podhala do polityki w jakiejkolwiek jej postaci, ludzi takie postępowanie zraża i dochodzi do tego że zniechęcają się do wzięcia odpowiedzialności za swoje sprawy rozumiane jako zbiorowe, publiczne problemy, których sposób rozwiązywania powinien być poddany kontroli społecznej. Ludzie uciekają od spraw które żywotnie ich dotyczą bo takie niesnaski właśnie jak ta z tym nieszczęsnym drugim kołem PO odpycha ich od sfery publicznej. Ale dość narzekania i biadolenia, proponuję program naprawczy: należy czym prędzej zwrócić się do osoby, która jest w PO i która ma doświadczenie w kierowaniu Platformą na poziomie koła aby to ktoś taki, gwarantujący neutralność wobec obu skłóconych środowisk, przeprowadził nowotarską PO przez ten trudny okres głębokiego kryzysu. Rozwiązanie obu zwaśnionych kół wydaje się być, w zaistniałej sytuacji, sprawą oczywistą.
do dhack23:19, 23 lutego 2013
nie wysilaj się analityku od siedmiu boleści, bo jaki koń jest każdy widzi
dhack22:58, 23 lutego 2013
do menor ? daj już spokój z tymi insynuacjami. Ja rozumiem, że dr Jachymiak intensywnie nad Wami pracował ale wyrażając takie opinie raczej się kompromitujesz. Fakty są zgoła odwrotne o czym świadczą wypowiedzi zarówno Jachymiaka jak i Smarducha. No chyba, że nie rozumiesz co Oni mówią publicznie. Pierwszy popadł wyraźnie w obsesje antyfreźlewiczowską a drugi założył autorytatywnie, że nie będzie współpracował bo musi chronić święty spokój i bronić raz zdobytej pozycji. Dlatego rezygnuje. Stanowisko zatem tej jednej strony było znane już rok temu i w niczym się nie zmieniło. Drugie od samego początku wyrażało chęć zabezpieczenia zaplecza dla senatora Hodorowicza, uporczywie dyskredytowanego w obawie o utratę iluzorycznych wpływów politycznych na wąskiej kanapie. Ogłoszono wszem i wobec republikę podhalańską i basta. Żadnych, absolutnie żadnych intencji zbliżenia stron nie było a opinia negatywna i wyssane argumenty zawarte w uchwale powiatowej PO były jednoznacznym potwierdzeniem odrzuceniem kompromisu i brnięcie w jeszcze głębsza destrukcję. Zagrali vabank, ale rozgrywka zdesperowanych pokerzystów nie przyniosła rezultatu. Zarząd nie dał wiary, że na stosie ma spłonąć Hodorowicz za rzekome grzechy Fryźlewicza. Klasycznie zatem źle oceniono przeciwnika popadając w narcyzm i mitomanię. Realnie patrząc na tę całą sytuację niestety odnoszę wrażenie, że konsultacje miały polegały na dostosowaniu się Senatora do jedynie słusznej wizji lokalnych działaczy PO.

@członek koła nr 1 - siejesz propagandę klęski. Zapewne wszyscy teraz są winni z Fryźlewiczem na czele, którego odmieniacie z epitetami przez wszystkie przypadki. Odklejcie się w końcu od tej projekcji i zacznijcie myśleć samodzielnie. Ja rozumiem, że wielokrotna przegrana może być deprymująca i w konsekwencji może nawet upokarzać ale na miły Bóg polityka nie kończy się uprzedzeniach. Gdyby tak było to konflikty zbrojne wywoływane by były na co dzień. Ciekaw jestem kiedy to uczestniczyłeś na rozmowach z Hodorowiczem skoro tak pewnie szermujesz swoje zdanie o Jego negatywnym stosunku do obecnego środowiska PO? Odpowiem za Ciebie. Nigdy a wiedza, którą posiadasz jest preparowaną papką, którą masz się karmić. Stare porzekadło mówi, że jak chcesz kogoś uderzyć to kij zawsze znajdziesz. Ale może dość tych prostackich metod zniechęcania. Decyzje zostały podjęte i należy je uszanować
(z jednej i z drugiej strony). Dla osób niepogodzonych lub zawiedzionych wolna droga ... tylko nie wypowiadaj się za innych i nie staraj się wszystkich obrażać tylko dlatego, że mają inny punkt widzenia niż Ty.
POsprzątane22:06, 23 lutego 2013
psy szczekają karawana jedzie dalej. A ja już dawno mówiłam że Jachymiak musi odejść. Reszta to ofiary lub pacjenci psychomanipulacji fachowca od ludzkich dusz. Pewnie wrócą do PO jak się spostrzegną, że ich zachowanie jest na poziomie przedszkola. Apropos przedszkola w gminie zarządzanej przez PO pojawiły się po 19 latach rządzenia przez Smarducha po zrypce od wojewody w 2009 roku.
do oskar5121:49, 23 lutego 2013
nie wiem czy obserwujesz bieżącą politykę ale do Biedronia to bliżej Tuskowi a wiec w obecnej chwili szefowi partii do której wstąpił MF ze świtą, niestety nowe koło będzie utożsamiane z polityka uprawiana obecnie przez PO czyli ogólna ,,gejoza''
/.../
Antoni21:30, 23 lutego 2013
do członka koła nr 1 . Proszę bardzo wymień, wypunktuj te propozycje, bo na razie to piszesz same ogólniki, ble, ble ble. Jakie, na czym polegały? Czekam z niecierpliwością na odpowiedź.; Krótko i rzeczowo proszę, a podyskutujemy. Tylko uważaj, bo mogę Cię zagnać w kozi róg
członek koła nr 120:53, 23 lutego 2013
Antoni - to co mówisz to są realne fakty tego jak miastem "rządzi" MF i co wyrabia w nim...Propozycje współpracy były całkiem inne, nie wiesz więc nie gadaj, każda była unicestwiana przez ekipę MF. Hodorowicz od początku nie miał ochoty na współpracę z nami
olek20:51, 23 lutego 2013
Antoni mylisz się we wszystkim. Hodorowicz sam najpierw prosił o pomoc w kampanii potem jak wział sobie ekipe Fryżlewicza to sie całkowicie odciał od koła nr 1...nie gadaj bzdur bo propozycji współpracy było kilka ale strona MF i SH była głucha
SB20:50, 23 lutego 2013
Nieraz "rozwód" jest najlepszym rozwiązaniem. Podziwiam za odwagę.
logos20:49, 23 lutego 2013
księgowy- jakie profity? podaj kwoty a nie gadaj bzdur> za pełnienie funkcji nikt nie dostował żadnych profitu finansowych co więcej płacić wyższe składki plus dokładał swojej kasy do działalności partii. Widać, że jesteś ksiegowym z Krzywej i próbujesz robić co ci powiedzą z koła nr 2...
Sebastian19:51, 23 lutego 2013
I oby takich zarządów więcej przestawało istnieć!
I mam nadzieję, że kara nikogo nie ominie...
jajo19:49, 23 lutego 2013
Ciekawa jestem jak to wytłumaczy bercikom ,bo to jego najwierniejszy elektorat . Marek musi mieć niezlego cykora że pod płaszczyk Tuska chce czmychnąć. Ale jak on im to wytłumaczy? Ubaw po pachy się szykuje.
I to by było na tyle19:29, 23 lutego 2013
W komentarzach teraz tak łatwo obrażać i czepiać się tych, co dotychczas działali, pomimo szulerowania Wielkiego Szu z jego przykicajkami - szarakami.
wszycho19:08, 23 lutego 2013
Cała ta niesmaczna sprawa wymuszonej butą Krakowa rezygnacją działaczy PO w terenie powinna wszystkich troszczących się o demokrację w Polsce sprowokować do jeszcze jednego pytania: czy warto w ogóle angażować się w życie polityczne w kraju w którym największa partia polityczna ma swoich terenowych działaczy za nic, traktuje ich przedmiotowo, ślizga się po nich gdy jest im tak wygodnie, a gdy tylko pojawia się ktoś kto dostał ciut ciut więcej głosów w wyborach to natychmiast władze zwierzchnie partii zmieniają lokalnych liderów jak rękawiczki. Teraz Fryźlewicz górą w wyborach to Smarducha trzeba odtrącić. Za jakiś czas Fryźlewicz się wykrwawi dla PO to wyrzucą go jak się wyrzuca wyciśniętą cytrynę i wezmą sobie kogo innego. Czy to tak powinno wyglądać życie polityczne w demokratycznym społeczeństwie? Czy nie stać nas by się zdobyć na jakieś elementarne zasady i standardy? Ptaszki ćwierkają, a zresztą ten wątek pojawiał się już tutaj w komentarzach, że duchowy patronat nad powstaniem nowego koła sprawują od początku dwaj duchowni, "z Franciszkańskiej" bodajże. A zatem mam pytanie: Czy ci duchowni nie powinni przypadkiem przenosić do życia społecznego w Polsce swoich standardów, które kościół wypracowywał przez wieki? Przez dwa tysiące lat z górą Kościół kierował się zasadą hierarchiczności w swojej polityce kadrowej, dlaczego teraz ci dwaj duchowni "z Franciszkańskiej" o których mowa była w jednym z komentarzy tutaj, brutalnie łamią i depczą swoje własne, wielowiekowe zasady, gdy wymuszają tak radykalne zmiany w zarządzie powiatu nowotarskiego, dlaczego?
oskar5118:36, 23 lutego 2013
Nareszcie szlak trafił tych karierowiczów!!!! Wielki psychiatra teraz do Palikota i działać z Biedroniem i Grodzkim ! Pasuje do nich jak ulał !!!
ewa18:00, 23 lutego 2013
Pani redaktor proszę zadać trzem osobom pytanie:Panu Fryźlewiczowi,Panu Hodorowiczowi i Panu Dziubanowi pytanie.Czy popierają związki partnerskie.
wiedźma17:38, 23 lutego 2013
widać, że chłopcy z Krzywej mają niezłego cykora - rozliczenie zbliża się coraz bardziej, czas szybko ucieka a tu co - hala ruina, czerwony plac zamiast ryneczku, basen drogi i bez sensu, jakieś dziwne zabiegi z Halą i domem towarowym gorce, rewelacyjny pomysł samego pana burmistrza se strefami parkingowymi.... no i co chłoptasie? grunt się pali pod nogamii? jak trwoga to nie do Boga - panie Fryźlewicz tylko do Tuska? Tego amatorki moherowych nakryć głowy nigdy panu nie wybaczą. Ludzie też, bo lidzie nienawidzą hipokrytów i kłamstwa i spiskowania i knucia. Możecie zacząć sprzątać swoje biurka. Czas prawdy nadchodzi
pisuś17:06, 23 lutego 2013
Teraz tylko patrzeć, jak Gwiazda Pienin Pani Poseł Anna Paluch na Niwie powiesi transparent : Politykom - posłom, senatorom, i sympatykom PO wjazd na Podhale ZABRONIONY - wszyscy persona non grata - Pani Aniu - Prosimy
księgowy16:50, 23 lutego 2013
Chwileczkę, panowie. Najpierw trzeba Was rozliczyć z działalności na rzecz środowiska nie z racji pełnionych funkcji wójta czy jakiegoś innego świecznika administracyjnego, ale z racji członkostwa w zarządzie PO w powiecie nowotarskim. Jakby nie było, to czerpaliście profity z tego tytułu, tak!? A niestety, to są nasze pieniążki.
Antoni16:50, 23 lutego 2013
@ menor Z tych ośmiu propozycji współpracy o których mówisz to pierwsza o której wiem, to było oskarżenie Fryźlewicz przez Jachymiaka o malwersacjach z kupnem mieszkań, druga to była jak Jachymiak publicznie drwił sobie i namawiał Fryźlewicza, żeby szedł do spowiedzi, trzecia, to jak obecnemu senatorowi Hodorowiczowi odmówil pomocy w czasie kampanii wyborczej, chociaż startował z list Po. Czwarta, to jak wyrzucono z klubu radnych Batkiewicza i Kubowicza, za to że udzielili absolutorium Fryźlewiczowi, piąta to nie wiem czy wiesz o tym, jak Smarduch blokował przyznanie miastu dotacji na rozbudowę oczyszczalni ze środków europejskich pisząc w tej sprawie pisma do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska. Tyle propozycji "współpracy" pamiętam. Teraz kolej na ciebie . Wymień te 8 swoich propozycji współpracy
koryto16:42, 23 lutego 2013
Chachachacha.... koryto przecieka i trzeba iść do innego...chachachacha.......
zdrow16:41, 23 lutego 2013
Dziwi mnie postawa Pawła Dziubana. Podczas wyborów na plakatach drobnymi literami oświadczał, że jest sympatykiem PO> A tu widzę, że był członkiem zarządu powiatowego PO!!! Kim właściwie jest ów Paweł Dziuban, oszustem, zdrajcą czy przekrztą???!!!! (dodam, że jest to wójt gm. Łapsze Niżne).
oklep16:35, 23 lutego 2013
W PO kłamca na kłamcy jedzie i kłamcę poklepuje.
win16:35, 23 lutego 2013
Tak bywa, jeśli /.../

Naruszenie regulaminu. Moderator.
chwała i dziękczynienie16:21, 23 lutego 2013
no brawo - wkońcu!
Nareszcie was oświeciło.
Ja bym was chętnie teraz wszystkich włożył do worka i wysłał na syberię - tam mielibyście pole do popisu a nie tu nadużywając władzy ...
jonek16:09, 23 lutego 2013
Drugie koło mówi, że Fryźlewicz nie ma nic wspólnego z nim. Dziwnym trafem są tam: v-ce burmistrz Zajaczkowski, główny strateg i doradca Ozorowski, syn Fryźlewicza, szef MZK Antos, plus kilku urzędników z UM no i guru PWS Hodorowicz. No tak związku nie ma żadnego panowe z Krzywej żadnego...Już większych "prawd" z waszej strony to dawno nie słyszałem.
menor16:06, 23 lutego 2013
Antoni - to środowisko burmistrza odrzuciło wszystkie propozycje rozmów, które pojawiły siię 8 krotnie. Senator Hodorowicz na spotkaniu z nami zachowywał się z pozycji że mamy jego kołu składać hołd lenny, bo oni są WIELCY PO-wcy. Jak się nie znasz to nie gadaj. Ci ludzie nie mieli żadnej chęci rozmów a Raś od początku udawał swoje troski o współpracę. Jakby był prawdziwym szefem najpierw by doprowadził do spotkania obu stron a tu bez takiej wogóle woli zrobił to co zaplanował z ekipą Fryźlewicza.
PUCIO15:56, 23 lutego 2013
Historię MF należy zacząć od tego, jak został podstępnie Burmistrzem a potem do papieża pojechał się modlić. Tak już trwa 16 lat, bo siedzi pod figurą a .......,umie ograć każdego kto nie stosuje jego niegodnych metod, a o tych piszecie sami:-) i luzik, na zaprzańców nie ma metody zwłaszcz jak mają klakierów swoich
Antoni15:16, 23 lutego 2013
W wywiadzie przeprowadzonym wczoraj przez p. Annę Szopińską z p.Jachymiakiem, ów Pan mówi: " Do tej pory nie było współpracy z tym środowiskiem,a miejska Platformą i NIE WIEM DLACZEGO MIAŁABY SIĘ POJAWIĆ?"- Więc ja odpowiem p. Jachymiakowi: jak chce się stworzyć coś dobrego, to trzeba współpracować, tymi słowami potwierdził Pan swoją złą wolę. Mam nadzieję , że Pan Gąsior i Waksmundzki widzą szansę współpracy z innymi sympatykami Platformy i to będzie rozsądne.
I to by było na tyle14:11, 23 lutego 2013
Może jest gdzieś skład osobowy tego "kółka różańcowego" - sorki środowiskowego - na jedno wychodzi. Pokażcie się, nie wstydźcie się.
wszycho14:11, 23 lutego 2013
@juhas
Obawiam się że plan burmistrza jest zupełnie inny: on chce po prostu wyeliminować ewentualnego konkurenta wystawianego przez PO w wyborach na burmistrza za 1.5 roku z gry zanim jeszcze zacznie się kampania, natomiast nigdy nie był, nie jest i nie ma najmniejszego zamiaru wstępować kiedykolwiek w przyszłości w szeregi Platformy Obywatelskiej!!! Obawiam się jeszcze więcej, mianowicie że również środowisko pana Fryźlewicza nie ma najmniejszego zamiaru być lojalnymi członkami Platformy Obywatelskiej na dłuższą metę i zamierza przy pierwszej nadarzającej się okazji opuścić jej szeregi, gdyż po prostu bliżej jest im do innych partii prawcowych na naszym terenie ze względu na wczytywanie się nastroje społeczne w elektoracie, które są bliższe PiS. To panowie Smarduch i Jachymiak, cokolwiek źle by o nich tu nie mówiono, całymi latami i pod prąd wielu góralskim uprzedzeniom, trwali murem przy Platformie, zjednując jej głosy mieszkańców w wyborach. Dobry wynik PO na naszym terenie to jest bodaj ostatnia rzecz o której pan Fryźlewicz myśli, on myśli tylko i wyłącznie o poparciu dla swojej własnej osoby i szkoda że władze w Regionie tego w porę nie dostrzegły.
Znajoma14:00, 23 lutego 2013
Nie Artur Szyszkowicz tylko Szyszkiewicz.
Brawo Artur już dawno trzeba było to zrobić. Ale jak to mówią lepiej późno niż wcale.
donnas13:55, 23 lutego 2013
Bedziemy jezcze oklaskiwac to PO bo to kon trojanski i rozwali to bagno ktorego nikt nie chce !!!!!!!
Ja takiego wójta chce, co papiery własn13:50, 23 lutego 2013
Czym Smarduch i Jachymiak uzasadniają odmowę przyjęcia w szeregi PO II koła? Czy senator Hodorowicz, wiceburmistrz Zajączkowski, Ozorowski, Mikołajski i inni są obywatelami drugiej kategorii? Czym się różnią od Smarducha? Tym że żaden z nich nie zjadał papierów wystawionych przez kontrolera? Ja takiego wójta chce ,co papiery własne żre.
elos13:44, 23 lutego 2013
PO strzeliło sobie w serce...a ludzie z PO tego prawdziwego teraz bez skazy szyldu tej parti mogą sięgnąć po władze wobec PO-PIS- SLD-SP Marka Fryżlewicza, który z każdą z tych partii próbuje kręcić. To już nikt nie kupi w mieście a zwłaszcza stary elektorat MF czyli PIS bo zdradził ich dla PO, ani niby nowy z PO bo w końcu zawsze ludzie z PO głosowali przeciwko wizji MF. W sumie to dobry dzień chyba dla Miasta bo Marek Fryźlewicz zakiwał się i straci elektorat wszystkich...Nic mu nie da Franiczszkańskie rozmowy z Rasiem, Hodorowiczem itp
Ja takiego wójta chce, co papiery własn13:39, 23 lutego 2013
Nie spekulujcie i nie dopisujcie głupich scenariuszy. Prawda jest jedyna, taka jak napisałem. O słabości I koła PO w Nowym targu i Zarządu powiatowego świadczy fakt, że nie widzą żadnej woli współpracy z innymi sympatykami Platformy, a takich ludzi PO nie potrzebuje na pewno
juhas12:56, 23 lutego 2013
Ciekawe kto teraz bedzie popierał burmistrza oficjalnego zwolennika PO, na pewno nie elektorat miejski PO i elektorat pana Tarnowskiego. A ci którzy go popierali w ostatnich wyborach na pewno sa mocno zdziwieni że nagle przeszedł na inna stronę (tak krytykowaną przez srodowiska rydzykowe i kościelne).Srodowisko burmistrza nigdy nie było kojarzone z PO i nie będzie.
gazda z waksmundzkiej12:52, 23 lutego 2013
Dobrze ze taki słaby w sensie charakteru i kregosłupa człowiek ciąży teraz do PO , bo w PISie potrzbni są mocni ludzie .POwodzenia
ranczo12:52, 23 lutego 2013
Marek Stasek szykuje skok na stołek senatorski z poparcia PO. Panie Ozorowski pan to jest jak Czerepach w Wilkowyjach. Tylko po jaką cho**e nam kolejny Dyzma na salonach?
*12:26, 23 lutego 2013
do @ wiem

Napisałeś ''współpracowali'' i tak powinno być w każdym samorządzie. Wszystko zależy od ludzi. W mieście współpracować z Markiem Stanisławem się nie da. Mnie się podoba reakcja Jachymiaka [ choć nie przepadam za panem doktorem] , postąpił honorowo. Mam nadzieję, że Tusk się dowie, jak tu się chłopcy nieładnie bawią. A Marek Stanisław niech zapomni o startowaniu na posła. Przejdźcie się po rynku i posłuchajcie , co ludzie o nim mówią - lecą same niecenzuralne słowa
qwert12:25, 23 lutego 2013
Brawo! Panie Smarduch i Kolasa - czekałem na to od dawna. Teraz czekam kiedy przestaniecie pełnić funkcje w gminie. Wtedy bedę świętował trzy dni.
wszycho12:11, 23 lutego 2013
@ wiem:
"Nerwowe reakcje tego towarzystwa wzajemnej adoracji"
To że jestem oszołomiony butą i arogancją oraz podeptaniem jakichkolwiek zasad moralnych i etycznych władz Regionu PO bardzo mylnie jest przez Ciebie interpretowane że reaguję nerwowo. Po prostu odbieram to wydarzenie jako gigantyczny sukces burmistrza Nowego Targu który kosztem sponiewierania latami wypracowywanego dobrego wizerunku Platformy Obywatelskiej na Podhalu już dzisiaj wyczyścił sobie przedpole i zapewnił reelekcję za 1.5 roku. Las płonie szybko lecz rośnie powoli i tak samo będzie z poparciem w wyborach dla PO. Gdyby środowisko Fryźlewicza wstąpiło do jednego, dużego koła PO w Nowym Targu, to wówczas niejako "adorowałbym" również i środowisko Fryźlewicza, przecież to się rozumie samo przez się.
wszycho11:55, 23 lutego 2013
W sumie to pojęcie "fronda" nie jest obce i samemu Donaldowi Tuskowi, który gdy przyprowadzeni przez niego do UW nowi ludzie nie spodobali się partyjnej starszyźnie założył on własne tak jakby koło, które z czasem rozrosło się do obecnej PO. Jest jednak zasadnicza różnica pomiędzy frondą Tuska sprzed kilkunastu lat a tą obecną posła Rasia: grupa Tuska w ramach dawnej UW miała postulaty natury programowej, politycznej i gospodarczej, które chciała wprowadzić w życie, natomiast tutaj grupa Rasia ma na myśli li tylko swój partykularny interes - zabezpieczyć swojego faworyta na stanowisku burmistrza Nowego Targu od strony PO. Czy ktoś słyszał o zgłaszanych różnicach programowych, czy jest gdzieś jakiś link w Internecie do strony gdzie zamieszczone są niespełnione przez koło nr 1 postulaty zgłaszane przez p. Rasia, p. Guta Mostowego, p. prof. Hodorowicza? Pytam, gdyż tylko taka jedyna ewentualność, czyli że koło nr. 1 pod kierownictwem p. Smarducha ignorowało postulaty zmian zgłaszane przez eminentnych członków PO, mogłaby tłumaczyć tę gigantyczną frondę w PO na Podhalu.
Janusz Z.11:53, 23 lutego 2013
Fryźlewicz od zawsze był za PISem- w komitetach poparcia PIS. Niech nikt nie mówi że jego ludzie coś mieli wspólnego z PO. Zawsze i wszędze zwalczali PO.
Wiem11:52, 23 lutego 2013
wiem
MF Maziorz jest maziorzem i maziorzuje miasto juuż od 16 lat ..
to on chce być ponad podziałami
pociągać za sznurki
dostawać mieszkania
burzyć hokej
....
ale to już jego ostatnia kadencja i najlepiej aby został powołany ...
stąd11:43, 23 lutego 2013
czekam jak naród powie : sprawdzam i chyba chodzi o to żeby nie było kogo zapytać
wszycho11:37, 23 lutego 2013
Wymuszenie powstania drugiego koła wbrew woli koła pierwszego i na przekór interesom samej Platformy Obywatelskiego, a następnie likwidacja pierwszego (wieloletniego i sprawdzonego w trudnych warunkach) koła to są dwa wielkie, gigantyczne wręcz sukcesy jednej tylko osoby - obecnego burmistrza Nowego Targu, który sam nie wchodząc do PO zdobył polityczne zaplecze w tej partii, przez co nie będzie się już za półtora roku martwił że PO wystawi mu jakiegoś konkurenta w wyborach, natomiast on sam będzie nadal mógł reklamować się miastu jako kandydat niezależny i jeszcze nawet do sądu będzie mógł zaprowadzić tego, kto w ferworze kampanii wyborczej powie publicznie że Fryźlewicz należy do PO.
ślebodni i honornie11:29, 23 lutego 2013
Jachymiak złożył rezygnację z członkowska w PO oraz rzekł się wszystkich funkcji partyjnych. Powinien konsekwentnie zrzec się stołka wicestarosty, który zawdzięcza partii. Już czas, panie Maćku, już czas!
wiem11:07, 23 lutego 2013
@***
zadaję sobie to samo pytanie tylko w innym kierunku - jak to jest, że ci sami działacze PO w mieście i powiecie od sześciu lat oficjalnie wspierali i współpracowali z PiSem? Tego nie zauważyłeś to idź do okulisty. To nie Fryźlewicz formalnie układał się dla doraźnych celów z PiSem. To nie Fryźlewicz tworzy drugie koło PO. To nie Fryźlewicz jest działaczem partyjnym bo zawsze był samorządowcem. To powstanie drugiego koła okazało się obnażeniem słabości rzekomych działaczy partyjnych tej formacji. Nerwowe reakcje tego towarzystwa wzajemnej adoracji świadczą dobitnie nie o sile struktur a o zupełnym oderwaniu się od realiów politycznych na Podhalu.
Widz10:42, 23 lutego 2013
Powstaje EUROPA PLUS i mają drogę otwartą, niech Raś , Hodorowicz i wielki faryzeusz wezmą się do roboty jak należy i po sprawie .
Nam mieszkańcom nie trzeba igrzysk a miejsc pracy i godnego życia.

To co powstanie to zapewne ten sławetny ale konkretny PO-PIS+PWS bo ich rozumowanie jest jak w PIS ale moherów jest coraz mniej a za dwa lata będzie jeszcze mniej-naturalne.
Ale PO nowotarskie wychowało sobie na własnej pracy guuuruuuu H. ale na uczelnię częściej zaglądał m.f. to dawało dużo do myślenia -chyba że się dokształca na jakimś kierunku..PO CO były te odwiedziny to było już dawno zaplanowane a Powiat szedł na rękę PWSP dając jej majątek po Starym Szpitalu i co się dzieje.
obywatel10:21, 23 lutego 2013
A to koło nr 2, co się rozmnożyła przez pączkowanie, to jakie będzie: Tuskowe czy Gowinowe?
wesolek10:16, 23 lutego 2013
jako zwolennik PO bardzo sie ciesze bo w koncu normalni uczciwi ludzie beda w naszym regionie!
kis10:16, 23 lutego 2013
Szykuje się nowa koalicja w powiecie.
Ruch Palikota z Solidarną Polską. czyli dalej Siarka z Jachymiakiem. Zmienią szyldy i przy stołeczkach zostaną.
bezpartyjny10:07, 23 lutego 2013
Jedni już odeszli i za to chwała Ci Panie,żeby jeszcze tych drugich udało się pozbyć, a do tego wybrać na stanowiska ludzi bezpartyjnych, Nowy Targ byłby najszczęśliwszym miastem na tej planecie. Nie ma nic gorszego dla uczciwego człowieka, jak oglądanie i słuchanie tego co wyprawiają te polityczne kreatury w powiecie nowotarskim.Precz z tą bezszczelnością, dajcie ludziom żyć w spokoju.
WG10:02, 23 lutego 2013
Zarząd PO zachował się nieracjonalnie. przecież struktury powiatowe powinny stworzyć drugie koło Po w takim mieście jak Nowy Targ.
Dlaczego zarząd rezygnuje jak nowa grupa wyraża wole pracy dla dobra PO?
Czy zarządowi jest wstyd ,że nie zorganizował nowego koła ?
A Pan Waksmundzki nigdy nie zrezygnuje z PO , bo z czego będzie żył. Jachymiak będzie leczył , Kolasa będzie "egzaminował" uczniów szkoły prawa jazdy. Boguś niestety jak zrezygnuje z PO, bo powróci do swojej wioski do Grywałdu i co ???
europejczyk09:40, 23 lutego 2013
Ha ha ha burmistrz będzie musiał poprzeć ustawe o związkach partnerskich razem ze swoimi zaściankowymi poplecznikami, nowymi członkamo PO , ha ha ha , co na to brat i cała kuria, ha ha ha a co na to wyborcy burmistrza i miejscowi proboszczowie, ha ha ha ....
Wiwat Raś .....największy niszczyciel.
piórko09:39, 23 lutego 2013
Gratuluję. Podjęliście Panowie słuszną decyzje. Nie było zgody ze strony Zarządu Powiatowego Platformy Obywatelskiej na utworzenie nowego koła. Zarząd Regionu PO zadecydował. To pokazuje, że niestety daleko jest PO od demokracji. Profesor w czerwonej czapce rozbija struktury. Niechaj teraz sam je tworzy.
piosenka młodych wioślarzy09:32, 23 lutego 2013
@***Co się dziwisz, że taki Marcin Jagła z kolegą Krzysztofem Antosem biją brawo Macierewiczowi? Dla tych chłopców to jest jedyna okazja, żeby liznąć trochę "wielkiego" świata, pokazać się, pobłyszczeć. Tak samo jest z ich szefem. Dla nich liczy sie tylko jedno: co ja z tego będę miał? To jest ich idea i wiara. I nie jest ważne w jakiej będą partii.
być,albo nie być,oto jest pytanie09:26, 23 lutego 2013
Ciekawe do jakiej partii wstąpi teraz Jachymiak ( jeżeli podejmie decyzję o wystąpieniu z PO), żeby startować na posła w kolejnych wyborach parlamentarnych?
ocenka09:09, 23 lutego 2013
Zostało powołane :
- nie koło nr 2

Powołano koło środowiskowe obejmujące cały powiat
taki suuuper zarząd powiatowy PO

To tera nie dziwota ... że Hodorowicz, Gut- Niemostowy i Raś
to ..... polityczne
Wyborca PO09:09, 23 lutego 2013
wyborca PORaś , Hodorowicz największe szkodniki PO. Ciekawe kogo skupi teraz nowe koło PO jak tam sie zapisali sympatycy PISu i moherowych beretów. W najblizszych wyborach PO poniesie kleske w mieście (gdzie dotychczas wygrywało) no bo w okolicznych gminach i wsiach to wiadomo że wygrywa PIS. Ludzie ktorzy tworzą nowe koło PO w mieście są ogólnie postrzegani jako mocno konserwtywnie frańciszkańscy i mają poparcie bardziej wyborców PISu niż PO. No chyba że Gowin z Rasiem tworzą juz teraz struktury nowej partii ? Hłe hłe hłe....z siedzibą w Watykanie, hle hłe hłe....
Don Pedro09:02, 23 lutego 2013
Coś się zaczyna dziać w PO, już nie panuje miłość tak jak na początku. Na górze też niesnaski. W sumie nie ma się co dziwić, nie da się zadowolić wszystkich wyborców.
maciek o.09:02, 23 lutego 2013
...już po przeczytaniu samego tytułu mozna napisać komentarz.....okręt tonie to i szczury sp........ą z pokładu....... a biedy kapitan z Sopotu jeszcze walczy z zywiołem ale już dociera do niego że czas .....już czas
PIS nowotarski08:42, 23 lutego 2013
Obóz M. Fryżlewicza nigdy nie popierał PIS,zawsze był iberalno laicki.
Ja takiego wójta chce, co papiery własn08:41, 23 lutego 2013
To jest sprawa kuriozalna, żeby zarząd powiatowy, był przeciwko rozszerzeniu wpływów swojej własnej partii. Powinni się cieszyć i z otwartymi przyjmować nowych członków i właśnie zabiegać o to, żeby powstawały nowe koła partii. Tymczasem działacze zarządu powiatowego ochoczo współpracują z PiS-em tworząc z nim koalicję w powiecie. To dowodzi czarno na białym, że wcześniej Jachymiak i Smarduch ani myśleli przyjmować nowych członków do PO i działali tym samym na szkodę tej partii. A że nie chcieli przyjmować, to są osoby, które wkrótce to potwierdzą. Gdyby Tusk wcześniej o tym wiedział Panowie nie musieliby dziś rezygnować, bo wylałby ich sam na zbity pysk. Rozleciało się kanapowe towarzystwo wzajemnej adoracji.Jachymiak powinien wrócić do swoich korzeni, czyli do Korwina Mikke, bo pasują do siebie jak ulał.
XXX08:26, 23 lutego 2013
do ***
Pytasz jak to jest? Odpowiadam: NORMALNIE.
To Jachymiak szef PO od sześciu lat obściskuje się z PiSem. I to on wszedł w układ z PiS w imię koniunkturalnych biznesów. Miał zdolność koalicyjną z inną frakcją wybrał PiS. Trudno mówić o ideologii i kręgosłupie moralnym wicka, szefa PO. Co do elity intelektualnej koła nr 1 to pamiętam jak Stanisław Apostoł sekretarz PO na stojaka oklaskiwał prezesa Kaczyńskiego na spotkaniu w MOK.
Możesz pisać co chcesz jedno jest pewne: prawda nas wyzwoli a jak wicka z powiatu wymiotą to wyjdą na jaw różne rzeczy. Czas na rentę - już czas!
o08:26, 23 lutego 2013
jak dzieci
Wyrocznia08:10, 23 lutego 2013
W Nowym Targu wyhodowaliśmy /.../

Naruszenie regulaminu. Moderator.
J.B.08:01, 23 lutego 2013
Jak widać w Polsce obietnice wyborcze już się skończyły. Pozostały do spłacenia długi. Przywództwo PO strasznie jest zapracowane związkami partnerskimi (kto z kim ma spać).
Ekonomi dalej w tym kraju nie ma, jest tylko nieudolna polityka partyjna, tworzenie układów towarzysko-biznesowych i plany sprzedaży pozostałości majątku Narodowego.
Kto jest człowiekiem Honoru to z tej partii PO ucieka.
Jeremiino07:49, 23 lutego 2013
*** - dodajmy że obok Jagły stał Antos, który też jest teraz członkiem PO nr 2. No widzimy teraz że ten obóz popiera chyba wszystkich...cel jest jasny, każdy myślący widzi po co Raś, Hodorowicz, Gut i Fryźlewicz to koło robią....niech teraz wieć pokażą miłość do PO i od samego początku sami tworzą od nowa struktury PO w całym powiecie. Donald Tusk już pewnie wie o tym i ciekawe czy odniesie się do tego jak poseł Raś "zarządza" PO w Małopolsce.
qwe07:46, 23 lutego 2013
czy Piotr Gąsienica to ten ze Szczawnicy??
zastanawiam się, bo oficjalna strona podaje inny skład
cyngiel07:22, 23 lutego 2013
Zapraszam do Ruchu Palikota, koła w Nowym Targu - więcej na fb
lubięPO07:21, 23 lutego 2013
Co takiego się wydarzyło, że Zarząd zrezygnował. Zrobiliście to co jest zgodne z pomysłami II KOła i trio Raś Fryźlewicz i Mostowy. świeci się znaleźli. Idźcie z Gowinem do PIS-u !!!
POlak07:13, 23 lutego 2013
Penie Raś i Panie Gowin marsz do PIS-u
Bul Komoruski06:51, 23 lutego 2013
bul bul bul Platforma tonie!! I Chwala Bogu!!:)
I to by było na tyle06:16, 23 lutego 2013
Na uznanie "zasłużeni działacze" nie mają co liczyć, bo nowi działacze wezmą wszystko pod siebie; to takie partyjne parobki - przechrzty, z nowomową w gębie i mają zawsze RAŚję
Alien01:06, 23 lutego 2013
już są obiecane koło harnasia w Bukowinie Tatrz no i reaktywacja CZorsztyna
a co na to PIS i MF - ano rano Kawka wieczorem Lech (J.)
***00:10, 23 lutego 2013
Jak to jest? Do tej pory obóz Fryźlewicza popierał PIS. Lech Kaczyński był chołubiony, przyjmowany z honorami przez Fryźlewicza. Na występie Macierewicza wierny sługa burmistrza Jagła bił brawo na stojąco. Co się stało, że PWS zrobił obrót o 180 stopni? Co na to Frańciszkańska? A może to wszystko uzgodnione tu i tam? W jakim my świecie żyjemy? Czy można komuś jeszcze wierzyć?
?00:01, 23 lutego 2013
ziomy moi mili - oni - tzn Hodorowicz, Fryźlewicz ze swoim komitetem - haha - politycznym zrobią wszystko by trwać przy korycie. Ciekawe, jak wypowie się dewot Fryźlewicz w sprawie związków partnerskich? Czy Moherom z NT to się spodoba? Jesuuuuuu ! Ty widzisz co ten dewot wyrabia i nie grzmisz?
wszycho23:55, 22 lutego 2013
Nie rozumiem dlaczego rezygnacji nie złożyli Wiesław Gąsior i Bogusław Waksmundzki (domyślam się że źle było u nich z refleksem, po prostu najprozaiczniej zagapili się i że w najbliższym czasie również zrezygnują). Dobra decyzja acz bardzo trudna, niestety Region zafundował te emocje. Szkoda że do tego doszło. Jeżeli teraz coś w nowotarskiej PO będzie nie tak jak trzeba funkcjonowało to nie do Jachymiaka czy do Smarducha tylko do środowiska Fryźlewicza i prof Hodorowicza miejcie pretensje. Czy ktoś z władz PO podziękuje dotychczasowemu zarządowi za lata pracy na rzecz PO w naszym powiecie? Zobaczymy teraz prawdziwe standardy tej partii po tym jak podziękują ludziom na których zawsze mogli liczyć i którzy przez lata stanowili dla nich bazę w terenie. Bardzo jestem ciekaw zachowania władz PO wobec zasłużonych działaczy PO którzy zostali zmuszeni do rezygnacji.
okej moje23:44, 22 lutego 2013
panowie z koła nr 2 pokażcie teraz jacy z was PO-wcy..twórzcie przy pomocy guru Hodowicza od początku struktury PO w powiecie. Niech was szef Fryźlewicz namawia wójtów i ludzi z terenu. Macie to co chcieliście..władzę i robotę..pokażcie no proszę jak to PO w sercach waszych podobno gra...tak panie Zajączkowski, Ozorowski, Antos i inni do roboty bo trzeba dbać o dobro waszej partii
sąsiad burmistrza23:27, 22 lutego 2013
MarekŚwięty Maziorz na szefa PO. Nie udawać ,że nie chce. Niech wreszcie wszyscy się dowiedzą z kimmają do czynienia . Z jakim *** i obłudnikiem.Bez kamuflazu

Naruszenie regulaminu. Moderator.
Wicher od Turbacza23:21, 22 lutego 2013
Zdrajcy !

Zdradzili Zdzicha , Rycha , Zbycha i Słońce Peru !!! hi hi hi ...
Zibi23:19, 22 lutego 2013
Wymiękli. A wydawało by się, że sa tacy twardzi.
prawdziwe PO a nie farbowane lisy22:57, 22 lutego 2013
PO w mieście wygrywało od lat. To było dzięki członkom koła nr 1. Ci co założyli koło nr 2 otwarcie od lat zwalczali PO- odwołując Przewodniczących, przeciągając radnych itp a dodatkowo teraz jeszcze na stojąco bili brawa Kaczyńskiemu, Ziobrze i Niesiołowskiemu. Teraz niech tworzą PO i niech osiągnął choć wynik wyborczy na poziomie 50% tego co my robiliśmy w poszczególnych wyborach. Ku chwale Rasia, Guta i Hodorowicza.. My tym dwóm ostatnim panom odpowiednio "pomożemy" w kampanii wyborczej do parlamentu...
Leon22:51, 22 lutego 2013
Panie Raś, Gut I Hodorowicz niszczycie PO!!!!!!!!!!!!!! Oby Tusk się zajął wami i raz na zawsze wywalił z PO!
loles22:50, 22 lutego 2013
Teraz niech wreszcie wyjdzie prawdziwy Hodorowicz i Gut i pokażą że dbają o partię i niech tworzą struktury bo póki co zajmowali się tylko tym jak zrobić, aby nie było Smarducha i Jachymiaka...Ci panowie są już straceni w oczach wyborców PO i nie pomogą im kampanie plakatowe i najazdy na Nowy Targ
sic!22:47, 22 lutego 2013
Jachymiak nie ma chodów w kurii dlatego przegrał
Maciek22:45, 22 lutego 2013
Przecież od nastu lat wszyscy wiedzą, że czego się maziorz ze swoimi doradcami nie tknie przeistacza się w niwecz. 16 lat rządzi to przecież PATOLOGIA. TO CHORE!! Jeśli do tego dodać fakt, że jest związany z kościołem, który jest { sorry} zdemoralizowany { dlatego benedykt XVI abdykował} to dopełnia całości obrazu władzy w NT. Burmistrz powinien zająć się problemami nowotarżan - przede wszyskim tym, że nie ma pracy, że ludzie muszą za nią emigrować, zostawiać rodziny, dzieci...a co on robi? Kombinuje. Zamiast zachęcać inwestorów, wręcz ich szukać i błagac by tu otworzyli swoje firmy i zatrudnili ludzi on swoją malutką energię poswięca na rozgrywki [ k...a] polityczne. Jeden cel - dopaść Jachymiaka. Osiągnął swój wredny cel ------i co dalej panie Fryźlewicz, Ozorowski, Hodorowicz, Zajączkowski, Jagła? Co dalej? Macie jakieś propozycje poza strategią dla strategii ? Co za bukiety [sorry] dorwały się do władzy. Siara nad siarami
Marek22:38, 22 lutego 2013
Wiesław Gąsior oraz Bogusław Waksmundzki tchórze
prawe oko22:32, 22 lutego 2013
No nie, chłopcy w krótkich spodenkach zabrali swoje zabawki z tej piaskownicy. Chyba się rozpłaczę. Jachymiak ze Smarduchem teraz wstąpią do Palikota? Przecież sami na maksa upolityczni samorząd więc teraz dobrowolnie strzelają sobie w łeb. Nie ma problemu Gut Mostowy z Hodorowiczem stworzą nowe struktury, które będą pracowały a nie udawały, że prowadzą wielką politykę. Hahhahaha, pytam jakiż to wzrost liczby członków osiągnął Smarduch z Jachymiakiem w ostatnich latach? Jakież to działania można było zauważyć poza jakimiś teatralnymi rezolucjami? No żyję w tym mieście i poza wojenkami ambicjonalnymi nic takiego nie zauważyłem. A szkoda. Liczę, że teraz się wszystko zmieni.
P2O22:21, 22 lutego 2013
Koniec każdej epoki jest początkiem nowej. Nie dramatyzujcie.Na nowe wyzwania potrzeba ludzi, którzy poza rozpalaniem konfliktów i budowaniem obsesyjnych wrogów widzą jednak inne cele społeczne. Polityka podobnie jak inne dziedziny naszego życia nie tolerują pustki. Ona zaraz zostanie wypełniona. Spokojnie. Rezygnacja tych Panów jest wynikiem błędnego zarządzania, złego określenia priorytetów politycznych i ucieczką przed współpracą. Dziwne, że jak przyjmowano koalicję z PiSem to Ci sami politycy PO nie widzieli nic zdrożnego ... a otwarcie na nowe struktury ludzi posiadających podobne przekonania jest nie do przyjęcia. Bardzo ciekawa konstrukcja absurdu.
menezx22:12, 22 lutego 2013
Raś, Hodorowicz, Gut Mostowy niszczą PO. Za nic mają ludzi których jeszcze nie dawno prosili o pomoc w kampanii. Teraz liczy się tylko to co na Franciszkańskiej ustalono z Fryźlewiczem. Niech sobie teraz tworzą od nowa struktury. Tusk na pewno jak się dowie to się ucieszy....
wieszczka nowotarska22:07, 22 lutego 2013
Kto Jachymiaka dotyka ten znika, a nie pisałam?
I to by było na tyle21:59, 22 lutego 2013
Dobrze zrobili, teraz niech Raś i Wielki Szu radzą sobie z szulernią, którą założyli, a od KICANIA wokół siebie mają odpowiedniego "szaraczka"
;)21:58, 22 lutego 2013
lol...rycerzyki sie postawili :)
Latający Potwór Spaghetti...21:54, 22 lutego 2013
@członek PO... nie zrobiliście nic dobrego, nie widzę problemu, nikt nie będzie za Wami płakał
Uczeń Tischnera21:54, 22 lutego 2013
Używając terminologii gracza komputerowego - Pan Zajączkowski jak snajper zrobił Headshot w Zarząd Powiatowy PO. Widać coś mają na sumieniu, skoro nie chcą zostać w tej partii ( precedensową rządząca drugi raz z rzędu na szczeblu centralnym ).
Les21:51, 22 lutego 2013
Oj Panowie to tylko świadczy o tym jacy miękcy jesteście wy i ta wasza śmieszna platforma. Maziorzowi zamarzyło się zrobienie koła platofrmy to zrobił, a wy jak psy podkuliliście ogony i uciekliście do lasu. Żałosne, za to maziorz ma przekonanie że jego władza jest absolutna.
ogienek21:49, 22 lutego 2013
Platforma tonie, bo szczury już uciekają. No vicku Marcinie już po karierze ?Hi hi
właściwe stanowisko21:48, 22 lutego 2013
Dobrze zrobiliście.Tak,nie można, jak zostały potraktowane,struktury
powiatowe!!!!!!!...przez krakusów....
dok21:47, 22 lutego 2013
paweł dziuban a nie dziuba pani redaktor wójt gminy łapsze niżne

Dziękuję. Moderator.
członek PO...21:44, 22 lutego 2013
no to niech teraz pan Raś, Fryźlewicz i Hodorowicz sobie od początku tworzą strukturę PO powiecie nowotarskim...W jeden dzień rozwalili to co 12 lat robiliśmy.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas