Żarnecki górą - rozbiórka nie doszła do skutku - podhale24.pl
Wtorek, 19 marca
Imieniny: Józefa, Bogdana, Laili
Rabka Zdrój
Clouds
-3°
Wiatr: 8.604 km/h Wilgotność: 66 %
Clouds
-3°
Wiatr: 8.676 km/h Wilgotność: 98 %
Clouds
-2°
Wiatr: 8.1 km/h Wilgotność: 67 %
-
brak pomiaru
Clouds
Wiatr: 12.096 km/h Wilgotność: 68 %
Clouds
-1°
Wiatr: 9.18 km/h Wilgotność: 68 %
Jakość powietrza
40 %
Nowy Targ
32 %
Zakopane
28 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 20 | 40 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 16 | 32 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 14 | 28 %
20.07.2016, 12:13 | czytano: 26578

Żarnecki górą - rozbiórka nie doszła do skutku

Byli policjanci, urzędnicy, robotnicy, biznesmen Tomasz Żarnecki, sekretarz starostwa Bartłomiej Garbacz, wiceburmistrz Waldemar Wojtaszek oraz dźwig, który miał usunąć płot utrudniający budowę ronda na zakopiance na granicy Nowego Targu i Szaflar. Ale nic z tego nie wyszło.

Próba skutecznego wydania inwestorowi placu budowy zakończyła się fiaskiem. Triumfuje biznesmen Żarnecki, który sprzeciwia się budowie i nie zamierza dobrowolnie oddać działki bez której budowa nie może zostać dokończona.

Starosta Krzysztof Faber wyjaśnia, że w związku z problemami z budową ronda, na wniosek inwestora, czyli miasta, został wyznaczony egzekutor, którego zadaniem jest skuteczne wydanie inwestorowi placu budowy. Egzekutorem został sekretarz starostwa Bartłomiej Garbacz. O pomoc została też poproszona nowotarska policja. – Naszym zadaniem jest tylko wyegzekwowanie decyzji o realizacji inwestycji drogowej – wyjaśnia.

Do pomocy przy próbie rozebrania płotu wezwano policję. - Jedynie przyglądamy się sytuacji. Nie udzielam żadnych informacji - mówi krótko rzecznik nowotarskiej KPP podkom. Roman Wolski.



Gdy tylko rozpoczęto prace - pojawił się problem. Mimo iż wszystkie działki na których powstaje inwestycja stały się własnością miasta (inwestora zastępczego) - jedna z nich została ogrodzona, co sprawiło, że prace nie mogły być w tym miejscu wykonywane. Budowlańcy dostosowali się do okoliczności i rozpoczęli prace po drugiej stronie zakopianki - czekając na wyjaśnienie sytuacji. Działkę ogrodził biznesmen Tomasz Żarnecki.



Prace przy jednej połowa ronda praktycznie dobiegają końca, dlaczego zdecydowano się na usunięcie przeszkody. Władze Nowego Targu od początku twierdziły, iż protest jest nielegalny. Jednak wstrzymywano się od jakichkolwiek kroków, czekając na - jak to określali burmistrzowie "decyzje administracyjne".



Dziś zdecydowano się na rozbiórkę, ale do niej nie doszło. Tomasz Żarnecki poinformował, iż kolejny raz odwołał się do wojewody, co oznacza kolejny czas czekania na decyzję urzędników.

Przypomnijmy - planowany termin zakończenia budowy ronda to koniec sierpnia br.

s,r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
kierowca samochodu13:39, 27 lipca 2016
panie pilocie, jak się lata boeningiem to się nie stoi w korkach. tyle w temacie
obrońco Pana Żarneckiego.
Loco08:16, 27 lipca 2016
@n: może tobie zakupy robi służba, ale jeśli ja miałbym do wyboru pójść do Leclerc'a - jaki jest każdy wie, albo do nowoczesnej, przestronnej, ładnie urządzonej galerii handlowej z markowymi produktami w sieciówkach, to czas przeznaczony na zakupy wolę oczywiście spędzić w galerii. A skoro już wspominasz o normalności to ludzie na poziomie już dawno nie oceniają innych, ale zajmują się sobą.
kkkk13:04, 25 lipca 2016
a po co tam tyle tych milicjantów? jakaś ustawka kibicowska?
Obserwator22:30, 24 lipca 2016
W Rabie Wyżnej to dopiero numer drogowy. Wójt z pomocą Starosty buduje drogę ze spec- ustawy pod dwa budynki pod tytułem " Rozbudowa drogi Bielówka ". Decydenci wydali pozwolenie na budowę przy drodze nie będącą własnością Gminy. Chcąc wybrnąć z tej sytuacji zastosowano spec-ustawę. Za błędy decydentów płacą właściciele posesji i Skarb Państwa. Czy nie są to działania podobne do komisarzy ludowych.
fiku11:57, 24 lipca 2016
Prywatna inwestycja na prywatnym terenie. Więc nie powinno byc mowy o wywłaszczeniu. Władze miasta bardzo dobrze o tym wiedziały, a że podjęły taka a nie inna decyzję, że chce brać udział w tym zawirowaniu, bo ktos teraz musi płacic za kampanie wyborczą...no to cóż....
Nowotarżanin z wyboru21:55, 23 lipca 2016
@jednak ślepy A ja tam się nie boję tylko dobrze radzę. A że dobrych rad nie słuchasz co widać nawet po ostatnim wpisie to już twój osobisty dramat a nie moja "mańka". Do czego mi byłaby galeria potrzebna jakie daje możliwości najwyraźniej przerosło twoje wyobrażenie (swoje zwyczaje już opisałeś) ale to nic. Mnie to nie szkodzi. :-)
MD21:43, 23 lipca 2016
"góralka sercem" - O czym piszesz??? A market "Le...." w Nowym Targu to czyj jest otwarty w niedziele?

"Kacper" - to nie jest jego działka
Janusz z Równi20:03, 23 lipca 2016
Tu na pewno nie chodzi o Klapki.
ehh19:32, 23 lipca 2016
góralka sercem, co ćpiesz? Bo strasznie kopie :D:D:D "cały kraj"??
góralka sercem15:00, 23 lipca 2016
Tak trzymać Panie Żarnecki cały kraj za Panem murem.Wielki szacun.Kolejny spęd zakupowy żeby Ci co się im nudzi łazili w niedziele i święta zamiast dać ludziom pdpocząć i nacieszyć się dziećmi i rodziną.
raz,dwa, trzy09:12, 23 lipca 2016
@ Jajo To nie jest granie władzy na nosie ale nam wszystkim. Nie wiem z czego się tak cieszysz, ale być może jesteś /.../. Loco ma zdecydowanie rację.
nie ślepy00:10, 23 lipca 2016
Nowotarżanin z wyboru: nie bój żaby o mój styl życia, na pewno mi galeria nie jest potrzebna do szczęścia, tak jak tobie! Już nie możesz się doczekać, kiedy tam będziesz się mógł zacząć pętać i patrzeć bezmyślnie po witrynach wystawowych! I to będzie ta twoja codzienność!
n00:03, 23 lipca 2016
@Loco: normalni ludzie, to już dawno zaczęli spędzać czas inaczej, nie łażąc po galeriach...ale zajawka?
Nowotarżanin z wyboru22:25, 22 lipca 2016
@jednak ślepy - zaprawdę powtarzam ci po raz kolejny błądzisz projekcjonując swój styl życia i swoją codzienność na innych. :-)
Strażak dyndu dyndu18:29, 22 lipca 2016
Panie Tomaszu ! Za wspaniałą i nieugiętą postawę postanowiłem w nagrodę podarować Panu nowe klapki ! Proszę o podanie numeru ( stopy ) i adresu do wysyłki .Pozdrawiam Stażak dyndu dyndu
Jajo18:07, 22 lipca 2016
Tomek znaczy P.Klapek kocham Cie duzzza flaszka jestes moim idolem :)))) jescze nikt tak nie gral wladzy na nosie haha
Loco13:49, 22 lipca 2016
@n
Życie wśród ludzi wymaga czasem jakichś ofiar ze strony pojedynczych jego członków dla dobra wspólnoty. Nie podoba się, zawsze można się wynieść do jakiejś afrykańskiej głuszy. Ten darmowy cyrk w obrębie Zakopianki, miejsca które - co oczywiste - wymaga rozwoju, inwestycji, a nie blokowania starą budą i zdezelowanym samochodem przez pana w klapkach jest niedopuszczalną kpiną z zasad prawa i wolnego rynku. Specustawa nie jest stosowana nagminnie, ale w tym przypadku wywłaszczenie było konieczne, bo i zakup działki miał na celu wyłącznie blokowanie rozwoju infrastruktury drogowej i wolności handlu. A tak rondo poprawi bezpieczeństwo, pan Żarnecki otrzyma stosowne zadośćuczynienie finansowe, a my zamiast robić zakupy w jego dziadowni, pojedziemy do Color Parku i przyjemniej spędzimy czas. Czy to lewactwo? Nie, po prostu pragmatyzm.
do baciok@ - xxx11:58, 22 lipca 2016
baciok@ tu chodzi o być albo nie być dla niektórych, wydaje mi się że jesteś w temacie.
n10:54, 22 lipca 2016
Loco: Ty, jak zwykle ze swoim lewackim myśleniem, na zasadzie co jest twoje, to jest nasze i my wiemy najlepiej, co z tym zrobić! Twoje pole, ale my ci je weźmiemy, bo wiemy, jak ci życie ułożyć!
Kupuj działki koło Żarneckiego i go blokuj, nikt ci tego nie broni! Tylko nie mieszaj działania spec ustawy do prywatnych interesów!
tadek10:16, 22 lipca 2016
Jakby rondo było prywatne,to właściciel by załatwił sprawę z klapkiem natychmiast. Taki cyrk jest wtedy jak ni ma kto w d......e nakopać i pogonić dzia.....a .
Loco07:50, 22 lipca 2016
@Kacper - gdyby przyjąć twój tok rozumowania, to na przykład na Podhalu nie byłoby szans na inwestycje publiczne w postaci boisk sportowych, dróg, szkół, wałów zaporowych na ciekach wodnych, dróg i ulic, nie powstałaby też nowa ekspresowa Zakopianka z Lubnia do Zaborni (widać wywłaszczone domy czekające na wyburzenie), bo w naszym regionie przewaga działek, to własność prywatna, także w Gorcach, gdzie jeden pan od lat blokuje powstanie wyciągu na Turbacz, który gdyby powstał początkiem lat 90, dałby zatrudnienie i dochód tysiącom Nowotarżan, tak jak Kotelnica dała zarobiek Białce. Tutaj sprawa jest oczywista, pan Żarnecki wykupił wiele działek, żeby blokować konkurencję. Miasto nie może dopuścić do nieuczciwego blokowania konkurencji, poza tym, prawo jest prawem i pan Żarnecki powinien zostać ukarany za obstrukcję realizacji postanowień administracyjnych. Budowane rondo ma służyć setkom tysięcy kierowców korzystających z Zakopianki, nie może korzyści z tego ronda dla tysięcy blokować jeden cwaniak. Twoje argumenty są bezzasadne.
Rico07:26, 22 lipca 2016
Niezależnie od tego czy galeria jest słuszną inwestycją, miasto podjęło decyzję o wywłaszczeniu. A jak już podjęło to powinno egzekwować , bo taki cyrk jak jest teraz to ośmiesza instytucję państwa polskiego.
A poza tym to płot jest bez pozwolenia, a klapek robił wycinkę na placu targowym bez zezwoleń i nic.Każdy inny dostał by karę ze 100000
i miał 20 urzędników na głowie. No ale w tym państwie widać są równi i równiejsi.
Do-zarneckiego06:47, 22 lipca 2016
Panie Zarnecki, tak naprawde to nie ma pan zadnych szans z jaka kolwiek konkurencja.. chociaz by to byl sklep w kontenerze, a czemu? Bo nie ma pan pracownikow, a tych co pan ma to traktuje pan jak psy. Nie chcodze do ecler... Czemu? Bo syf, nigdy nic znalezc nie moge, nigdy towar nie poukladany na polkach.. a wina lezy w tym ze za maloo pan ma ludzi do pracy. Tylko jsk najnizsza krajowa bez nadgodzin, to kto za takie pieniadze ogarniety tam trafi? Zreszta druga sprawa po przez ktora nigdy tam nie zagladne? Stojac w kolejce kiedys, slyszalem pana rozmowe z pracownikiem, jak bym byk na jego miejscu to dostal by pan w leb i bym wyszedl.. zero szacunku dla bozal sie boze inwestorow...
baciok@23:24, 21 lipca 2016
Panowie tu sie toczy duża gra. O co niech każdy doczyta między wierszami.
Strażak dyndu dyndu22:29, 21 lipca 2016
Na zdjęciach widać ,że tylko klapek bawi się tym wydarzeniem . Reszta smutna jak w PRL-U .
Spec ustawka21:42, 21 lipca 2016
Przecież wszystkim wiadomo jak wejdzie podatek obrotowy od hipermarketów
skończy się im owczy pęd do ich powstawania w małych takich jak nasza
aglomeracjach -czas pokazuje że na dłuższy czas są one szkodliwe
dla regionalnej gospodarki , a efektem ich obecności jest zmiana
zwyczajów i stylu bycia społeczności lokalnej.
Stajemy się jak galernicy- niewolnikami tego miejsca .DOBROWOLNIE:(((
Cosi mi się widzi że Color Park nie powstanie w założonej formie ,( już by się
tam coś działo ) będziemy mieli "Potykacz" czy "Śpiącego Policjanta"
wykonanego przez Miasto na Zakopiance.
Moje spostrzeżenie jest takie że do czasu uruchomienia super centrum
nie jest potrzebny prawo skręt przebiegający przez włości Żarneckiego.
Takie pyrrusowe zwycięstwo jednych i drugiego.
A gawiedź niech ma radochę.
A Policja robotę.
A redaktorzy
wierszówkę.
Amen .
tak jest19:05, 21 lipca 2016
Kacper, prawo własności to jest święte ale w USA u nas coś takiego jak prawo własności nie istnieje... Bo tą farse która jest prawem własności nazwać nie można - pierwsze z brzegu - na blokach bez zgłoszenia nie możesz nawet kaloryfera wymienić... a w prywatnym domu pomalować fasady albo zmienić poszycia dachu...
widz18:28, 21 lipca 2016
Gość ma racje (Ż) ,bo albo coś jest moje i mam do tego wszystkie prawa,albo państwowe i nie mam żadnych obowiązków (podatki ito.)
asdrt17:02, 21 lipca 2016
wprowadzić klapkowi zmianę zagospodarowania przestrzennego na działkach których jest właścicielem na rolne !! jak leci w kulki to miasto też powinno .
misiek16:55, 21 lipca 2016
No, a pan MĄDRY Tarnowski niech się dalej prawa uczy w google.pl
nie ślepy16:52, 21 lipca 2016
Nowotarżanin z wyboru:...jeszcze nie wyjechałeś?
Dalej siedzisz pod blokiem i...nic nie kumasz!..chociaż to takie proste!
faja16:40, 21 lipca 2016
Kacper 20 metrów dalej będzie kolejny właściciel, który nie będzie się godził na budowę ronda na jego terenie. Rondo nie powstanie a ludzie będą narzekać na korki. to błędne koło
Nowotarżanin z wyboru16:19, 21 lipca 2016
@Kacper - ależ przecież tak jest, że jeżeli w danym miejscu ma być zbudowana droga/oczyszczalnia/most/wychodek z którego ma korzystać społeczność to właściciele działek dostają rynkową cenę za swoje nieruchomości i się wynoszą. Proste.
Kacper15:50, 21 lipca 2016
Jeżeli działka jest jego własnością, to ma w stu procentach rację i mu kibicuję. Nie może być, że państwo specustawami może sobie przejmować ziemię, lub inne nieruchomości. Prawo własności jest święte i tyle. Zawsze mogą wybudować rondo 20 metrów dalej. Jeśli wygonią go z tego kawałka, to będą mogli wygonić każdego, bo np miasto będzie w miejscu twojego domu chciało postawić oczyszczalnię ścieków. A poza tym wszystkim kibicuję mu bo jako osoba prywatna walczy z aparatem państwowym, co już samo w sobie napawa mnie radością :)
sys15:33, 21 lipca 2016
on uwaza sie za pol boga i robi co chce, a nasz burmistrz mu na to pozwala, jak i policja. czemu policja sie go boi ? wie kazdy.
ozon14:34, 21 lipca 2016
Ale nam się burmistrzowie trafili. Toż to wszystko było do przewidzenia. Nic tylko miasto w biedę pchają.
raz, dwa, trzy13:06, 21 lipca 2016
Tak rządzi nasza nowa władza. Trzeba było nie brać na siebie zadań inwestora zastępczego od GDDKi A. Teraz tylko same kłopty. A przestrzegali burmistrza przed tym radni opozycyjnim.in Liszka, Swałtek i,Mikołąjski i głosowali przeciw takiej decyzji Należało słuchać mądrzejszych, bo poprzednia rada nie wyraziła takiej zgody i mieli rację jak widać, ale przyszła nowa miotła i zarządziła inaczej, to miasto ma teraz bół głowy a nie GDDKiA.Żarnecki nie ma racji, to inna sprawa. Gość jest złośliwy , rozrabia jak może. Ktoś , kto go popiera ma nierówno po sufitem. Facet załozył drugie slamsy, tym razem w innej części miasta, /.../ i blokuje całą budowę ronda. Ma forsę i pogrywa sobie w bambuko. Powinien się liczyć interes ogółu społeczeństwa i uważąm, że w Polsce prawo swoje a jego wypełnianie swoje.Swoja drogą to burmistrzowie też pogrywają w kulki. Są niegospodarni. Kupili dwie drewniane ogródki za 860 tys. złotych, które fachowcy wyceniają na połowę tej kwoty. Za takie pieniądze moża wybudować trwały budynek ze wszystkimi instalacjami. To rozbój w biały dzień , tak szastać publicznymi pieniędzmi. Ponadto odrzucili ofertę wynajmu jednego ogródka która opiewała na kwotę 7700 zł a wynajęli dwa ogródki za taką sumę. Tak jakby jeden oddali za darmo. Mogli przecież zgodzić się na 7700 a drugi wynająć za te 4100 . Zbulwersowana też jestem tym, żę burmistrz zrobił konkurencję nowotarskim lodziarzom, bo nowotarskie lody, to marka tego miasta i wynajął drugi ogródek firmie z Zatora która otworzy w drugim ogródku lodziarnię z lodami włoskimi,tureckimi i diabli wiedzą jakimi jeszcze. Firma ta będzie miała swoje ogródki w całej Polsce , podobnie jak MC. Dopnald i kto tu będzie mówił o nowotarskich lodach, jak badziewia z automatów będą sprzedawane turystom na środku rynku. Możę to nie był zamierzony plan burmistrzów, ale skoro na drugi ogródek po tym dziwnym pierwszym prztargu nie było chętnych poza firma z Zatora, to trzeba było wynająć, żeby pawilon nie stał pusty.Tak rzadzą w mieśćie wielcy trzej burmistrzowie. To miała być ta "dobra zmiana", która podobnie jak w całej Polsce to się stało dała stołki swoim znajomkom a jak rządzi to dałam wyżej przykład. I jeszcze jedno, dobrze byłoby przenieść to szkaradne lodowisko z płyty rynku w rejon mniej zakopcony np. na koło, żeby nie zmuszać naszych dzieci do wdychania tego kominowego syfu, jaki w rynku jest największy. Ponadto wizerunek ratusza na tym zyska.
Nowotarżanin z wyboru12:54, 21 lipca 2016
@Marcin - jakiej Malty? Ktoś ci bzdur w głowę nakładł i powtarzasz to jak zepsuta katarynka.
@Jędruś - gdyby wywłaszczali dla Żarneckiego to byłoby ok. Jasne. ;-)
@jednak ślepy - ty dalej swoje pleciesz...
Arwen12:32, 21 lipca 2016
Nieudolna władza w mieście. Jak miasto będzie płaciło odszkodowania to na własną prośbę. Po co angażuje się w prywatny biznes.
Myśleli, że uda im się bezkarnie zabrać (wywłaszczyć) ludziom ich prywatne działki dla celów innego prywatnego osobnika Color Park?
A tu zonk, znalazł się ktoś kto im mówi, że tak się nie robi.
Ciekawe czy jakby ktoś wszedł Wam do mieszkania i powiedział, że zabiera jego część bo inna osoba chce sobie zrobić lepsze dojście do swojego mieszkania to bylibyście tacy szczęśliwi. Przecież to dokładnie tak samo tylko zamiast mieszkania jest działka.
Nie wiem jak się to wszystko skończy, ale może nasi urzędnicy zrozumieją, że z ludźmi trzeba się liczyć, i że nie są ponad prawem.
Do pana Ż powinni dołączyć się pozostali, którym zabrano działki.
szara11:17, 21 lipca 2016
a jak Żarnecki otwierał kolejnego leclerka w "galerii Trzy Korony" w Nowym Sączu to dobrze było!!!! bo jemu nikt nie blokował wejścia na "nowy " rynek handlowy. monopol na handel na ma????? Jemu wszystko wolno???
do baciok@ - xxx11:00, 21 lipca 2016
a p. M. też ma udziały w przyszłej galerii?
zauważam pewną regułę, dlatego pytam. ;-)
maciek10:42, 21 lipca 2016
Władze miasta miały czas żeby się zapoznać ze sposobem prowadzenia biznesu przez Żarneckiego. Wiedzieli co knuje ,bo temat był poruszany na sesji. Tarnowski zbagatelizował problem/ nie tylko ten, z targowicą było podobnie / No to mamy efekt zaniedbań w jaskrawym wydaniu . Podobno z władzą nie warto zadzierać bo wcześniej czy puźniej się to na biznesie odbije. Tu jest na odwrót. Władza kuli uszy przed lokalnym biznes-kolem. Watycha niech wystawi turbo Aśkę bo ponoć taka niezbędna. Ha ha .Zobaczymy jak sobie poradzi.
mieszkanka Nowego targu10:05, 21 lipca 2016
czy Pan Żarnecki mając pieniądze zakupił również Władze, niech sprawdzą na jakich warunkach zatrudnia pracowników to dowiedzą się dlaczego tak protestuje, bo na pewno wszyscy by odeszli od niego, kpi sobie ze wszystkich, tak może być tylko w Naszym kraju
baciok@09:35, 21 lipca 2016
Panowie uważajcie bo Marian(dla przyjaciół Maniek) sie wnerwi.
xxx09:26, 21 lipca 2016
król jest nagi - UM.
wstyd. było trzeba wcześniej grunty odkupić a tak um wychodzi na to co wychodzi, a reszta się śmieje(włącznie z p.Ż.)
o raju CYRK i tyle.
Jędruś08:47, 21 lipca 2016
Trzymaj się Tomek, wykorzystanie specustawy i wywłaszczenie kogos dla budowy prywatnego biznesu to karygodne.
MF07:44, 21 lipca 2016
Gdzie jest Nadzor Budowlany i co robi ? Kasacja natychmiastowa......
aj waj07:42, 21 lipca 2016
Kto broni TŻ chyba nie miał z nim nigdy do czynienia... Jak on wykańczał handel Leclerciem to było dobrze, ale jak jemu ktoś stawia konkurencję i to nie byle jaką to wielki lament. Niech TŻ się poczuje jak Ci sklepikarze, których posłał z torbami.
77707:23, 21 lipca 2016
taki ps...wygrywa to się w głowie nie mieści , ale mamy w mieście władze.
Popieram 666
pola03:47, 21 lipca 2016
nareszcie nasza wladza musi sie liczyc z ludzmi w koncu do tego zostala powolana
Marcin00:23, 21 lipca 2016
Nie obchodzi ani inny taki. Ale to że Watycha buduje rondo dla jakieś biznesmena to jest skandal! Urząd ma pracować dla nas. Dla mieszkańców i ich firm a nie dla firm z Malty!
p.23:23, 20 lipca 2016
ciekawe? jakby się potoczyły losy takiej rozbiórki gdyby domniemanym właścicielem był zwyczajny emeryt Kowalski
Kibic p.ż22:30, 20 lipca 2016
A JA TAM JESTEM ZA PANEM ŻARNECKIM.NIECH WALCZY DALEJ O SWOJE /.../

Proszę unikać pisania wielkimi literami. Moderator.
Palec22:24, 20 lipca 2016
Ludzie czytajcie między wierszami
dużo UM ma potknięć za które płaci każdy z nas
A burmistrz próbuje nieudacznie się tłumaczyć
Uważam że lobbowanie jest jednej opcji biznesu w NT
I trzeba to tępić i rozliczać radę i władzę
bo co nam zostało
Każdy to widzi i nic z tym nie robi
CBŚ niech się tym zajmie
ZRID do czego ????
Kara tylko powinna spotkać tych którzy mają brudne ręce
Tomek dasz radę , nie jestem zwolennikiem ale dla zasady powinny układy w NT się skończyć.
I ........................
obserwator22:18, 20 lipca 2016
może by tam księdza posłać może by problem rozwiązał , a potem poświęcił
jaga222:10, 20 lipca 2016
Widziałam ten jego plac targowy kolo zajezdni. Rzeczywiście stoi tam kilka pokracznych straganów. Dziadownia tak jak ten śmierdzący Leklerek
Helena22:07, 20 lipca 2016
Śmieje się całe Miasto. Dzisiejsza akcja to chyba miała na celu potwierdzić , że działania Żarneckiego są zgodne z prawem i że chłop ma rację. . I to się udało, wreszcie skuteczne działanie naszych burmistrzów. Jednego nie mogę zrozumieć , dlaczego przy budowie ronda do prywatnej galerii zastosowano specustawę??? Gdzie tutaj ważny interes społeczny, ja widzę tylko ważny interes właściciela galerii.
nie ślepy21:43, 20 lipca 2016
@apapeq: obecna spec ustawa, jako zmodyfikowana przed Euro 2012 będzie obowiązywała do 31.12.2020r. Pozwala ludzi szybciej dymać z majątku, ale nie blokuje całej drogi odwoławczej! W założeniu ustawy: miała być szybka lokalizacja drogi i wydanie zezwolenia na jej budowę!
Niestety w tym przypadku nie mamy żadnej nowej lokalizacji drogi o ważnym interesie społecznym a wręcz przeciwnie mamy "rozróbę", która ma zablokować ważną drogę krajową dla korzyści prywatnego czyjegoś interesu! Nie kupuję u Żarneckiego, nie znam go, ale w tym przypadku mu kibicuję, niech "przeczołga" kogo tylko potrafi i oby ze skutkiem dla siebie pozytywnym!
A tym wszystkim "kibicom" przeciw niemu powiem tyle, niech sobie każdy buduje na swoim i nie przez spec ustawy! Wielu by się rządziło, ale czyim!
Michał21:36, 20 lipca 2016
Nowotarski *** .....
Każdy wie że i tak to rondo powstanie....ha,ha,ha
waldemar wspaniały21:31, 20 lipca 2016
Idzie Grześ przez wieś wór piasku niesie. ?............a za nim ppk i januszek rwie się .jeszcze 2 latka i posprzątać trzeba będzie po tych niezwykłych fachowcach
baciok@21:30, 20 lipca 2016
Zgadzam się z nick Burok.
Na egzekutora tylko Maniek. Załatwi sprawę szybko i skutecznie.
Burok20:47, 20 lipca 2016
Ze stanowiska Egzekutora odwołać Bartłomieja , a powołać Mariana . Efekty będą natychmiast widoczne
Lusi20:31, 20 lipca 2016
No czemu pan zarnecki to blokuje ,przecież jak otworzy sie galeria to w nowym targu ceny spadną i ludzie bedą szczęśliwi ,przecież to dla dobra mieszkańców pan otworzył leclerca ,a oni otworzą galerie
aaa19:52, 20 lipca 2016
A to ze kolejny gigant w juz zapchanym n t powstanie to malym kupcom nie przeszkadza ?
Klient Żarneckiego19:21, 20 lipca 2016
Z artykułu wynika, że jest bohaterem!
281419:09, 20 lipca 2016
Mysle ze p. Zarnecki ma racje walczy o swoje, broni swojego biznesu. A gdzie sa ci ktorym odebrano dzialki zeby komus dobrze zrobic. Wstyd.
majka18:42, 20 lipca 2016
to jest chore jeden typek wstrzymuje prace, jak to się dzieje. Ma kasiorkę to i ma władzę z tego wychodzi. O i to jest cały nasz PRL- każdy robi co chce.
baciok@18:41, 20 lipca 2016
I jak to mówił Siara, Wszystko poszło w pi...u Panie Burmistrzu.
apapeq18:25, 20 lipca 2016
Pomijając kwestę sympatii lub antypatii do Burmistrza Czy pana Żarneckiego większość z Was - Komentatorów - i Ja również nie widzieliśmy żadnych dokumentów i nie mamy żadnej wiedzy na przebieg wywłaszczania gruntów i budowy tego ronda. W związku z tym wydaje mi się że mówienie o tym że P. Żarnecki jest ponad prawem albo Że P. Watycha się ośmiesza, ośmiesza to wyłącznie komentujących czyli Nas.
To co wiemy lub każdy logicznie myślący człowiek powinien w tej sprawie wiedzieć tak po prostu to to, że gdyby Urząd Miasta posiadał wszystkie możliwe dokumenty wszelkie zgody łącznie ze zgodą na rozbiórkę i jednocześnie pan Żarnecki nie miał by prawa się już odwoływać bo najwyższa możliwa instancja również odrzuciła jego wniosek, zapewne dziś doszło by do rozbiórki.
To jasne ze spadnie mu obrót przez ta nowa galerię i w jego interesie jest to aby powstała jak najpóźniej i dziwi mnie taka a nie inna ocena jego osoby i postępowania, bo jeśli każdy z nas ma prawo odwołać się od decyzji administracyjnej czy wyroku sądowego to ma to prawy KAŻDY z Nas i z niego właśnie korzysta Pan Żarnecki.
Ktoś tu pisał o Spec ustawie, no gdyby ją uchwalono w tej sprawie to zapewne prace szły by dalej, ale nie ustalono i Jego (p. Ż.) zakichanym prawem jest się odwoływać. Do grobu na pewno nie zabierze ale do cholery ciężkiej to są jego własne prywatne pieniądze (a jeśli nie jego to tak czy inaczej prywatne) i walczy o to żeby nie tracić dochodów zapewne bardzo wysokich ale MU WOLNO.
A drugą rzeczą którą fak faktem przeoczyło Miasto jest to że jeśli faktycznie Pan Żarnecki wniósł odwołanie powinni byli to sprawdzić choćby nawet wniósł je dziś o 8 rano i odwołać całą akcję nie narażając budżetu na koszta z tym związane. Bo odwołanie nie zostało złożone na ręce jakiegoś urzędnika Państwowego który powinien był o tym poinformować niezwłocznie swoich przełożonych, a najwyraźniej tego nie zrobił.
Tak czy inaczej winne temu że Miasto poniesie koszty tej akcji jest wyłącznie samo Miasto i niedopatrzenie w dokumentacji urzędników.
A ewentualnym opóźnieniom w budowie jest winny wyłącznie inwestor gdyż powinni ogłosić przetarg na budowę ronda i rozpocząć pracę dopiero wtedy gdy Panu Żarneckiemu wyczerpały by się wszystkie możliwości odwoławcze, a nie w trakcie postępowania administracyjnego w tej sprawie angażując mnóstwo osób i służ do bezsensownych akcji. Amen.
kompromitacja wladz i prawa18:00, 20 lipca 2016
w przypadku gdy zarnecki inwestowal leclerc wycinal male sklepiki wtedy ten ... bylo ok prawo rynku! teraz kiedy on moze dostac po uszach i kieszeni zaczyna protesty!!
dla mnie osobiscie pala ponizej plecow ! rozebrac samowolke i inwestycje skonczyc!! a koszty rozpisac nazarneckiego!!
asdfgh17:23, 20 lipca 2016
jaki to problem żeby wojewoda wydał decyzje w 1 dzień ?
jeep17:21, 20 lipca 2016
Jeszcze tylko tvn-u z uwagą zabrakło.
miejski dziod16:57, 20 lipca 2016
Widać, że wypowiadający się, nie mają swoich działek ani nieruchomości, mieszkają w wynajmowanym i patrzą jak tylko wydać kasę w galerii. Z ich wypowiedzi można odczytać - dobrze niech mu wezmą bo jest bogaty. Większość prowadzących biznes w NT, pomimo braku sympatii do Ż jednak w duchu, widzi że coś tu nie tak, jak można komuś zabrać ziemię, przecież to rondo, to ma być dojazd jakiegoś prywatnego biznesu a nie pod cel publiczny.
Nowe spojrzenie16:31, 20 lipca 2016
Rondo jest potrzebne tam nawet jeśli galeria nie powstała by. Non stop są tam korki że względu na wjazdy do tamtejszych marketów lub restauracji. Nowo tarżanom ściska w portfelach w tym człowiekowi w zbyt małej czerwonej koszulce. Galeria powstaje tak by wjazd do niej nie powodował korków tak jak wjazd do np dekady. Niech się odwołuje, i liczy pieniądze bo nie długo straci je wszystkie. Bogaci się na wszystkich i jeszcze mu mało, a my zapłacimy za opóźnienia.
chyba z papieru16:25, 20 lipca 2016
Pilot Boeinga, jarmark na obrzeżach miasta = mniejsze korki w mieście łapiesz? Czy może nie zauważyłeś o ile lepiej jeździ się po mieście w czwartek i sobotę
wasyl16:18, 20 lipca 2016
Nawet dźwig nie dał rady? To pewnie dlatego, że dziś pan biznesmen był w butach a nie jak zwykle w klapkach ;)
chore ambicje16:18, 20 lipca 2016
No cóż "panie" sekretarzu... to nie będzie takie łatwe jak załatwienie zamknięcia nawrotki koło hali Gorce :P Ale tak stare powiedzenie(zmodyfikowane) mówi - jak ktoś jest od wszystkiego to jest do... :P
fffrrr16:16, 20 lipca 2016
Widać że większość tutaj piszących nie ma pojęcia o funkcjonowaniu prawa. Myślicie że jak urzędnik coś powie to, to jest świętość ?
gumowa pała15:56, 20 lipca 2016
na Żarneckiego dobra była by tylko Komuna
bajern15:53, 20 lipca 2016
I cały misterny plan miasta ,color parku ,targowicy strzelil
Cccccc15:47, 20 lipca 2016
Powinni mu taka karę przywalic za utrudnienia żeby ją poczuł i więcej się nie wtracal tam gdzie go nie chcą. Co za człowiek.
ehh15:43, 20 lipca 2016
w tematach o color parku jedyne argument to takie ze wkoncu będą "modne marki " galeria na poziomie karkowa itp itd śmiechu to wszystko warte jak ludzie sa juz zmanipulowani przez koncerny i pr od handlu . jedyne cele w waszym życiu to kupić bluzę sukienkę czy spodnie z modnych marek kij z tym ze niczego sa nie warte i tak samo jak cala reszta robiona w chinach a marża narzucana jest logiem na matce . taki to aktualnie sens zycia kupic modne markowe z widocznym logiem
Zatroskana15:42, 20 lipca 2016
niezłe jaja z tym Panem macie tam w tym N. Targu - przecież to spokojnie nadaje się do Uwagi TVN czy Polsatu, pozdrawiam i wytrwałości życzę
Nowotarżanin z wyboru15:41, 20 lipca 2016
Wystarczy by decyzje wydano w trybie pilnym i panu w czerwonym zniknie uśmieszek z gęby bo udało mu się zaskoczyć urzędników pismem. Po prawdzie nie trzeba było w żadne pisma w polach zaglądać tylko wykonać decyzję administracyjną. Jeżeli zawiadomienie o odwołaniu nie wpłynęło na dziennik podawczy to ani starostwo, ani UM nic i tym nie wiedzą. Realizują w takim razie wiadome im i aktualne postanowienia administracyjne. Reszta ich nie powinna obchodzić, a już z pewnością nie jakieś zatłuszczone i brudne kwitki pokazywane na łąkach. Daliście się zrobić po prostu podejść jak dzieci co pierwszy raz stanowisko urzędnicze piastują. Większość nowotarżan chciała budowy nowego obiektu handlowego i wole ta władza powinna realizować.
Zakopiańczyk15:35, 20 lipca 2016
Ludzie,wy jesteście za budową ronda zleconego przez prywatną
firmę,za które płaci miasto czyli my?
obiektyw15:34, 20 lipca 2016
gość byłby szczęśliwy gdyby cały Nowy Targ był jego i wszyscy robili na niego. Obozy pracy tworzy i tyle...
kpina15:33, 20 lipca 2016
a co wy wszyscy tak tak rozgoryczeni aż tak potrzeba wam kolejnego rosmana , cropa , hausa, kolejne Tesco lub biedronka w tym przypadku piotra i pawła ??
myślicie ze co , ze ta galeria zrewolucjonizuje handel w nowym targ ?? jeśli ktokolwiek myśli ze ta galeria to będzie coś nowego wielkiego to się myli nie będzie tam nic sensownego kolejna placówka do handlowania chińszczyzna pod marka zagranicznych spółek kolejny drenaż naszych zarobków i kapitału
NT15:32, 20 lipca 2016
Trzeba walczyć o swoje,miasto też nie może stać ponad prawem.
Sx15:29, 20 lipca 2016
A policja to chyba przechodzi szkolenie jak interweniować w nieudolnym miescie
Sisi15:27, 20 lipca 2016
I znów urząd miasta i radni bezradni są bezradni ,wstyd ,wstyd wygląda na to ,ze pan zarnecki nikogo się nie boi i ma duże plecy w urzędzie miasta ,bo tak samo jak na jarmarku nowy Bangladesz przychylni urzędnicy sprawdzają tylko bloczki czy są za pięć,dziesięć góra dwadzieścia złotych i wszystko w porządku ,a mieli wspomagać nową targowice ,a wszystko jest na odwrót ,bo stawki na nowej targowicy są okropnie wysokie i tam kazdy wie ile to jest metr kwadratowy
Czarna15:24, 20 lipca 2016
I bardzo dobrze ! To jest świństwo ze miasto moze sobie wziasc działkę it tak ! My mamy podobna sytuacje i tez sie nie damy !!!!!!
antyZ15:23, 20 lipca 2016
Żenada. Ja on budował leklerka to nie oglądał się na małych przedsiębiorców. Zjadł ich. A teraz czuję ze rośnie konkurencja to robi co może żeby się bronić. Żenujące ja już na zakupy do leklerka nie jeżdżę ? i nie mam takiego zamiaru. Powinni go zwinąć z tą kupą żeliwa i koniec. Nie będzie handlem w Nowym Targu rządził.
rifi15:21, 20 lipca 2016
Nie znam gościa w czerwonej, ale znam tych urzędasów jak gardzą ludźmi, kibicuję Ż! Nie wyobrażam sobie sytuacji, żeby urzędnik miał mi zabrać działkę, bo ktoś innych chce wybudować sklep, pizzerię albo stację benzynową. Kpina i złodziejstwo jak za komuny.
zakopane179@poczta.fm15:14, 20 lipca 2016
W tym konkretnym przypadku - to jest gość z jajami!!!!
I bardzo mu kibicuję, żeby dalej tak robił.
Cała gawiedź dała się zwieść jakimiś mrzonkami o galerii, miejscu rozrywki, spędzania wolnego czasu itd, itd. Nie widzicie ludzie, że moda na takie spędzanie wolnego czasu już minęła? W miastach nowocześni ludzie, na których się wzorujecie i z przynajmniej 1-2 letnim opóźnieniem odgapiacie sposoby zachowania - znudzili się takim trybem życia. Ci ludzie zaczęli dostrzegać, że są przyjemniejsze i bardziej pożyteczne dla człowieka rzeczy do robienia w wolnym czasie.Np galerie - ale te prawdziwe, z obrazami, antykami, prowadzone w nowoczesny sposób, tak że również młodzież i dzieci chętnie w takie miejsca zaglądają. Ci ludzie wolny czas spędzają z rodzinami, na rowerach, rolkach, spacerach, spotykają się z innymi ludźmi - bo dostrzegają że ciągła pogoń za konsumpcją całkowicie konsumuje mózgi ludzkie, zdolność do logicznego myślenia, a co za tym idzie - odbiera im wolność. Gdy wy drodzy mieszczanie, i Podhalanie to zrozumiecie i ta moda dotrze do powiatu nowotarskiego, to albo będzie już za późno, albo po prostu w tej jednej kwestii podziękujecie Panu Żarneckiemu (zrozumiałe że dla niektórych człowiekowi kontrowersyjnemu, ale skutecznemu).
Macie taką piękną okolicę...
Poza tym wszystkim, sytuacja z budową ronda to jest prawdziwa wisienka na torcie w absurdach kosmicznych. Gdzie na świecie w XXI wieku, w cywilizowanym kraju, w Unii Europejskiej, ktoś prywatny może na publicznej drodze krajowej, najbardziej znanej drodze w Polsce, o natężeniu ruchu zmaksymalizowanym do granic przepustowości, o największych i najdłuższych korkach samochodowych, na drodze którą wszyscy Polacy znają jako drogę wiecznie zakorkowaną - można sobie do swojego biznesiku wybudować rondo....jako ułatwienie dojazdu. To jest paradoks, przez który cały świat się teraz śmieje, a następne pokolenia mieszkańców Podhala będą pukały się w głowę jakim cudem takie rondo na takiej drodze mogło powstać.....
kierowca15:13, 20 lipca 2016
Przez tych debili tylko sie zakopianka korkuje.
kk15:09, 20 lipca 2016
to po co ta specustawa?,pytam po co ?
ale jak to mówią co się odwlecze to nie uciecze
smiech na sali15:04, 20 lipca 2016
haha no szkoda ze nie sciągneli tam całego pułku wojska :D wyglada to doprawdy komicznie
Pilot Boeinga15:02, 20 lipca 2016
@...
Ogródki, knajpy, i kawiarnie są na rynku i w jego okolicach- to są funkcje centrotwórcze. Handel także jest taką funkcją. Wszystkie te funkcje ze względu na swoją rangę powinny być skupione w centrum miasta. Lub też jego pobliżu. Jarmark jest jedną z głównych "atrakcji" tego miasta. Stara lokalizacja była bardzo dobra (oczywiście pod względem wizualnym należało to poprawić). Nie była ani za blisko samego centrum (rynku), ani też za daleko- spokojnie dało się dojść na piechotę z dworca autobusowego. A jeżeli człowiek idzie na piechotę to bardzo możliwe że po drodze zostawi pieniądze w okolicznym sklepie, co również ma jakiś wpływ na gospodarkę. W chwili obecnej, aby dotrzeć do targowicy człowiek musi wsiąść w samochód, bo jest za daleko żeby dreptać na piechotę. Która więc lokalizacja generować będzie większy ruch na drodze? To samo tyczy się galerii. Nowy targ w tej chwili nijak nie zapobiega zjawisku Urban Sprawl, a wręcz tworzy warunki do rozwijania się tego zjawiska.
icek15:01, 20 lipca 2016
I bardzo dobrze. Drobny biznes popiera działania TŻ
nie ślepy15:00, 20 lipca 2016
..."Władze Nowego Targu od początku twierdziły, iż protest jest nielegalny"...a ja twierdzę, że ich działania są nielegalne!
Tak się chce załatwiać spec ustawą prywatne biznesy?
Żarnecki mnie nie interesuje, ale mam nadzieję, że te cwaniaki z burmistrzem na czele, co już od dłuższego czasu, tylko ciemnotę ludziom wciskają, na tej sprawie się w końcu wyłożą! To co oni wyprawiają za nasze pieniądze i z naszymi pieniędzmi, to się w głowie nie mieści! Wieszali psy na poprzednikach a oni tacy sami!
balanga14:56, 20 lipca 2016
o jest impreza!!
bobek14:53, 20 lipca 2016
*** już się boi, że nowa galeria odbierze mu klientów. A ja tylko na to czekam. Precz z wyzyskiem i nieuczciwością!
fan politycznej propagandy14:51, 20 lipca 2016
ciekawe czy ze mną, zwykłym szaraczkiem, też by się tak pi*******i???
jak myślicie?
dsa14:47, 20 lipca 2016
miasto mogło by wystąpić o odszkodowanie , a wojewoda wydać decyzję w 1 dzień i po problemie .
ehhh szkoda słów14:45, 20 lipca 2016
Kompromitacja administracji od wojewody, poprzez starostę a na burmistrzu kończąc. Właśnie dlatego samolot pod Smoleńskiem musiał się rozbić. Zgraja niekompetentnych figurantów żyjących za publiczne pieniądze.
terminator14:30, 20 lipca 2016
O kant rozbić tą Ustawę .Państwo Polskie jest tak rozregulowane
nadmiarem przepisów że aby coś zrobić potrzebna jest Specustawa !
Ciekawy jestem czy za działkę Ż zapłacono ( lub przelano kwotę na oprocentowane konto). Jak widać ARMIA egzekutorów,urzędników ,policjantów i wykonawców nie da rady.Może w związku z tym incydentem
ogłosimy Stan Wojenny i wezwiemy wojsko z wschodnią flanką NATO ?
Dzichad_John14:20, 20 lipca 2016
No to jak tak dłużej potrwa, to rondo nie zostanie oddane na czas, za czym najprawdopodobniej idą kary umowne.
Proponuję, aby za te kary, czyli za zwłokę przy budowie zapłacił jeden Pan, może właśnie w tej czerwonej koszulce??
Ma tego świadomość?? A może on nic nie musi??
Fakt,żyjemy w Polsce, kraju demokracji i robienia, co każdy tylko chce.
HEY
...14:14, 20 lipca 2016
@ Pilot Boeinga
Centrum powinno być od instytucji kultury, ogródków, knajp, pubów i kawiarni. Nie od handlowania wszytkom po kolei od pralek bo nawozy i węgiel. Nowoczesna urbanizacja polega na tym, że wszytko ma swoje miejsce przestrzeni i nie upycha się wszystkiego w kupę. To tworzy korki a co za tym idzie masę innych niedogodności. Galerie i wielkopowierzchniowe sklepy powinny być na obrzeżach.
jaja14:12, 20 lipca 2016
Trzystu spartan z leclerca zatrzymalo armie policji :)
DO13:59, 20 lipca 2016
PAN W CZERWONEJ KOSZULCE /.../

Proszę unikać pisania wielkimi literami. Moderator.
śmieszne ale legalne13:54, 20 lipca 2016
dokładnie SDSSSS !!!! T.Ż. tylko korzysta ze swoich uprawnień, ma dobrych prawników którzy mówią mu jak te durne polskie przepisy wykorzystywać!!! to jest śmieszne i żałosne, ale ZGODNE Z PRAWEM!!!!
Pilot Boeinga13:53, 20 lipca 2016
Ależ oczywiście że Pan Żarnecki ma rację. Gdyby w planach nie było galerii, nie było by potrzeby budowy ronda w tamtym miejscu. No ale jako że ktoś postanowił wybudować sobie galerię, to było potrzebne i rondo. Żeby powstało rondo trzeba było ludzi wywłaszczyć. I tu dochodzimy do tego że ludzi wywłaszcza się tylko po to żeby jeden koleś z drugim mógł sobie wybudować galerię.

Ktoś powinien beknąć za takie decyzje, i nie jest to Pan Żarnecki.

Swoją drogą. Idiotycznym jest budowanie galerii poza centrum, lub w pobliżu centrum miasta. Tak samo jak idiotycznym było wyrzucanie jarmarku na obrzeża miasta. Niestety władze miejskie tego nie pojmują.
kkk13:53, 20 lipca 2016
666- albo prawo zostało celowo źle użyte i trzeba będzie jeszcze teraz za to zapłacić.
Miescon13:50, 20 lipca 2016
Watycha BURMISTRZ! Hahahahaha chłop się kompromituje na każdym kroku! Mam nadzieję, że jeszcze 2 lata!
pol13:35, 20 lipca 2016
ten pan przynosi wstyd NT,pazerność nie zna granic, po co mu to wszystko , do grobu zabierze?, a takie miałem dobre zdanie o nim
Canada13:33, 20 lipca 2016
Podobne jaja robią sobie właściciele Lewiatana przy Grel - św. . Anna. Po raz kolejny wstrzymuja inwestycje tak potrzebne wszystkim okolicznym mieszkańcom. Nie możemy się doczekać wszczęcia budowy bezpiecznego wyjazdu z Grela na Św, Annę ani zabezpieczenia potoku Skotnica, który już kilka razy zalał całą św Annę , Grel i Skotnicę, chociaż wszystkie pozwolenia na te inwestycje są załatwione, ale oni ciągle się odwołują, Prawo w Polsce jest mało skuteczne i kilku kowboi rządzi całą społecznością.
edek13:30, 20 lipca 2016
W h......leci nie pierwszy raz ,to i praktyki nabrał i zdążył się zahartować . Dlaczego nikt go nie postawił w stan oskarżenia? Jaja nowotarskie w pełnej krasie.
SDSSSS13:16, 20 lipca 2016
Nie chodzi o to kto się kogo boi, tylko takie mamy prawo!

1. Jest ustawa, można się odwołać i się czeka.
2. Jest decyzja odwoławcza, można się odwołać wyżej i się czeka.
3. jest decyzja od odwołania odwoławcza, można się jeszcze wyżej odwołać.

I tak oto powstaje drabinka gdzie roboty mające trwać kilka miesięcy, będą trwały kilkanaście.

Tak samo było z mostem w Białym Dunajcu, choć tam akurat szukano winnego. Tutaj winny jest Żarnecki, który nie przyznaje się do winy i próbuje na złość pokazać że on tego tak łatwo nie puści. Oczywiście nic nie wygra, ale tu chodzi o czas, im później ta galeria powstanie, tym później jego leklerekowi zmniejszy się dochód.
77713:12, 20 lipca 2016
burak i oscypek
mietek13:06, 20 lipca 2016
buhaha...........ha
195613:05, 20 lipca 2016
666 PISZE CAŁKOWITĄ PRAWDĘ TO SĄ JAJA
Anty Ż13:00, 20 lipca 2016
Aż wstyd że mamy taką władzę w mieście, że nie potrafią się za "pana" biznesmena wziąć.
Biedronka12:54, 20 lipca 2016
Masakra poco jest ta policja żeby se rady niedac z jedna osoba śmiechu warte
baciok@12:44, 20 lipca 2016
Mupet schow
PasterzPPP12:33, 20 lipca 2016
Ten batalion dzielnej policji to na usługach T.Ż., czy miasto tak boi się jednego człowieka, że przyjechało z obstawą? Szkoda, że nie ma Straży Miejskiej zrobili by potyczkę SM vs ludzie Ż. A może po prostu cała komenda przyjechała zobaczyć jak Pan i Władca Nowego Targu kręci bekę z Urzędu Miasta? Po zdjęciu nr 5 widać, że chyba było warto.

A tak na serio nie znam się ale warto sprawdzić czy za opóźnienie robót miasto nie będzie musiało płacić kar. Była by to wtedy idealna zemsta za targowice.
66612:29, 20 lipca 2016
to są k... jaja - gościu jest PONAD PRAWEM ??!!!
Nawet policja się go boi - gdzie my żyjemy !
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas