Mamy nagranie z zatrzymania 82-letniego pirata drogowego w Nowym Targu. Czy policja była zbyt brutalna? - podhale24.pl
Czwartek, 02 maja
Imieniny: Zygmunta, Atanazego, Anatola
Rabka Zdrój
Clouds
13°
Wiatr: 5.652 km/h Wilgotność: 81 %
Clouds
13°
Wiatr: 4.608 km/h Wilgotność: 58 %
Clouds
14°
Wiatr: 5.976 km/h Wilgotność: 81 %
Clouds
14°
Wiatr: 5.796 km/h Wilgotność: 80 %
Clouds
Wiatr: 8.856 km/h Wilgotność: 79 %
Clouds
Wiatr: 7.812 km/h Wilgotność: 83 %
Jakość powietrza
38 %
Nowy Targ
52 %
Zakopane
52 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 19 | 38 %
Zakopane
Dobra
PM 10: 26 | 52 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 26 | 52 %
31.05.2017, 11:28 | czytano: 16335

Mamy nagranie z zatrzymania 82-letniego pirata drogowego w Nowym Targu. Czy policja była zbyt brutalna?

Po zatrzymaniu w weekend na ul. Waksmundzkiej 82-letniego nowotarżanina, który kilkadziesiąt minut, momentami z prędkością 160 km/h uciekał samochodem przed zakopiańską policją, pojawiły się komentarze, że wyciągając i kując w kajdanki staruszka policjanci byli zbyt brutalni.

Po interwencji 82-latek został zabrany do szpitala. Badania wykazały u niego pęknięcie kości żeber, uraz obojczyka i otarcia. W związku z tym Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem wszczęła wewnętrzne postępowanie wyjaśniające, które ma wykazać, czy policjanci działali zgodni z przepisami i czy środki przymusu bezpośredniego, jakich użyli, były adekwatne do sytuacji.

Nam udało się dotrzeć do nagrania z kamery monitoringu, na którym widać moment zatrzymania - jak policjanci zajeżdżają drogę kierowcy i wyciągają go z auta.



82-latek był trzykrotnie zatrzymywany przez policję, podczas sobotniego pościgu - raz w Białce Tatrzańskiej, gdzie przekroczył prędkość w terenie zabudowanym, a potem w Czarnej Górze i Nowym Targu, gdy nie chciał się zatrzymać.

Pisaliśmy o tym, jako pierwsi, w artykule pt. "Ale historia! 82-latek z Nowego Targu uciekał 160 km/h przed policją. Dwukrotnie usiłowali go zatrzymać, wybili szyby, a on zamknął się w aucie".

r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
kolo lolo15:58, 17 czerwca 2017
Brawo Policja. Chociaż żałuję, że w Polsce nie jest jak w Stanach. Tam z takim dziadkiem i jego samochodem nie obeszliby się tak łagodnie jak tu.
max11:59, 5 czerwca 2017
Brawo policja -to zatrzymanie było bardzo łagodne jak na zatrzymanie potencjalnego mordercy który zamiast pistoletu używa samochodu .
~A~10:17, 4 czerwca 2017
@KRIS

Brutalnego zatrzymania to ty chyba nie widziałeś, stawiał opór to został potraktowany oporowo - tyle w temacie. Heh teraz pewnie synalek dziadka będzie płakał że policja be że kopała po brzuchu jak w tygodniku podhalańskim.... Gdzie to kopanie synalku? Wzięli za łapy skuli przeszukali i tyle, aż w sumie dziw że tak łagodnie z nim pojechali bo równie dobrze mogli wybić szybę przejechać gazem po oczach i wtedy dopiero wywlekać z pojazdu.
strachu14:10, 3 czerwca 2017
szkoda ze potraktowali go tak lagodnie !! on mogl pozabijac dzieci !! a palantom narzekajacym na policje mowie ....zazdroscicie bo nigdy sie na policjanta nie nadawaliscie , umiecie tylko i to slabo komentowac bez sensu cale zdarzenie !! BRAWO POLICJA !!
KRIS23:46, 2 czerwca 2017
4 młodych gliniarzy do skucia 82- latka BRAWO!!! POZOSTALI DO OBSTAWY !!!! BRAWO !!! JEDEN MĄDRY O RĘCZNYM POMYŚLAŁ - CUD!!! PATRZĄC NA WIEK , NA 99 % OSTEOPOROZĘ TO BYŁO BRUTALNE ZATRZYMANIE DZIADKA
Miejscowy m20:32, 2 czerwca 2017
Dowalić mu tak żeby nigdy już nie zasiadł za kierownicą!!! Nie raz wciskał się na siłe a o tym jak prowadził to stare megane to nie wspomnę.Co z tego że ma 82lata??? Kierowca jak każdy,na drodze nie ma zasady wieku lecz przepisy
Gumowy19:55, 2 czerwca 2017
Ciekawe jakie komentarze padały by tutaj gdyby ten "biedny dziadzio" wpadł czołowo na jakąś podróżującą rodzinę.
Jak dla mnie to potencjalny morderca-samobójca. Dla takich nie mam współczucia.
mm19:09, 2 czerwca 2017
NOGATY chciałbyś mieć dziadka morderce ciekawe szkoda że ciebie nie przejechał ciekawe co byś wtedy gadał
Nogaty14:56, 2 czerwca 2017
Od strony pasażera już szybka była wybita Panowie (w amoku?),ślepi ,,Policjańci,,. Chciał bym mieć takiego dziadka.
do : Lekarek ( bo mam nadzieje, że nie lekarz) :)13:54, 2 czerwca 2017
Drogi lekarku, co do tego mają lemingi i PO. Choroba nie owładnęła chyba tylko staruszka, ale również Ciebie. A tak nawiasem mówiąc, jeżeli staruszek jest chory, to po stronie rodziny jest zabezpieczenie kluczyków od samochodu i niepozwalanie mu na samotne jazdy. Wykaz jego drogowych przewinięć jest "imponujący". Pozdrawiam. Polecam napić się zimnej wody w tak piękny, pogodny dzień :)
olo kolo10:44, 2 czerwca 2017
Brawo POLICJA !!!!!!!!! Dziadek sam się o to prosił , a może mieli mu napisać e-mail z prośbą o łaskawe opuszczenie pojazdu ?
JO22:31, 1 czerwca 2017
Policjant bije dziadka po żebrach tylko trzeba sie przyjrzeć i to nie jednokrotnie, ten, który wybija szybę..
PADAKA!
Lekarek21:18, 1 czerwca 2017
Do wszystkich lemingow broniacych POlicji, W tym wieku staruszkiem zawładnela choroba i dlatego tak postapil ,a policja zbila chorego czlowieka .
Punkty w tabeli16:27, 1 czerwca 2017
O jakiej brutalności mowa! Przecież ewidentnie wynika z nagrania, że cala sytuacja była tak dynamiczna, że nawet nie szło ocenić kto siedzi w środku, dodatkwo zdje sie, że być może samochód ma lekko przyciemniane szyby a to też mogło zmylić policjantów, co do tego kto jest w środku, nie ma czasu na wywołanie podejrzanego z pojazdu, w dodatku chwyty zastosowane wobec tego kierujacego wygladaja byc naturalnie stosowanymi zazwyczaj w takich sytuacjach! A ktoś powie, że za mocno! A du** tam, za mocno, nie można ocenić po nagraniu wideo czy mocno było, czy nie, dynamika video nie pozwala ocenić. Także panowie, tak dalej, bo nigdy nie wiadomo, czy podejrzany nie przemieni się w Goliata.
sprawiedliwy12:04, 1 czerwca 2017
Szkoda, że /.../ Do wszystkich którzy uważają, że Policja była zbyt brutalna, mam prośbę, nie róbcie nam tu drugiego Wrocławia, policjanci postąpili prawidłowo. Pytacie po co tylu policjantów, a no po to, żeby skutecznie wyeliminować zagrożenie, chyba nie doczytaliście, że dziadzio uciekał przez dwa powiatu, napiszę jeszcze raz DWA POWIATY. Teraz na kanwie wydarzeń z Wrocławia to tak z pół roku będzie nagonka na Policję, a potem się pewnie BOR-owikom jakaś kolizja trafi i zmienicie temat. Tak na zakończenie mam jedną myśl ,, dokąd zmierzasz Polsko"

Podpisujący się "sprawiedliwy - życzy komuś śmierci... Faktycznie - dokąd ten świat zmierza. Moderator.
Heniek10:28, 1 czerwca 2017
policja nie powinna sie pier... z bandytami nie ma go co bronic bo jakby zabił kogoś na pasach to inne były by komentarze
Kierowca10:18, 1 czerwca 2017
Przestancie, przestepca to przestępca mieli go po tylku całować i na lektyce wynieść? Policja zachowała sie jak panienki a w z nich robicie brutali... Najważniejsze, ze został zatrzymany i nikomu nic nie zrobił, nie doprowadził do nieszczęścia...
M10:05, 1 czerwca 2017
Zatrzymanie jak najbardziej adekwatne do sytuacji...staruszek mógł kogoś zabić... Przyznac jednak trzeba, ze Was Panowie Policjanci odrobine poniosło...w Waszym fachu nerwy na wodzy trzeba jednak umieć trzymać
po nerkach09:49, 1 czerwca 2017
Leżące sie nie bije. Przyjżyjcie sie, co robi policjant, który wybił szybę, a potem komentyjcie.
Lowca lemingow06:34, 1 czerwca 2017
Panie kierowca Lemingu , prawo nie jest jednakowe dla wszystkich tylko dla najsłabszych. A teraz pomysl ,ze to jest Twoj ojciec , matka ze starcza chorobą , czyli co ? Eutanazja ? Żeby nie stwarzali zagrożenia? Hitler w grobie sie cieszy z takiego swiata i takich lemingow. Współczuję.
duzo zdrowia06:24, 1 czerwca 2017
wystarczyło by uniemożliwić mu manewry, samochód z tyłu ,samochód z przodu, i poczekać...każdy ma potrzeby fizjologiczne i wcześniej czy później wyjdzie sam, po co bić ,wybijać szyby. Czy policjanci byli brutalni ? moim zdaniem bezmyślni
krysia23:03, 31 maja 2017
Wszystko w porzadku, przekroczyl prawo, moglby kogos potracic lub nawet zabic.
Ale po co az tylu policjantow do 82latka, bezwladnie lezacego na ziemi? Sciagnieto mu buty, rozrzucono papiery czy dokumenty z kieszen. Czy je tak zostawiono.
piuo22:49, 31 maja 2017
Policja zbyt brutalna? Co za chory kraj! jak by kogoś zabił to jak byście pisali?
kierowca22:26, 31 maja 2017
Bardzo dobrze!!!!Brawo!!!Prawo jest jednakowe dla wszystkich.!Nie ważne ile kto ma lat.Dobrze ze głupek kogoś nie zabił!Zabrał bym dziadowi prawo jazdy i do pierdla!
Mikuś22:22, 31 maja 2017
Brawo Alik popieram masz 100%racji.
Mikuś22:19, 31 maja 2017
DO XYZ
Ciekawy jestem co byś napisał jakby ten dziadek podczas tej ucieczki śmiertelnie potrącił kogoś z Twojej rodziny.
WSTYD TAKIE ZACHOWANIE ????? Tylko czyje? Twoje czy tego dziada?
wasyl21:47, 31 maja 2017
Pytanie do admina. Dlaczego mój komentarz dotyczący tezy zawartej w tytule, że jednak policja była zbyt brutalna nie został dopuszczony? W którym miejscu złamałem regulamin? A może nie podoba się to, że zwracam wam uwagę?

Jak to "nie został puszczony"? Ja go widzę na stronie. A skoro już powołuje się Pan na nasz regulamin - to na przyszłość polecam ten kawałek o uwagach do redakcji. Moderator.
znalezione w sieci21:47, 31 maja 2017
Czy przypadkiem nie o tym samym piracie drogowym było głośno rok temu w różnych mediach?
/81-letni pirat z Nowego Targu potrącił policjantkę pod Chrzanowem/Policjantka z ogólnymi obrażeniami została odwieziona do szpitala./
/To były sceny jak z filmu: kierowca renault nie chciał się zatrzymać do kontroli drogowej na ulicy Krakowskiej w Dulowej i potrącił policjantkę....W trakcie pościgu w Nawojowej Górze zatrzymano 81-letniego kierowcę - mieszkańca Nowego Targu/
/81-latek potrącił policjantkę, zatrzymali go po pościgu. "Sceny jak z filmu"/.
... Nie chciał zatrzymać się do kontroli drogowej, potrącił policjantkę, uciekał przed służbami. /...Policjanci ścigali kierowcę przez ponad 10 km. Udało się go zatrzymać dopiero ... dzięki zorganizowanej blokadzie. Wtedy okazało się, że za kierownicą renaulta siedział 81-latek z Nowego Targu.... okazało się, że nie ma on uprawnień do kierowania pojazdami..../

Nie mamy chyba w NT takiego wysypu 80-cio kilkulatków jeżdżących bez uprawnień renówką.
Wychodzi na to że ten kierowca chyba lubi takie akcje. A policjanci wykonali to co do nich należy, w sposób w jaki ich szkolono. Odczepcie się od nich. Dziadek ma szczęście że im nie puściły nerwy po takim pościgu, bo jakby dostał pałą przez plecy - a powinien - to z pewnością puściłyby mu zwieracze, które wytrzymały te szaleńczą jazdę.
heja21:27, 31 maja 2017
Miejmy tylko nadzieję że policjanci mają niezbite dowody na to że Starszy Pan przekroczył w zupełności i do samego końca opisywaną prędkość jazdy .
komendant21:22, 31 maja 2017
takich ludzi mi trzeba!!!
chętnie widziałbym Was w swoim zespole!!!!
brawa Panowie!!!
e221:17, 31 maja 2017
baciok@ masz całkowitą rację. To przestępca, czy nie macie wyobraźni ile osób mogł zabić? Ten stary człowiek zachował się jak przestępca. Prawa jazdy już nie ma,a jeździ i łamie wszelkie przepisy drogowe to cud,że nikogo nie zabił! Za karę powinien mieć skonfiskowany samochód na cele dobroczynne, zamiast do więźienia powinien to odpracować np. w "Chatce" lub na oddziale paliatywnym moze na stare lata by w końcu nabrał rozumu.
Masz rację w USA od razu Policja by go odstrzeliła. Co wy chcecie od Policji , dlaczego stawiał opór?, po co uciekał?, dlaczego jeździ bez prawa jazdy? i pewnie ma więcej na sumieniu!
ja21:10, 31 maja 2017
Matko...niektórzy ludzie to naprawdę przegapili moment jak Pan Bóg rozdawał mózgi :/ Wiecie o tym, że policja ma pewne standardy działania? Gdzie tu brutalność? Mieli mu rozwinąć czerwony dywan, otworzyć szampana i poprosic aby szanowny staruszek ( który zreszta ma zatrzymane prawo jazdy i to nie pierwszy jego wybryk) z uprzejmosci wysiadł? Gdyby ten biedny staruszek kogos potracił, dziecko, kobiete itd? To co? Kto byłby biedny? Kobieta która wyszła na spacer z dzieckiem czy stary głupi chłop pędzacy jak wariat i uciekajacy przed policja bo nie ma prawka??!! Nie badzcie ludzie smieszni! To ze ktos jest leciwy nie znaczy, ze mu wszystko wolno. Sa zasady do których sie stosuje! Co wiecej...Starszy człowiek nie ejst juz tak spostrzegawczy i szybki jak młody kierowca. Ehhh... w USA juz dawno by nie żył. Ubolewac tylko, ze policja ma takie ograniczone pole manewru. Dla takich ludzi jak ten staruszek - zero tolerancji!
Cxx21:03, 31 maja 2017
Skandal zatrzymać nie potrafią ale w grupie to powala i poturbuja
Gdzie piniondze za las?20:43, 31 maja 2017
haha, czy policja była za brutalna??? żartujecie sobie czy jak?

a jakby kogoś zabił? wtedy była by nagonka i gadanie gdzie była policja.

po co spier***ał? mógł się zatrzymać!

ja mam 33 lata i jeszcze nigdy nie miałem problemów z policją, żyje uczciwie i nikt się mną nie interesuje.
misia20:30, 31 maja 2017
Po obejrzeniu nagrania zrobiło mi się nie dobrze .Czy zachowanie policjantów jest jak najbardziej w porządku ? Może mi to ktoś naprawdę objaśnić jak to jest?
heja20:25, 31 maja 2017
Miejmy tylko nadzieję że policjanci mają niezbite dowody na to że Starszy Pan przekroczył w zupełności i do samego końca opisywaną prędkość jazdy .
Jozek20:03, 31 maja 2017
Jeszcze tylko paralizatorów zabrakło brawo kondolencje dla komendanta teraz jeszcze awans dla chłopaków jak zobaczy minister Błaszczak to będzie zabawa
Cynik19:48, 31 maja 2017
A jaką to zbrodnie popełnił że milicja postanowila go zatrzymac? Zabil kogos? Terrorysta? Moze diler i handlarz kobietami i dziecmi? Nie zatrzymal sie do kontroli? Oh cos niesamowitego , powinni go odstrzelic z kalacha . Masakra co za odwaga milicji , szacun he he
Gerwazy19:30, 31 maja 2017
Ciekawe, co by obrońcy dziadka pisali, gdyby dziadek przypadkiem w trakcie tak wariackiej jazdy zabił im na przykład dziecko? Powinien resztę życia spędzić w więzieniu...
alik19:26, 31 maja 2017
Z dziadkiem policjanci obeszli się jak z JAJKIEM. Uszkodzenia ciała powstały na dziadka życzenie !!!!!!!!!!!
BóBr19:11, 31 maja 2017
jaki k*rwa wstyd dla policji ? zwykle obezwladnienie. Obywatel jak kazdy inny, lamiesz prawo jestes gnojem bez wzgledu na wiek. Palka do reki i kara za grzechy. Wielcy obroncy praw a pojecia o konstytucji nie maja. Idz do policji a zobaczysz znawco jeden z drugim.
CBA18:23, 31 maja 2017
bohaterzy ! zalosne ! banda *** znecajacych sie nad starym czlowiekiem !!
kierowca18:20, 31 maja 2017
trza było się zatrzymać dziadku a nie robić kaszany , jak się robi film ,, mistrz kierownicy ucieka " to należy się liczyć z konsekwencjami !!!
a bo w usa18:13, 31 maja 2017
ja piernicze a bo w usa by strzelali . a czy wy nie widzicie rożnicy miedzy polska a usa ?? czy tak lubicie sie powoływać na prawo panujące w innym państwie jesli policjant strzela do nie uzbrojonego obywatela to jest to próba morderstwa i tyle kropka , ostatnie incydenty z kraju to potwierdziły i zalosne sa te komentarze a bo w usa by strzelali najlepiej jeszcze w tył głowy albo na oslep rozumiem ?
abc17:58, 31 maja 2017
a gdyby dziadek za pazuchą miał "klamkę"?
rodzic17:57, 31 maja 2017
Do pierdla z nim! Dziad stary a głupi tak szybko jechać a jakby kogoś potrącił lub zabił! Dobrze Policja jeszcze gumą powinien dostać!
BeciA17:54, 31 maja 2017
Szczerze? Widzielismy to akurat w czarnej gorze, prosili gościa zeby wysiadl, ale gosc ruszyl, a jak by potrącił kogos? To co wtedy tez by byl biedny? Zabrali prawko? To rower a nie...
jestem na tak!17:53, 31 maja 2017
dobrze zrobili z dziadem i tyle!
STRAZNIK17:43, 31 maja 2017
ŻADNEJ BRUTALNOŚCI TU NIE WIDZĘ /.../
jajakobyły17:17, 31 maja 2017
Czy Policjanci byli nadmiernie brutalni ? Zdecydowanie nie. Czy mieli prawo działać tak jak działali ? Zdecydowanie tak.
wasyl17:08, 31 maja 2017
"czy policja była zbyt brutalna?"
Tytułując tak newsa zakładacie że była? W stanach już dawno gościu by nie żył, nikt by się z nim nie pie...ł. Policja zatrzymuje mam obowiązek się zatrzymać i wylegitymować. Ciekawe za jaki czas ukaże się inny news, że inny ludzi pozabijał, bo policja była zbyt łagodna.
Jasio z peryferii17:07, 31 maja 2017
Dla tych wszystkich co komentuja za i dla tych co przeciw, zawinił przekraczajac prędkość,nie mając prawa jazdy - sprawa otrzywista,ale to jak traktuja to czyste sk****two,zlamane żebra,zlamany bark i liczne inne uszkodzenia,dobry adwokat i kilkunastu nadgorliwych + osoby za nich odpowiadające na bruk
KNT16:42, 31 maja 2017
Brutalne to jest jak pirat drogowy zabija Bogu ducha winnego czlowieka !!!!!!!!
jaga216:39, 31 maja 2017
Dziadkowi o to chodziło żeby bylo uciechy wśród znajomych . Chojrak ma kości łamliwe i musi trochę poczekać aż się zrosną
PODHALAN15:51, 31 maja 2017
jezeli ktos sie bawi w wyscigi z policja to jak dla mnie takie zachowanie jest adekwatne do sytuacji poniewaz taki kierowca podczas zatrzymania moze zagrazac kazdemu...
zniesmaczona15:51, 31 maja 2017
Zatrzymanie zatrzymaniem ale 4 gości na jednego starszego gościa to już przegięcie. ... rzucili się na niego jak na terroryste a nie pirata drogowego. .. policja nieraz przegina i uwaga ze więcej może i że ich przepisy nieobowiazuja..... ja na jego miejscu oskarzylabym ich o naruszenie ciała.... niech placa jak nie umieją postępować ze starszymi ludźmi... wystarczyło skuc go na aucie i wystarczyło 2 ludzi chociaż to byłoby za dużo a nie o asfalt... To że uciekal nie zezwala im na takie traktowanie. ... jak go wyciągnęli to rzucili nim jak workiem z ziemniakami ...
Lila15:49, 31 maja 2017
Trochę chaotyczne to zatrzymanie,tak drobią tymi nogami...wygląda to nieprofesjonalnie.A tak na marginesie:ktoś z rodziny tego pana jest wręcz dumny z jego zachowania!Że po raz kolejny pokazał klasę!Droga pani naprawdę jest się z czym afiszować!!!
Piotr S15:48, 31 maja 2017
Wielkie GRATULACJE dla Policji. To nagranie powinno być traktowane jako materiał szkoleniowy. Te śmieszne komentarze typu: a bo ma 82 czy tam 182 lata to ..., to są brednie, prawo obowiązuje 20 latka tak samo jak 200 latka. Gdyby autorzy tych komentarzy znaleźli się w sytuacji gdy 82 latek wyciąga nóż i przykłada im do gardła , to sami modliliby się aby wtedy Policja go aresztowała i to nie ważne jak brutalnie.
Brawo Policja.
kwak15:42, 31 maja 2017
w tym wieku facet ma pewnie osteoporoze więc nawet dotkniecie palcem zlamałoby mu nos
w-nt15:15, 31 maja 2017
Do wszystkich obrońców "biednego dziada pirata drogowego"co by było jak by podczas swojej brawurowej ucieczki zabił jakieś dziecko ,może waszego ojca lub matkę .To wszyscy obrońcy tu zaraz by SIĘ DARLI ,że policja na to pozwoliła nie skuteczna.Policja goniła przestępce ,który pierwszy raz się nie zatrzymał do kontroli za drugim razem próbował przejechać policjanta więc za trzecim razem zablokowali mu drogę i na glebę .Dziad nie machał książeczką emeryta czy kombatanta tylko emanował swoją głupotą .Równie dobrze mógł być to terrorysta lub innego sortu bandzior i za swoje zachowanie musi się liczyć z konsekwencjami .
Kkk14:58, 31 maja 2017
Am jak nie stawiał oporu skoro się nie zatrzymał i pozamykał w aucie...
Xxx14:54, 31 maja 2017
Wszystko fajnie stwarzal zagrozenie i wogole.ale widac przeciez ewidentnie jak policjant bije dziadka piescia po boku nobez jaj.a po drugie ostatnio bylo w tv jak policja zalatwila mlodego gdzies tam w polsce.
antyP14:38, 31 maja 2017
Ja na miejscu dziadka sądziłbym się o zwrot kosztów rozbitej szyby.
kierowca nie - niedzielny.........14:34, 31 maja 2017
Każdy kto ucieka przed policją powinien się liczyć z tym, że zostanie zatrzymany właśnie w ten sposób.......i tyle w tym temacie
Popeye14:23, 31 maja 2017
Wg niektórych wszyscy przestępcy i łamiący w jakikolwiek sposób prawo powinni mieć jakąś taryfę ulgową po ukończeniu 60 roku życia?Jest na to jakiś przepis?
obywatel i kierowca14:20, 31 maja 2017
nareszcie trafiła kosa na kamień ...dziadek stanowił niebezpieczeństwo...lista popełnionych przez niego wykroczeń jest pokaźna ..niema litości dla niego ze względu na wiek ...widocznie na starość mu często odbijało ... to potencjalny morderca za kierownicą ... w tym wieku czuł sie bezkarny a gdyby tak wjechał w bliskie wam osoby ...to tez wiekiem usprawiedliwialibyście to ...
cichy14:18, 31 maja 2017
wreszcie profesjonalne zatrzymanie pojazdu, wybicie szyby , wyciagniecie faceta, własciwe skucie i obszukanie , tak trzymac i tak robić!!!!
Kirdas14:03, 31 maja 2017
...interwencje policji w stosunku do osób w tym wieku są ryzykowne z dwóch powodów: w pierwszym. serce delikwenta może nie wytrzymać, w drugim zwieracze...
oko13:55, 31 maja 2017
Brawo policja.
AM13:54, 31 maja 2017
W stanach każdy posiada broń dlatego mają inne procedury zatrzymania , nie widzę zasadności porównania jesteśmy w Polsce a nie w USA.
Widać że chyba cała komenda zjechała , starszy człowiek zawinił zatrzymali go nie wiem czy konieczna była nadmierna brutalność , widać było że nie stawiał oporu czy musiał zaliczyć asfalt ?.
ola13:54, 31 maja 2017
oczywiscie ze zrobił facet le !!! ale zeby walic lezacego ktory sie nawet nie broni kolaniskami po plecach to chyba juz sobie za duzo pozwolili
!!!!!!!!!
fryzjer13:52, 31 maja 2017
W Renówce SWAP? Ze 160 jechała
wstyd13:49, 31 maja 2017
ojj wstyd Panowie Policjanci. Jeżeli ktoś może to wrzućcie to na wiocha.pl trzeba sprawę nagłośnić
baciok@13:32, 31 maja 2017
Krytykujący policjantów. Zastanówcie się co piszecie. Co ma wiek do popełnionego przestępstwa. Może jeszcze mieli go łaskawie prosić. Dla mnie ten człowiek jest przestępcą najgorszego sortu. Jak by zrobił masakrę na drodze to byłyby pytania czemu policja taka miękka że nie mogła go zatrzymać. Wiek tu nie odgrywa żadnej roli. Pijaków, piratów na drogach trzeba tępić w sposób stanowczy.
ppf13:30, 31 maja 2017
A niby skąd policjanci mieli wiedzieć ile lat ma stary dziad
Nic brutalnego na filmie nie widać popieram poprzedników piszących iż miał dużo szczęścia że go nie odstrzelili
Ciekawe jakby kogoś rozjechał też byście krytykowali Policje że nie użyli broni aby zatrzymac pirata
KNT13:29, 31 maja 2017
Do KTT, gdyby to był mój ojciec to sama bym mu te zebra połamała za taką głupotę, dobrze że nikogo nie rozjechał.
OjDyro13:28, 31 maja 2017
Dzięki Błaszczakowi już nie wiecie kto przyjaciel, a kto wróg !!!
cyngiel13:27, 31 maja 2017
Do tych, co z kierowcy robią ofiarę
- ludzie przejrzyjcie na oczy, to nie jest spokojny kierowca, tylko PIRAT DROGOWY, który pomimo kilku wezwań nie zatrzymał się do kontroli. Powinien być przez Policję potraktowany z całą surowością, a wiek tego Pana nie może być żadnym usprawiedliwieniem.
meeeee13:27, 31 maja 2017
Brawo Policja tak trzymać ,dziadek niech się cieszy że żyje "stary a głupi '
kierowca13:21, 31 maja 2017
Brawo panowie, karać bandziorów nawet jeśli mają po osiemdziesiątce.
Jola13:19, 31 maja 2017
Zatrzymanie ma byc skuteczne. Może mieli go porosić by się grzecznie połozyl na ziemi i podal raczki do skucia? Przecież to sa standardowe elementy zatrzymania i obrony. Popatrzcie sobie na jakikolwiek trening samoobrony i jakoś nie dopatrzycie sie tam elementów łagodnej perswazji wobec napastnika. To jak postępować maja policjanci wobec podejrzanego, który im świadomie ucieka? Może ma wiele lat na karku i może byc niewinny ale może tez przewozić materiały wybuchowe, może być pijany, może być poszukiwanym bossem mafii. To wcale nie było brutalne
Jeden z Dwóch Braci Grimm13:15, 31 maja 2017
zadnej brutalności ponad miarę tu nie ma. Obrońcy dziadka - gdybybsie zatrzymał od razu to nie byłby pościgu i interwencji. Ale jakby kogoś tą kawalerską jazdą zabił to byście krzyczeli, dlaczego policja pozwoliła mu uciec, zamiast użyć broni. W USA dziadek byłby maftwy 5 min po rozpoczęciu ucieczki a poljcnanci dostaliby po medalu za celność
XYZ13:09, 31 maja 2017
WSTYD TAKIE ZACHOWANIE POLICJI
ja13:08, 31 maja 2017
nie ma co się dziwić , pewnie to pierwsze takie zatrzymanie i pościg w Nowym Targu , widać że młodzież chciała się wykazać . Trochę szkoda dziadka ale z drugiej strony mógł komuś zrobić krzywdę taką jazdą .
PasterzPPP13:07, 31 maja 2017
Ale pędzić i uciekać to dziadek miał siły ale jak już przychodzi do zatrzymania to oj jakim biedny.
Dobrze Wam się czyta teraz, wiedząc od kilku dni kto był za kierownicą. Oni go gonili od długiego czasu, adrenalina, stres - nie mieli pojęcia kto może siedzieć za kierownicą czy ta osoba jest groźna lub agresywna. Wybił szybę i go wytargał na pełnej adrenalinie nie patrzył kto tam siedzi.
.13:06, 31 maja 2017
@ Stary
Na szacunek trzeba sobie zasłużyć.
kolarzyk13:05, 31 maja 2017
Bardzo dobrze, jeszcze go spałować powinni. Czemu w Polsce każdy krytykuje pracę Policji. Gość 3 razy się nie zatrzymał, uciekał. Powinno być takie prawo, żeby mogli strzelać do niego! To by się nauczył
wopr12:57, 31 maja 2017
żal
kk12:55, 31 maja 2017
powinien jeszcze pałą dostać po d***,stary a głupi
Rychu12:55, 31 maja 2017
Działania policji jak najbardziej słuszne.
Nie ważne kto siedział za kierownicą - trzeba stanowczo działać
Leming doskonały12:53, 31 maja 2017
Skoro pomimo kilku wezwań nie zatrzymał się do kontroli, a wręcz przeciwnie z dużą prędkością uciekał przed Policją, to powinien się liczyć z konsekwencjami swojego postępowania - chyba, ze względu na wiek, został przez Policję potraktowany ulgowo. Brawa dla Policji.
00012:50, 31 maja 2017
baciok nie ma takiego stanu w USA gdzie po zatrzymaniu przestępcy, który jest nieuzbrojony i nie podejmuje ucieczki jest przyzwolenie do jak ty to nazwałeś odstrzelenia.
A co do policji w NT to swoją opinię wyrobiłem sobie kilka lat temu w jednej z nowotarskich dyskotek, kiedy to podszedł do mnie jeden z nich po cywilu i wypytywał o narkotyki. Po chwili zaczął być wulgarny i się ze mną szarpać, dobiegli inni jak się okazało koledzy po fachu, ale w momencie kiedy uświadomili sobie że nie poradzą sobie ze mną i moimi znajomymi wyciągnęli odznaki i zaczęli machać nam przed oczami. Takie cwaniaczki.
KNT12:46, 31 maja 2017
No i jeszcze tak bardzo dobrze wyszkoleni, że dziadka gonili tyle kilometrów. Prawdziwy sukces :-). Dopadli go w terenie zabudowanym i omal nie połamali mu gnatów. Brawo.
garfild12:42, 31 maja 2017
pol a jakby zabił kogoś to policja byłaby nieudolna, brawo policja gleba i jeszcze powinien pałą zaliczyć pod kolanami jak za starych dobrych czasów
jojo12:39, 31 maja 2017
Rozumiem że musieli go zatrzymac , bo stwarzał zagrożenie na drodze ale żeby w 4 chłopa go zakuwać i trzymać jak by miał zaatakować i nw co jeszcze biedakom by miał zrobić taki groźny:) Tacy odważni a jak do cyganow na interwencje jada to stoją jak barany bo boja się bandziorów .
KNT12:36, 31 maja 2017
Brawo Policja! Takiego wielkiego bandziora w tylu chłopa i tak po chamsku! OTO BOHATERSTWO i ODWAGA FUNKCJONARIUSZY! Wstyd.
Stary12:29, 31 maja 2017
Dla starszych y trzeba mieć szacunek. Wystarczyło porozmawiac no ale gliniarze tego nie potrafia , jakby 80 letnia babcia uciekala to tez w 3 by ja unieszkodliwiali? Widac ,ze *** . Jakby to byl 20 latek to by byli po....ni a tak dziadka mozna zbesztac , bo wiadomo .że slaby i nic nie zrobi . Brawo gliniarze. He he
kulfon12:29, 31 maja 2017
Jestem rozczarowany ,,profesjonalizmem" policji , czterech na jednego a jakby było dwóch takich wiekowych panów to trzeba by użyć całą komendę a może sprowadzić antyterrorystów z Warszawy.Totalna porażka,najlepiej to im wychodzi wlepianie mandatów za usiłowanie picia alkoholu w miejscach publicznych.
Pis land12:22, 31 maja 2017
dobrze że cała komenda się nie zjechała i nie położyła na 82 letnim staruszku gratulacje panie błaszczak
do KTT12:22, 31 maja 2017
A ja widziałem w sobotę około 18 w Krościenku przy wyjeździe ze sklepu Lewiatan Rajskiego jak policja wyjeżdżając zobaczyła dziadka z długą brodą który nie mógł przejść przez drogę. Zatrzymali się, wysiadł policjant z radiowozu i przeprowadził dziadka na drugą stronę. Widziało to kilka osób i pytali czy to miejscowi policjanci tacy uprzejmi.
Dziękuję Panowie za przykład.
Motocyklista w białym kasku.
marek12:13, 31 maja 2017
I bardzo dobrze.Dziadek powinien cieszyć się.W USA mógłby zostać zastrzelony za to co robił .
zew12:11, 31 maja 2017
po 3 próbach zatrzymania ja bym go odstrzelił...
pol11:58, 31 maja 2017
a jakby tak dostał zawału i po co to wszystko ,
wylacztv-wlacz myslenie11:55, 31 maja 2017
nio podniecjajcie sie usa dalej tu mamy Polske. pedzil 160 skad wiadomo? ufajcie wladzy dalej bedziecie chodzic w sandalach w zimie (o ile juz nie chodzicie) ;)pozdro
waks.a11:55, 31 maja 2017
Goście w 6 na jednego dziadka widać jaki poziom myślenia jest u niektórych Policjantów. Zastanawiam się czy oni się nie zatrzymali z intelektem i adrenaliną na poziomie szkoły podstawowej.
sympatyk11:46, 31 maja 2017
Baciok@ masz rację niech dziadek się cieszy że było tak delikatnie.Zagrożenie które stwarzał uciekając było ogromne.Szkoda że policja w tym kraju może tak mało.
meen11:45, 31 maja 2017
Dokładnie, nie róbmy teraz nagonki na policjantów bo sprawca okaże się jeszcze ofiarą. Staruszek mógł pomyśleć o konsekwencjach dopuszczając się ucieczki przed policją. Niech się lepiej cieszy, że nikomu innemu (postronnemu) nic się nie stało. Bardzo dobre zachowanie policji, nie ma tam nic do czego można było by się przyczepić.
KTT11:42, 31 maja 2017
Bardzo dokładnie widać dlaczego pękły żebra.Panowie policjanci jak by tak waszego ojca potraktowali,to co wy na to.Chłop ma 82 lata to chyba widać po wyglądzie,i nawet się nie bronił,a wy z kolanami po nim jak po sianie skaczecie.Wspólnie razem chyba w trójkę nie macie tyle lat co on.No ale akcja była,i brawo na kimś się trzeba szkolić.
HENIEK11:37, 31 maja 2017
Nie była brutalna.
Stwarzał niebezpieczeństwo i TYLE!

BRDZO DOBRZE DZIADKOWI
Kkk11:37, 31 maja 2017
A co mieli go prosić żeby wysiadł?
Niech się cieszy że może jeszcze pożyje kilka lat bo powinni go odstrzelić przy próbie zatrzymania
com11:36, 31 maja 2017
Jaka brutalna? Gdyby to się zdarzyło w stanach samochód już dawno podczas pościgu zostałby ostrzelany albo zepchnięty z drogi, a nikt by się nie zastanawiał czy kieruje 80 letni dziadek czy ktoś młodszy. Zawinił, ucieka.. to się go zatrzymuje wszelkimi środkami a później pyta. Dobrze, że nikogo nie zabił ani nie uszkodził podczas tej idiotycznej ucieczki.
baciok@11:32, 31 maja 2017
Jaka brutalność. Rutynowe działania. Nie róbmy nagonki na policjantów. W USA w niektórych stanach już by dawno został odstrzelony.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas