Motocykliści jeżdżą po skarpie lotnika, mieszkańcy bloków skarżą się na hałas - podhale24.pl
Sobota, 27 kwietnia
Imieniny: Teofila, Zyty, Żywisława
Czarny Dunajec
Clouds
Wiatr: 5.544 km/h Wilgotność: 92 %
Clouds
Wiatr: 5.94 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
Wiatr: 5.544 km/h Wilgotność: 90 %
Clouds
Wiatr: 6.876 km/h Wilgotność: 89 %
Clouds
Wiatr: 8.82 km/h Wilgotność: 92 %
Clouds
Wiatr: 9.288 km/h Wilgotność: 92 %
Jakość powietrza
124 %
Nowy Targ
38 %
Zakopane
44 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Umiarkowana
PM 10: 62 | 124 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 19 | 38 %
Rabka-Zdrój
Dobra
PM 10: 22 | 44 %
29.07.2018, 13:20 | czytano: 2953

Motocykliści jeżdżą po skarpie lotnika, mieszkańcy bloków skarżą się na hałas

NOWY TARG. Nasz czytelnik zwraca uwagę na problem hałaśliwej jazdy na motorach rajdowych po skarpach lotniska nad Białym Dunajcem.

- Od kilku dni grupa "rajdowców" uprzyjemnia nam życie czyniąc niesamowity hałas jeżdżąc tam i z powrotem pod i na skarpie naprzeciwko bloku numer 1 przy ulicy Gen. Maczka. Rajdy i rozjeżdżanie skarpy zawsze organizują w godzinach popołudniowych, gdy ludzie chcieliby odpocząć po pracy. Nie da się nawet słyszeć audycji w radio czy telewizji. Ciekawi mnie, kto im zezwolił zrobić sobie w tym miejscu tor wyścigowy i kto zezwolił na rozjeżdżanie skarpy? Jest to bardzo męczące! Proszę o zajęcie się sprawą i pomoc! Chcemy trochę spokoju, a ci nawiedzeni na pierdziawkach jeżdżą tam i z powrotem przez kilka godzin - napisał w liście do redakcji czytelnik Józef.

oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Jakiś Jozek05:45, 4 sierpnia 2018
do wszystkich"mędrków"-którzy piszą że samoloty i samochody też robią hałas i jakoś to ludziskom nie przeszkadza!!!!!Jest taka subtelna rożnica,a więc-ten hałas muszę ścierpieć natomiast huku i smrodu z waszej pasji nie muszę!!Amen!!!Pasjonujcie się koło własnych domów i w miejscach gdzie nie będziecie uciążliwi dla ludzi!Proste???
baca06:01, 3 sierpnia 2018
"Sport przestaje być sportem, jeżeli jego uprawianie wiąże się z uprzykrzaniem życia innym. Ci "sportowcy" traktowani na Podhalu jako święte krowy, nie tylko rozjeżdżają Gorce, ale łamią notorycznie przepisy o ruchu drogowym poruszając się pojazdami nieoznakowanymi i przekraczającymi normy hałasu. Jeżdżą drogami publicznymi niebezpiecznie! Kilka tygodni temu na Kokoszkowie dwóch takich "sportowców" wyprzedzało mnie jednocześnie z dwóch stron. Tak więc potworny hałas, łamanie przepisów drogowych i szarżowanie po parku narodowym to cena jaką płacimy za tolerowanie tego czegoś, co sportem z pewnością nie jest!"-bardzo mądre stwierdzenie!!
pan Józek05:58, 3 sierpnia 2018
do @Motocyklista-szanowny Panie,kilka słów sprostowania!Po pierwsze nie dwie godziny tylko bardzo często od 16;00 do 20:00 a czasem i dłużej!Po drugie samoloty i samochody muszę ścierpieć ale nie muszę dodatkowo cierpieć z powodu Pana "pasji"!Po trzecie-czy ja idę pod Pana dom i uprawiam swoja"pasje"?Ta więc szanujmy się!Huk i smród oraz kurz jaki emitujecie jest nie do zniesienia!I oświadczam Panu że sprawy nie zostawię i jeśli nie zaprzestaniecie nękania nas waszą"pasją" to będzie doniesienie na policje sprawy o zakłócanie porządku publicznego i spokoju!
pan Józek05:41, 3 sierpnia 2018
do Motocyklista-to sobie uprawiaj rajdy koło swojego domu na Kowańcu!!i tyle!!
Motocyklista16:57, 2 sierpnia 2018
Zaciekawiła mnie ta dyskusja na temat hałasu uciążliwości itd motocykli
Piszę w imieniu motocyklistów. Tak to nasza pasja, którą kochamy i uprawiamy. Większość motocykli cross enduro osiąga około 115 decybeli czasem ludzie tuningują nie potrzebnie wydechy, ale z tego co widziałem nad rzeką żaden z nich nie był modyfikowany.
Uważam, że te pierdziawki ???????? dwa, trzy a czasem może 5 motocykle przez 2 godziny w ciągu dnia to pikuś. Czemu nie przeszkadzają ludziom samoloty, helikoptery, motocykle szosowe czy samochody. Uprzejmie donoszę, że po pracy chcę odpoczywać na ulicy Kowaniec i słyszę sportowe samochody i motocykle poruszające się Alejami koło Pana Józka czy one nie przeszkadzają Panu Józkowi ?
A helikoptery i samoloty to pewnie tam nie latają tylko nad kowańcem ????
pan Józek05:13, 1 sierpnia 2018
do ApaczNT-A jednak wczoraj około 18;45 zostali zatrzymani i zapewne mandaty otrzymali:)Dosyć długo mieli "kontakt z Policjantami!Cwaniaczki!!!
ApaczNT21:32, 31 lipca 2018
Ciężko będzie zatrzymać gości bez tablic chyba że skończy im się paliwo :)
pan Józek19:25, 31 lipca 2018
do szara eminencja-zapewniam że nie odpuszczę!Dzisiaj było zgłoszenie na policje i zostali wylegitymowanie jeźdźcy:)
szara eminencja16:28, 31 lipca 2018
W takim razie gratuluje Panu Józefowi doraźnego zamknięcia tematu, które pewnie potrwa ze dwa tygodnie, a potem będzie po staremu.
pan Józek14:43, 31 lipca 2018
do szara eminencja-" tak nic z tym nie zrobi poza pisaniem tutaj smutnych komentarzy."-jak widzisz oprócz pisania smutnych komentarzy Pan Józef zrobił coś jeszcze-i otrzymał odpowiedź od Burmistrza!Treść jest taka jak w poniższym poście!jazda po skarpach i zakłócanie spokoju było bezprawne jak stwierdził Pan Burmistrz i sprawą zainteresował Policję!
pan Józek14:24, 31 lipca 2018
A tutaj odpowiedź Pana Burmistrza na moje zapytanie odnośnie przedstawionej sprawy!To dla Apacza,Gorskiego i innych mędrków którzy chcieli mnie pouczać!Dziekuje Panie Burmistrzu!!Dzień dobry


Odpowiadając na Pana e-mail z dnia 27 lipca 2018 r. informuję, że nie wydawałem zgody na poruszanie się motocykli na gruntach należących do Skarbu Państwa będących w zarządzie Urzędu Miasta Nowy Targ, a położonych w przedmiotowym rejonie Nowego Targu. Ponadto informuję, że zgłoszenie dotyczące intensywnego hałasu motocykli powodujących zakłócenie spokoju i porządku publicznego zostało przekazane do Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu celem podjęcia przez funkcjonariuszy Policji stosownych działań w ramach posiadanych kompetencji.

Z poważaniem


Burmistrz Miasta Nowy Targ
pan Józek13:42, 31 lipca 2018
do @szara eminencja-Pan Józef pyta gdzie Ty tu widzisz zawiść?Czy prośba o interwencje w sprawie odrobiny spokoju to jest zawiść?Jednak warto było napisać do redakcji Podhale 24-(dziękuje za zamieszczenie mojego listu) bo "jeźdźcy bez głowy" na swych pierdziawkach zniknęli jak zły sen!Mam nadzieje że na dłużej!ALE GDYBY SIE POJAWILI TO OSTRZEGAM ŻE WYKONAM TELEFONY NA POLICJE!
ApaczNt07:36, 31 lipca 2018
Jakby kto nie wiedział, enduro z fabryki zawsze wyjeżdżają z homologacją, endurowcy specjalnie wycinają środek tłumika bo daje większą moc.
pan Józek06:23, 31 lipca 2018
Nie wiem jak to się stało ale ludziki na pierdziawkach zniknęly ze skarpy nad Dunajcem!Zapanowal spokój-i chwala Bogu!!
coś mi sie przypomnialo22:44, 30 lipca 2018
Dla motorów jest takie miejsce specjalnie zrobione koło dawnego wysypiska. Kiedyś były też dyskusje, że można by zrobić tor na hałdzie. Jest kawal terenu tam. A w innych miejscach należałby po prostu karać mandatami. Może to by sprawę rozwiązało.
olga22:30, 30 lipca 2018
Bardzo proste rozwiązanie problemu można by znaleźć (gdyby tylko osobom na motocyklach choć odrobinę zależało na innych ludziach i ich spokoju). Po prostu tłumiki na rury wydechowe. Tak, jak samochody mają ograniczony poziom wytwarzania hałasu, tak samo motocykle nie muszą aż tak ryczeć. A taki huk na prawdę może wielu osobom przeszkadzać! Nie każdy lubi żyć w hałasie i taki ryk motora (w takim natężeniu) wiele osób po prostu stresuje. No, ale co ja tam wiem, nie mam zapewne "pasji" (bo pasja może byc jedna, wiadomo jaka, bo poza motorem nie istnieją pasje) i tylko oczywiście siedze non stop przed TV ;-) Tak jak zresztą każdy, kto nie lubi ryku motorów i wąchania ich spalin.
ApaczNT18:28, 30 lipca 2018
Ja nie powiedziałem że mają budować tory,po prostu myślę że po części w mniejszym lub większym stopniu rozwiązałoby to sprawę,a tego właśnie chcecie. Nowotarskimi samolocikami i skokami ze spadochronem też lata może 0,5% nowotarżan a lotnisko jest. Niestety ale tak jak powiedziałem,dopóki nic się nie zmieni w sprawie "legalności" tych motocykli dopóty będą jeździć.
Pozdrawiam Wasz ApaczNT :)
szara eminencja17:17, 30 lipca 2018
Czyli samolot przelatujący nad blokiem nie przeszkadza, ale motocykl oddalony o pół kilometra już tak. Mógłbym przyjąć argument przemawiający za bezpieczeństwem postronnych spacerowiczów, ale widzę że Pan Józef jest po prostu zawistny, i tak nic z tym nie zrobi poza pisaniem tutaj smutnych komentarzy.
żeglarz górski14:28, 30 lipca 2018
Ja chcę aby mi zrobiono jezioro bo lubię żeglować!!Nie będę nikomu przeszkadzał bo żaglówki są ciche i nie smrodzą!Chyba mogę mieć takie skromne życzenie? Jazda na pierdziawce tam i na zad to żaden sport tylko ogłupiające działanie!
Jakiś Jozek13:54, 30 lipca 2018
Do Mieszkanka- brawo!!Super to podsumowałaś!Strzał w dychę ,tylko czy te egoistyczne ludziki na swych pierdziawkach to pojmą? Myślę że nie bo to egoiści!!Oni tylko myślą o sobie a uciążliwości którymi nas "nie miłośników"rajdów uszczęśliwiają mają gdzieś!!
Jakiś Jozek13:46, 30 lipca 2018
do Gorski-co powiem?Powiem że jesteś strasznym egoistą!!Dlaczego dla kilku "rajdowców" zakłócających spokój normalnym mieszkańców ma być wyznaczany teren lub budowany tor?Masz takie zainteresowania-Twoja sprawa!Ale nie uprzykrzaj życia innym!Twój sport jest glośny,niszczący przyrodę, i śmierdzący!I jeszcze słówko do @szarej eminencji-gdzie kupuję mieszkanie to moja sprawa i nie znaczy to że mam tolerować wybryki kilku nawiedzonych rajdowców!!Samoloty mi nie przeszkadzają!
Gorski13:03, 30 lipca 2018
Do "jakiś jozek" ja nie proszę o wybudowanie toru tylko wyznaczenia miejsca gdzie można się wyszalec. A z resztą dlaczego by gmina nie mogła zbudować toru skoro na taki sport jak piłka nożna idą grube miliony co i tak grają jak patałachy ze szkoda gadać i jakoś te pożal się Boże grajki sami sobie boisk nie budują i co teraz powiesz?
szara eminencja09:40, 30 lipca 2018
Kup mieszkanie na przeciwko lotniska, narzekaj na samoloty i hałas :D
Od 6 rano do 22 mogą sobie jeździć i latać ile chcą, więc jak wam przeszkadza to zamknijcie okna i kupcie klimatyzator.
A swoją drogą. Skoro jest zapotrzebowanie, to miasto powinno wyznaczyć trasy dla motocrossów i uregulować sprawę, wtedy też nie byłoby argumentów że nie mają gdzie trenować.
miszkanka09:37, 30 lipca 2018
To jakaś paranoja z tym miejscem, miał być relaks nad dunajcem a jest tor wyścigowy i duży hałas. Dla przypomnienia niedaleko jest rezerwat przyrody gdzie nawet z psem nie można wejść bo pies może wystraszyć zwierzynę (co głosi tablica) a jak wejdziesz to dostaniesz mandat ale już 200 metrów dalej można napier..... na motorku.
wodnik szuwarek06:40, 30 lipca 2018
idąc tokiem rozumowania tych jeźdźców oraz ich obrońców którzy żądają wybudowania toru dla ich śmierdząco huczącego hobby to ja żądam aby mi wybudować tor do wyścigów wioślarskich bo lubię wiosłować!!A co?Nie mogą sobie takiego czegoś zażyczyć?
pan Józek05:34, 30 lipca 2018
Tu macie-Apacze,Górskie i inne stare pierdziele komentarz kogoś pod artykułem o imprezie trialowej-super Was podsumował!Pozwalam sobie skiopiować i zamieścić dla Was:)besala17:15, 29 lipca 2018
Sport przestaje być sportem, jeżeli jego uprawianie wiąże się z uprzykrzaniem życia innym. Ci "sportowcy" traktowani na Podhalu jako święte krowy, nie tylko rozjeżdżają Gorce, ale łamią notorycznie przepisy o ruchu drogowym poruszając się pojazdami nieoznakowanymi i przekraczającymi normy hałasu. Jeżdżą drogami publicznymi niebezpiecznie! Kilka tygodni temu na Kokoszkowie dwóch takich "sportowców" wyprzedzało mnie jednocześnie z dwóch stron. Tak więc potworny hałas, łamanie przepisów drogowych i szarżowanie po parku narodowym to cena jaką płacimy za tolerowanie tego czegoś, co sportem z pewnością nie jest!
Jakiś Jozek05:17, 30 lipca 2018
@starypierdziel-No i podsumowałeś *** super całą dyskusje!!!Nie było Maczka i bloków to sobie na pierdziawkach śmigali bo nikomu nie przeszkadzali a teraz jest Maczka i bloki to niech nie męczą ludzi tu mieszkających swoim głośnym i śmierdzącym hobby!I jeszcze słówko do Górski -może i Józek kiśnie na kanapie ale tym kiśnięciem nie sprawia kłopotów innym bliźnim a Wy stwarzacie niebezpieczeństwo (patelnie,szlaki turystyczne w górach ,tereny rekreacyjne nad Dunajcem)!Lubisz motory?-Twoja sprawa a ja nie muszę lubić!Mam inne zajęcia(nie kisnę na kanapie) ale nie przeszkadzam innym!Myślę że tyle to i Ty pojmiesz że wielką umiejętnością jest tak żyć aby nie uprzykszać życia innym !A jeśli chodzi o budowę torów dla Waszego głośnego hobbyto niby dlaczego ma Wam ktoś budować?Czy jeśli ktoś kocha np.saneczkarstwo to należy mu wybudować tor saneczkowy bo on lubi?
słoneczko23:36, 29 lipca 2018
Wokół bloków na Sikorskiego 1, też urządzane są wyścigi motocykli bez tłumików a komercyjne loty nad blokami, są o skandalicznych,nocnych porach.
starypierdziel20:46, 29 lipca 2018
Sz. P. Józefie - nie było jeszcze w planach ulicy gen. Maczka , a chłopaki już męczyli swoje " pierdziawki " na skarpie pod lotniskiem. Wykop se pan jakąś jaskinię, i będzie święty spokój.
ApaczNT20:31, 29 lipca 2018
Być może powinienem zamieszkać w lesie bo bardzo dobrze się w nim czuję ale wracając 10-15 lat wstecz nie raz pamiętam jak graliśmy w piłkę,hokeja, wychodziliśmy na drzewa i starym dziadkom zawsze coś przeszkadzało i tak samo narzekacie Wy,być może mi się wydaje bo nie mieszkam tam na blokach ale dziwne jest to ,że słyszycie motocykle z takiej odległości i wam to przeszkadza. Poza tym endurowcy/krosowcy w Polsce zawsze komuś będą przeszkadzać bo niestety jest to niszowy sport przez co nie buduję się torów a myślę ,że wystarczyłoby oddzielić trochę lasu dla nich i wszyscy byliby szczęśliwi.
Gorski18:21, 29 lipca 2018
Każdy mówi żeby motocykliści wynosili się tam gdzie ich miejsce Ale do k.... nędzy gdzie to jest? Koło szaflar byl tor -zakaz jazdy, Za oczyszczalnia nie wolno bo paniusie ż pieskami chodzą i również hałas. A na skarpie to samo bo jakiś Jozek kisnie na kanapie i mu d... ściska że ktoś ma motor i na nim jezdzi. Jestem za motocyklami jest to piękny sport sam jeżdżę i mam gdzieś innych zdanie gdyż nie rozjezdzam łąk ani lasów tylko za drogami
pff18:16, 29 lipca 2018
@Matka z dziecmi Gdzie ma pani takie miejsca bo ja nie mam pojęcia ??
furman17:27, 29 lipca 2018
do KTM-Mnie Tadek Blażusiak jest obojętny!Mam innych idoli a pajacem to jesteś Ty na tej swojej pierdziawce bo to Ty jesteś jednym z tych "jeźdźców"!
furman17:19, 29 lipca 2018
KTM-pajacem to jesteś TY!!!i w dodatku durnym!!Ja bez Tadka Błazusiaka jakoś bym wytrzymał!Mam innych idoli!A ty tu nie mędrkuj rajdowcu!
Matka z dziecmi17:19, 29 lipca 2018
do KIM---Chwila czy skarpa to tor wyscigowy?? Niech jezdza tam gdzie ich miejsce ja tez popieram to ze sa aktywni ale niech szanuja innych bo nie sa sami.Ja boje sie isc w tamta strone z dzieckiem bo nie patrza jak jezdza im sie wydaje ze sa sami ....Popieram Pana ktory napisał na Podhale 24 tez jestem na ten huk i ich jazde zła.....
Ja.16:36, 29 lipca 2018
Brawo dla Rysia strzał w dziesiątkę :)Popieram tę wypowiedz.......
matka16:32, 29 lipca 2018
do miastowy - Człowieku czy Ty słyszałeś kiedykolwiek te dzwieki wydawane z tych motorów ??? czy przejazd jednego czy nawet kilku motorów czy rowerzystów a nawet krzyczących dzieci mozna do tego huku porównać??? weż sie opamiętaj i nie pisz bzdur....
nowotarzanin16:25, 29 lipca 2018
do ApaczNT- Pomyśl zanim coś napiszesz bo chyba słoneczko za bardzo w główkę przygrzało i nie wiesz co piszesz.....radze ochłonąc i takie rady dla siebie zostawić.
KTM16:25, 29 lipca 2018
Ja też mieszkam w bloku w okolicy Dunajca i jakoś mi to nie przeszkad a wam ludzie to już wszystko przeszkadza najlepiej niech siedzą na ławkach i piją browara. Miejsce na Dunajce czy pod lotniskiem jest dla każdego i tak samo dla motocyklistów. Niech jeżdżą jak najdłużej bo przynajmniej coś się dzieje najlepiej wszystko wyzamykać w tym NT. Niech miasto najlepiej wybuduje tor motocyklowy taki z prawdziwego zdarzenia. Idąc takim tokiem myślenia to nie mielibyśmy MISTRZA TADKA BŁAŻUSIAKA bo wszystko przeszkadza i proszę nie obrażać motocyklistów nazywając ich kretynami trochę kultury pajacu!!!!
stały czytelnik16:05, 29 lipca 2018
@piwonia
proszę, zapoznaj się z podstawami lotnictwa zanim się wypowiesz :-) Ułatwię Ci - samolot (prawie) zawsze startuje pod wiatr. Nie ma za co :-)
miastowy15:40, 29 lipca 2018
wam tam wszystko przeszkadza a nie przeszkadza wym że Dunajec szumi i że rowerzyści jadą po ścieżce że dzieci krzyczą poza tym tam nie hałasują w nocy tylko w dzień niema ciszy dziennej co niby Policja ma do tego
Rysio15:14, 29 lipca 2018
szałasy wigwamy i Tipi, to budują Apacze i Czarne Stopy!Tak że Apaczu-do roboty:)
tropiciel absurdów15:10, 29 lipca 2018
@ApaczNT-To raczej Ty wynieś się na prerie i zamieszkaj w wigwamie:)P.S-Pewnie jesteś jednym z tych"jeźdżców bez głowy" co rajdują nad Dunajcem:)
pytajnik15:02, 29 lipca 2018
do @ApaczNT-mam działkę budowlaną prawie w lesie!!Ale dlaczego to ja mam zmieniać miejsce zamieszkania?A nie lepiej tych bohaterów na pierdziawkach wziąć za frak i wywalić w miejsce gdzie nie męczyli by ludzi?
EKOLOG KRAJOWY14:58, 29 lipca 2018
do Apacz NT-dlaczego mam sprzedać mieszkanie?Bo banda g***iarzy na swoich pierdziawkach zrobiła sobie tor do jazdy na skarpach?A może to oni powinni nie uprzyjemniać mi życia i wynieść się na tor do takiej jazdy?Czy skarpy pod lotniskiem są do rozjeżdżania?Jeśli chodzi o samoloty to idzie wytrzymać chociaż też mogli by zmienić trochę trasę przelotów!Okna mam dźwiękoszczelne ale dlaczego latem gdy jest gorąco nie mogę ich otworzyć bo banda kretynów urządza sobie rajdy nad Dunajcem na skarpach?Tak że zastanów się co piszesz!!Czy przez to że jacyś bandyci w okolicy gdzie mieszkasz grasują to Ty masz się wynieść w inne miejsce?
ApaczNT13:54, 29 lipca 2018
Myślę,żeby dla tego Pana i takich ludzi zamknąć całkiem to lotnisko albo chociaż żeby samoloty nie latały,no bo to jest huk niesamowity,do tego zamknąć place zabaw bo przecież dzieci krzyczą jak się bawią i w ogóle odgrodzić go całkiem od świata.
Moja propozycja:
1)Kupić okna dźwiękoszczelne.
2)Niech Pan sprzeda mieszkanie i kupi coś we wsi albo kawałek lasu z dala od świata i zbuduje szałas.
piwonia13:47, 29 lipca 2018
do tego trzeba dołożyć ten wielki żółty samolot, który codziennie staruje nad blokami na Polanie Szaflarskiej bardzo często po godzinie 18, a nawet ok. 21, nie można dzieci położyć spać, powinien chyba starować w drugą stronę i też poproszę o zajęcie się tą sprawą.
Stonka13:35, 29 lipca 2018
Przecież policja dostała od miasta dwa motory do patrolowania tych terenów. Czy wiecie może co się stało z tym sprzętem i dlaczego tam zwłaszcza w weekendy nie ma jednego dyżurnego policjanta który non stop by jeździł i patrolował?
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas